Σύνδεση τηλεόρασης με ηχεία λεωφορείου??

Reaction score
0
Καλησπέρα παιδιά.. Θα ήθελα την βοήθειά σας.. Θέλω να συνδέσω την τηλεόραση που έχω στο λεωφορείο (Samsung 26") με την γραμμή των ηχείων (5 ηχεία) που είναι κατα μήκος του λεωφορείου..Υπάρχει τρόπος??? Help!!!!!

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Reaction score
23.745
Απάντηση: Σύνδεση τηλεόρασης με ηχεία λεωφορείου??

Καλησπέρα παιδιά.. Θα ήθελα την βοήθειά σας.. Θέλω να συνδέσω την τηλεόραση που έχω στο λεωφορείο (Samsung 26") με την γραμμή των ηχείων (5 ηχεία) που είναι κατα μήκος του λεωφορείου..Υπάρχει τρόπος??? Help!!!!!
Απ την έξοδο ήχου της tv σε μια aux in του ενισχυτή ή της πηγής.

Reaction score
0

ήταν η πρώτη επιλογή αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει aux in στην πηγή ούτε στον ενισχυτή....τίποτα με ένωση καλωδίων με την γραμμή των ηχείων δεν παίζει??...(είμαι "λίγο" άσχετος)

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Reaction score
870

Πιθανόν θα ζοριστεί η τηλεόραση με αυτό το φορτίο και είναι κρίμα. Καλύτερη λύση είναι αυτή του Νίκου πιο πάνω.

Reaction score
0

συμφωνώ αλλα δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να γίνει...

Reaction score
0

Πιθανόν θα ζοριστεί η τηλεόραση με αυτό το φορτίο και είναι κρίμα. Καλύτερη λύση είναι αυτή του Νίκου πιο πάνω.
την πατέντα που φαντάζομαι πως την κάνω?? ας παίζει και μονοφωνικά....μονο απο την μία μερια

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Reaction score
23.745

ήταν η πρώτη επιλογή αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει aux in στην πηγή ούτε στον ενισχυτή....τίποτα με ένωση καλωδίων με την γραμμή των ηχείων δεν παίζει??...(είμαι "λίγο" άσχετος)

Aρα ενισχυτής υπάρχει.

Ποιός είναι?

Reaction score
0

Η πηγή ποιά είναι?
Παίζει 5 ηχεία η 5 ζευγάρια?
η πηγη ειναι ενα sony xplod cdx-s22 και υπαρχουν 5 ηχεια απο την μια κ 5 σπο την αλλη πλευρα
ας παιξουν μονο τα 5 στην μια μερια.δεν υπαρχει θεμα

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Reaction score
870