ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ SINGLE ENDED - ΓΙΑΤΙ???

Μηνύματα
518
Reaction score
77
costas EAR said:
Θυμήθηκα (από το λινκ του feedback pros & cons) και τον Counterpoint που είχα, το πιο μεγάλο μοντέλο της εταιρίας τότε....το στυλό ακόμα το έχω με το λογότυπο της εταιρίας! Ε, ρε τι ποσά έχουμε σκάσει για μηχανάκια..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
RDoherty said:
Δεν είναι κακό να κάνεις λάθη, εάν μαθαίνεις από αυτά. Ακόμα καλύτερα όμως είναι, να μην κάνεις λάθη επειδή μαθαίνεις από τα λάθη που έκαναν άλλοι :lol: :lol: :lol:
Ενίσταμαι φίλτατοι. Δέν ήταν λάθος η επιλογή του Counterpoint. :)

Να υπενθυμίσω στην εκλεκτή ομήγυρη ότι στην εποχή του ο συγκεκριμένος Counterpoint του Κώστα Τσαρουχά ( ήταν ο Solid-2 αν θυμάμαι καλά ) ήταν ένας εξαίρετος τελικός για τα χρήματά του, όπως και οι υπόλοιποι τελικοί της θαυμάσιας αυτής εταιρείας. Μαζί με τους προενισχυτές λυχνίας της Counterpoint ( ειδικά τον SA-3000 ) το σύστημα έπαιζε έξοχα. Για την εποχή εκείνη δύσκολα θα έβρισκε κανείς κάτι εξίσου αξιόλογο στα ίδια χρήματα. Ασε που σήκωνε και μετατροπές.

Ετσι δεν είναι Κώστα ; :lol:
 

Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
RDoherty said:
Aνάδραση ΜΑΛΛΟΝ :p είναι να παίρνεις λίγο από το ενισχυμένο σήμα της εξόδου και να το ξαναγυρνάς στην είσοδο, ....

Κανονικό turbo δηλαδή! :p :lol:
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
preve said:
RDoherty said:
Aνάδραση ΜΑΛΛΟΝ :p είναι να παίρνεις λίγο από το ενισχυμένο σήμα της εξόδου και να το ξαναγυρνάς στην είσοδο, ....

Κανονικό turbo δηλαδή! :p :lol:
Αρα το αιώνιο πρόβλημα :

Turbo ή ατμοσφαιρικό; (Με ανάδραση ή χωρίς ;)

Αν επιλεγεί turbo τότε με μεγάλη τουρμπίνα και "πίεση" (άρα ισχύ και lag ) ή το αντίθετο ;(αρκετή ή λίγη ανάδραση και πόση;)......
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.009
Reaction score
139.361
Έτσι είναι Βασίλη, έτσι. Καλά, μιλάμε ελέφαντας είσαι, ε? Δε ξεχνάς ούτε το μοντέλο!
Εύγε νέε μου!

Μιχάλη η χρήση ανάδρασης που κάνεις στα δικά σου μηχανήματα, έχοντας ταυτόχρονα και το αγχος του Prospectus (απολύτως δικαιολογημένα), αποδυκνείει πόσο γνώστης είσαι του θέματος και αφήνει να εννοηθεί τι κάνεις σε σετάπ φίλων... Συμφωνούμε 1000%. 8)
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
297
Τιιιιι εννοείς? Ότι το πρωί προσθέτει ανάδραση και το βράδυ την αφαιρεί? :shock: :lol:
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
preve said:
RDoherty said:
Aνάδραση ΜΑΛΛΟΝ :p είναι να παίρνεις λίγο από το ενισχυμένο σήμα της εξόδου και να το ξαναγυρνάς στην είσοδο, ....

Κανονικό turbo δηλαδή! :p :lol:
Preve το επιασες. Αλλα απο την αναποδη. Το Τουρμπο ειναι ΘΕΤΙΚΗ αναδραση.
Ο αισθητηρας καυσαεριων ειναι ΑΡΝΗΤΙΚΗ αναδραση.
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
costas EAR said:
Έτσι είναι Βασίλη, έτσι. Καλά, μιλάμε ελέφαντας είσαι, ε? Δε ξεχνάς ούτε το μοντέλο!
Εύγε νέε μου!

