Πρεμιερες Ιανουαριου

Μηνύματα
15.651
Reaction score
3.123




H Σάρα Μισέλ Γκέλαρ ("Η Κατάρα") έρχεται αντιμέτωπη με ανατριχιαστικά μηνύματα και κρυμμένα μυστικά από το υπερπέραν σε ένα μεταφυσικό ψυχολογικό θρίλερ που ξυπνάει εφιάλτες.
Αυτή το έχει πιάσει το νόημα!
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
LITTLE MISS SUNSHINE


.............................. 11 IANOYAΡΙΟΥ 2007 AΠΟ ΤΗΝ ΟDEON ...............................

......................



Κατευθείαν από το φεστιβάλ του Σάντανς, με δυνατό καστ και ένα σκηνοθετικό δίδυμο διακεκριμένο για τη δουλειά του στο ΜΤV, η τρυφερή αυτή κωμωδία αποτελεί μία από τις πιο δυνατές στιγμές του φετινού ανεξάρτητου αμερικανικού κινηματογράφου.

Οι Χούβερ, μία από τις πιο δυσλειτουργικές, εκκεντρικές και ταυτόχρονα συμπαθητικές οικογένειες, είναι αποφασισμένοι να συμμετάσχουν στους τελικούς των παιδικών καλλιστείων Little Miss Sunshine με την 8χρονη κόρη τους πάση θυσία. Έτσι, σύσσωμη η εξαμελής οικογένεια επιβιβάζεται σ' ένα ετοιμόρροπο van volkswagen και το road trip ξεκινά.

Στην πορεία προς τη δόξα η οικογένεια θα έρθει αντιμέτωπη με ανεκπλήρωτα όνειρα, πικρές αλήθειες και, τελικά, με τον ίδιο τον διαγωνισμό ομορφιάς και τις σουρεαλιστικές του διαστάσεις. Παράλληλα, τα μέλη θα μάθουν να στηρίζουν και να εμπιστεύονται το ένα το άλλο ενάντια σε κάθε πρόκληση.

ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ ΔΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ

http://www.odeonmovies.gr/littlemisssunshine/




OFFICIAL MOVIE SITE

http://www.foxsearchlight.com/site/littlemisssunshine/
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Πιο παράξενο και από παράξενο



Σε αυτήν εδώ την παράξενα κωμική ιστορία του σεναριογράφου Ζακ Χελμ και του σκηνοθέτη Μαρκ Φόρστερ συμβαίνει κάτι παρόμοιο με αυτό που συνέβη στην ιστορία τρόμου του δόκτορα Φρανκενστάιν: ο ήρωας ενός ανολοκλήρωτου μυθιστορήματος αποκτά υπόσταση πραγματικού ανθρώπου όταν γεύεται για πρώτη φορά τις χαρές της ζωής και διεκδικεί το δικαίωμά του να καθορίζει την μοίρα του, ανεξάρτητα από τη θέληση του δημιουργού του. Παράλληλα, μια κατηφής συγγραφέας, η οποία δεν αντέχει να βλέπει τους ήρωές της ευτυχισμένους και τους σκοτώνει τη στιγμή που αυτοί αρχίζουν να χαμογελούν, ζει ένα δράμα που παίρνει διαστάσεις ψυχολογικού θρίλερ. Φτάνει στα πρόθυρα της τρέλας γιατί δεν έχει έμπνευση και αδυνατεί να θυσιάσει το δυστυχή πρωταγωνιστή της ιστορίας της με τρόπο που θα κάνει αθάνατο το αριστούργημα το οποίο γράφει.

Η ιστορία αρχίζει ένα πρωινό σε μια σύγχρονη αμερικανική μεγαλούπολη, την οποία ο Φόρστερ τη θέλει, σύμφωνα με τα λόγια του, να μοιάζει σαν τη φουτουριστική Tativille στο «Playtime» του Ζακ Τατί. Ο Χάρολντ Κρικ, ένας ατσαλάκωτος ελεγκτής της εφορίας που δεν διαφέρει και πολύ από ένα ζωντανό κομπιούτερ, ακούει ξαφνικά μια γυναικεία φωνή να βγαίνει βαθιά από μέσα του και να του υποδεικνύει τι ακριβώς πρέπει να κάνει. Μετά από λίγες μέρες θα διαπιστώσει έκπληκτος ότι πρόκειται για τη φωνή της συγγραφέως Κέι Αϊφελ και πως ο ίδιος είναι ένα δημιούργημα της φαντασίας της. Η φωνή απορρυθμίζει πλήρως τον Χάρολντ, που προσφεύγει με απόγνωση σε έναν καθηγητή λογοτεχνίας γιατί δεν θέλει να έχει παρόμοιο τέλος με εκείνο που επιφύλαξε η «μοίρα» στους ήρωες των προηγούμενων μυθιστορημάτων της Αϊφελ. Ο καθηγητής του συστήνει ως «θεραπεία» μια δημοφιλή συνταγή της κλασικής κωμωδίας: να έρθει κοντά σε μια γυναίκα που φαινομενικά τον μισεί. Ο μοναχικός Χάρολντ πλησιάζει μια νεαρή ζαχαροπλάστισσα, η οποία τον βλέπει σαν Σκρουτζ κάθε φορά που μπαίνει στο μαγαζί της για να ελέγξει τα βιβλία της, και την ερωτεύεται...

