Συνεργείο για βελτίωση φρένων σε Ι. Χ


Μηνύματα
3.237
Reaction score
10.681
Σχετικό-άσχετο
Κάποτε έκανα τεχνικό έργο στην φολφσβαγκεν και βλέπω είχε μαζευτεί όλο το συνεργείο, πάνω απο ένα πασατ, καμία 20αριά μηχανικοί, είχε έρθει ένα αμάξι οδικώς απο Κοζάνη και είχε μπροστά, ένα αεριζόμενο δισκόφρενο και ένα απλό !!!! Είχαν φρικάρει , βασικά σχολίαζαν τον κοζανιτη μάστορα που κατάφερε να τα ταιριάξει και να περπατάει το αυτοκίνητο. :roflmao: :roflmao: :cry: Έλληνες μηχανικαρες
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
19.914
Reaction score
33.063
Οποίος έφτασε έως το πέρασμα "Μπαρος" ξέρει τι θέλω να πω.


Τώρα για τις δισκοπλακες, πριν 2-3 χρόνια είχα αλλάξει τις μπροστά στο Ε39 μου, στις 90.000 χλμ. Απλώς πήρα ένα σετ διατρητες αεριζομενες Brembo από το autodoc, με τα αντίστοιχα τακάκια. Οικονομικά είχε βγει πάντως.
 
Last edited:


Μηνύματα
27.833
Reaction score
26.166
Brembo δεν έχω βάλει ποτέ σε δικό μου όχημα .
Εχω καβαλήσει όμως ένα suzuki gsx-r 1000 μ ε brembo και έβαλα τα γέλια.
Συγκριτικά με τα NISSIN - TOCICO που φοράει το δικό μου είναι 3 φορές χειρότερα.
Υπ όψην μπροστά φοράω 6πίστονες από GSXR 1000 του 2002 , αν θυμάμαι καλά.
Μιλάμε για άγκυρα κανονικά.
Ο τύπος με το GSX -R1000 κάποια στιγμή τσακίστηκε γιατί πήγαινε με όσα έξω από το RIBAS και κάπου δεν του έφτασαν τα φρένα και έφυγε από το δρόμο .
BREMBO δαγκάνες , τρόμπα , δίσκοι όλα . Τα είχε πληρώσει τότε και ένα σκασμό λεφτά .
Μόνο η αίσθηση από το λαστιχένιο φρένο του , μου ήταν αρκετή για να μην κάνω καμία αλλαγή στο δικό μου που λειτουργούσε άψογα.
Ακόμα έτσι το έχω.
Αυτά για μηχανές , για αυτοκίνητα δεν ξέρω , αλλά δεν θεωρώ ότι μπορεί να έχουν τεράστια απόσταση .
 



Μηνύματα
15.456
Reaction score
21.634
Μοραρης αλλά είναι μακριά από σένα.
Το αναφέρω εγλυκλοπαιδικα μιας και δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι έτσι όπως τα περιγράφεις
 

Μηνύματα
37
Reaction score
60
Brembo δεν έχω βάλει ποτέ σε δικό μου όχημα .
Εχω καβαλήσει όμως ένα suzuki gsx-r 1000 μ ε brembo και έβαλα τα γέλια.
Συγκριτικά με τα NISSIN - TOCICO που φοράει το δικό μου είναι 3 φορές χειρότερα.
Υπ όψην μπροστά φοράω 6πίστονες από GSXR 1000 του 2002 , αν θυμάμαι καλά.
Μιλάμε για άγκυρα κανονικά.
Ο τύπος με το GSX -R1000 κάποια στιγμή τσακίστηκε γιατί πήγαινε με όσα έξω από το RIBAS και κάπου δεν του έφτασαν τα φρένα και έφυγε από το δρόμο .
BREMBO δαγκάνες , τρόμπα , δίσκοι όλα . Τα είχε πληρώσει τότε και ένα σκασμό λεφτά .
Μόνο η αίσθηση από το λαστιχένιο φρένο του , μου ήταν αρκετή για να μην κάνω καμία αλλαγή στο δικό μου που λειτουργούσε άψογα.
Ακόμα έτσι το έχω.
Αυτά για μηχανές , για αυτοκίνητα δεν ξέρω , αλλά δεν θεωρώ ότι μπορεί να έχουν τεράστια απόσταση .
απο τοτε που η brembo μπηκε στα e-shop , απο τοτε που τα brembo εγιναν διαφορα made in και σε καμια περιπτωση original ,το πραγμα σκαρτεψε και το ονομα εχασε την αιγλη του!
αν πας και τα χωσεις κανονικα σε επισημο αντιπροσωπο , βαλεις και την ατιστοιχη τρομπα σε χιλιοστα και τα αντιστοιχα τακακια (εχει τρεις παστες) τα φρενα γινονται αγκυρα!
τυχαιο δεν ειναι πως ducati- ktm-aprilia-bmw supersport δικυκλα φορανε μαμα brembo, οπως τυχαιο δεν ειναι οι μοτοσυκλετες motogp φορανε ολες την συγκεκριμενη μαρκα.
εξ υπακουεται πως η nissin tokicho εχουν εξαιρετικα φρενα, ειδικα τα suzuki που παντα ειχαν τα καλυτερα ιαπωνικα φρενα!
 

