Σύνδεση subwoofer

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.011
Reaction score
127.700
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας παιδιά
Παρακαλούμε.

Το συμπέρασμα του θρεντ, και για σένα και για οποιονδήποτε άλλο που θα ρωτάει το ίδιο πράγμα στο μέλλον, είναι το εξής:

Εφόσον δεν γνωρίζετε τι και πώς, μην σπαταλάτε χρόνο και φαιά ουσία σε τέτοιες συζητήσεις δεξιά κι αριστερά, εμπιστευτείτε έναν επαγγελματία καλιμπρατορα, φωνάξτε τον στο σπίτι σας να πάρετε κοστολογιο, κι αν συμφωνήσετε στο οικονομικό, θα αναλάβει να προμηθευτεί τον αναγκαίο εξοπλισμό (πχ mini DSP), και θα σας στήσει όσο καλύτερα γίνεται τα σαμπ στο σεταπ σας, χρησιμοποιώντας τον δικό του μετρητικό εξοπλισμό, το δικό του σοφτγουερ, κλπ κλπ κλπ.

Το όμοιο για τον προβολέα σας.

Ο άλλος δρόμος, είναι αυτός της γνώσης. Θέλει πολύ διάβασμα, πρέπει να μάθετε πραγματικά πολλά πράγματα, ώστε μετά από αρκετό παίδεμα και εξάσκηση, να είστε μόνοι σας ικανοί για να φέρετε ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα στο χώρο σας. Η καμπύλη μάθησης παίρνει χονδρικά μια 2-ετια έως 3-ετια, εάν είστε συνεπείς στο διάβασμα. Τα κατά μπουτχια ευαγγέλια είναι τα πρώτα αναγκαία αναγνώσματα, στα οποία πρέπει να είστε έτοιμοι για εξετάσεις, να τα ξέρετε φαρσί απ'έξω κι ανακατωτά όλα, και βεβαίως χρειάζεται να επενδύσετε σε μετρητικό εξοπλισμό και να εξοικειωθείτε ΠΟΛΥ με τις αναγκαίες στο χώρο μετρήσεις, κυρίως αυτές του κινητού μικροφώνου, αλλά και κυρίως, με την ορθή ερμηνεία τους (το πιο σημαντικό).

Από την άλλη, μια απλή σύνδεση high output στα σαμπ, θα οδηγήσει αναμφίβολα σε έναν αχταρμά, κάτι που αντικειμενικά θα είναι "κακό", αλλά οκ, μερικοί από σας, απελπισμένοι από την έλλειψη μπάσου, μπορεί και να το προτιμήσουν. Ωστόσο είναι βέβαιο πως έτσι, χωρίς μετρήσεις και χωρίς πραγματική γνώση στο αντικείμενο, δεν εκμεταλλεύεσαι τον εξοπλισμό σου, δεν γίνεται σωστή ενσωμάτωση των σαμπ με τους δορυφόρους, δεν έρχονται σωστά χρονικά μεταξύ τους, δεν θα παίζει "σωστά", απλώς θα "βαράει" εκεί κάτω που δε "βαρούσε" πριν. Να, ένα χάλι. Από κάτι τέτοιες πρακτικές, μερικοί νομίζουν πως τα σαμπ δε κάνουν για μουσική, πως είναι μόνο για βαβούρα στον κινηματογραφικό ήχο, κι άλλες τέτοιες αηδιες, τις οποίες τις πιστεύουν κιόλας. 😜😁🤣
 
Last edited:

Μηνύματα
514
Reaction score
366
In any audio system, some sound waves will be in phase (peaks and troughs aligned) while others will be out of phase (peaks aligned with troughs). This is a natural occurrence due to the complex interactions of sound waves in your room and the varying distances they travel from the speakers to your ears.
Here's how it applies to your scenario:
* Main Speakers: The sound waves emitted from your Wharfedale Linton 85s will interact with each other and with the room. Depending on the frequencies and your listening position, some waves might be in phase while others are out of phase.
* Subwoofers: The same principle applies to the SVS SB-1000 Pros. Additionally, the subwoofers will interact with the sound waves from your main speakers. Due to their physical separation and the different frequencies they handle, some waves might be in phase while others are out of phase.
Can Phase Adjustment Help?
Yes, the phase adjustment offered by SVS can significantly mitigate phase issues. By adjusting the phase of the subwoofers, you can time-align the bass waves with the main speakers' sound waves. This helps to ensure that most of the sound waves arrive at your ears at the same time, resulting in a more cohesive and powerful sound.