Μιχάλη η χρήση ανάδρασης που κάνεις στα δικά σου μηχανήματα, έχοντας ταυτόχρονα και το αγχος του Prospectus (απολύτως δικαιολογημένα), αποδυκνείει πόσο γνώστης είσαι του θέματος και αφήνει να εννοηθεί τι κάνεις σε σετάπ φίλων... Συμφωνούμε 1000%. 8)
Σου χρωσταω μια εξηγηση για τα "σχεδον" κλπ που υπογραμμιζεις στα Reply σου. Προσπαθω να αφηνω ενα ενδεχομενο αστοχιας του σκεπτικου μου.

Και συ ομως μου χρωστας σχεδιο της μοντουλας του Ενισχυτη (οχι του Utility board). Πιστευω οτι ειναι σχεδον αδυνατον να βρεθει αλλα εσυ μπορει να το εχεις ξετρυπωσει. Οι υπολοιπες παραπομπες ειναι φιλολογικες. Αν εχεις ασχοληθει με σταδια Εξοδου πομπων / ταξη Γ, παρατηρησε οτι ειναι η ιδια παναρχαια τεχνικη, που επικοινωνουσε το 1922 το Αρχηγειο Σμυρνης με τον Βοτανικο, με διαφορετικο βεβαια Ευρος Ζωνης. ( Εδω υπαρχει ενα σοβαρο λαθος. ΠΟΙΟ ?? )

Λυπαμαι που δεν μπορω να ικανοποιησω ολους. Αυτη η γνωση δεν αποκταται ετσι ευκολα. Σκεψου τωρα να ηθελα εγω να μαθω απο ενα φορουμ τα οικονομικα οπως τα ξερει ενας εμπειρος Λογιστης. Αυτο που μπορει να λειτουργησει εδω ειναι να δωθει η βασικη ιδεα, αφου προσδιοριστει το μεσο επιπεδο των συμμετεχοντων. Για να μην καταληξουμε να αμολαμε Τσιτατα ο ενας στον αλλον.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.009
Reaction score
139.361
Μιχαλης Σπερτος said:
Και συ ομως μου χρωστας σχεδιο της μοντουλας του Ενισχυτη (οχι του Utility board).
Ναί, το έχω, αλλά όχι εδώ στη Λήμνο, στη Σαλόνικα. Με την πρώτη ευκαιρία θα το σκανάρω και θα στο δώσω. Ίσως να δούμε και κάποιες βελτιώσεις που έχω στο μυαλό, ή και τρόπο για ψηφιακή είσοδο σε συνδυασμό με ένα νέο τσιπάκι. Αν φυσικά υπάρχει εκ μέρους σου ενδιαφέρον - χρόνος - διάθεση - γνώση του αντικειμένου, κλπ κλπ κλπ

Από την τοπολογία του EB μπορείς να δεις την αντίσταση στα άκρα της οποίας σχηματίζεται το δυναμικό του feedback, και σε αυτό το σημείο είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον να σου αναφέρω την παρατήρησή μου για τραγική διαφορά του ηχητικού αποτελέσματος με διαφορετικής ποιότητας αντιστάσεις. Μιλάμε για 0,01ωμ 2W (αν θυμάμαι καλά). Κατέληξα σε κάντοκ τελικά, με πολύ καλύτερα αποτελέσματα από οτιδήποτε άλλο. Λογικό (φυσικά) και ενδιαφέρον, ε?

