Το σύστημα μου

Μηνύματα
2.538
Reaction score
2.929
ποιοι ειναι οι ''δικοι σου" ?

αυτό σκεφτεσαι οταν βλεπεις τις τιμές για αυτες! :lolsign:
Οι αναβιωτικες μπάντες εδώ και 45 χρόνια.Διατηρω επαφή με μερικές απ' αυτές είτε προσωπική είτε μέσω ομοϊδεατών φίλων.Ευχαριστηση μου όταν έρχονται να παίξουν στην Αθήνα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.757
Reaction score
58.665
Και σήμερα οι δικοί μου συνεχίζουν να ηχογραφούν αναλογικά.Αν προκύπτει δεύτερη επιλογή,είναι η μπομπίνα.
Ας ξεκαθαριστούν ορισμένα πράγματα...
Πρώτον, όσο αναλογικά και να ηχογραφούν, άμα σε κάποιο στάδιο της παραγωγής το περιεχόμενο περνά από ψηφιακή επεξεργασία - όπως είναι η κανονική σύγχρονη πρακτική - τότε δεν λογαριάζεται πλέον αναλογικό.
η ακροαση μουσικης δεν επιβαλλεται να ειναι επιστημονικη υποθεση, εκτως αμα μιλαμε για παραγωγη μουσικης, η δημοσιους χωρους.

Δεν στηνει κανενας χαιεντας εμπορικο σινεμά, χαι φαι στο σαλονι του στηνει. αφηστε τον να ζησει τον ερωτα του, και εσεις τον δικο σας.

αυτο το ξερετε, απλα θελετε να νιωθετε ανωτερα οντα, (οπως και οι χαιενταδες δηλαδη) stop and enjoy the music.
Δεύτερον, δεν διεξάγεται εδώ κάτι ανάλογο με το "Παιγνίδι του Καλαμαριού". Όποιος αποτυγχάνει έχει αγοράσει μαζί με τη συσκευή που απέκτησε και το δικαίωμα να ξαναπροσπαθεί διαμορφώνοντας ευνοϊκότερες συνθήκες γι αυτό και η γνώση είναι πλεονέκτημα.

Τρίτον, δεν ακολουθείται ιδιότυπη πολιτική είτε συμπερίληψης είτε κοινωνικού αποκλεισμού για όσους θα υποστήριζαν λ.χ. ότι καλώδια ή βινυλιοσυστήματα θα έδιναν στο setup ικανότητες που θα ξεπερνούσαν τις δυνατότητες των συσκευών του. Είναι δε άτοπη η επιστροφή σε ξεπερασμένα διακυβεύματα περασμένων δεκαετιών όπως το ΄΄βινύλιο εναντίον ψηφιακών΄΄ όταν στο πρώτο υπεισέρχονται χαοτικοί παράγοντες όπως οι συνθήκες mastering και η αρτιότητα κατά τη σύζευξη βραχίονα-κεφαλής ή να επηρεάζονταν οι ακροαματικές εντυπώσεις με τρόπους που μπορεί ν'αποβαίνουν επιζήμιοι γι άλλους τομείς όπως λ.χ. ελάχιστη αύξηση στο βάρος ανάγνωσης για δεδομένη κεφαλή.
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.425
Reaction score
80.464
Ας ξεκαθαριστούν ορισμένα πράγματα...
Πρώτον, όσο αναλογικά και να ηχογραφούν, άμα σε κάποιο στάδιο της παραγωγής το περιεχόμενο περνά από ψηφιακή επεξεργασία - όπως είναι η κανονική σύγχρονη πρακτική - τότε δεν λογαριάζεται πλέον αναλογικό.

Δεύτερον, δεν διεξάγεται εδώ κάτι ανάλογο με το "Παιγνίδι του Καλαμαριού". Όποιος αποτυγχάνει έχει αγοράσει μαζί με τη συσκευή που απέκτησε και το δικαίωμα να ξαναπροσπαθεί διαμορφώνοντας ευνοϊκότερες συνθήκες γι αυτό και η γνώση είναι πλεονέκτημα.