Για να είμαστε και λίγο πρακτικοί…
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.434
Reaction score
19.860
Για να είμαστε και λίγο πρακτικοί…
Η αλήθεια είναι πάντως πως για το πρακτικό του πράγματος (για όποιον ενδιαφέρεται να φτιάξει κάτι σωστό) η καλύτερη (και μάλλον πιο εύκολη) λύση είναι να έρθει ο κατάλληλος μάστορας να τα πείτε.. ;)
Σε αυτό ο Κώστας (και όσοι άλλοι το λένε) έχει δίκιο..

Το επίπεδο που θέλει να φτάσει ο καθένας βέβαια είναι προσωπική υπόθεση..:smoke:
 

Μηνύματα
514
Reaction score
366
Η αλήθεια είναι πάντως πως για το πρακτικό του πράγματος (για όποιον ενδιαφέρεται να φτιάξει κάτι σωστό) η καλύτερη (και μάλλον πιο εύκολη) λύση είναι να έρθει ο κατάλληλος μάστορας να τα πείτε.. ;)
Σε αυτό ο Κώστας (και όσοι άλλοι το λένε) έχει δίκιο..

Το επίπεδο που θέλει να φτάσει ο καθένας βέβαια είναι προσωπική υπόθεση..:smoke:
Και τι να κάνει τώρα; Να κάθεται να τα κοιτάει στα κουτιά τους ;
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.434
Reaction score
19.860
Και τι να κάνει τώρα; Να κάθεται να τα κοιτάει στα κουτιά τους ;
Ο νηματοθέτης ας κάμει ότι θέλει..
Έχουν προταθεί νομίζω μια - δυο κατευθύνσεις..

Πιο γενικά μίλησα.. ;)
 

Μηνύματα
514
Reaction score
366
Ο νηματοθέτης ας κάμει ότι θέλει..
Έχουν προταθεί νομίζω μια - δυο κατευθύνσεις..

Πιο γενικά μίλησα.. ;)
Νομιζω οτι πρεπει να βλεπουμε τα πραγματα λογικα. Αρα τι εχει τωρα , εχει αυτα τα 2sub πως μπορει να τα συνδεσει με τον εξοπλισμο; με high level. Εχει ενα πολυ καλο ενισχυτη με πολυ χαμηλες παραμορφωσεις ουτως η αλλως και τεραστιο damping factor δεδομενο. Αλλο δεδομενο ειναι τα -24db/octave προτεινομενη κλιση καμπυλης low pass και το low pass frequency στα 50Hz. Τι αλλο δεδομενο εχουμε οτι με το αναλυτικο ρυθμιστικο της φασης μπορεις να κανεις συμφασικα οχι ολα αλλα τα περισσοτερα κοινά εκπεμπομενα κυματα των sub με τα main στο διαστημα αλληλοκαλυψης.Αυτο ειναι για τωρα.

Η δευτερη λυση που ειναι το επομενο βημα, το οποιο θα το αποφασισει στο χρονο του και οταν μπορει, θα κοστιζει 1000 ευρω και περιλαμβανει τον καλιμπρατορα , το mini dsp και την αδεια dirac και να κανει το ολικο refinement.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.594
Reaction score
79
Παντως επειδη οι ¨ασχετοι¨ με συνδεσεις ειμαστε μαλλον αρκετοι, το ερωτημα του θεματος εχει -νομιζω- δυο παραμετρους...