Μιχαλης Σπερτος said:
Αν εχεις ασχοληθει με σταδια Εξοδου πομπων / ταξη Γ,
Όχι, μάστορα, δεν είμαι μαζόχας... :lol: :lol: :lol: και με αυτά που ασχολήθηκα πολλά είναι.... κουράστηκα-βαρέθηκα να ασχολούμαι να πράγματα εκτός του αντικειμένου που έχω σπουδάσει, τα οποία για να κατανοήσω - αφομοιώσω - χρησιμοποιήσω θέλουν πολύ κόπο-χρόνο... κλπ κλπ κλπ... Μόνο τα άκρως απαραίτητα κοιτάω πια, τα οποία δυστυχώς είναι πολλά (καθότι ντιντζιταλοφρίκουλας....)

Μιχαλης Σπερτος said:
παρατηρησε οτι ειναι η ιδια παναρχαια τεχνικη, που επικοινωνουσε το 1922 το Αρχηγειο Σμυρνης με τον Βοτανικο, με διαφορετικο βεβαια Ευρος Ζωνης. ( Εδω υπαρχει ενα σοβαρο λαθος. ΠΟΙΟ ?? )
Ιδέα δεν έχω! :p Ποιό????

Μιχαλης Σπερτος said:
Λυπαμαι που δεν μπορω να ικανοποιησω ολους. Αυτη η γνωση δεν αποκταται ετσι ευκολα.
Και αυτά που ικανοποιείς πολλά είναι και ...σ'ευχαριστούμε. :lol:
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
RDoherty said:
Υπενθύμιση:
RDoherty said:
Κάνε μας μία παρουσίαση στα "Νέα Προϊόντα"!
:D
Ενταξει, μην φωναζεις
Σε ευχαριστω για το ενδιαφερον. Θα εχεις PM.
Το ψαχνω και θελω να αποφυγω το : Ωδυνε ορος και ετεκε.....
Το γραφω σωστα ??

Με την σειρα μου δεν καταλαβα τιποτα για το Razz που ρωτησα. Τοσο σπουδαιο ειναι ?
 

Μηνύματα
5.581
Reaction score
297
Γιατί ΠΜ? Δημόσια παρουσίαση θέλω! 8)
ΥΓ: Ώδινεν. Άλλο οδύνη (πόνος γενικώς) και άλλο ωδίνη (πόνος της γέννας).
 

Μηνύματα
42
Reaction score
0
Για μια καλή ανάλυση του ζητήματος, πήγαινε στο site της Balanced Audio Technology (www.balanced.com), κάνε click στα FAQ (αριστερά στη σελίδα), και μετά άλλο ένα click στο [Balanced Operation] (κάτω από τον κεντρικό τίτλο).
Η εταιρεία αυτή έχει κερδίσει την εκτίμηση των απανταχού hi-endάδων πρωτίστως λόγω του εξαιρετικού ήχου, της ποιότητας κατασκευής, και βεβαίως λόγω της τεχνολογίας αιχμής που χρησιμοποιεί. Όταν εταιρείες σαν την Audio Research και την Conrad Johnson ακολουθούν την BAT (π.χ. στη χρήση της λυχνίας 6Η30, στην αυτόματη πόλωση κτλ), νομίζω ότι αξίζει να ακούσουμε τι έχει να πει.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.554
Reaction score
22.046
Χμ, μάλλον τα έχουν μπερδέψει αρκετά τα παιδιά, εκεί στη Bat. Κάποια στιγμή πρέπει να τα ξεμπερδέψουμε...
 

Μηνύματα
250
Reaction score
39
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση που κάνετε γιά τη τοπολογία single ended και κυρίως γιά την αρνητική ανάδραση.

Επειδή το θέμα με έχει απασχολήσει αρκετά χρόνια (η διπλωματική μου εργασία είχε τίτλο σχεδίαση και κατασκευή προενισχυτή λυχνίας nuvistor χωρίς ολική αρνητική ανάδραση) ,επιτρέψτε μου να συμπληρώσω στα εν γένει σωστά κείμενά σας τα εξής'

Η single ended διάταξη σαν τοπολογία εξόδου έχει σαφή πλεονεκτήματα απλότητας (όσο λιγότερα εξαρτήματα τόσο καλύτερα- μία μόνο λυχνία). Αλλά είναι τοπολογία με κύριο χαρ/κό τις παραμορφώσεις άρτιας αρμονικής. Επειδή οι παραμορφώσεις αυτές είναι ευφωνικές, ενισχυτές με παραμόρφωση μερικών μονάδων είναι σύνηθες φαινόμενο. Εάν μειώσει κάποιος τις παραμορφώσεις αυτές με ολική ανάδραση καταστρέφει μεταβατικά φαινόμενα ,πολύ χειρότερα κατά τον Otala.

