Καλησπέρα σε όλους.
Να πω καταρχάς πως είμαι άσχετη από πικαπ. Έχω ένα παλιό Hanping το οποίο απ'ο,τι καταλαβαίνω είναι direct drive. Η εικόνα του χωρίς το πλατώ είναι η εξής:
Και το πλατώ απ'την ανάποδη
Παίζει μια χαρά, αλλά το πρόβλημα είναι πως κάνει τον παρακάτω θόρυβο:
[YOUTUBE]Fb0K9T7oSQ4[/YOUTUBE]
Παρατηρώ πως θόρυβο κάνει κι από μόνο του το μοτέρ, χωρίς το πλατώ
[YOUTUBE]6b3t8fzayZk[/YOUTUBE]
Επίσης κάνει θόρυβο και όταν περιστρέφω το πλατώ με το χέρι
[YOUTUBE]zkpZoDn2B-s[/YOUTUBE]
Ενώ όταν ανασηκώνω το πικαπ, ο θόρυβος σταματάει, μέχρι να το ξαναξαπλώσω
[YOUTUBE]mWFmFs4EmsY[/YOUTUBE]
Απ'όσο μπορώ να δω, το πλατώ δε βρίσκει κάπου, πέρα από τη ροδέλα του μοτέρ στην οποία και πρέπει να βρίσκει.
Υποψιάζομαι πως ο θόρυβος οφείλεται καθαρά στο μοτέρ και δυναμώνει/γίνεται πιο μεταλλικός όταν εφάπτεται στο πλατώ, επειδή αυτό λειτουργεί κάπως σαν ηχείο. Το γεγονός δε πως όταν γέρνει το πικαπ (επομένως απομακρύνεται το μοτέρ από το πλατώ υπό το βάρος του) δεν κάνει κανένα θόρυβο, μάλλον επιβεβαιώνει την υποψία μου.
Ποιά είναι η γνώμη σας? Επισκευάζεται το πρόβλημα? Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω μόνη μου? Αν όχι, αξίζει να το πάω σε κάποιον τεχνικό?
Να πω καταρχάς πως είμαι άσχετη από πικαπ. Έχω ένα παλιό Hanping το οποίο απ'ο,τι καταλαβαίνω είναι direct drive. Η εικόνα του χωρίς το πλατώ είναι η εξής:
Και το πλατώ απ'την ανάποδη
Παίζει μια χαρά, αλλά το πρόβλημα είναι πως κάνει τον παρακάτω θόρυβο:
[YOUTUBE]Fb0K9T7oSQ4[/YOUTUBE]
Παρατηρώ πως θόρυβο κάνει κι από μόνο του το μοτέρ, χωρίς το πλατώ
[YOUTUBE]6b3t8fzayZk[/YOUTUBE]
Επίσης κάνει θόρυβο και όταν περιστρέφω το πλατώ με το χέρι
[YOUTUBE]zkpZoDn2B-s[/YOUTUBE]
Ενώ όταν ανασηκώνω το πικαπ, ο θόρυβος σταματάει, μέχρι να το ξαναξαπλώσω
[YOUTUBE]mWFmFs4EmsY[/YOUTUBE]
Απ'όσο μπορώ να δω, το πλατώ δε βρίσκει κάπου, πέρα από τη ροδέλα του μοτέρ στην οποία και πρέπει να βρίσκει.