- Μηνύματα
- 4.376
- Reaction score
- 4.341
Ίσως και να κάνει πιο αρκετά πιο λίγο απο 2 μήνες.....
Κάνε αίτηση από τώρα για να μπει σε 2 μήνες. Μετά θα έχεις να χαίρεσαι με την καινούρια ταχύτητα και να βρίζεις την Wind-Nova-Forthnet. Win-Win(d).Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που το αναβάλλω αφού όπως έγραψα η χαρά μηδενίζεται όταν μεσολαβεί μεγάλο χρονικό διάστημα.
Μέχρι να την κάνω, να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί θα έχω πάει στο εξοχικό που κάθομαι μέχρι μέσα Σεπτεμβρίου.Κάνε αίτηση από τώρα για να μπει σε 2 μήνες. Μετά θα έχεις να χαίρεσαι με την καινούρια ταχύτητα και να βρίζεις την Wind-Nova-Forthnet. Win-Win(d).
Κερδίζεις λίγο χρόνο από τις συνεννοήσεις εάν επιλέξεις ως πάροχο δικτύου οπτικής τον ίδιο που έχει και την υποδομή στην περιοχή σου, αλλά και πάλι το εύρος είναι μεγάλο και απρόβλεπτο...Σε κατάστημα έχει γίνει η ενεργοποίηση της έξτρα υπηρεσίας. Το οποίο έχει κλείσει λόγω συγχώνευσης.
Να τσακωθώ όσο θες αν ξέρω ότι έχω απέναντι τον κύριο υπαίτιο του προβλήματος. Και να πλακωθώ.
Όταν όμως η διαφορά μας είναι με μία απρόσωπη εταιρεία και μιλάμε με κάποιον εκπρόσωπο που απλά πληρώνεται για να απαντά ως bot, τότε δεν πρόκειται να χαλαστώ εσκεμμένα. Η υγεία μου είναι πάνω από κάθε πρόβλημα τέτοιου επιπέδου.
Κι όπως έγραψα, όταν θέλω κάτι: αγορά, επίλυση προβλήματος , διασκέδαση, γκόμενα κλπ, το θέλω τώρα. Αν χρειάζεται υπομονή, επιμονή και σχεδιασμό, το έχω ήδη ξεχάσει.
Υ.Γ. Θα μάθω πρώτα πόσο χρόνο αναμονής έχει ο Cosmote για εγκατάσταση οπτικής.
Αυτό που με κάνει λίγο αδιάφορο είναι το ότι η τρέχουσα ταχύτητα που έχω (100+), με καλύπτει πρακτικά, ακόμα κι όταν όλοι στο σπίτι είναι online.Κερδίζεις λίγο χρόνο από τις συνεννοήσεις εάν επιλέξεις ως πάροχο δικτύου οπτικής τον ίδιο που έχει και την υποδομή στην περιοχή σου, αλλά και πάλι το εύρος είναι μεγάλο και απρόβλεπτο...
Συμφωνώ σε όλα.Κατανοητό, αλλά για πληρότητα: Εάν ο πάροχος FTTC και ο πάροχος FTTH είναι ο ίδιος, κανονικά™ δεν θα μείνεις χωρίς δίκτυο κατά τη μετάβαση. Πιθανόν να μείνεις χωρίς σταθερό τηλέφωνο όμως.
Τα συνεργεία και τις οδεύσεις προφανώς δεν μπορείς να τα γλιτώσεις, αλλά μερικά πλεονεκτήματα του FTTH:
- εφόσον έχεις εσύ UPS δεν χάνεις υπηρεσία σε περίπτωση διακοπής (όπως γίνεται πχ σε FTTC όταν η καμπίνα δεν έχει μπαταρίες)
- είναι πρακτικά αναίσθητο σε παρεμβολές, σε αντίθεση με το VDSL (σταθερότητα ταχύτητας)
- είναι αρκετά πιο απροβλημάτιστο (συχνότητα σφαλμάτων)
- αναβαθμίζεται σε αυθαίρετη ταχύτητα, χωρίς νέα παρέμβαση
Είδαν ότι το παίζεις δύσκολος για οπτική και σκέφτηκαν να σε "σκουντήσουν"Βγήκα το πρωί μια βόλτα με τα πόδια και όταν γύρισα δεν είχε Internet. To λεντάκι του DSL στο ρούτερ ήταν σβηστό. Έκανα επανεκκίνηση, περίμενα 5 λεπτά (τόσο άντεξα) και πάλι τίποτα. Ήδη φόρτωνα και ετοιμαζόμουν για καντήλια. Το τελευταίο διάστημα, μετά την ενοποίηση, το Internet κάνει παιχνίδια με την ταχύτητα σε επίπεδο παρόχου (backbone). Δεν είχα όμως έως τώρα τεχνικό πρόβλημα στη γραμμή μου.
