Gebreselassie
Μαύρος!
- Μηνύματα
- 31.217
- Reaction score
- 3.896
Σωστό! Να ακριβολογούμε! :114::114::114:Μιλαω για τα μικροδυναμικα ενος ηχειου, και οχι το ολον της δυναμικης περιοχης
...
Σωστό! Να ακριβολογούμε! :114::114::114:Μιλαω για τα μικροδυναμικα ενος ηχειου, και οχι το ολον της δυναμικης περιοχης
Νίκο, με το Dithering εισάγεται πληροφορία στο σήμα ή θα λέγαμε οτι είναι απλώς μια επεξεργασία του? Δέν προστίθενται bits?Συνεπώς ένα σύστημα δεν μπορεί να προσδώσει μεγαλύτερη ανάλυση από όση παίρνει γιατί δεν θα εισάγει ποτέ extra πληροφορία.
...
Θα έλεγα επεξεργασία. Εάν η μεθοδολογία της είναι να εισάγει ψηφιακά και μερικά bits, αυτό δεν αλλάζει την πληροφορία στην βάση της, αλλά γίνεται για να εξασφαλιστεί η πιστή της μεταφορά από το μέσο προς τον ακροατή. Το ίδιο και με το emphasis.Νίκο, με το Dithering εισάγεται πληροφορία στο σήμα ή θα λέγαμε οτι είναι απλώς μια επεξεργασία του? Δέν προστίθενται bits? Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με το Emphasis?
Ποιο "μέγεθος".., τι είναι αυτό ?....
Η ανάλυση δεν μπορεί παρά να προσδιορίζει το μέγεθος της αναπαραγόμενης πληροφορίας, κάτι που καθορίζεται από την ηχογράφηση και όχι την αναπαραγωγή
....
...
Ναι, λέγεται στάθμη, σε συνδυασμό με την απόσταση, τον περιβάλλοντα θόρυβο και την κόπωση των ώτων και του εγκεφάλου.Κάτσε να ρωτήσω κάτι άλλο μπας και το συνδέσουμε...
Ανάλυση μεταξύ πηγής ήχου και ακροατή, υπάρχει ?
(
Κατά συνέπεια,η ΄΄ανάλυση΄΄ δεν κατοικοεδρεύει αποκλειστικά στο εξεταζόμενο σύστημα,αλλά επεκτείνεται στην ακουστική αντίληψη του ακροατή.Ναι, λέγεται στάθμη, σε συνδυασμό με την απόσταση, τον περιβάλλοντα θόρυβο και την κόπωση των ώτων και του εγκεφάλου.
Νίκο δεν πρόκειται για περισσότερη πληροφορία από αυτή που υπάρχει ηχογραφημένη, απλά πρόκειται για μία φυσιογνωμία ηχητική που αναδεικνύει-σκόπιμα για εμπορικούς ή μόνιτορ λόγους-περισσότερο την λεπτομέρεια. Αυτό εννοούν με το ανάλυση.Γενικώς πρόκειται περί μπούρδας την οποία δυστυχώς όλοι κατά καιρούς χρησιμοποιούμε. Για να σε βοηθήσω να το καταλάβεις προσπάθησε να περιγράψεις τι εστί υπερ-ανάλυση σε ένα σύστημα. Η ανάλυση δεν μπορεί παρά να προσδιορίζει το μέγεθος της αναπαραγόμενης πληροφορίας, κάτι που καθορίζεται από την ηχογράφηση και όχι την αναπαραγωγή (εκτός κι αν έχουμε πικάπ και πηδάει η βελόνα). Συνεπώς ένα σύστημα δεν μπορεί να προσδώσει μεγαλύτερη ανάλυση από όση παίρνει γιατί δεν θα εισάγει ποτέ extra πληροφορία.
Είναι πολύ πιο σωστό να μιλά κάποιος για λεπτομέρεια στην αναπαραγωγή, διότι αυτή αναφέρεται στην όσο τον δυνατόν καλύτερη απόδοση της ηχογράφησης.
...
Πιστεύεις ότι μπορεί να μετρηθεί ? ...(όχι η ανάλυση βέβαια αλλά στο φάσμα των συχνοτήτων)......
Φυσικά η "ανάλυση" αυτή υπάρχει περισσότερο σε ακροάσεις κοντινές, με ακουστικά και με ηχεία λιγώτερου μπάσσου. Αποφεύγεται έτσι το κάποιο masking μεσαίων και πρίμων από χώρο και περιεχόμενο χαμηλής περιοχής.
Δείκτης διαύγειας C[dB]
ΟδείκτηςδιαύγειαςC χρησιμεύει στην εκτίμηση της διαφάνειας των μουσικών γεγονότων σε έναν χώρο. Εκφράζει την αναλογία της ηχητικής ενέργειας που φθάνει στη θέση του ακροατή κατά τη διάρκεια των 80 ms μετά τον άμεσο ήχο και της ηχητικής ενέργειας που υπολείπεται. Έτσι, ο δείκτης διαύγειας αντισταθμίζει τη νωθρότητα του αυτιού, αφού το αυτί δέχεται τα σήματα που φθάνουν αμέσως μετά τον άμεσο ήχο για να αυξήσει υποκειμενικά την διαφάνεια του ήχου.
Δείκτης ευκρίνειας D[%]
Ο δείκτης ευκρίνειας D χρησιμοποιείται για την εκτίμηση της ευκρίνειας του ήχου. Ο δείκτης ευκρίνειας D ορίζεται ως η αναλογία της ενέργειας κατά τη διάρκεια των πρώτων 50ms του πρώτου ήχου προς την συνολική ενέργεια.
Αν εκεί που λέει "ηχητική ενέργεια" υπολογίσεις "σήμα", υπάρχει σχέση ?Η ευκρίνεια (definition) και η διαύγεια (clarity) είναι μετρήσιμες ακουστικές παράμετροι που έχουν οριστεί για την εκτίμηση χώρων. Δεν υπάρχουν αντίστοιχες παράμετροι για ηχεία.
Επίσης, η ευκρίνεια ειδικά, δεν χρησιμοποιείται για εφαρμογές μουσικής (μόνον για ομιλία).
Το ηχείο είναι μετατροπέας σήματος-ενέργειας, μπορεί να ρυθμιστεί αυτό ?ευκρίνεια (definition) και η διαύγεια (clarity)"
Δεν νομίζω να είναι αυτό...:133:....
<<Η ανάλυση λοιπόν ενός ηχείου είναι το ποσοστό της πληροφορίας (ηλεκτρικό σήμα) που φτάνει στην είσοδο του σε σχέση με το ακουστικό σήμα που θα εκπεμφθεί στο χώρο από αυτό>>
.....