Ποδήλατο

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.991
Ποιο "εύκολο" είναι λίγο ιδιαίτερο. Στη δική μου βαριά περίπτωση ποιο εύκολο σε αίσθηση είναι η κούρσα. Μέχρι 10-14% max χοντρά χοντρά.

Για παραπάνω δεν γνωρίζω, το αποφεύγω ή και δεν έχω πετύχει έως τώρα κάπου αναγκαστικά για να πρέπει να βγει. Δεν έχω και τοοοσο κοντή κλιμακωση-ακομα. Άλλο τώρα το λαστιχακι, το ελαφρύ σύνολο, άλλη μεσαία τριβή, αυτά μετράν πολυ.

Υποθέτω σε καταστάσεις κοντά 20% η κλιμάκωση θα υπερτερεί σε όλα. Είμαι περίεργος και εγώ τι θα μας πεις. Ενδιαφέρον κίνηση για τα φρένα, Θα αλλάξεις και δίσκους?
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Δεν καταλαβαίνω κι εγώ το θέμα. Προσωπικά δεν καταλαβαίνω σε άσφαλτο τη χρήση σχέσης κάτω από 1, γιια χώμα δεν έχω καμία εμπειρία (εδώ και σε άσφαλτο νουμπ είμαι).

Τις τελευταίιες μέρες βγαίνω με παρέα αρκετά πιο αργή από μένα αλλά παιδιά μπρεβετάδες που έχουν αντοχή και βγάζουν χιλιόμετρα. Στις μεγάλες ανηφόρες όπως είναι λογικό χωρίζουμε (αυτό γίνεται σε όλες τις ομάδες) αλλά σε μικρές και μεσαίες κλίσεις (4-6%) μένω μαζί τους. Παρατήρησα λοιπόν πως το πιο βολικό και ξεκούραστο για μένα για να ακολουθώ το ρυθμό τους είναι να έχω μεγάλη σχέση (μένω με μεγάλο δίσκο έχω σχέση 2 -2,5) και μικρό στροφάρισμα (40-50 στροφές). Με αυτόν τον τρόπο δεν κουράζομαι καθόλου, δεν ανεβάζω παλμούς, δεν ιδρώνω. Τελικά σκέφτομαι πως όλα είναιι θέμα προσωπικού στιλ και περίστασης, δεν μπορείς να μένεις απόλυτος σε σωστό ή λάθος.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.521
Ενδιαφέρον κίνηση για τα φρένα, Θα αλλάξεις και δίσκους?
Δεν πήγαινε άλλο, αυτό που κάνει η Scott είναι σκέτη κοροϊδία ώστε να μπορείς να αγοράσεις ένα φθηνό σύνολο.
Απο τη αρχή είχα ενδοιασμούς με τα φρένα αλλά ήλπιζα πως τουλάχιστον για αρχή θα μπορούν να είναι κάπως άξια του συνόλου.
Δυστυχώς όμως δεν μπορούν να είναι, κουράζονται εύκολα, η αίσθηση στη μανέτα είναι σπογγωδες με αποτέλεσμα να βάζεις πολύ δύναμη και να κουράζονται άσκοπα τα χέρια στις καταβάσεις.
Ακόμα και όταν ήθελα να μπλοκάρω το πίσω για να αλλάξω γραμμή ήταν πολύ δύσκολο, έπρεπε να βάλω πολύ δύναμη στη μανέτα.
Ναι Μάριε πήρα όλο το πακέτο, 8100 δαγκάνες διπίστονες που απευθύνονται κυρίως σε XC ποδήλατα με τους RT-MT800 δίσκους της ίδιας σειράς.
Ελπίζω να έκανα καλή επιλογή διότι ήθελα τετραπιστονι για μπροστά αρχικά αλλά θεώρησα πως θα ήταν υπερβολή στο χώμα για το scale και ίσως να ήταν χειρότερα τα πράματα σε βάθος χρόνου
Δεν καταλαβαίνω κι εγώ το θέμα. Προσωπικά δεν καταλαβαίνω σε άσφαλτο τη χρήση σχέσης κάτω από 1, γιια χώμα δεν έχω καμία εμπειρία (εδώ και σε άσφαλτο νουμπ είμαι).
Αλλού θέλω να το πάω...
 