Πήγα να κάνω μια δουλειά για να ηρεμήσω, σκεπτόμενος να φύγω για το εξοχικό. Χωρίς Internet δεν μπορώ να κάτσω σπίτι ούτε μία ώρα. Πόσω μάλλον που με την κακοκαιρία δεν θα μπορώ να βγαίνω.
Τηλεφώνημα στο support της Nova, αναμονή χωρίς πρόοδο. Το κλείνω βρίζοντας. Πάω να κάνω μία τελική δοκιμή και βλέπω ότι το φωτάκι άναψε και έχω συνδεθεί.
Πώς μπορείς να πάθεις εγκεφαλικό από κει που δεν το περιμένεις...
Τώρα κάνω ασκήσεις με αναπνοές και προσπαθώ να σκεφτώ θετικά.
View attachment 280087
Το Chat ήταν η καλύτερη μέθοδος επικοινωνίας.Κάνα δύο φορές που χρειάστηκα κάτι εξυπηρετήθηκα άμεσα από το τσατ :
Επικοινωνία | Nova
Έχεις απορίες ή κάποιο θέμα; Διάλεξε τον τρόπο που θέλεις να έρθεις σε επικοινωνία μαζί μας για να έχεις την εξυπηρέτηση που σου ταιριάζει!nova.gr
τους εχω ικανους να τα στειλουν σε καμια εισπρακτικη και να μπω και στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ με αυτους. Αλλα κυριως με καιει που νομιζουν οτι ειμαστε καθυστερημενοι. Δεν εχω κατσει ποτε να ασχοληθω με καμια εταιρεια αλλα αυτοι πραγματικα το αξιζουν.Αφού κάνεις διακοπή, τι σε κόφτει τι θα κάνουν αυτοί, πότε και πόσα ενδεχομένως χρεωθείς??
ΠΙΣΤΟΛΑΑΑΑΑ...
Σε εισπρακτική θα πάει μετά από κάποιο χρονικό διάστημα και θα σε ζαλίζουν στο κινητό σου.τους εχω ικανους να τα στειλουν σε καμια εισπρακτικη και να μπω και στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ με αυτους. Αλλα κυριως με καιει που νομιζουν οτι ειμαστε καθυστερημενοι. Δεν εχω κατσει ποτε να ασχοληθω με καμια εταιρεια αλλα αυτοι πραγματικα το αξιζουν.
Υπάρχει και τηλεφωνικός "Τειρεσίας", ο ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ, που θα κάνει δύσκολες μελλοντικές φορητότητες.Σε εισπρακτική θα πάει μετά από κάποιο χρονικό διάστημα και θα σε ζαλίζουν στο κινητό σου.
Θα τους αγνοείς..
Τειρεσία γιατί??
Δεν χρωστάς σε Τράπεζα..
Κάποια στιγμή, είχαν πει ότι θα έκαναν ένα αρχείο για τους Παροχους, αλλά δεν έχει γίνει κάτι.
Δε θέλω να σε παρασύρω, αλλα γράφτους..
Ευχαριστω για τις διευκρινησεις. Οι ιδιοι απο την ΝΟΒΑ με ενημερωσαν οτι το πεναλτι ειναι λιγα ευρω, μαλιστα 2-3 Ευρω δεν μπορω να θυμηθω ακριβως. Οποτε θα στειλω ενα μειλ προς αυτους να δω αμα θα μου απαντησουν εστω τυπικα και μετα θα κινηθω προς το Συνηγορο του καταναλωτη.Υπάρχει και τηλεφωνικός "Τειρεσίας", ο ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ, που θα κάνει δύσκολες μελλοντικές φορητότητες.
Για να μπεις πρέπει να χρωστάς πάνω από 200€, για πάνω από 3 μήνες.
Στο άλλο ερώτημα @NOVAout, μπορείς να ζητήσεις διαμεσολάβηση από τον Συνήγορο του Καταναλωτή, με όσο περισσότερες πληροφορίες έχεις στην διάθεσή σου. Αυτό που ζητάς είναι άμεση διακοπή, χωρίς πρόσθετες χρεώσεις από την αρχική αίτηση. Επίσης μπορείς να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ, αλλά αυτή είναι απλά ο "μπαμπούλας", δεν θα σου λύσει το πρόβλημα. Παρεμπιπτόντως, όταν δεν έχει λήξει το συμβόλαιο, το κόστος πρόωρης διακοπής δεν είναι λίγα ευρώ, αλλά το 1/4 των υπολειπόμενων παγίων.
Κατά τα άλλα, είμαστε σε ελαφρώς άσχετο θέμα, και προφανώς όταν κάνεις κάποια αίτηση κάπου είναι καλό να κρατάς κάποιο αποδεικτικό .