JOHN MARKOU
Münchhausen
- Μηνύματα
- 28.544
- Reaction score
- 27.343
Κάτι επίσης πολύ σημαντικό , που δεν γνωρίζω αν ισχύει , αλλά κάπου αναφέρεται , είναι , η ικανότητα πτήσης - ρίψης ακόμη και με δύο κινητήρες. Απλά είναι πιο αργό φυσικά στην πτήση αναγόμωσης.ΕΠΙΣΗΣ....
1.ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ 50+
2.ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ
ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
3.ΓΡΗΓΟΡΟ ΣΤΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΤΑΞΕΙΔΙ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
4.ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟ.
Κάτι που δεν κάνουν τα canadair λόγω ανεπάρκειας ισχύος των κινητήρων τους.
Σε ένα δικηνητήριο η απώλεια του ενός κινητήρα ισούται με 75% απώλεια ώσης.
Στο τετρακινητήριο είναι απλά 50% απώλεια ώσης οι δύο κινητήρες εκτός.
Μεγάλο πράγμα.