Μια η πρακτικη... απο ποια εξοδο του ενισχυτη ειναι καλυτερο να συνδεσω σε ποια εισοδο του sub, η μια απορια που εχω εγω πχ

και Δευτερη η ποιοτικη, που ειναι και η βασικοτερη, αλλα και πιο δυσκολη οπως ειπωθηκε σωστα που θελει μετρησεις, διαβασμα, δοκιμες κτλ

πχ εγω που συνδεσα το δικο μου απο μια εξοδο rca του ενισχυτη στο αριστερο LFE του σαμπ, ειμαι καλα η θα ημουν καλυτερα αν επερνα απο τις εξοδους του πολυκαναλου στις μπορνες του σαμπ ???

pioneer ο ενισχυτης - tannoy το σαμπ
 

Μηνύματα
1.893
Reaction score
4.486
Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω την απεχθεια για την συνδεση hi level,
εις πεισμα μεγαλων εταιρειων REL, Hegel κλπ. και τις συστασεις για μετατροπη του ενισχυτη !
Μετα απο κανα χρονο συνεχεις μετρησεις και προσπαθειες ενσωματωσης του υποβαθυφωνου,
στην καλυτερη περιπτωση, θα εχεις διαπιστωσει τα εξης.

-Εχεις παρακαμψει λεπτομερως υπολογισμενα κυκλωματα και επιλεγμενα, ακριβα εξαρτηματα του ενισχυτη σου
και εχεις εμπιστευθει το σημα της πηγης που εψαχνες χρονια,
σε κινεζικα ολοκληρωμενα και σε πυκνωτες lelon πανω σε πλακετες αμφιβολου ποιοτητας
που θα χορευουν στους ρυθμους της μουσικης που σου αρεσει.
Κατι τετοιους δηλαδη ...
download.jpg


-Και εχεις ξαλαφρωσει ενα, δυο μεγαφωνα χαμηλων απο μια δουλεια που ετσι κι αλλιως
ειναι υπολογισμενα να φερουν εις περας.

-Δηλαδη εχεις ανταλλαξει την υφη και την πολυπλοκοτητα των μεσαιων- υψηλων
για χαρη της σαφηνειας και ατακας των χαμηλων, αν το καταφερεις...
και με την ισορροπια των χαμηλων συχνοτητων να ανατρεπεται με καθε ηχογραφηση που βαζεις
οποτε θα αναζητας ηλεκτρονικη ισοσταθμιση.

Αναζητω την λογικη σε ολη αυτη την διαδρομη.
 

Μηνύματα
26
Reaction score
8
συνδεεις σε high level παραλληλα απο τα ηχεια,μπορει το καθενα να συνδεθει στην εισοδο του ηχειου αφου υπαρχουν δυο,ετσι τροφοδοτεις σαμπ και δορυφορο με το ηχοχρωμα του τελικου και δεν παρεμβαινεις το κροσσ του δορυφορου ρυθμιζεις ετσι ωστε να συμπληρωνεις την φυσικη αποκοπη και δημιουργεις την ψευδαισθηση οτι παιζουν χαμηλα ...
 

Μηνύματα
315
Reaction score
321
Λοιπόν άκου φίλε νηματοθέτη, θες καλό ήχο αντικειμενικά?

Πρώτα γκρέμισε το σπίτι σου μετά, ξανακτίστο από την αρχή.

Φτιάξε τον χώρο ακρόασης ώστε να μπορείς να τοποθετήσεις 338 ενεργούς δορυφόρους σε 13 επίπεδα και τα ανάλογα διπλά τον αριθμό subs, 676 δηλαδή, ώστε ανά πάσα στιγμή να ισιώνεις την κυματομορφή.(αν είσαι πιουρίστας βάλε τριπλά)

Στην ταράτσα τοποθέτησε 3 ενεργούς δορυφόρους ανά τετραγωνικό με κατεύθυνση τον ουράνιο θόλο και μέσω DSP ή άλλα ψηφιακά τερτίπια στέλνε εκείνες τις αρμονικές που η επιστροφή τους να ακυρώνει τους ιδιοσυντονισμούς του περιβάλλοντος.

