Τα θέλω και τα πρέπει

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.736
Reaction score
22.457
θα μου δωσουν στο budget μου τον ηχο που θελω
Εξ όσων έχω συναγάγει μετά από 63 βόλτες περί τον πιο κοντινό ήλιο...

1. Τελικά, τα "θέλω" δεν προέρχονται από εμένα. Δεν υπάρχει ελεύθερη βούληση. Πάει αυτό.
2. Τα "πρέπει" προέρχονται σίγουρα από εμένα, προελθέντα, όμως, ως τοσούτα από εξωγενείς επιδράσεις.

Ωραία. Ας πούμε.

Σε ένα χόμπυ που εμπεριέχει την έννοια της πιστότητας, η οποία εξ ορισμού υλοποιείται υπό το κράτος συγκεκριμένου κατά περίπτωση περιοριστικού και απαραβάτου πλαισίου, χωρούν και τα δύο; Επαρκεί μόνον το ένα εκ των δύο; Ποιο και γιατί;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.395
Reaction score
141.986
Σε ένα χόμπυ που εμπεριέχει την έννοια της πιστότητας, η οποία εξ ορισμού υλοποιείται υπό το κράτος συγκεκριμένου κατά περίπτωση περιοριστικού και απαραβάτου πλαισίου, χωρούν..
Τι να χωρέσει ρε Κώστα στο "χόμπι" της "υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής", εφόσον στην πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν μπορούν να διαθέσουν ένα χώρο με σοβαρή ηχητική περιποίηση;

Τα ζήσαμε τόσα χρόνια σε λάθος χώρους, με ασταμάτητη οικονομική αιμορραγία και συνεχείς αλλαγές μηχανημάτων, και πάθαμε πλάκα όταν συμμαζέψαμε σωστά ένα χώρο για το χόμπι, όπως πάθαμε πλάκα όταν πήγαμε κάποτε και ακούσαμε στο Athens mastering με την κορυφαία κι επώνυμη ηχητική φροντίδα που είχε.

Όλα από κει ξεκινάνε, και κει τελειώνουν.

Τουλάχιστον για το χόμπι της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής.

Το χάι ενδ, σε επίπεδο μόστρας, είναι άλλο χόμπι.
 


Μηνύματα
1.636
Reaction score
1.708
Εξ όσων έχω συναγάγει μετά από 63 βόλτες περί τον πιο κοντινό ήλιο...

1. Τελικά, τα "θέλω" δεν προέρχονται από εμένα. Δεν υπάρχει ελεύθερη βούληση. Πάει αυτό.


Δε μου φαινεται και πολυ ντετερμινιστικο το μοντελο...

2. Τα "πρέπει" προέρχονται σίγουρα από εμένα, προελθέντα, όμως, ως τοσούτα από εξωγενείς επιδράσεις.

Ωραία. Ας πούμε.

Σε ένα χόμπυ που εμπεριέχει την έννοια της πιστότητας, η οποία εξ ορισμού υλοποιείται υπό το κράτος συγκεκριμένου κατά περίπτωση περιοριστικού και απαραβάτου πλαισίου, χωρούν και τα δύο; Επαρκεί μόνον το ένα εκ των δύο; Ποιο και γιατί;

Δε ειναι απολυτα ορισμενο (εστω και αν ειναι σε μεγαλο βαθμο ορισμενο δεν ειναι αρκετα )σε καθε πτυχη του και δεν ακουμε ολοι το ιδιο, δεν εχουμε την ιδια ευαισθησια στην παραμορφωση ουτε στον ιδιο τυπο της παραμορφωσης
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.395
Reaction score
141.986
Δε ειναι απολυτα ορισμενο
Μια χαρά είναι ορισμένο.

Αφήστε τις υπεκφυγές.

Είναι άριστα ορισμένες ένα σκασμό παράμετροι, κι αυτές τηρεί ένας σωστός εγκαταστατης, είτε σε σοβαρή οικιακή εγκατάσταση, είτε σε επαγγελματική, στουντιακη, οτιδήποτε.