Η δική μου μεθοδολογία είναι η εξής. Σχεδίαση όλων των σταδίων χρησιμοποιώντας ελάχιστες τοπικές αναδράσεις και προσοχή στην επιλογή γραμμικών τοπολογιών και γραμμικών λυχνιών. με αυτό το τρόπο το κάθε στάδιο έχει την ελάχιστη δυνατή παραμόρφωση.

Επιλογή των επόμενων σταδίων έτσι ώστε οι παραμορφώσεις τους να μην ''πέφτουν'' επάνω στις παραμορφώσεις των προηγούμενων σταδίων και τις πολ/ζουν. Αυτό το πρωτοαντιμετώπισαν πρακτικά, κουρδίζοντας με το αυτί τα στάδια, πρώτοι οι Ιάπωνες.

Στη συνέχεια μέτρηση των παραμορφώσεων του μηχ/τος. Εάν οι συνολική παραμόρφωση είναι κάτω από τα όρια που έχουμε θέσει, τότε πετύχαμε. Διαφορετικά πρέπει να ξανασχεδιαστεί κάποιο στάδιο η να ελαττώσουμε την ισχύ, η να δουλέψουμε αρνητική ανάδραση. Πόση?? Οση χρειάζεται ώστε να υπάρξει κάποια ισορροπία μεταξύ στατικών-δυναμικών παραμορφώσεων. Τα πάντα είναι ένας συμβιβασμός.Μη ψάχνετε να βρείτε πόση ανάδραση δούλεψε ο τάδε η ο δείνα γιά να δουλέψετε κι εσείς. Αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από το κάθε μηχ/μα-τοπολογία.

Επίσης μη ψάχνετε γιά σλoγκαν του τύπου '' οχι αρνητική ανάδραση η όχι single ended''. Χρειάζονται γνώσεις, και πανάκριβοι αναλυτές-παραμορφωσίμετρα γιά τη σχεδίαση ενός μηχ/τος.

Eνα μηχ/μα single ended έχει αξεπέραστους περιορισμούς. Σε κάποιες περιπτώσεις ένα push pull μπορεί να αποδειχθεί αποτελεσματικότερο. Και μη μου πείτε οτι ακούσατε το αντίθετο, γιατί η ερώτησή μου είναι το πως γνωρίζετε ότι τα δύο μηχ/τα που συγκρίνατε ηταν αντίστοιχης ποιότητας-σχεδίασης. Και βέβαια ένα single ended μερικών Βαττ έχει λόγους να ακούγεται καλύτερα από ένα push-pull.

Βέβαια τα περισσότερα είναι αντιγραφές από το διαδύκτιο και ούτε που ξέρουν τι παραμορφώσεις έχουν. Με τόσες χιλιάδες σχέδια ο καθένας φτιάχνει κάτι κι όχι μόνο. Χρείζεται και μηχανικός -σχεδιαστής και με λίγο υφάκι σνομπ γίνεται ο γκουρού της Λάμπας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.009
Reaction score
139.361
Κώστα, απλά άψογος! τα σέβη μου...

Βέβαια, ποστάρεις σε ένα θρεντ με τελευταίο ποστ λίγο πριν τα χριστούγεννα του 2006, αλλά αυτές οι κουβέντες - αξίες είναι σα το καλό κρασί...!
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση που κάνετε γιά τη τοπολογία single ended και κυρίως γιά την αρνητική ανάδραση.