Στην κατασκευή προέβλεψε ένα υπόγειο χώρο ακριβώς κάτω από την αίθουσα ακρόασης το λιγότερο πέντε φορές μεγαλύτερο σε όγκο και γέμισέ τον με subs, με πρόχειρο υπολογισμό χρειάζεσαι 1500 και κάτι subs εάν ο χώρος ακρόασης είναι περίπου 160 κυβικά μέτρα, με αυτή την μέθοδο ακόμη και σεισμό 9,5 ρίχτερ θα τον ακούς με ρεαλιστική πειθώ…(γι’ αυτό φρόντισε η οικοδομή να πληροί τον αυστηρότερο αντισεισμικό κανόνα, κρίμα είναι καινούργιο σπίτι να γκρεμιστεί από το ηχοσύστημα!)

Και τέλος η οικονομικότερη συμβουλή, για όλες αυτές τις συνδέσεις των μονάδων ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΛΩΔΙΟ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 10 ΛΕΠΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ γιατί ως γνωστό το μόνο πράγμα που δεν επιδρά στον ήχο είναι τα καλώδια…
 

Μηνύματα
514
Reaction score
366
Λοιπόν άκου φίλε νηματοθέτη, θες καλό ήχο αντικειμενικά?

Πρώτα γκρέμισε το σπίτι σου μετά, ξανακτίστο από την αρχή.

Φτιάξε τον χώρο ακρόασης ώστε να μπορείς να τοποθετήσεις 338 ενεργούς δορυφόρους σε 13 επίπεδα και τα ανάλογα διπλά τον αριθμό subs, 676 δηλαδή, ώστε ανά πάσα στιγμή να ισιώνεις την κυματομορφή.(αν είσαι πιουρίστας βάλε τριπλά)

Στην ταράτσα τοποθέτησε 3 ενεργούς δορυφόρους ανά τετραγωνικό με κατεύθυνση τον ουράνιο θόλο και μέσω DSP ή άλλα ψηφιακά τερτίπια στέλνε εκείνες τις αρμονικές που η επιστροφή τους να ακυρώνει τους ιδιοσυντονισμούς του περιβάλλοντος.

Στην κατασκευή προέβλεψε ένα υπόγειο χώρο ακριβώς κάτω από την αίθουσα ακρόασης το λιγότερο πέντε φορές μεγαλύτερο σε όγκο και γέμισέ τον με subs, με πρόχειρο υπολογισμό χρειάζεσαι 1500 και κάτι subs εάν ο χώρος ακρόασης είναι περίπου 160 κυβικά μέτρα, με αυτή την μέθοδο ακόμη και σεισμό 9,5 ρίχτερ θα τον ακούς με ρεαλιστική πειθώ…(γι’ αυτό φρόντισε η οικοδομή να πληροί τον αυστηρότερο αντισεισμικό κανόνα, κρίμα είναι καινούργιο σπίτι να γκρεμιστεί από το ηχοσύστημα!)

Και τέλος η οικονομικότερη συμβουλή, για όλες αυτές τις συνδέσεις των μονάδων ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΛΩΔΙΟ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 10 ΛΕΠΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ γιατί ως γνωστό το μόνο πράγμα που δεν επιδρά στον ήχο είναι τα καλώδια…
Εγώ πάλι νομίζω ότι ξέρει τι κάνει και έχει τους σωστούς στόχους δηλαδή τον ξεκούραστο ήχο απαλλαγμένο από κάθε είδους ηλεκτρική , χωρική , χρονική και κάθε είδους αλλοίωση που προκαλεί κούραση λόγω παραμόρφωσης . Άλλωστε και το πολυκαναλο απαιτεί πραγματική ελαχιστοποίηση ανακλάσεων του χώρου … Αυτό είναι . Το ότι δεν το καταλαβαίνετε τον κουράζει και αρχίζει να στολίζει δεξιά αριστερά λέγοντας σας ιθαγενείς . Όλοι είμαστε εν δυνάμει ιθαγενείς μέχρι να μην είμαστε κάποια στιγμή
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.434
Reaction score
19.860
Το ότι δεν το καταλαβαίνετε τον κουράζει και αρχίζει να στολίζει δεξιά αριστερά λέγοντας σας ιθαγενείς
Κι αυτό το παλληκάρι τα ίδια..
Thanos_MCU.0.jpg

Δεν το κατάλαβε κανείς, όλοι το παρεξήγησαν.. :tongue:

:lolsign:
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.685
Reaction score
80.863
Λοιπόν άκου φίλε νηματοθέτη, θες καλό ήχο αντικειμενικά?

