- Μηνύματα
- 83.083
- Reaction score
- 110.192
Εγώ θα περιμένω να βγει το flac.Piaggio mp3 250 - 300
Εγώ θα περιμένω να βγει το flac.Piaggio mp3 250 - 300
Το στιλάκι είναι πολύ, αλλά 5000 euro για το G310R είναι πάνω από το ότι έχω σκοπό να διαθέσω. Το διπλωμά μουΚαλά, μη τα ισοπεδώνουμε όλα!
To νέο G310R δεν ξέρω τι λέει, αλλά είναι νωρίς ακόμα. Ούτως ή άλλως η BMW πρόσφατα μπήκε σε τόσο μικρά κυβικά. Κοίτα μτχ κανά F/G650, αν σου αρέσει το στυλ.
Είναι ακριβό. Τον έχουν σηκώσει ψηλά τον αμανέ οι της BMW.Το στιλάκι είναι πολύ, αλλά 5000 euro για το G310R είναι πάνω από το ότι έχω σκοπό να διαθέσω. Το διπλωμά μου
είναι A2 (έως 35 Κw μέγιστης ισχύος και με μέγιστο λόγο 0,2 kw/kg)
Απο 11 έως 15 ολόκληρους ίππους...νομίζω έχει βγάλει και η Yamaha αντίστοιχο mp3 .
με ξεχωριστό αμορτισέρ για κάθε τροχό .
ανώτερο σε κάθε επίπεδο από το πιατζιο ...
Α2 και RD350; Does not compute.
Κρύβε λόγια ρε Χρήστο, θα σε περάσουν για μεγάλο...Τι ειναι τα Α1,Α2 κλπ;
Εγώ εχω Α και Β απο το 1983
Α (το παλιό έως τα 125cc) αναβαθμισμένο σε Α2 μετά την αλλαγή.Απο 11 έως 15 ολόκληρους ίππους...
Α2 και RD350; Does not compute.![]()
Καλά δεν το αναβάθμισες ακόμα?Τι ειναι τα Α1,Α2 κλπ;
Εγώ εχω Α και Β απο το 1983
Γιατι ειναι ακριβο?? Το Sh 300 πχ το πληρωσα 4800€ το 2008. Και τωρα εχει 4990€. Ειναι πολυ λογικη η τιμη πιστετω για.την μπεμβεδια!Είναι ακριβό. Τον έχουν σηκώσει ψηλά τον αμανέ οι της BMW.
Χεχε.. Είναι και bmw πως να το κάνουμε (βέβαια είναι λίγο.. ινδικό το G310).. Πάντως εγώ πρόσφατα απέκτησα ένα BMW R850R 16 ετών με 100.000+ χλμ και δουλεύει σα ραπτομηχανή ακριβείας για τα καινούρια non boxer δεν ξέρω.. Έχω ακούσει ότι τα μαύρα μοτέρ φτιάχνονται στην Κίνα και διάφορα τέτοια..Γιατι ειναι ακριβο?? Το Sh 300 πχ το πληρωσα 4800€ το 2008. Και τωρα εχει 4990€. Ειναι πολυ λογικη η τιμη πιστετω για.την μπεμβεδια!
Συγχαρητήρια, πήρες μηχανάρα από τις λίγες! Μικρό, απλό, οικονομικό, (εντάξει, γυμνό βέβαια) φτιαγμένο για να αντέχει. Τις 300.000 τις έχει άνετα, αρκεί να είσαι τακτικός με τα service του.Χεχε.. Είναι και bmw πως να το κάνουμε (βέβαια είναι λίγο.. ινδικό το G310).. Πάντως εγώ πρόσφατα απέκτησα ένα BMW R850R 16 ετών με 100.000+ χλμ και δουλεύει σα ραπτομηχανή ακριβείας για τα καινούρια non boxer δεν ξέρω.. Έχω ακούσει ότι τα μαύρα μοτέρ φτιάχνονται στην Κίνα και διάφορα τέτοια..
Το Yamaha SR400? Καινούριο υπερτιμημένο αλλά μεταχείρο κάτω από τα 5.000 σίγουρα..
Και ρετρό φάση, στρογγυλό φανάρι, χρώμια...
Το νέο BMW G 310R έχει σχεδιαστεί από τη BMW στο Μόναχο, κατασκευάζεται όμως στην Ινδία, σε συνεργασία με το εργοστάσιο TVS Motor στο Bagalore. Πρόκειται για το τρίτο μεγαλύτερο εργοστάσιο στην Ινδία με ετήσιο όγκο παραγωγής 2,5 εκατομμύρια μοτοσικλέτες και ανήκει σε ένα κολοσσιαίο όμιλο, το TVS Group, που συναπαρτίζεται από 90 εταιρίες, πολλές από τις οποίες είναι προμηθευτές για την κατασκευή του BMW G 310R. Ο ποιοτικός έλεγχος ακολουθεί τις προδιαγραφές που έχει ορίσει το εργοστάσιο της BMW στο Spandau στο Βερολίνο. Για την κατασκευή τουBMW G 310R έχει προβλεφθεί ιδιαίτερος χώρος στο εργοστάσιο κι έχουν αγοραστεί για το σκοπό αυτό καινούργια υψηλής ποιότητας και ακρίβειας εργαλειομηχανές από μεγάλα γερμανικά εργοστάσια. Η γραμμή παραγωγής είναι καινούργια, αυτοματοποιημένη και διαθέτει τεχνολογία δοκιμών σε κάθε στάδιο της παραγωγής.(βέβαια είναι λίγο.. ινδικό το G310).
Σαν την ακρίβεια του πίσω τροχού στα 1150-1200;υψηλής ποιότητας και ακρίβειας εργαλειομηχανές
Δηλαδή;Σαν την ακρίβεια του πίσω τροχού στα 1150-1200;![]()
Δε μου το βγάζει σαν πρόβλημα των BMW μόνο, βλέπω ότι υπάρχει γενικά σαν πρόβλημα...Ψάξε για rear wheel wobble.
Με το ζόρι να βγάλουμε προβληματικά τα BMW;Αν δεν έχουν άξονα δεν είναι πρόβλημα αλλά ρύθμιση.
Ψάξε και για μη επισκευάσιμο πίσω διαφορικό.![]()
Πας να μας φτιάξεις τη μέρα εσύ..Αν δεν έχουν άξονα δεν είναι πρόβλημα αλλά ρύθμιση.
Ψάξε και για μη επισκευάσιμο πίσω διαφορικό.![]()