Επειδή το θέμα με έχει απασχολήσει αρκετά χρόνια (η διπλωματική μου εργασία είχε τίτλο σχεδίαση και κατασκευή προενισχυτή λυχνίας nuvistor χωρίς ολική αρνητική ανάδραση) ,επιτρέψτε μου να συμπληρώσω στα εν γένει σωστά κείμενά σας τα εξής'

Η single ended διάταξη σαν τοπολογία εξόδου έχει σαφή πλεονεκτήματα απλότητας (όσο λιγότερα εξαρτήματα τόσο καλύτερα- μία μόνο λυχνία). Αλλά είναι τοπολογία με κύριο χαρ/κό τις παραμορφώσεις άρτιας αρμονικής. Επειδή οι παραμορφώσεις αυτές είναι ευφωνικές, ενισχυτές με παραμόρφωση μερικών μονάδων είναι σύνηθες φαινόμενο. Εάν μειώσει κάποιος τις παραμορφώσεις αυτές με ολική ανάδραση καταστρέφει μεταβατικά φαινόμενα ,πολύ χειρότερα κατά τον Otala.

Η δική μου μεθοδολογία είναι η εξής. Σχεδίαση όλων των σταδίων χρησιμοποιώντας ελάχιστες τοπικές αναδράσεις και προσοχή στην επιλογή γραμμικών τοπολογιών και γραμμικών λυχνιών. με αυτό το τρόπο το κάθε στάδιο έχει την ελάχιστη δυνατή παραμόρφωση.

Επιλογή των επόμενων σταδίων έτσι ώστε οι παραμορφώσεις τους να μην ''πέφτουν'' επάνω στις παραμορφώσεις των προηγούμενων σταδίων και τις πολ/ζουν. Αυτό το πρωτοαντιμετώπισαν πρακτικά, κουρδίζοντας με το αυτί τα στάδια, πρώτοι οι Ιάπωνες.

Στη συνέχεια μέτρηση των παραμορφώσεων του μηχ/τος. Εάν οι συνολική παραμόρφωση είναι κάτω από τα όρια που έχουμε θέσει, τότε πετύχαμε. Διαφορετικά πρέπει να ξανασχεδιαστεί κάποιο στάδιο η να ελαττώσουμε την ισχύ, η να δουλέψουμε αρνητική ανάδραση. Πόση?? Οση χρειάζεται ώστε να υπάρξει κάποια ισορροπία μεταξύ στατικών-δυναμικών παραμορφώσεων. Τα πάντα είναι ένας συμβιβασμός.Μη ψάχνετε να βρείτε πόση ανάδραση δούλεψε ο τάδε η ο δείνα γιά να δουλέψετε κι εσείς. Αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από το κάθε μηχ/μα-τοπολογία.

Επίσης μη ψάχνετε γιά σλoγκαν του τύπου '' οχι αρνητική ανάδραση η όχι single ended''. Χρειάζονται γνώσεις, και πανάκριβοι αναλυτές-παραμορφωσίμετρα γιά τη σχεδίαση ενός μηχ/τος.

Eνα μηχ/μα single ended έχει αξεπέραστους περιορισμούς. Σε κάποιες περιπτώσεις ένα push pull μπορεί να αποδειχθεί αποτελεσματικότερο. Και μη μου πείτε οτι ακούσατε το αντίθετο, γιατί η ερώτησή μου είναι το πως γνωρίζετε ότι τα δύο μηχ/τα που συγκρίνατε ηταν αντίστοιχης ποιότητας-σχεδίασης. Και βέβαια ένα single ended μερικών Βαττ έχει λόγους να ακούγεται καλύτερα από ένα push-pull.

Βέβαια τα περισσότερα είναι αντιγραφές από το διαδύκτιο και ούτε που ξέρουν τι παραμορφώσεις έχουν. Με τόσες χιλιάδες σχέδια ο καθένας φτιάχνει κάτι κι όχι μόνο. Χρείζεται και μηχανικός -σχεδιαστής και με λίγο υφάκι σνομπ γίνεται ο γκουρού της Λάμπας.


