Συμπλήρωση Ερωτηματολογίου Διπλωματικής Εργασίας: Επίδραση της διαφήμισης στόμα με στόμα στα κοινωνικά δίκτυα (eWoM) στην πρόθεση αγοράς

Μηνύματα
1
Reaction score
2
Καλησπέρα, θα ήθελα σας παρακαλώ όσοι έχετε λίγο χρόνο να συμπληρώσετε το παρακάτω ερωτηματολόγιο έρευνας στα πλαίσια της μεταπτυχιακής μου εργασίας, με θέμα: “Επίδραση της διαφήμισης στόμα με στόμα στα κοινωνικά δίκτυα (eWoM) στην πρόθεση αγοράς” για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.

Ο χρόνος συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου είναι περίπου 3 λεπτά και οι απαντήσεις σας θα είναι ανώνυμες.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfBXCerM9Xk2q201lhm0qQfDkEnoB60nTd68p3JxArrXTAjDg/viewform
 





Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.769
Reaction score
22.532
@katerina27 Κάποιες σημαντικές επισημάνσεις:
  1. Είναι απαραίτητο να έχετε τις ερωτήσεις αριθμημένες, για τη δική σας ευκολία.
  2. Αυτό που ερωτά η 3η ερώτηση είναι το εκπαιδευτικό επίπεδο. Το μορφωτικό τοιούτο είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα. Μπορεί κάποιος να είναι πολύ μορφωμένος άνθρωπος, όντας -κατά την παραμορφωμένη αντίληψη των καθηγητών σας- όχι και πολύ μορφωμένος, ας πούμε απόφοιτος λυκείου, ενώ φυσικά, μπορεί να συμβαίνει και το αναλόγως αντίστροφο.
  3. Από την 4η ερώτηση λείπουν εντελώς οι επιχειρηματίες. Για παράδειγμα, αν κληθεί να απαντήσει αυτό το ερωτηματολόγιο ένας ιδιοκτήτης καφέ ή καταστήματος που πουλάει μέσω του Skroutz, προφανώς θα αναγκασθεί ο άνθρωπος να δηλώσει ελεύθερος επαγγελματίας, κάτι που δεν είναι.
  4. "Κάνετε αγορές μέσω του Διαδικτύου;" Το Διαδίκτυο, το Internet, είναι κύριο όνομα, είναι ένα και δεν θα υπάρξει άλλο. Εξ ορισμού.
  5. Ασχέτως τί σας έχουν πει οι καθηγητές σας, το Youtube και οι ανταγωνιστικές του επιχειρήσεις (Spotify, Vimeo, Dailymotion, Roku, Parler, Thinkspot, Locals, Rumble κλπ.), δεν είναι μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά πλατφόρμες τηλεοπτικής μετάδοσης. Οι διάφοροι Σκάι, Μέγκα, Αντένα και Σταρ είναι απολιθώματα του παρελθόντος. Χωνέψτε το. Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος να κάθεται συνολικά μισή ωρίτσα την ημέρα στο facebook, κάνοντας λάικ στα χαζομηνυματάκια διαφόρων καλημεράκηδων, καλοκυριακάκηδων, καληνυχτάκηδων και καλομηνάκηδων, και όλη την υπόλοιπη μέρα να ακούει μουσική στο youtube, ή το spotify, δουλεύοντας στο γραφείο του. Αντίστοιχα, μπορεί ο υποφαινόμενος να εμπιστεύεται πολύ τα λεγόμενα ανθρώπων που μεταδίδουν υλικό μέσω του youtube ή από κάποια άλλη πλατφόρμα, χωρίς να είναι φίλος τους (είτε με την κυριολεκτική είτε με την "φεϊσμπουκική" έννοια), και χωρίς να αλληλεπιδρά καθόλου μ' αυτούς. Αν θέλετε, μπορώ να σας πω παραδείγματα.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.293
Μηνύματα
3.007.800
Members
38.445
Νεότερο μέλος
brahamos
Top