Το «Πιο παράξενο και από παράξενο» ανήκει σε ένα είδος κωμωδίας που εμφανίστηκε στα τέλη του '90 στο Χόλιγουντ και εκπροσωπείται κυρίως από το σεναριογράφο Τσάρλι Κάουφμαν («Στο μυαλό του Τζον Μάλκοβιτς», «Αdaptation», «Η αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού»). Ο πρωτότυπος τίτλος «Stranger than fiction» (κυριολεκτικά: «Πιο παράξενο και από μυθοπλασία») αφορά μια δραματική κομεντί, με πυκνό και πολυεπίπεδο σενάριο, που ισορροπεί με άνεση ανάμεσα στην τραγωδία και την κωμωδία και η οποία πραγματεύεται τη σχέση της τέχνης με την αληθινή ζωή και το υπαρξιακό αδιέξοδο του δημιουργού. Πριν από όλα, όμως, είναι μια ταινία με στέρεες ερμηνείες από έμπειρους ηθοποιούς, που σέβεται τη νοημοσύνη του θεατή.
 


Μηνύματα
28.176
Reaction score
59


Κοινωνικό/ οικογενειακό δράμα
Σκηνοθεσία: Σουζάνε Μπίερ
Πρωταγωνιστούν: Μαντς Μίκελσεν, Σίντσε Μπάμπετ Κνούντσεν, Ρολφ Λάργκαρντ, Στίνε Φίσερ

Τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται και «πόρτες» που ανοίγουν ξαφνικά, φέρνουν απρόσμενες αλλαγές στις ζωές μιας οικογένειας και ενός άντρα, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση -έτσι τουλάχιστον πιστεύει ο ίδιος- μαζί της. Η ταινία της Σουζάνε Μπίερ αποκαλύπτει το περιεχόμενό της σε «στρώσεις», αρχίζοντας από μια γενική περιγραφή, για να φτάσει στον πυρήνα των χαρακτήρων.

Ενας άντρας που αρνήθηκε τις συμβάσεις της δυτικής ζωής, βρίσκεται αντιμέτωπος με μια αποκάλυψη που πρόκειται να αλλάξει την αντίληψή του για τις προτεραιότητες της ζωής και την οικογενειακή ζωή. Παράλληλα, μια μεγαλοαστική οικογένεια θα αντιμετωπίσει μια βαθιά κρίση, που κορυφώνεται σε στάδια και επηρεάζει όλα τα μέλη της.

Ο Γιάκομπ έχει εγκαταλείψει εδώ και χρόνια την πατρίδα του, τη Δανία, αποφασίζοντας να ζήσει στην Ινδία όπου διευθύνει ένα ορφανοτροφείο. Μια πρόταση για χορηγία, που απαιτεί τη φυσική του παρουσία, θα τον αναγκάσει -παρά τη θέλησή του- να επιστρέψει ύστερα από καιρό στη Δανία. Εκεί θα γνωρίσει τον Γιόργκεν, έναν πάμπλουτο επιχειρηματία, που δεν δέχεται εύκολα αντιρρήσεις.