Τρίτον, δεν ακολουθείται ιδιότυπη πολιτική είτε συμπερίληψης είτε κοινωνικού αποκλεισμού για όσους θα υποστήριζαν λ.χ. ότι καλώδια ή βινυλιοσυστήματα θα έδιναν στο setup ικανότητες που θα ξεπερνούσαν τις δυνατότητες των συσκευών του. Είναι δε άτοπη η επιστροφή σε ξεπερασμένα διακυβεύματα περασμένων δεκαετιών όπως το ΄΄βινύλιο εναντίον ψηφιακών΄΄ όταν στο πρώτο υπεισέρχονται χαοτικοί παράγοντες όπως οι συνθήκες mastering και η αρτιότητα κατά τη σύζευξη βραχίονα-κεφαλής ή να επηρεάζονταν οι ακροαματικές εντυπώσεις με τρόπους που μπορεί ν'αποβαίνουν επιζήμιοι γι άλλους τομείς όπως λ.χ. ελάχιστη αύξηση στο βάρος ανάγνωσης για δεδομένη κεφαλή.

to-mikro-psari-oikonomidis.gif
 

Μηνύματα
7.587
Reaction score
2.522
Και σήμερα οι δικοί μου συνεχίζουν να ηχογραφούν αναλογικά.Αν προκύπτει δεύτερη επιλογή,είναι η μπομπίνα.
Επειδή εσύ ακούς μουσική αποκλειστικά από το CD , δεν γίνεται να την ακούς αναλογικά. Δεν είναι κακό αυτό , απλώς έγινες αθελά σου λάτρης του ψηφιακού format.

H αναπαραγωγή μιας αναλογικής ηχογράφησης με αμιγώς αναλογικά μέσα, αποτελεί αναγκαία αλλά όχι -κατ' ανάγκη- ικανή προϋπόθεση για να απολαμβάνουμε τη μουσική μας
 

Μηνύματα
2.538
Reaction score
2.929
Ας ξεκαθαριστούν ορισμένα πράγματα...
Πρώτον, όσο αναλογικά και να ηχογραφούν, άμα σε κάποιο στάδιο της παραγωγής το περιεχόμενο περνά από ψηφιακή επεξεργασία - όπως είναι η κανονική σύγχρονη πρακτική - τότε δεν λογαριάζεται πλέον αναλογικό.

Δεύτερον, δεν διεξάγεται εδώ κάτι ανάλογο με το "Παιγνίδι του Καλαμαριού". Όποιος αποτυγχάνει έχει αγοράσει μαζί με τη συσκευή που απέκτησε και το δικαίωμα να ξαναπροσπαθεί διαμορφώνοντας ευνοϊκότερες συνθήκες γι αυτό και η γνώση είναι πλεονέκτημα.

Τρίτον, δεν ακολουθείται ιδιότυπη πολιτική είτε συμπερίληψης είτε κοινωνικού αποκλεισμού για όσους θα υποστήριζαν λ.χ. ότι καλώδια ή βινυλιοσυστήματα θα έδιναν στο setup ικανότητες που θα ξεπερνούσαν τις δυνατότητες των συσκευών του. Είναι δε άτοπη η επιστροφή σε ξεπερασμένα διακυβεύματα περασμένων δεκαετιών όπως το ΄΄βινύλιο εναντίον ψηφιακών΄΄ όταν στο πρώτο υπεισέρχονται χαοτικοί παράγοντες όπως οι συνθήκες mastering και η αρτιότητα κατά τη σύζευξη βραχίονα-κεφαλής ή να επηρεάζονταν οι ακροαματικές εντυπώσεις με τρόπους που μπορεί ν'αποβαίνουν επιζήμιοι γι άλλους τομείς όπως λ.χ. ελάχιστη αύξηση στο βάρος ανάγνωσης για δεδομένη κεφαλή.
Άιντε κι ακολουθείται η " κανονική σύγχρονη πρακτική" σε κάποιο στάδιο.Σου τη χαρίζω .Σου χαρίζω και τα καλώδια τα οποία κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι ξεπερνούν τις δυνατότητες των συσκευών.Σου χαρίζω και το mastering.
Χάρισε μου κι εσύ ένα πικάπ σωστά στημένο και τότε ας έλθει ο παπαγάλος με την όπισθεν.
Επειδή εσύ ακούς μουσική αποκλειστικά από το CD , δεν γίνεται να την ακούς αναλογικά. Δεν είναι κακό αυτό , απλώς έγινες αθελά σου λάτρης του ψηφιακού format.

H αναπαραγωγή μιας αναλογικής ηχογράφησης με αμιγώς αναλογικά μέσα, αποτελεί αναγκαία αλλά όχι -κατ' ανάγκη- ικανή προϋπόθεση για να απολαμβάνουμε τη μουσική μας
Από πού προκυπτει ότι έχω γίνει αθελα μου η ηθελημενα λάτρης του ψηφιακού ήχου;Αν αυτό ίσχυε δεν θα έγραφα ποτέ περί της συγκρισης και του αποτελέσματος της.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.587
Reaction score
2.522
Από πού προκυπτει ότι έχω γίνει αθελα μου η ηθελημενα λάτρης του ψηφιακού ήχου;
Προκύπτει από το γεγονός ότι ακούς στο σπίτι μουσική αποκλειστικά από CD, το οποίο εγώ και ενδεχομένως και κάποιοι άλλοι, το θεωρούμε ψηφιακό μέσο αναπαραγωγής.