Last edited:



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.521
Καμία σχέση, η θκιέσμ ήταν για δγιό δάχτυλα χωρίς καμία ρύθμιση, η χτ είναι μαναχά για ένα δάχτυλο(τον δείκτη) και έχει ρυθμίσεις απόστασης και μια ρύθμιση αντίστασης της αντλίας.
Οπτικά είναι εντελώς διαφορετικές.
Άλλα σωληνάκια υψηλής, μεγαλύτερα σε εσωτερική διάμετρο γιατί προφανώς έχουν μεγαλύτερη αντλία (τη ίδια δίνει και για τις τετραπιστονες δαγκάνες)
Η μεγάλη διαφορά βρίσκεται όμως στους δίσκους, εκτός από τη τεχνολογία και στο βάρος...
Γενικώς είναι αλλά φρένα και πριν καν προλάβω να τα δοκιμάσω θα τολμήσω να πω ότι αξίζουν και το τελευταίο σεντ
IMG_20220825_191229.jpg
IMG_20220825_132149.jpg
IMG_20220825_131825.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
16.813
Reaction score
23.869
με αρεσν οι δίσκοι , έχουν μια ψυχρασία στο μάτι.

για την αντλία τα πράματα είναι απλά , σημασία έχει ο λόγος επιφανειών της αντλίας ως προς το έμβολο της δαγκάνας.
αν είναι ο ίδιος με πριν τότε η μανέτα θα έχει την ίδια διαδρομή στην ίδια πίεση του δαχτύλου, αν είναι μικρότερος (αισθητά μεγαλύτερο έμβολο δαγκάνας) τότε στην ίδια διαδρομή έχεις μικρότερη πίεση στο δάχτυλο αλλά μικρότερη πίεση σ
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.521
Οι δίσκοι της σχιμάνο έχουν μια τεχνολογία που τη λέει ice technologies freeza, ουσιαστικά έχουν ένα κομμάτι αλουμίνιο ανάμεσα στο δίσκο το οποίο εκτείνεται σακάτ προς το κέντρο για μέγιστη ψύξη του δίσκου όταν αφήνουμε το φρένο, αυτό έχει ένα καλό και ένα κακό.
Το καλό είναι πως στις υψηλές θερμοκρασίες ο δίσκος δεν παραμορφώνει και το κακό είναι πως ο δίσκος δεν έχει μεγάλο όριο ζωής.
Άμα δε χρησιμοποιήσεις μεταλλικά κατάκια (ναι μεν θα έχεις καλύτερο φρένο) αλλά η φθορά έρχεται ακόμα πιο γρήγορα. (τα μεταλλικά συνήθως τσιριζουν κιόλας)
Όσο για τη αντλία, πέραν της καλύτερης εργονομίας, πέραν της ρύθμισης απόστασης έχουν και μια επιπλέον ρύθμιση που λέγεται free stroke.
Η βίδα αυτή σου δίνει τη δυνατότητα να αυξομειώσεις τον όγκο της υδραυλικής πίεσης, δλδ πόσο κοντά ή μακριά θες τα τακάκια από τη επαφή με το δίσκο.
Για τακάκια επέλεξα αρχικά τα οργανικά να δω πως θα τα πάει το σύστημα σε απόδοση αλλά και επειδή οι δίσκοι έχουν μεγαλύτερο όριο ζωής έτσι.
Αργότερα με συμπαγείς δίσκους ίσως δοκιμάσω τα μεταλλικά τακάκια τα οποία τα βγάζει και σε μια έκδοση με δική τους ψυκτρα.