Πρώτα γκρέμισε το σπίτι σου μετά, ξανακτίστο από την αρχή.

Φτιάξε τον χώρο ακρόασης ώστε να μπορείς να τοποθετήσεις 338 ενεργούς δορυφόρους σε 13 επίπεδα και τα ανάλογα διπλά τον αριθμό subs, 676 δηλαδή, ώστε ανά πάσα στιγμή να ισιώνεις την κυματομορφή.(αν είσαι πιουρίστας βάλε τριπλά)

Στην ταράτσα τοποθέτησε 3 ενεργούς δορυφόρους ανά τετραγωνικό με κατεύθυνση τον ουράνιο θόλο και μέσω DSP ή άλλα ψηφιακά τερτίπια στέλνε εκείνες τις αρμονικές που η επιστροφή τους να ακυρώνει τους ιδιοσυντονισμούς του περιβάλλοντος.

Στην κατασκευή προέβλεψε ένα υπόγειο χώρο ακριβώς κάτω από την αίθουσα ακρόασης το λιγότερο πέντε φορές μεγαλύτερο σε όγκο και γέμισέ τον με subs, με πρόχειρο υπολογισμό χρειάζεσαι 1500 και κάτι subs εάν ο χώρος ακρόασης είναι περίπου 160 κυβικά μέτρα, με αυτή την μέθοδο ακόμη και σεισμό 9,5 ρίχτερ θα τον ακούς με ρεαλιστική πειθώ…(γι’ αυτό φρόντισε η οικοδομή να πληροί τον αυστηρότερο αντισεισμικό κανόνα, κρίμα είναι καινούργιο σπίτι να γκρεμιστεί από το ηχοσύστημα!)

Και τέλος η οικονομικότερη συμβουλή, για όλες αυτές τις συνδέσεις των μονάδων ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΛΩΔΙΟ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 10 ΛΕΠΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ γιατί ως γνωστό το μόνο πράγμα που δεν επιδρά στον ήχο είναι τα καλώδια…
Χιουμορίστας
 



TGD

Μηνύματα
7.683
Reaction score
7.680
Η απάντηση της hegel ήταν αυτή
Thank you for your email. We would recommend using the speaker level input on these subs, please follow the manufacturer's instructions carefully.
Μπορείς να συνδέσεις high-level τα sub μονοφωνικά (δηλαδή ένα για κάθε κανάλι); Το έχει κάνει κανένας;
 

Μηνύματα
26
Reaction score
8
Μπορείς να συνδέσεις high-level τα sub μονοφωνικά (δηλαδή ένα για κάθε κανάλι); Το έχει κάνει κανένας;
Μπορείς να συνδέσεις high-level τα sub μονοφωνικά (δηλαδή ένα για κάθε κανάλι); Το έχει κάνει κανένας;
ναι εξαλλου οι συχνοτητες ειναι πολυ χαμηλες και με ενα γινεται υπαρχει εισοδος mono....
 

TGD

Μηνύματα
7.683
Reaction score
7.680
Η είσοδος mono είναι Line level, αυτό που πρότεινα εγώ (από το variable line out, το left στο mono του αριστερού sub και το right στο mono του δεξιού sub).
Η Hegel προτείνει την είσοδο High level. Πώς θα χρησιμοποιήσεις την χρησιμοποιήσεις High level για το ένα μόνο κανάλι; Τα woofer των sub έχουν συχνά δύο τυλίγματα που τροφοδοτούνται από τα δύο κανάλια χωριστά. Αν συνδέσεις μόνο το ένα δεν θα παίζεις με τη "μισή" δυνατότητα του sub; Εκτός αν "αρθροίζει" τα δύο κανάλια στο high level...
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.130
Μηνύματα
2.889.675
Members
37.993
Νεότερο μέλος
thanosmule
Top