Απόκριση συχνότητας, δυναμικό εύρος, επίπεδο θορυβικων συνιστωσών, Μαξ SPL, διαχωρισμός και ισορροπία καναλιών, επίπεδα ολικής αρμονικής παραμόρφωσης, χρόνοι απόσβεσης ανακλασεων, ελεύθερο παράθυρο ανακλασεων, τονική ισορροπία, φασική και χρονική ισορροπία, σπεκτρο, RT 60, κλπ κλπ κλπ.

Χιλιάδες πράματα είναι μια χαρά ορισμένα.

Ας τηρηθούν όλα αυτά, και το ξανασυζητάμε. 😎
 

Μηνύματα
1.636
Reaction score
1.708
Δε θα τηρηθούν πολύ απλά γιατί στον πραγματικό κόσμο πολύ απλά δεν έχουν όλοι dedicated χώρο και dedicated σπίτι και άπειρο budget . Αρα οι περισσότεροι θα παίζουν με περιορισμούς
 

Μηνύματα
329
Reaction score
470
Τι να χωρέσει ρε Κώστα στο "χόμπι" της "υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής", εφόσον στην πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν μπορούν να διαθέσουν ένα χώρο με σοβαρή ηχητική περιποίηση;

Τα ζήσαμε τόσα χρόνια σε λάθος χώρους, με ασταμάτητη οικονομική αιμορραγία και συνεχείς αλλαγές μηχανημάτων, και πάθαμε πλάκα όταν συμμαζέψαμε σωστά ένα χώρο για το χόμπι, όπως πάθαμε πλάκα όταν πήγαμε κάποτε και ακούσαμε στο Athens mastering με την κορυφαία κι επώνυμη ηχητική φροντίδα που είχε.

Όλα από κει ξεκινάνε, και κει τελειώνουν.

Τουλάχιστον για το χόμπι της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής.

Το χάι ενδ, σε επίπεδο μόστρας, είναι άλλο χόμπι.
Η σκέψη σου αιωρείται ακόμα στην περίοδο του ΄90 που έκανες κ εσύ τα ίδια… και για κάποιο λόγο πιστεύεις ότι μόνο εσύ το πήρες χαμπάρι κι άρχισες να επενδύεις στο θέμα χώρος, ενώ οι χαιεντάδες που χώνουν χρήμα, ακόμα κοιμούνται.
Κούνια σε κούναγε… :p

Υπάρχουν συστηματάρες από πλευράς μηχανημάτων (μιλάω για εδώ Ελλάδα) σε απίστευτους χώρους, με σύγχρονα υλικά ηχητικής φροντίδας, στημένα μετρημένα από επαγγελματίες που κεντάνε
 

Μηνύματα
922
Reaction score
932
Εάν ορίσεις το χόμπι ως "υψηλή πιστότητα" τότε ισχύουν σε απόλυτο βαθμό αυτά που λέει ο costasear. Εάν το ορίσεις ως οικιακή διασκέδαση μέσω της αναπαραγωγής μουσικής, επιδέχεται και διαφορετικές απόψεις. Και φυσικά παίζει ρόλο το μπάτζετ και οι λοιποί περιορισμοί στο σπίτι.
Το θέμα είναι αυτός που απολαμβάνει μια μέτρια απόδοση στο σπίτι του με όλους τους περιορισμούς να μην βαυκαλιζεται ότι απολαμβάνει υψηλή πιστότητα. Αυτός δε που απολαμβάνει πράγματι υψηλή πιστότητα να καταλαβαίνει ότι δεν έχουν όλοι αυτή τη δυνατότητα αλλά και ότι υπάρχουν κι άλλες ανάγκες (πχ αισθητική, λειτουργικότητα, κόστος) κι απαιτούνται συμβιβασμοί.
 

Μηνύματα
1.636
Reaction score
1.708
Κοιταξτε ο @costas EAR και γω αποδειξαμε οτι οντως μπορουμε απο το συστημα μας να ακουσουμε σε κομματια μουσικης και οχι σκετο dut παραμορφωση κατω των -40db . Αρα εμεις μπορουμε να πουμε οτι τα συστηματα μας ειναι αρκουντως αναλυτικα καθως και τα αυτια μας. Για τους υπολοιπους που δεν κανατε το klippel test με την tracy jones δε ξερω :D
 

gid

Μηνύματα
8.535
Reaction score
9.816
Εάν ορίσεις το χόμπι ως "υψηλή πιστότητα" τότε ισχύουν σε απόλυτο βαθμό αυτά που λέει ο costasear. Εάν το ορίσεις ως οικιακή διασκέδαση μέσω της αναπαραγωγής μουσικής, επιδέχεται και διαφορετικές απόψεις. Και φυσικά παίζει ρόλο το μπάτζετ και οι λοιποί περιορισμοί στο σπίτι.
...και πράγματι υπάρχουν αναρίθμητοι μουσικόφιλοι που απολαμβάνουν τη μουσική τους σε χώρους αφρόντιστους, και με συστήματα συνολικού κόστους κάτω των 2.000Ε...