Με χαρα μου ειδα οτι το θεμα αυτο ξαναβγηκε στην επικαιροτητα χαρη στο ενδιαφερον σας.

Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι το προσεγγιζετε με τον σωστοτερο τροπο. Μπορω να πω οτι συμφωνουμε σχεδον σε ολα. Ειδικα στην τελευταια παραγραφο εισαστε απολυτως ευστοχος.

Εχω ομως μια μικρη αντιρηση στο εξης ζητημα.

Τα οργανα μετρησης που κυκλοφορουν τρεχοντως εχουν εξελιχθει σε μεγαλο βαθμο σε σχεση με εκεινα που ηταν επικαιρα πριν μερικες δεκατιες.
Το σπουδαιοτερο ειναι οτι με σημαντικα χαμηλοτερο κοστος μπορει να προμηθευτει κανεις πολυ αξιοπιστα και ακριβη οργανα που παλιοτερα χρειαζοταν μια περιουσια για να αποκτηθουν.



Θυμαμαι για παραδειγμα ενα LCR meter με την τεχνολογια της γεφυρας με προτυπα εξαρτηματα, που ηθελα να αποκτησω μολις αποφοιτησα, αλλα σταθηκε αδυνατον να την ακουμπησω οικονομικα. Σημερα υπαρχει πληθωρα καλων LCR meters με ψηφιακη απεικονιση που ειναι εξισου ακριβη (ή και ακριβεστερα εκεινων των παλαιοτερων οργανων), που κοστιζουν λιγες εκατονταδες Ευρω το ακριβοτερο απ αυτα, συν του οτι ειναι πολυ πιο ευχρηστα και μπορουν καλλιστα να σταθουν στο επιπεδο ενος πολυ ειδικου εξοπλισμου, οντας ενα μολις κλικ παρακατω απο τα απολυτως κορυφαια οργανα για Ερευνητικες εφαρμογες. Τι να πουμε για τα True RMS ψηφιακα πολυμετρα που πωλουνται πλεον οσο μια χουφτα ρυζι.

Στο παραπανω σεναριο και σε επιπεδο Audio μετρησεων θα επισημανω την υπαρξη οργανων μεγαλης αξιοπιστιας και ικανοποιητικοτατης ακριβειας, σε σχεση με τις απαιτησεις ελεγχου και σχεδιασης/αναπτυξης μιας Audio συσκευης, των οποιων το κοστος καθιστα απολυτως προσιτα, και καταλληλα ακομη και για μικρα εργαστηρια με ερευνητικο προσανατολισμο, εαν ο Τεχνικος τα αντιμετωπιζει σαν πραγματικα εργαλεια και οχι σαν μεσα ενδυναμωσης του Επιστημονικου του πρεστιζ.

Θα αναφερω για παραδειγμα το σετ Γεννητριας Ημιτονου Χαμηλης Παραμορφωσης (0.005% @ 1 KHz) και Παραμορφωσιμετρου με ακριβεια 0.01 % με ψηφιακη ενδειξη της THD, αλλα και απεικονιση σε οθονη παλμογραφου της συστασης των Αρμονικων κατα το Πλατος και την Ταξη.
Προκειται για τα μοντελα HM8037 και HM8027 αντιστοιχα, της Γερμανικης HAMEG, με συνολικο κοστος μαζι με το Container-τροφοδοτικο τους γυρω στα 1000 Ευρω.

Specs

http://www.testequipmentdepot.com/hameg/pdf/hm8037.pdf

http://www.fotronic.com/hameg/pdf/hm8027.pdf


Υπαρχουν σαφως σοβαροτερα οργανα απο τα παραπανω, αλλα ο ισχυρισμος μου ειναι οτι αυτα ειναι ΙΚΑΝΑ να αποκαλυψουν την πληρη εικονα της Αρμονικης Παραμορφωσης μιας λαμπατης, για παραδειγμα, συσκευης (αλλα οχι μονο), σε εναν εκπαιδευμενο χειριστη, σε τετοιο βαθμο ωστε ακομη και ενα Audio Spectrum Analyser να μην εχει να προσθεσει πολλα παραπανω. Ακομη και για το τελευταιο ομως υπαρχουν προσιτοτατες και καθολου ευκαταφρονητες λυσεις, στα πλαισια των ψηφιακων παλμογραφων-FFT modules για συνδεση σε PC.