Μπορεί να κάνω και λάθος, γιατί με τόσες εξελίξεις μπορεί το δικό σου να είναι, ή να θεωρείται, αναλογικό.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.538
Reaction score
2.929
Προκύπτει από το γεγονός ότι ακούς στο σπίτι μουσική αποκλειστικά από CD, το οποίο εγώ και ενδεχομένως και κάποιοι άλλοι, το θεωρούμε ψηφιακό μέσο αναπαραγωγής.

Μπορεί να κάνω και λάθος, γιατί με τόσες εξελίξεις μπορεί το δικό σου να είναι, ή να θεωρείται, αναλογικό.
Δεν προκύπτει από τη στιγμή που αναγνωρίζω την αδυναμία του έναντι του πικάπ.Και αναλογικό να θεωρείται,αναλογικό δεν είναι.Φυσικα,απολαμβάνω μουσική και μ' αυτό.
 

Μηνύματα
2.602
Reaction score
5.527
Υποθέτω ότι όλοι σας έχετε η είχατε ένα μικρομεσαίο πικάπ κι ένα ψηφιακό αντίστοιχης κατηγορίας.Το πικάπ,συνεπικουρούμενο από ένα καλό phono έστελνε το ψηφιακό προς αναπαυσιν εις τας αιώνιους μονας.Δεν αναφέρομαι σε κάτι υποδεέστερο τύπου streamer αλλά στο cd και πάντοτε σε δική μου μουσική.
Υποθέτω ότι δεν υπαγεστε στην κατηγορία των εχόντων γνώμη άνευ γνώσεως όπως στα καλώδια.Η μήπως όχι;
Ισχύει εστιακά αυτό. Γιατί πολλοί είχαμε πικαπ (και ακριβά) και τα πουλήσαμε.... χωρίς να μετανιώσουμε και χωρίς να χάσουμε καμιά νότα κάτω από το πεντάγραμμο!
 

Μηνύματα
7.587
Reaction score
2.522
g.kar said:
με τίγκα παραμόρφωση υποψιάζομαι λόγω τοπολογίας , αφού δεν υπάρχουν τεκμηριωμένες μετρήσεις.

MakisGer said: υπαρχουν στο σαιτ τους, και υποθετω και στο εγχειριδιο.
Ως παράδειγμα , για τον ενισχυτή Aeolos, υπάρχουν στo site της Tsakiridis Devices μόνο οι ακόλουθες προδιαγραφές:

Screenshot 2025-01-27 184729.jpg


Παρατηρούμε ότι δεν υπάρχει η βασική μέτρηση της συνολικής αρμονικής παραμόρφωσης (THD -Total Harmonic Distortion) , παρά μόνο η μέτρηση της αρμονικής παραμόρφωσης, στο ένα τρίτο της ισχύος του ενισχυτή και μόνο σε μία συχνότητα, στο 1 KHz.

[
 
Last edited:

Μηνύματα
2.538
Reaction score
2.929
Ισχύει εστιακά αυτό. Γιατί πολλοί είχαμε πικαπ (και ακριβά) και τα πουλήσαμε.... χωρίς να μετανιώσουμε και χωρίς να χάσουμε καμιά νότα κάτω από το πεντάγραμμο!
Ίσως να μην πουλήσαμε τα πικάπ μας για τον ίδιο λόγο.Παντως ο δικός μου δεν ήταν ηχητικος.
 

Μηνύματα
7.587
Reaction score
2.522
Εγώ τώρα ακούω στο πικάπ Garrard 100 SB, της αγγελίας μου, μια σπάνια συλλογή με τις συμφωνίες του Wolfgang Amadeus Mozart.
Καλά παίζει , απλά χρειάστηκε να πλύνω τους δίσκους με Fairy Liquide .
Να το δώσω σύντομα για να γλυτώσω τις μπουγάδες και να έχω μόνο το τρίψιμο των CDs με οδοντόκρεμα Colgate Family
 

Μηνύματα
2.602
Reaction score
5.527
Ίσως να μην πουλήσαμε τα πικάπ μας για τον ίδιο λόγο.Παντως ο δικός μου δεν ήταν ηχητικος.
Το θέμα εδώ δεν είναι ποιος πούλησε και ποιος όχι το πικαπ, αλλά οι νότες κάτωθεν του πενταγράμμου!
 