Μέσα στο πρόγραμμα που επιβάλλει στον Γιάκομπ, ο Γιόργκεν τον καλεί στον γάμο της κόρης του. Ομως εκεί ο Γιάκομπ θα διαπιστώσει ότι η Χελένα, σύζυγος του Γιόργκεν, ήταν η παλιά του αγαπημένη. Είναι άραγε η Αννα (η νύφη) κόρη του; Και γιατί ο Γιόργκεν πιέζει τον Γιάκομπ να ασχοληθεί πιο ενεργά με την οικογένειά του;
 



Μηνύματα
19
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Πρεμιερες Ιανουαριου

To τρέϊλερ σε προετοιμάζει για έξυπνες ατάκες και καταστάσεις.
Ο πρωταγωνιστής να μην ηταν τοσο γκολ...
Χθες είδα το Stranger than fiction και ενθουσιάστηκα. Το σενάριο είναι εξαιρετικό, εγκεφαλικό σαν του Κάουφμαν αλλά βγάζει ανθρωπιά και συναίσθημα. Η Έμα Τόμσον παίζει ανεπανάληπτα και ο Γουίλ Φερέλ είναι τουλάχιστον αξιοπρεπής, πολύ καλύτερος από καραγκιόζηδες τύπου αφοι Γουίλσον. Την προτείνω ανεπιφύλακτα. Προλάβετέ την στις αίθουσες γιατί δεν θα καθήσει πολύ, το κοινό έφευγε δυσαρεστημένο
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59


O Γουίλ διατηρεί αρχιτεκτονικό γραφείο σε μία από τις πιο ζωντανές αλλά και υποβαθμισμένες γειτονιές του Λονδίνου. Η επαγγελματική του ζωή βρίσκεται σε τέλμα, σε πλήρη αντιστοιχία δηλαδή με την προσωπική του, που δεν θα την έλεγες και την πιο γεμάτη.

Ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης Άντονι Μιγκέλα ("Άγγλος Ασθενής") ξανασυναντά τη βραβευμένη με Όσκαρ Βʼ Γυναικείου Ρόλου στην ίδια ταινία Ζιλιέτ Μπινός και τον αγαπημένο του πρωταγωνιστή Τζουντ Λο σε μία τρυφερή ιστορία για την κλοπή, τόσο την υλική όσο και τη συναισθηματική.
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59


ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΟΙΝΟΥ 12o ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΥΣΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ CONN-X

Το `Shortbus` είναι ένα υπόγειο- πειραματικό- πανσεξουαλικό κλαμπ της Νέας Υόρκης, στο οποίο καταφεύγουν λογής λογής άνθρωποι για να συζητήσουν τις σεξουαλικές τους νευρώσεις και να πραγματοποιήσουν τις σεξουαλικές τους φαντασιώσεις. Ανάμεσά τους, μία παντρεμένη σεξολόγος που δεν έχει νιώσει ποτέ οργασμό, ένα ζευγάρι που σκέφτεται να το ρίξει στα... τρίγωνα για να τονώσει τη σχέση του, μουσικοί, πολιτικοί, καλλιτέχνες, άλλοι που υποκλίνονται στη σάρκα, άλλοι που υπακούουν στην καρδιά.Μήπως ο χαρακτήρας μας δεν είναι άλλος από τον σεξουαλικό μας χαρακτήρα; Ο Φρόιντ τουλάχιστον θα συμφωνούσε: στη βάση όλων ανεξαιρέτως των προβλημάτων μας βρίσκεται η καταπιεσμένη σεξουαλικότητα μας!

Ο δημιουργός του καλτ ροκ μιούζικαλ `Hedwig and the Angry Inch` με τους φανατικούς θαυμαστές επιστρέφει με μία ακόμα ιδιαίτερη ταινία που θέτει επί τάπητος- ή, ορθότερα επί... κρεβατιού- θέματα όπως οι σχέσεις, το σεξ, η μοναξιά, το φύλο, ο οργασμός, η επιθυμία, η φαντασία, με φόντο την πάντα εκκεντρική Νέα Υόρκη.

Μία ταινία για το σεξ. Για την έλλειψή του. Την υπερβολή του. Το σεξ και τους πολλούς τρόπους του: σεξ με τον εαυτό σου, σεξ με τον άλλο, σεξ με πολλούς άλλους... Το σεξ χωρίς το πρόσχημα του σεξ. Το σεξ για το σεξ. Μια ταινία που δεν χρησιμοποιεί το σεξ - αφήνει το σεξ να τη χρησιμοποιήσει.
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Little Children - (Κρυφές Επιθυμίες)



Κοινωνικό δράμα
Σκηνοθεσία: Τοντ Φιλντ
Πρωταγωνιστούν: Κέιτ Γουίνσλετ, Πάτρικ Γουίλσον, Τζένιφερ Κόνελι

Η ήρεμη ζωή των προαστίων μόνο γαλήνη δεν κρύβει, αφού πίσω από την επιφάνεια των φροντισμένων κήπων, των ήσυχων δρόμων και των μονοκατοικιών κρύβεται η αίσθηση του ανικανοποίητου, οργή που δεν έχει εκτονωθεί και η καταπιεσμένη επιθυμία για κάτι διαφορετικό και συναρπαστικό.