Μηνύματα
526
Reaction score
1.169
Βάλε ένα σετάκι αεριζόμενες τρυπιτές να μην σου ανεβάζουν θερμοκρασίες και ότι διάολο τακάκι θες και θα είσαι οκ με τα υπόλοιπα προβλεπόμενα τα του service (ζουμιά/κιτ δαγκάνων αν χρειάζεται κτλ κτλ)
Ούτε τρέχεις όυτε το ζορίζεις ούτε τίποτα...τσάμπα λεφτά θα δώσεις για εξωτικά υλικά κτλ.
 


Μηνύματα
2.814
Reaction score
211
Βάλε ένα σετάκι αεριζόμενες τρυπιτές να μην σου ανεβάζουν θερμοκρασίες και ότι διάολο τακάκι θες και θα είσαι οκ με τα υπόλοιπα προβλεπόμενα τα του service (ζουμιά/κιτ δαγκάνων αν χρειάζεται κτλ κτλ)
Ούτε τρέχεις όυτε το ζορίζεις ούτε τίποτα...τσάμπα λεφτά θα δώσεις για εξωτικά υλικά κτλ.
Μα δεν θέλω να το κάνω αγωνιαρικο....
Αυτό το κάτι παραπάνω ψάχνω με λογικά χρήματα και όχι με πατέντες που θα σε πάνε στο χαντάκι. Όταν πας επί 15 χλμ σε κατηφόρα με στροφές εχοντας 4 άτομα μέσα, τρίτη στο σασμάν και όλη την ώρα το πόδι στο φρένο, τι θα κάνουνε δεν θα λαμπαδιασουν καλοκαιριατικα τα φρενα;
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
19.914
Reaction score
33.063
Όντως, την κατηφόρα που ανέβασα παραπάνω, με τις διαρκείς φουρκέτες (μετά τον αυχένα Μπάρου είναι δεν θυμάμαι ακριβώς πού), με 2α την κατεβαίνεις. Έχω πετύχει και μίτινγκ μηχανόβιων στην περιοχή, προσφέρεται για αγωνιστικού τύπου οδήγηση, που εδώ βέβαια δεν θέλουμε.
 

Μηνύματα
3.237
Reaction score
10.681
Μα δεν θέλω να το κάνω αγωνιαρικο....
Αυτό το κάτι παραπάνω ψάχνω με λογικά χρήματα και όχι με πατέντες που θα σε πάνε στο χαντάκι. Όταν πας επί 15 χλμ σε κατηφόρα με στροφές εχοντας 4 άτομα μέσα, τρίτη στο σασμάν και όλη την ώρα το πόδι στο φρένο, τι θα κάνουνε δεν θα λαμπαδιασουν καλοκαιριατικα τα φρενα;
Τα καλύτερα φρένα να βάλεις , αυτή την κατηφόρα την κατεβαίνεις με εναλλαγή 2ας-3ης και περιοδικό αλλά παρατεταμένο φρενάρισμα με κενά για να κρυώνουν.
Ποτέ με το πόδι συνέχεια στο φρένο, έστω και χλιαρά.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.997
Reaction score
38.963
δεν ειμαι μηχανικος, αλλα εχω δει αρκετες ταινιες, η δικη μου προταση ειναι η παρακατω:
1720168062890.png

1720168094057.png
 

Μηνύματα
2.778
Reaction score
1.199
Μοραρης αλλά είναι μακριά από σένα.
Το αναφέρω εγλυκλοπαιδικα μιας και δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι έτσι όπως τα περιγράφεις
Μακριά από αυτόν.
Στο FB κάνει βιντεάκια, μαζεύει Likes και ξεπερνάει την Τούνη και παίζει με playmobil. Σοβαρός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ !
Υπάρχουν φρενάδες ένα σωρό !
 

Μηνύματα
2.814
Reaction score
211
Μακριά από αυτόν.
Στο FB κάνει βιντεάκια, μαζεύει Likes και ξεπερνάει την Τούνη και παίζει με playmobil. Σοβαρός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ !
Υπάρχουν φρενάδες ένα σωρό !
Ξέρεις κάποιον;
 


Μηνύματα
12.951
Reaction score
10.185
Α, ξέρουν και οι φίλοι μου οι BMWδάκηδες έναν, αλλά και αυτός Αθήνα είναι. Δε θυμάμαι ποιός, δεν έχω πάει ποτέ.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.171
Μηνύματα
2.891.340
Members
38.001
Νεότερο μέλος
Αναστάσιος Κελεγκουρης
Top