Mr Spock
demokratischer - sektor
- Μηνύματα
- 18.814
- Reaction score
- 52.665
- η ακίδα και κατά συνέπεια το cantilever , κινούνται ως κάτωθι . . . θα πρέπει αυτή η κίνηση να γίνεται αβίαστα είτε μέσω συνδυασμού ενδοτικής ( ελαστικής ) ανάρτησης συνδυασμένη με μικρή ενεργό μάζα ή το αντίθετο ( μη ελαστική + αυξημένη ενεργό μάζα )Τώρα εγώ θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο. Σε low mass βραχίονες χρησιμοποιούμε ελαφριές κεφαλές με προφανώς μεγάλη ενδοτικότητα. Αυτό δεν σημαίνει αυτόματα πως έχουμε μειωμένη ακρίβεια λόγω ταλαντώσεων; Την οποία αν έχω καταλάβει καλά γίνεται προσπάθεια να διορθωθεί με άσκηση δυναμικού βάρους. (βλέπε Dual) Είναι αυτό όμως η καλύτερη επιλογή ή μήπως τελικά η θεωρία κατά Stevenson περί πολικής αδράνειας είναι καλύτερη λύση; Δηλ. να φέρουμε το βαρίδι όσο πιο κοντά στην κεφαλή.
- οι ανάποδοι συνδυασμοί θα ήσαν λάθος . . . σαν δηλ. να βάλουμε σε βαρύ αυτοκίνητο μαλακές αναρτήσεις ( θα τερματίζουν εύκολα ) ή σε ελαφρύ όχημα σκληρές αναρτήσεις ( θα χοροπηδάει )