Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Πιθανον ομως στα 720p, η ιδια 1080p να βγαζει και 72 στα 720p. Στα μονιτορς παντως ετσι συμβαινει.
Αυτό δεν ισχύει στις TFT ... όλες πάνε 60hz και οι ανανεώσεις που κάνουν είναι ΜΟΝΟ progressive ουσιαστικά.
(το πρόβλημα εδώ είναι ότι μερικές δεν δέχονται το 1080p σήμα για να το δείξουν παρότι φυσικά θα μπορούσαν)
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
1
Απάντηση: Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Σε αυτο εχεις απολυτο δικιο αλλα ουσιαστικα ειναι το ιδιο.
Φαντασου να εγραφαν 1080p και 60hz και 60 frames.
Πολυς κοσμος θα εχανε τον μπουσουλα.
Στην ουσια με μια φραση δηλωνουν ολα τα παραπανω.
Πολυ σωστος, αυτο ακριβως που λες ειναι:(παλι απ΄το site της M$ πανω-πανω)
Temporal rate is the least ambiguous term for the time axis in the video format. Field rate should only be used when referring to an interlaced signal. Frame rate should only be used to describe a progressive signal. Refresh rate is best used to refer to displays.
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Αυτό δεν ισχύει στις TFT ... όλες πάνε 60hz και οι ανανεώσεις που κάνουν είναι ΜΟΝΟ progressive ουσιαστικά.
(το πρόβλημα εδώ είναι ότι μερικές δεν δέχονται το 1080p σήμα για να το δείξουν παρότι φυσικά θα μπορούσαν)
Πως δεν ισχυει?
Στις tft σου εχουν μαξιμουμ αναλυση με μαξιμουμ hertz συνηθως 60.
Οταν ριξεις την αναλυση συνηθως και λεω συνηθως εχεις περιθωριο να ανεβασεις λιγο ακομη περιπου στα 70 ή 72.
Δεν πιστευω αυτο να μην το εχει προσεξει κανεις?
Δεν ειναι το θεμα μας αλλα μια που το αναφεραμε παιζει στα δικα μου τουλαχιστον μονιτορς
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Το pc δίνει 75ΗΖ, ή οθόνη ανανεώνετε 75 φορές, το mouse κουνιέται 75 φορές.
Αν πας στο παιχνίδι θα βλέπεις ότι βγάζει.... αν είναι 35 θα βλέπεις 35 από 2 φορές το καθένα... όταν πάει 75 θα τα βλέπεις όλα κανονικά.

Σίγουρα αυτό είναι πιο μπερδεμένο, αλλά όχι και τόσο τρομερό.
Αυτό μας δείχνει ότι άλλο το refresh και άλλο to framerate.
Δεν μπορει να ισχυει κατι τετοιο.
Γιατί; Δύο ποσά που έχουν την ίδια μονάδα μέτρησης πάει να πει ότι εκφράζουν το ίδιο πράγμα;

Μην μπερδεύουμε τα monitors στη συζήτηση, τα PCια, αυτά κάνουν ότι θέλουν :)

Να το δούμε διαφορετικά: Βγαίνουν TFT τηλεοράσεις τελευταία στα 100Hz. Αυτό τι σημαίνει; Ότι απλά προετοιμάζονται για το PS5;
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Βγαίνουν TFT τηλεοράσεις τελευταία στα 100Hz. Αυτό τι σημαίνει; Ότι απλά προετοιμάζονται για το PS5;
:happy_5::happy_5::happy_5:

Ε Ε ερχεται....!!!!:happy_5:

Οχι πλακα πλακα το παγωμα της εικονας στα 100hz ειναι φοβερο.
Δεν το βλεπεις σε ταινιες που ειναι "Καταπληκτικη" η ποιοτητα αλλα πιο πολυ στο προγραμμα τηλεορασης.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Πολυ σωστος, αυτο ακριβως που λες ειναι:(παλι απ΄το site της M$ πανω-πανω)
Temporal rate is the least ambiguous term for the time axis in the video format. Field rate should only be used when referring to an interlaced signal. Frame rate should only be used to describe a progressive signal. Refresh rate is best used to refer to displays.
Σωστά, αλλά το refresh rate που λέει ότι αναφέρεται σε displays, δεν σημαίνει ότι έχει σχέση με το framerate.
Το μπέρδεμα με τα fps είναι κλασικό και ξεκίνησε όταν στην βιβλιογραφία κάποιο είχαν την έμνευση fps=frames per second και Fps=fields per second. Και άρχισαν να μιλάνε για NTSC στα 60frames per second, ενώ ήταν fields κτλ κτλ...
 

Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Αυτό μας δείχνει ότι άλλο το refresh και άλλο to framerate.
Πέρα από την πλάκα παιδιά, θέλω να βγει ένας MOD και να τολμίσει να μου πει ότι δεν trollarei το παιδί .... έτσι για να καταλάβω κάποια πράγματα δηλαδή.
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
1
Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Και για να σας μπερδεψω περισσοτερο:
This is where we reach our first misconception: the flickering visible on some computer screens is actually not related to FPS, it has to do with Refresh Rate; FPS and Refresh Rate are two separate and independent things. It is possible to have 20FPS showing on a screen with an 85Hz refresh rate, or (nominally) have 100 FPS showing on a 60Hz screen refresh rate. It is possible to have a game running at 5FPS and not flicker at all. We discuss how this is so in the Refresh Rate and Response Time settings, but for the moment keep in mind that FPS is not the same thing as refresh rate, and a low FPS by itself does not necessarily cause any flicker.

ΧΑΜΟΣ:crazy_2:

Πηγη
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Το μόνο που κατάλαβα είναι ότι δεν θα βγάλουμε άκρη!
Ο Zoglair λέει ότι δεν υπάρχει πρότυπο 1080p/60fps και γι΄αυτό δεν είναι υποχρεωμένη καμία εταιρία να το υποστηρίξει.
Εγώ λέω ότι συνήθως δεν το υποστηρίζουν και ψάχνω να βρω κάποια που σαφέστατα λέει ότι το υποστηρίζει.
Εσείς λέτε ότι όλες το υποστηρίζουν και ψάχνετε κάποια που να λέει ότι δεν το υποστηρίζει (καλά αυτό δεν γίνεται, κανένας δεν λέει τι δεν υποστηρίζει :happy_8: )
Μπήκε και το refresh rate στη μέση, έδεσε το γλυκό. :happy_5:
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Πέρα από την πλάκα παιδιά, θέλω να βγει ένας MOD και να τολμίσει να μου πει ότι δεν trollarei το παιδί .... έτσι για να καταλάβω κάποια πράγματα δηλαδή.
Επειδή βιάζεσαι να την πεις την βλακεία σου, δες το αμέσως πιο κάτω ποστ που είναι αυτό που λέω τόση ώρα:
"This is where we reach our first misconception: the flickering visible on some computer screens is actually not related to FPS, it has to do with Refresh Rate; FPS and Refresh Rate are two separate and independent things. "
Το χώνεψες τώρα, που θα με πεις και troll; :mad_3: Προσπαθούμε να βρούμε μία άκρη και πετάγεσαι να πεις την βλακεία σου. Αν βρεις troll με 4500 μηνύματα σε forum, μπράβο σου. Αν πάλι ήξερες τι γέλιο πέφτει μέσω Pm με τις μπούρδες που πετάς, ίσως είχες αλλάξει γνώμη. Γελάγανε και οι πέτρες στο Insomnia και βρήκες καταφύγιο εδώ... Δεν βρέχει, σε φτύνουν.
 

Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Και για να σας μπερδεψω περισσοτερο:
This is where we reach our first misconception: the flickering visible on some computer screens is actually not related to FPS, it has to do with Refresh Rate; FPS and Refresh Rate are two separate and independent things. It is possible to have 20FPS showing on a screen with an 85Hz refresh rate, or (nominally) have 100 FPS showing on a 60Hz screen refresh rate. It is possible to have a game running at 5FPS and not flicker at all. We discuss how this is so in the Refresh Rate and Response Time settings, but for the moment keep in mind that FPS is not the same thing as refresh rate, and a low FPS by itself does not necessarily cause any flicker.