IMG_20220830_151030.jpg
 

Μηνύματα
22.579
Reaction score
16.647
Με τους ice tech (ultegra) είχα πάντως εγώ το θέμα με το κλινκ, κλινκ, κλινκ, αμέσως μετά από 'βαρύ' φρενάρισμα, συνήθως σε απότομη στροφή. Δεν ξέρω αν ήταν παραμόρφωση, ή διαστολή (ελαφριά), πάντως μετά από μερικά δευτερόλεπτα που κρύωνε ο δίσκος, σταματούσε και το κλινκ.

Παράδειγμα στο βίντεο...

 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.521
Σώτο στη κούρσα η σχιμάνο αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα με τα συστήματα ψύξης και τις τεχνολογίες ice Tech.
Ευτυχώς που στη αγορά υπάρχουν πολλές άλλες επιλογές ανθεκτικές και αξιόπιστες.
Το ίδιο βέβαια συμβαίνει και σε άλλους κατασκευαστές, η magura στα φρένα των mtb έχει πολύ καλές δαγκάνες και αντλίες για πέταμα.
Στο YouTube θα βρεις πολλά βίντεο που αγανακτισμένοι πετάνε στο κάδο τις αντλίες και βάζουν shimano, το πάντρεμα το ονομάζουν shigura (shimano+magura)

Ένα Βίντεο με έναν τύπο που τα λέει πολύ καλά για τους δίσκους της shimano και γιατί έπαψε να τους χρησιμοποιεί
 
Last edited:

Μηνύματα
22.579
Reaction score
16.647
Εγώ πάλι είχα βάλει ρότορες magura στο road, πριν 1,5 χρόνο περίπου όταν δεν έβρισκες εύκολα αυτό που ήθελες. Είχαν ένα θεματάκι, που δεν το είχα προβλέψει, είχαν ελαφρά μεγαλύτερο πάχος από τους shimanoειδής, κι έτσι ήταν πολύ πιο σφιχτά τα όρια για τα pads, να μην ακουμπάνε. Εδώ και μερικούς μήνες έχω βάλει πάλι shimano, αλλά όχι ice tech.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.521
Ναι ισχύει, και άλλες εταιρίες έχουν πχιο παχιούς δίσκους που τους καθιστούν μη συμβατικούς σε κάποιες δαγκάνες.
Σε αυτό βέβαια φταίνε και οι κατασκευαστές που μέχρι πρότινος δεν αναγράφαν για που προορίζεται η εφαρμογή των δίσκων, πλέον έχουν χωριστεί οι κατηγορίες σε road & mtb.
 

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.991
Να πω την αλήθεια οι δικοί μου ice tech μια χαρά μου φαίνονται. Ίσως δεν τους έχω προσέξει καλά, αλλά δεν έχω προσέξει το τσικ τσικ ακόμα. Ίσως και να το θεωρώ στο ασυνείδητο μου φυσιολογικό και να το έχω προσπεράσει, το κρατάω όμως για το μέλλον. Αυτό που μετραει δηλαδή να φρενάρει, το κάνει ποιο καλά από όσο περίμενα, όποτε cool :thumbsup:
 