Αυτός δε που απολαμβάνει πράγματι υψηλή πιστότητα να καταλαβαίνει ότι δεν έχουν όλοι αυτή τη δυνατότητα αλλά και ότι υπάρχουν κι άλλες ανάγκες (πχ αισθητική, λειτουργικότητα, κόστος) κι απαιτούνται συμβιβασμοί.
Μα εκεί είναι όλο το παιχνίδι.... Δίνει ο άλλος ένα τριαντάρι χιλιάρικα για να στήσει το "τέλειο" σύστημα στον "τέλειο" χώρο, και μετά έρχεται και το διαλαλεί στα φόρα.... Και εκφράζει τη λύπη του (δηλαδή την περιφρόνησή του) για όσους δεν έχουν την ίδια δυνατότητα...

Μια επίδειξη status είναι η όλη υπόθεση... Μια μορφή ego tripping... Άλλοι το κάνουν με το σπίτι, άλλοι με το αμάξι, άλλοι με το HiFi, άλλοι και με τα τρία...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.395
Reaction score
141.986
Η σκέψη σου αιωρείται ακόμα στην περίοδο του ΄90 που έκανες κ εσύ τα ίδια… και για κάποιο λόγο πιστεύεις ότι μόνο εσύ το πήρες χαμπάρι κι άρχισες να επενδύεις στο θέμα χώρος, ενώ οι χαιεντάδες που χώνουν χρήμα, ακόμα κοιμούνται.
Κούνια σε κούναγε… :p

Υπάρχουν συστηματάρες από πλευράς μηχανημάτων (μιλάω για εδώ Ελλάδα) σε απίστευτους χώρους, με σύγχρονα υλικά ηχητικής φροντίδας, στημένα μετρημένα από επαγγελματίες που κεντάνε
Από την περίοδο του '90 που λες, και του '80 θα σου πω, είχαμε την ανησυχία για το χώρο, και τότε ήταν τα ρικοφόν της μοδός, ιδίως οι λευκές πυραμίδες, όλοι (όσοι ασχολούμασταν) είχαμε πάρει κάποια τέτοια πράγματα, αλλά κακά τα ψέματα, το RT 60 δεν είχαμε δυνατότητα να το τσεκαρουμε σωστά, ούτε καν το φλατερ Έκο.

Τότε απουσίαζαν και σοβαρά σοφτγουερ ισοστάθμισης. Γενικώς τα pc είχαν πολύ λίγες δυνατότητες εκείνη την εποχή.

Προφανώς δεν είναι ο μόνος με dedicated χώρο, και επίσης δεν είμαι ο μόνος με σοβαρές μετρήσιμες επιδόσεις RT 60 στο χώρο μου, δεν υπονοησα ποτέ κάτι τέτοιο, για ποιο λόγο μιλάς έτσι δεν κατάλαβα, μπορεί να στραβοκοιμήθηκες ή να τσακώθηκες με τη γυναίκα σου, δε ξέρω, αλλά γω δε σε φταίω. 😎

Όσο για τις συστηματάρες που "κεντάνε", τις στημένες από επαγγελματίες που λες, δε διαφωνώ, αλλά να μου επιτρέψετε να έχω τους ενδοιασμούς μου, εάν δε δω τις μετρήσεις τους, ένα σπεκτρο, ένα RT 60 στο φάσμα, μια απόκριση, ένα decay ρε αδερφέ, να δω μερικά αντικειμενικά μετρητικά δεδομένα.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.887
Reaction score
52.950
- ΠΡΈΠΕΙ ... νά ξέρω
- ΘΈΛΩ... νά μήν ξέρω


... Πεθύμησα την εποχή που άκουγα άλλα αντί άλλων , αλλά δεν τό ήξερα ... Άκουγα όμως ατελείωτες ώρες
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.095
Reaction score
22.123
Υπάρχουν συστηματάρες από πλευράς μηχανημάτων (μιλάω για εδώ Ελλάδα) σε απίστευτους χώρους, με σύγχρονα υλικά ηχητικής φροντίδας, στημένα μετρημένα από επαγγελματίες που κεντάνε
O Κώστας, τι διαφορετικό είπε;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.834
Reaction score
58.999
Εξ όσων έχω συναγάγει μετά από 63 βόλτες περί τον πιο κοντινό ήλιο...