ΧΑΜΟΣ:crazy_2:

Πηγη
Δεν λέει κάτι μπερδεμένο.... η οθόνη μπορεί να ανανεώνετε 100 φορές από το pc, αλλά το παιχνίδι να δυσκολευτεί σε ένα σημείο και να αλλάξει την εικόνα του μόνο 20 φορές σε ένα sec (frame drop)... εμείς θα δούμε αυτά τα 20 από 5 φορές το καθένα και δεν υπάρχει flicker.

Η το pc να στέλνει 60 ανανεώσεις στην οθόνη και το game να επεξεργάζεται 100... απλά θα δούμε μόνο τις 60.
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Και για να σας μπερδεψω περισσοτερο:
This is where we reach our first misconception: the flickering visible on some computer screens is actually not related to FPS, it has to do with Refresh Rate; FPS and Refresh Rate are two separate and independent things. It is possible to have 20FPS showing on a screen with an 85Hz refresh rate, or (nominally) have 100 FPS showing on a 60Hz screen refresh rate. It is possible to have a game running at 5FPS and not flicker at all. We discuss how this is so in the Refresh Rate and Response Time settings, but for the moment keep in mind that FPS is not the same thing as refresh rate, and a low FPS by itself does not necessarily cause any flicker.

ΧΑΜΟΣ:crazy_2:

Πηγη
Αυτο ακριβως μας εξηγησε πριν ο zoglair.
Εδω μιλαει βασικα για παιχνιδια και καρτες γραφικων. (θελω να πιστευω)
Οι καρτες βγαζουν τα frames τα κλειδωνουν αλλα ειναι στην ευχερεια τους να τα δωσουν στο μονιτορ η οχι.
Πρεπει να υπαρχει το σωστο handshake απο την αρχη γιια να συνεργαστουν ομαλα τα δυο μεσα.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Αυτο ακριβως μας εξηγησε πριν ο zoglair.
Εδω μιλαει βασικα για παιχνιδια και καρτες γραφικων. (θελω να πιστευω)
Οι καρτες βγαζουν τα frames τα κλειδωνουν αλλα ειναι στην ευχερεια τους να τα δωσουν στο μονιτορ η οχι.
Πρεπει να υπαρχει το σωστο handshake απο την αρχη γιια να συνεργαστουν ομαλα τα δυο μεσα.
Α, γεια σου. Αυτό το handshake είναι το πρόβλημα; Το κάνουν;

Το desktop στα πόσα fps είναι;:happy_8: Σε μηδέν, αν δεν αλλάζει, αλλά μπορεί κάλιστα το display να είναι στα 1000Thz. Απλά όλα τα refresh θα δείχνουν το ίδιο.
 

Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Επειδή βιάζεσαι να την πεις την βλακεία σου, δες το αμέσως πιο κάτω ποστ που είναι αυτό που λέω τόση ώρα:
Καλά, εγώ περιμένω έστω και με pm να μου πουν για να είμαι σίγουρος.


Kαι συνεχίζεις .... το παιχνίδι έρχεται σε BR και έχει ότι frame rate θέλει, και η οθόνη σε ένα μεγάλο κουτί και έχει το δικό της ... δεν είναι δυνατόν τα 2 frame rates να είναι το ίδιο πράγμα.

Απλά το ps3 βγάζει 60 , συνδέετε με την οθόνη στα 60 , και όταν το game καταφέρνει να ανανεώσει 60 φορές την εικόνα του τα βλέπουμε όλα στην οθόνη .... αν όχι απλά βλέπουμε κάποια 2 και 3 φορές συνεχόμενα ώστε να γίνουν 60 τελικά, δεν μπορεί να γίνει τίποτα παραπάνω.
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Α, γεια σου. Αυτό το handshake είναι το πρόβλημα; Το κάνουν;

Το desktop στα πόσα fps είναι;:happy_8: Σε μηδέν, αν δεν αλλάζει, αλλά μπορεί κάλιστα το display να είναι στα 1000Thz. Απλά όλα τα refresh θα δείχνουν το ίδιο.
Οχι βρε βασιλη.
Το desktop αμα ειναι πες στα 15 τοτε θα στραβωθεις μεσα σε 10 λεπτα.
Για αυτο το βαζουμε τουλαχιστον 60 για να μην εχει αυτο το αναβοσβημα που κουραζει τα ματια και σε desktop αλλα και οταν πχ δουλευουμε στο Word που δεν εχουμε κινηση.:cool_4:
 


Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Οχι βρε βασιλη.
Το desktop αμα ειναι πες στα 15 τοτε θα στραβωθεις μεσα σε 10 λεπτα.
Για αυτο το βαζουμε τουλαχιστον 60 για να μην εχει αυτο το αναβοσβημα που κουραζει τα ματια και σε desktop αλλα και οταν πχ δουλευουμε στο Word που δεν εχουμε κινηση.:cool_4:
Οι tft πάντως δεν έχουν ουσιαστικά αυτό το πρόβλημα.... και 24 φορές να ανανεώνουν δεν θα υπάρχει θέμα, ήταν στις CRT.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Βρε τα μπερδέψαμε πάλι! Το desktop είναι στατικό, φαντάσου ένα παγωμένο game, δεν αλλάζει το frame, έχουμε 0fps. Για να μην βγάλουμε τα μάτια μας, η οθόνη ανανεώνεται 60-100-όσες φορές αντέχει, έχει πχ 60Hz ανανέωση (refresh rate) που είναι σταθερή, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ Ο Η/Υ.
Kαι συνεχίζεις .... το παιχνίδι έρχεται σε BR και έχει ότι frame rate θέλει, και η οθόνη σε ένα μεγάλο κουτί και έχει το δικό της ... δεν είναι δυνατόν τα 2 frame rates να είναι το ίδιο πράγμα.

Απλά το ps3 βγάζει 60 , συνδέετε με την οθόνη στα 60 , και όταν το game καταφέρνει να ανανεώσει 60 φορές την εικόνα του τα βλέπουμε όλα στην οθόνη .... αν όχι απλά βλέπουμε κάποια 2 και 3 φορές συνεχόμενα ώστε να γίνουν 60 τελικά, δεν μπορεί να γίνει τίποτα παραπάνω
Μόνος σου τα λες: Το μεγάλο κουτί της τηλεόρασης έχει το δικό της frame rate. Ποιός σου λέει ότι είναι 60fps.

Blizard, για να μην βολοδέρνεις, μια απλή ερώτηση, από αυτές που δεν απαντάς ποτέ:
Το frame rate πιστεύεις ότι είναι το ίδιο με το refresh rate;
Το refresh rate καθορίζει το frame rate;
Απλή απάντηση θέλω: "Ναι, είναι το ίδιο/Όχι δεν είναι το ίδιο"
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Re: Απάντηση: Συνδέσεις hdmi/component - συμβατότητα fps

Οι tft πάντως δεν έχουν ουσιαστικά αυτό το πρόβλημα.... και 24 φορές να ανανεώνουν δεν θα υπάρχει θέμα, ήταν στις CRT.
Και γιατί τότε βγήκαν TFT 100Hz;
 

Μηνύματα
1.275
Reaction score
0
Blizard, για να μην βολοδέρνεις, μια απλή ερώτηση, από αυτές που δεν απαντάς ποτέ:
Το frame rate πιστεύεις ότι είναι το ίδιο με το refresh rate;
Το refresh rate καθορίζει το frame rate;
Απλή απάντηση θέλω: "Ναι, είναι το ίδιο/Όχι δεν είναι το ίδιο"
Ναι .... ας το λέμε ανανέωση για να τελειώσουμε.

Η οθόνη ανανεώνετε 60 φορές, το ps3 στέλνει 60 φορές progresive την εικόνα που έχει στην μνήμη του , και αν το game μπορεί να την αλλάζει 60 φορές το δευτερόλεπτο δεν θα δούμε την ίδια εικόνα 2 φορές.

Και όταν μιλάμε για ταινίες βέβαια που είναι και σταθερές, είναι ακριβώς το ίδιο στην πράξη .... αλλά δεν είναι όλα σταθερά και έτσι μπορείς να συνεχίσεις να μας δουλεύεις.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.117
Μηνύματα
3.001.833
Members
38.412
Νεότερο μέλος
sitherion
Top