Αυτά είναι τα προάστια που παρακολουθούν οι «Κρυφές επιθυμίες», η ταινία του Τοντ Φιλντ, του σκηνοθέτη που είχε κάνει εξαιρετική δουλειά με ένα παρόμοιο θέμα στα «Μυστικά της κρεβατοκάμαρας». Μόνο που σε εκείνη την ταινία η ιστορία ήταν πολύ πιο δυνατή και η εξέλιξή της πολύ πιο ανατρεπτική από τους πρωταγωνιστές των «Κρυφών επιθυμιών».

Ο υποψήφιος για Όσκαρ των 'Μυστικών στην Κρεβατοκάμαρα', επανέρχεται με αυτό το διασκευασμένο μυθιστόρημα του Tom Perrotta (Little Children). Πρόθεσή του ήταν να αποτυπώσει το middle-age, middle-class drama, που αποτελεί μάλλον κοινό τόπο της καθημερινής πραγματικότητας - όχι μόνο των Η.Π.Α. αλλά κι ολόκληρου του δυτικού κόσμου. Οι εργαζόμενες μαμάδες, η ιερή οικογένεια, η ανία του έγγαμου βίου κι όλα τα μικρά τίποτα που μπορούν να τρελάνουν έναν άνθρωπο παρελαύνουν μπροστά από την οθόνη και συνθέτουν το μικρόκοσμο της πραγματικότητας.

Η Σάρα και ο Μπραντ είναι και οι δύο γονείς που μένουν στο σπίτι για να μεγαλώσουν τα παιδιά τους. Ο άντρας της Σάρα, στέλεχος επιχείρησης, και η γυναίκα του Μπραντ, παραγωγός ντοκιμαντέρ, είναι εκείνοι που συντηρούν τις οικογένειές τους.

Στην παιδική χαρά της γειτονιάς, ο Μπραντ ξεχωρίζει για το γυμνασμένο του σώμα και οι μητέρες τον θαυμάζουν από μακριά. Ομως τον πλησιάζει μόνο η Σάρα. Γρήγορα οι δυο τους, μαζί με τα παιδιά τους, θα γίνουν μόνιμη παρέα στις καθημερινές βόλτες και η έλξη ανάμεσά τους δεν θα αργήσει να εκδηλωθεί.

Παράλληλα, ο καθένας έχει προβλήματα στο σπίτι, ενώ η γειτονιά ζει με τον τρόμο ενός αποφυλακισμένου παιδεραστή, αλλά ίσως ο ίδιος να είναι πιο βασανισμένος ακόμη και από τα θύματά του.

Ο Φιλντ είναι πολύ καλός στο να παρακολουθεί λεπτομέρειες και μικρά πράγματα στη ζωή των χαρακτήρων του. Ομως, η λογοτεχνική προέλευση του σεναρίου είναι εμφανής και δημιουργεί αρκετά προβλήματα. Η αφήγηση που ακούγεται σε ένα μεγάλο μέρος της ταινίας είναι κουραστική και περιορίζει την «είσοδο» του θεατή στην ιστορία, έστω κι αν σκοπός του Φιλντ μοιάζει να είναι το να δημιουργήσει ένα σκοτεινό παραμύθι για μια ιστορία μοιχείας. Οι ερμηνείες της Κέιτ Γουίνσλετ, του Πάτρικ Γουίλσον και του Τζάκι Χέιλι στον ρόλο του παιδεραστή, είναι πολύ καλές. Εντελώς αναξιοποίητη όμως μένει η Τζένιφερ Κόνελι.
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
sugartown - Οι γαμπροί