1. Τελικά, τα "θέλω" δεν προέρχονται από εμένα. Δεν υπάρχει ελεύθερη βούληση. Πάει αυτό.
2. Τα "πρέπει" προέρχονται σίγουρα από εμένα, προελθέντα, όμως, ως τοσούτα από εξωγενείς επιδράσεις.

Ωραία. Ας πούμε.

Σε ένα χόμπυ που εμπεριέχει την έννοια της πιστότητας, η οποία εξ ορισμού υλοποιείται υπό το κράτος συγκεκριμένου κατά περίπτωση περιοριστικού και απαραβάτου πλαισίου, χωρούν και τα δύο; Επαρκεί μόνον το ένα εκ των δύο; Ποιο και γιατί;
ΘΕΛΩ : Αβανταδόρικες συσκευές και παρελκόμενα για να κάνουν κάθε μου ακρόαση υπερβατική εμπειρία.
ΘΕΛΩ : Να κάνω αρκετά ώστε να γίνω ΄΄πρώτη μούρη΄΄ σε οπτικοακουστικά club και μπλογκόσφαιρα...
ΘΕΛΩ : Να γινόμουν ear στη θέση (ακρόασης) του EAR ...:roflmao:

ΠΡΕΠΕΙ : Να τακτοποιηθούν πρώτα κάποιες στοιχειώδεις διατυπώσεις ως προς τη σύνθεση ηχοσυστημάτων , τη χωροταξία και φροντίδα χώρου.
ΠΡΕΠΕΙ : Να μεταπεισθεί η συμβία...
ΠΡΕΠΕΙ : Όσος χρόνος και χρήμα διατεθούν να έχουν κάποιο χειροπιαστό αντίκρυσμα αφού δεν γυρνάνε πίσω στο παρόν τρισδιάστατο Σύμπαν με τον μονοδιάστατο χρόνο.
ΠΡΕΠΕΙ : Να δίνεται έμφαση σε όσα πραγματικά χρειάζομαι αντί σε όσα θέλω...:wink:
 
Last edited:

Μηνύματα
5.316
Reaction score
9.333
Αιντε και αλλάξατε ηχεία, τι μαγικό νομίζετε ότι θα γίνει? Θα αγαπήσετε ξαφνικά την τζαζ ή τους Ramones?
Προσωπικά αυτό που μ άρεσε, μ αρέσει ανεξαρτήτως συστήματος. Ούτε μίσησα την πανκ ούτε αγάπησα την τζαζ με το πολυκαναλο.
Το πιο πιθανόν είναι να προκαλέσει η συστηματική ενασχόληση με το χομπυ ανεπανόρθωτη ζημιά στην μουσική. Αντί να αφηνεσαι στον ρυθμό και τις μελωδίες να κάθεσαι να ασχολείσαι με πράγματα όπως χροιές , βάθος και πλάτος σκηνής, χαμηλές τοποθετώντας το σύστημα στο προσκήνιο και την μουσική ως κάτι δευτερεύον. Πιθανόν να καταλήξεις και με επιλεγμένη δισκογραφία που αναδεικνύει το ηχοσύστημα ώσπου έχεις χάσει το παιχνίδι και όλα περιστρεφονται γύρω από το σύστημα. Γατζωμενος στο ηχοσυστημά περιμένεις μάταια να σε ταξιδέψει η μουσική.
Το μόνον που αξίζει να ασχοληθείς είναι οι συνθήκες ακρόασης αλλα τόσο όσο να μην πέσεις στην παγίδα. Εκεί είναι μετρημένα κουκιά.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.118
Μηνύματα
3.001.860
Members
38.412
Νεότερο μέλος
sitherion
Top