- Μηνύματα
- 4.345
- Reaction score
- 1.766
20 ώρες αρκούν να έρθουν στο 95%πιο πολύ διαφορα κάνει στα γουφερ
? ? ? ?...
Δεν είναι αυτό το ζητούμενο παιδιά , δεν μετράμε ποιός την έχει μεγαλύτερη , αλλά κάτι άλλο.
Πάρτετο χαμπάρι γμτ μου.
+ Oτι γραφει ο Τoulou, μετρημενα ,αποδεδειγμενα.
Ενδιαφέρον βίντεο.
Λάθος του συντάκτη , μην δίνεις σημασία ,? ? ? ?
Θυμάμαι όταν αγόρασα πριν πολλά πολλά χρόνια τα πρώτα μου hifi ηχεία, τα monitor audio 2 gold, ο κατασκευαστής δήλωνε πως ήταν ταιριασμένα τα ζεύγη (ένας από τους λόγους του "gold" στην ονομασία) και δεν είχαν διαφορές μεγαλύτερες των 3db. Βέβαια τότε ποιος μπορούσε να το αμφισβητήσει?Από κει και πέρα, οι διαφορές μεταξύ ηχείων, λόγω κατασκευαστικών ανοχών, είναι εκ των πραγμάτων μεγαλύτερες των 3 ντεσιμπέλ, ακόμα και χωρίς παθητικό κρος. Αν υπάρχει και παθητικό κρος, οι διαφορές μεταξύ των καναλιών φτάνουν οπουδήποτε.
Bingeαρεις ό,τι υπάρχει από Jurassic και Kong και είσαι έτοιμος, σε είδος πες 2 κιλά popcorn.ΥΓ. Πόσο στρώσιμο θέλουν τα σαμπ;
Το Νιούμαν λέει απόκλιση έως +- 0.8 ντεσιμπέλ.δεν είχαν διαφορές μεγαλύτερες των 3db.
αν οι χαιενταδες ισχυριζονται οτι τα ηχεια με τον καιρο στρωνουν ...τοτε παρτε ως δεδομενο το αντιθετο. με αυτον τον χρυσο κανονα δεν θα κανετε ποτε λαθος.
λενε οτι τα ενεργα δεν.......τοτε παρτε σαν τρελοι ενεργα
λενε οτι το πικαπ ειναι το καλυτερο μεσο αναπαραγωγης, τοτε καντε μια συνδρομη στο σποτιφαι
Εγώ κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου.Το Νιούμαν λέει απόκλιση έως +- 0.8 ντεσιμπέλ.
Δηλαδή, ηχείο από ηχείο, με ανάποδο κάποιο σημείο, φτάνουν να διαφέρουν έως 1,6 ντεσιμπέλ. Και τόσο φτάνουν, μετρήθηκε.
Είναι άπιαστο νούμερο για παθητικά.
Μόνο με ενεργά και χρήση dsp για ισοστάθμιση εργοστασιακή πάνω σε συγκεκριμένο ταργκετ κερβ μπορείς να επιτύχεις τέτοια ομοιότητα.
Με παθητικά υλικά στο κρος και τις γνωστές ανοχές; Ας γελάσω. Χο Χο Χο..
ΥΓ. Αν πέσει σε σημείο ευαισθησίας του αυτιού, μια χαρά ακούγεται η διαφορά 1 ντεσιμπέλ ηχείο από ηχείο.
Και από κουφό ακούγεται.
Μόνο με χρήση ισοστάθμισης και εφαρμογή ταργκετ κερβ γίνεται να έρθουν τα ηχεία να παίζουν όμοια στο χώρο.
Είναι εντελώς αδύνατο διαφορετικά.
H Harman τα ζορίζει πρωτα αρκετά, ενα ενα, να δει αν αντέχουν, και μετα τα πουλάει.Γιατί να μη δίνουν τα ηχεία "στρωμένα" οι κατασκευαστές που γνωρίζουν ότι θέλουν "στρώσιμο" οι αναρτήσεις τους;
Το θεωρώ αμέλεια του κατασκευαστή.
Όχι.Εγώ κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου.
Πιστεύεις ότι δεν μπορούν να υπάρξουν ανοχές κάτω του 1% σε κρος παθητικού ηχείου?
Δεν νομίζω να το κάνει για όλα αυτό. Εννοώ ολόκληρη την παραγωγή.H Harman τα ζορίζει πρωτα αρκετά, ενα ενα, να δει αν αντέχουν, και μετα τα πουλάει.
Γι αυτο και δεν βρήκε διαφορές η μετρηση στο ASR.
Αυτο δεν ισχύει για όλες τις εταιρίες, κακώς.
Δε στρώνουν με τίποτα αυτοί.άρα η πλειοψηφία των χαιενδάδων με τους λαμπάτους των 4-5 watt μένουν άστρωτοι για μια ζωή
Δεν κατάλαβες , τα ηχεία που φιάχναμε , το κάθε ζευγάρι είχε ομοιότητα και απόκλιση +-2db.Όχι.
Και με αυτά που κάνατε, όχι.
Αποκλείεται να βγάλατε ηχεία με αποκλίσεις μικρότερες των Νιούμαν που σου λέω. Είναι ανέφικτο.
Πολλές φίρμες κάνουν επιλογή υλικών για μικρές ανοχές στα εξαρτήματα, όπως και επιλογή μεγαφώνων.
Το όμοιο όμως, δεν είναι αυτού του κόσμου.
Πέραν της "εργαστηριακής" μέτρησης σε νεκρό θάλαμο, όπου (επαναλαμβάνω) δε ξεπερνιέται το μικρό Νιούμαν, αν πάμε να δούμε στο χώρο, δεν γίνεται τα 2 ηχεία να μετράνε όμοια σε κανένα απολύτως δωμάτιο, διότι πλήρης συμμετρία σε όλες τις επιφάνειες ένθεν κι ένθεν, δε μπορεί να υπάρξει σε φυσιολογικό σπίτι...
μια χαρά στρώνουν....φτιάχνεις ένα ματσάκι με τα χαιενδ καλώδια και τους αρχίζειςΔε στρώνουν με τίποτα αυτοί.