Μηνύματα
22.579
Reaction score
16.647
Το θόρυβο αυτό τον πρόσεξα στα βίντεο, ζωντανά δεν τον άκουγα, αλλά αυτό ίσως έχει να κάνει ότι φορώ συνέχεια κι ακουστικά...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.521
Αυτό με τα ακουστικά Σώτο είναι μέγα λάθος και το ξέρς!
Έκατσα εψε και πέρασα τα φρένα, σήμερα κατέφκα το βουνό και μάντεψε, ζούκου ζούκου οι δίσκοι μόλις ζεστάθκαν.
Κάτι γίνεται πιθανόν με τη μείξη των δύο υλικών.
Μετά στο ίσιωμα όλα καλά και πολύ πχιο αποδοτικά σε σχέση με πριν, αίσθηση, απόδοση και δύναμη, όλα αυτά στο ένα δάχτυλο του χεριού
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.521
Στη μπανανία εν έτη 2022 δεν ξέρει κανείς επίσημα που απαγορεύεται και που επιτρέπετε το ποδήλατο να κυκλοφορεί.
Μου αρέσει που όπου διαβάζω ανάλογα άρθρα αναφέρει για ποδηλατόδρομους, γελάνε και οι μεσαίες τριβές :roflmao:
Δεν έχει καταλάβει κανείς πως υπάρχουν και άνθρωποι (και είναι πάρα πολλοί) που κάνουν καθημερινά προπονήσεις και όχι βόλτες στα πάρκα και στα διάφορα κομματάκια ποδηλατοδρόμων που υπάρχουν εδώ, εκεί και παραπέρα.
Όχι πως με κάνει εντύπωση το όλο θέμα και η αντιμετώπιση, απλά κουβέντα να γίνεται!


Επίσης στο παραπάνω άρθρο εντύπωση με έκανε η φώτο που έβαλαν, δείχνει ένα μπουλούκι να πιάνει όλο το δρόμο, λες και έτσι κάνουμε ποδήλατο στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας...ντίπ για ντίπ σαχλαμάρες το άρθρο και γενικότερα η αντιμετώπιση του όλου θέματος, από όλους, ως συνήθως βέβαια όπως και στα διάφορα σοβαρά θέματα που ταλανιζουν τη καθημερινότητα αυτού του τόπου...
 
Last edited:

Μηνύματα
22.579
Reaction score
16.647
Η φωτό είναι και παραπλανητική όπως φαίνεται, γιατί πρόκειται για κάποια επίσημη διοργάνωση, το όνομα αρχείου της φωτογραφίας είναι "ποδηλατικός γύρος Μαραθώνα", καμία σχέση με πραγματικές κυκλοφοριακές συνθήκες (όσο μπουλούκια κι αν πάνε πολλοί ποδηλάτες, αυτό το πράγμα σε καθημερινή βάση δεν υπάρχει).

Με αυτές τις λογικές, κλείνουν όλους τους δρόμους, και για να πας κάπου θα πρέπει να κάνεις το αεροπλάνο...
 

Μηνύματα
16.813
Reaction score
23.869
σωστό αυτό με τις οδούς ταχείας κυκλοφορίας , για τις οποίες ισχύει:


Οδός ταχείας κυκλοφορίας : οδός ειδικής μελέτης και κατασκευής για την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων και μοτοσικλετών, η οποία δεν εξυπηρετεί τις συνορεύουσες με αυτήν ιδιοκτησίες παρά μόνο με παράπλευρες βοηθητικές οδούς και κόμβους και η οποία: α) συνδέεται μόνο με ειδικής διάταξης ισόπεδους ή ανισόπεδους κόμβους με το υπόλοιπο κύριο οδικό δίκτυο, β) δεν διασταυρώνεται ισόπεδα με άλλη οδό, μονοπάτι, σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή και γ) έχει χαρακτηριστεί με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, χωροταξίας και Δημόσιων 'Εργων και έχει ειδική σήμανση με πινακίδες ως οδός ταχείας κυκλοφορίας. (source ©: www.glavopoulos.gr)
με λίγα λόγια οδοί ταχείας κυκλοφορίας είναι η συγγρού , η παραλιακή δελτα-φάληρο, η αττική οδός και κανα δυο άλλες στην αττική και δεν είναι η παραλιακή από δελτα προς σούνιο, η μαραθώνος σε κανένα τμήμα , η λαυρίου σε κανένα τμήμα κλπ κλπ κλπ
 

Μηνύματα
22.579
Reaction score
16.647
Δηλαδή αυθαίρετα ονομάζουν κάποια λεωφόρο ως "ταχείας κυκλοφορίας", κι έλυσαν ένα πρόβλημα, που νομίζουν ότι έχουν...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.024
Μηνύματα
2.959.460
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top