Ντοκιμαντέρ
Σκηνοθεσία: Κίμων Τσακίρης

Οπως και να 'χει, δεν είναι πολύ συνηθισμένη προεκλογική δέσμευση οι «Ρωσίδες νύφες». Οταν μάλιστα ο δήμαρχος μιας μικρής κωμόπολης επανεκλέγεται, υποσχόμενος στους ψηφοφόρους του ότι «θα τους βρει γυναίκες», τότε μάλλον κάτι περίεργο συμβαίνει στο βασίλειο της Ζαχάρως. Τη σουρεαλιστική όψη της ελληνικής επαρχίας θέλησε να αναδείξει ο σκηνοθέτης Κίμων Τσακίρης στο ντοκιμαντέρ του «Sugartown - Οι γαμπροί», καταγράφοντας το ταξίδι μιας ομάδας αντρών από το χωριό Ζαχάρω του νομού Ηλείας, στη Ρωσία, με τον δήμαρχο επικεφαλής, προς ανεύρεση ανύπαντρων και διαθέσιμων γυναικών. Το καλοκαίρι του 2005 έμελλε να είναι σημαδιακό για τον άρρενα πληθυσμό. Ο Κώστας ο αγρότης, ο Ευθύμης ο ηλεκτρολόγος, ο Νώντας ο καφετζής είναι οι πρωταγωνιστές αυτής της σύντομης περιπλάνησης σε έναν κόσμο αλλιώτικο και άγνωστο, που παρέμεινε έτσι ώς το τέλος.

Το ντοκιμαντέρ είναι χωρισμένο σε κεφάλαια (ένα εξ αυτών φέρει τον τίτλο «Ολες οι επιχειρήσεις έχουν τις κρίσεις τους», εμπνευσμένο από τον Μπρεχτ, όπως διευκρινίζει ο σκηνοθέτης), το «Sugartown» παραπέμπει στην… άγρια Δύση, η χρήση της μουσικής και η εναλλαγή των εικόνων δηλώνουν μια παιγνιώδη, χιουμοριστική διάθεση. Αντρες διαφορετικών ηλικιών εξομολογούνται στον φακό το πρόβλημά τους: τους λείπει ο σύντροφος. Η απουσία διατυπώνεται ως παράπονο, κοινωνική ανάγκη ή ανθρώπινη αναζήτηση; Ο Κ. Τσακίρης «γλιστράει» με κέφι πάνω και στα τρία ενδεχόμενα (αν δεν τα προσπερνάει). Για εκείνον μετράει να δώσει παλμό, ρυθμό, σκαμπρόζικη όψη στο θέμα του, να γυρίσει μια ελκυστική ιστορία. Μόνο στην τελευταία σκηνή οι (αξιοπρεπέστατες) Ρωσίδες που ταξιδεύουν στη Ζαχάρω δίνουν το μέτρο της πραγματικότητας και της μελαγχολίας. Αν δεν υπήρχε και αυτή η «συνάντηση», θα νομίζαμε ότι έχουμε παρακολουθήσει μια ανάλαφρη και ανώδυνη κωμωδία. Αλλά η αλήθεια, όσο και να μεταμφιέζεται, στο τέλος εκδικείται…
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59


Πολιτικό δράμα
Σκηνοθεσία: Κέβιν ΜακΝτόναλντ
Ερμηνεία: Φόρεστ Γουίτακερ, Τζέιμς ΜακΑβοϊ, Γκίλιαν Αντερσον, Κέρι Ουάσιγκτον.

Το 1971 ο στρατηγός Ιντι Αμίν, διάσημος ως Αμίν Νταντά, κατέλαβε την εξουσία στην Ουγκάντα με πραξικόπημα. Παράλληλα, έδωσε στον εαυτό του διάφορους τίτλους, που περιγράφουν εύγλωττα την αμετροέπειά του, όπως: «Αφέντης όλων των ζώων της γης και των ψαριών της θάλασσας», «Κατακτητής της Βρετανικής Αυτοκρατορίας», «Τελευταίος βασιλιάς της Σκωτίας».

Τον τελευταίο «τίτλο» τιμής διάλεξε για τίτλο της ταινίας του ο Σκωτσέζος ντοκιμαντερίστας Κέβιν ΜακΝτόναλντ.

Το σενάριο του «Τελευταίου βασιλιά της Σκωτίας» βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο του Τζάιλς Φόντιν, το οποίο εν μέρει εμπνέεται από αληθινά γεγονότα που στιγμάτισαν την πολιτική ζωή της Ουγκάντα κατά την περίοδο του Αμίν Νταντά. Ο βασικός πρωταγωνιστής του, όμως, είναι ένα φανταστικό πρόσωπο: ένας λευκός ιδεαλιστής γιατρός, ο Σκωτσέζος Νίκολας Γκάριγκαν που αναζητάει νόημα για τη ζωή του και αφήνεται στην τύχη για να τον παρασύρει στο οποιοδήποτε σημείο της υδρογείου. Ο Νίκολας προσγειώνεται σαν εξωγήινος στην μικροσκοπική Ουγκάντα που ζει στον ξέφρενο ρυθμό, τον οποίο επιβάλλει με το χειμαρρώδη λόγο του ο Αμίν Νταντά διατυμπανίζοντας το όραμά του για μια ανεξάρτητη χώρα δίχως φτωχούς. Παιδί των δρόμων ο ίδιος, πριν καταταγεί στο αποικιοκρατικό βρετανικό στρατό, δεν ήταν δύσκολο να πείσει τις μάζες να τον στηρίξουν.