Παραπερα, εαν μιας μεσουψηλης ακριβειας μετρητικη εικονα συνοδευεται απο ταυτοχρονη Ακουστικη παρατηρηση, η αξια της πολλαπλασιαζεται.

Εν ολιγοις, δεν θα επρεπε οι ενδιαφερομενοι να εισπραττουν την εικονα, οτι μεχρι να φτασουν να διαθετουν κορυφαιο εργαστηριακο εξοπλισμο, ειναι με δεμενα τα χερια.
Σημασια εχει, ο εν χρησει εξοπλισμος να ειναι ικανος για το επιπεδο μετρησεων που απαιτει η εφαρμογη, και το κυριοτερο, να ειναι σε θεση ο Τεχνικος να αξιοποιει πληρως τις δυνατοτητες του εξοπλισμου του.
Αυτο νομιζω οτι ειναι και το μετρο των πραγματων.
Διαφορετικα το πραγμα αναγεται σε χομπυ αποκτησης Hi Tech οργανων, και υπερισχυει η techno freak διασταση.
 

D

deleted user 10898

Guest
Eνα μηχ/μα single ended έχει αξεπέραστους περιορισμούς. Σε κάποιες περιπτώσεις ένα push pull μπορεί να αποδειχθεί αποτελεσματικότερο. Και μη μου πείτε οτι ακούσατε το αντίθετο, γιατί η ερώτησή μου είναι το πως γνωρίζετε ότι τα δύο μηχ/τα που συγκρίνατε ηταν αντίστοιχης ποιότητας-σχεδίασης. Και βέβαια ένα single ended μερικών Βαττ έχει λόγους να ακούγεται καλύτερα από ένα push-pull.
αρα παρα τους περιορισμους εαν μπορουμε να αρκεστουμε σε λιγα single ended βαττ εχουμε καλυτερο αποτελεσμα? η οταν λες "ακουγεται καλυτερα" ενοεις οτι λογω των ευφωνικων παραμορφωσεων αρτιας αρμονικης μας "καθεται" καλυτερα στο αυτι?
Νικος
 

Μηνύματα
250
Reaction score
39
Εάν μπορόυμε να αρκεστούμε σε λίγα βαττ, σαφώς και η επιλογή στρέφεται σε single ended. Εχει λόγους να παίζει καλύτερα από έναν push-pull.

Οσο γιά τα μηχ/τα μετρήσεων είναι αλήθεια ότι μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας έγιναν πιό προσιτά. Ευτυχώς γιά τους νέους ερευνητές, γιατί εμείς οι παλιότεροι τα πληρώσαμε πολλές δεκάδες χιλιάδες...ευρώ.

Ζητώ συγγνώμη γιά παρεμβάσεις σε παλιά θέματα αλλά είμαι...νέος στη παρέα σας και δεν τα έχω παρακολουθήσει εν τη γενέσει.
 


A

amoustakas

Guest
Απάντηση: ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ SINGLE ENDED - ΓΙΑΤΙ???

Ξεθάβω αυτό το θέμα καθώς απόκτησα πρόσφατα δύο single ended ενισχυτές, αυτόν και αυτόν.

1. Ο δεύτερος είναι τάξης Α (δεν το γράφει);
2. Η κατανάλωση ρεύματος είναι ανεξάρτητη της έντασης που δίνω;
3. Η αλλαγή των λαμπών σε καλύτερες επηρεάζει-θα βελτιώσει ουσιωδώς το ηχητικό αποτέλεσμα, το οποίο είναι ήδη βέβαια εξαιρετικό;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.228
Μηνύματα
2.967.435
Members
38.293
Νεότερο μέλος
SotosΑ
Top