Η αυθεντικότητα, το χιούμορ και τα αντιβρετανικά συνθήματα του στρατηγού-προέδρου έπεισαν εύκολα και το νεαρό Σκωτσέζο γιατρό. Οι δρόμοι τους διασταυρώθηκαν τυχαία και ο Νίκολας κατέληξε να γίνει ο προσωπικός γιατρός του Αμίν Ντάντα. Ο ΜακΝτόναλντ κινείται με χαρακτηριστική ευελιξία από το επιμέρους (η σχέση του φανταστικού γιατρού με τον παρανοϊκό δικτάτορα η οποία εξελίσσεται με βάση τις έννοιες της πίστης και της προδοσίας) στο γενικό (η Ουγκάντα σαν ένα ποντίκι που βρυχάται). Το μεγάλο ατού είναι ο πρωταγωνιστής του. Η ερμηνεία του Φόρεστ Γουίτακερ είναι συγκλονιστική· χτίζει μεθοδικά ένα χαρακτήρα μακριά από τα κλισέ του καλού και του κακού, αποκαλύπτοντας τη μοναξιά ενός τραγικού ήρωα που μοιάζει με λαβωμένο θηρίο στην καρδιά της ζούγκλας.
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Εγχειρίδιο Αναγνώρισης Αγίων
Δραματική

Διάρκεια: 102'
Σκηνοθεσία: Ντίτο Μοντιέλ
Σενάριο: Ντίτο Μοντιέλ
Ηθοποιοί: Νταϊάν Γουίστ, Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ, Τσάνινγκ Τέϊτουμ






Μερικές φορές ο μόνος τρόπος για να προχωρήσεις μπροστά είναι να γυρίσεις πίσω.


Υπόθεση

Ένα σημαδιακό καλοκαίρι στους καυτούς και βίαιους δρόμους του Queens της Αστόρια στη Νέα Υόρκη. Ένα καλοκαίρι που άλλαξε όχι μόνο τη ζωή του Ντίτο, αλλά και τις ζωές όλων γύρω του. Διχασμένος ανάμεσα στον άρρωστο πατέρα του, τον εξουσιαστικό φίλο και προστάτη του Αντόνιο, τον πόλεμο της γειτονιάς και τους λάγνους πειρασμούς της νιότης, ο Ντίτο παλεύει ενάντια στην επιθυμία του να δραπετεύσει, να ξεφύγει απ' όλα όσα γνωρίζει. Μετά από 15 χρόνια βρίσκει τη λύτρωση, όταν επιστρέφει στο Κουίνς και αντιμετωπίζει τους "Αγίους", που επηρέασαν τη ζωή του .

- Μοντέλο, συγγραφέας βιβλίων και πυγμάχος, ο νεοϋορκέζος Ντίτο Μοντιέλ υπήρξε τραγουδιστής των Gutterboy και κιθαρίστας των Major Conflict. Το "Α Guide to Recognizing Your Saints" αποτελεί την πρώτη του σκηνοθετική απόπειρα. Φτιαγμένο από κομμάτια αυθεντικών αναμνήσεων, το αυτοβιογραφικό δράμα του Ντίτο Μοντιέλ (βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του) είναι κάτι περισσότερο από μία συναρπαστική ιστορία ενηλικίωσης. Είναι μία καταγραφή τού πώς είναι να μεγαλώνεις μέσα σε ένα αφιλόξενο και συχνά βίαιο περιβάλλον. Μια σκληρή ματιά σε όσα ονειρεύεται για τη ζωή του και όσους αγαπάει ένα παιδί, που προδίδεται συνεχώς από την πεζή καθημερινότητα, μία παραβολή για τη χαμένη οριστικά πια αθωότητα. Και όπως σοφά μαρτυρά ο τίτλος του, ένας οδηγός για να μπορέσεις να αναγνωρίσεις όσους, χωρίς να το καταλάβεις, αναλαμβάνουν τη σωτηρία σου ως άλλοι από μηχανής θεοί.

site http://www.firstlookstudios.com/guide/
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.291
Μηνύματα
2.970.602
Members
38.293
Νεότερο μέλος
Μάρη Τ.
Top