Unity One

Επαγγελματίας
Μηνύματα
8
Reaction score
9
Ο γενικος σκελετος για υπερ υψηλη πιστοτητα σε δικαναλο (το πως θα τον πετυχεις ομως ...)
1. Εύρος & ομαλότητα απόκρισης συχνότητας:

  • Εύρος συχνοτήτων από τουλάχιστον 20 Hz έως 20 kHz (±1.5 dB ή και στενότερη απόκλιση).
  • Spinorama / Polar response (ευρύ και ομαλό διάγραμμα κατευθυντικότητας): η απόκριση εκτός άξονα να παραμένει όσο το δυνατόν κοντά στην απόκριση εντός άξονα (±2-3 dB αποκλίσεις).
  • Flat on-axis απόκριση με όσο γίνεται πιο ομαλή πτώση στις υψηλές συχνότητες (εφόσον το προτιμά ο σχεδιασμός).
2. Χαμηλή παραμόρφωση & υψηλή δυναμική ικανότητα:

  • Συνολική Αρμονική Παραμόρφωση (THD): < 1% σε όλο το εύρος συχνοτήτων (20 Hz – 20 kHz) στους 90-95 dB SPL. Σε υψηλότερες στάθμες (π.χ. 105 dB peak) ιδανικά να παραμένει < 3%.
  • Intermodulation Distortion (IMD): Εξίσου χαμηλή (<1% στα συνήθη επίπεδα ακρόασης).
  • Peak SPL δυνατότητα τουλάχιστον 105-110 dB (στις στάθμες ακρόασης θέσης ακροατή), με άνετο headroom για δυναμικά αποσπάσματα χωρίς συμπίεση.
3. Γραμμικότητα και χρονική συμπεριφορά:

  • Group Delay: Να διατηρείται χαμηλό και ομαλό, ιδίως στην περιοχή των μπάσων (π.χ. < 10-15 ms έως τους 50 Hz, και ακόμα πιο χαμηλό στις μεσαίες/υψηλές).
  • Συμφασικότητα/Φασική απόκριση: Συντονισμένα ηχεία (time/phase-aligned drivers), ιδανικά με μικρές αποκλίσεις φάσης σε κρίσιμες περιοχές (midrange & tweeter crossover).
  • Minimal ringing ή resonances σε καμπίνα και μονάδες (καμπύλες CSD/Spectrogram με ταχείες αποκλίσεις μετάβασης).
4. Ιδανική ακουστική χώρου:

  • RT60(χρόνος αντήχησης):
    • Από ~200 Hz και πάνω να βρίσκεται κοντά στα 0.2-0.3 s (σε τυπικό οικιακό χώρο ακρόασης).
    • Στις χαμηλές συχνότητες (< 200 Hz) να γίνεται επιπλέον έλεγχος με απορροφητές / traps ώστε να περιοριστούν τα στάσιμα κύματα και οι μεγάλοι χρόνοι αντήχησης.
  • Διάχυση και απορρόφηση: Ισορροπημένη χρήση απορροφητικών και διαχυτικών υλικών για ομοιόμορφη εξασθένηση των ανακλάσεων (πρώιμες ανακλάσεις <20 ms να ελέγχονται).
  • Room modes: Διαχείριση των βασικών modes ώστε να μην υπάρχουν έντονα φαινόμενα ακυρώσεων/ενισχύσεων στο μπάσο (σε θέσεις ακρόασης).
5. Τοποθέτηση και καλιμπράρισμα ηχείων:

  • Συμμετρία: Σωστή τοποθέτηση σε ίσες αποστάσεις από πλευρικούς τοίχους, ίδια γωνία toe-in, και ίση απόσταση μεταξύ των δύο ηχείων και του κεντρικού σημείου ακρόασης.
  • Ύψος: Οι μονάδες (mid/high drivers) να βρίσκονται στο ύψος των αυτιών ή κατάλληλα γωνιασμένες προς αυτά.
  • Time alignment (ειδικά σε περίπτωση χρήσης subwoofer): Επιβεβαίωση της σωστής φάσης/χρονικής ευθυγράμμισης για ομαλό crossover με τα κυρίως ηχεία.
6. Σήμα / Ηλεκτρονικά / DAC:

  • Εύρος δυναμικών: Προενισχυτές, DACs και ενισχυτές με SNR > 100 dB (ιδανικά και > 110 dB).
  • Παραμόρφωση ενισχυτή: (THD+N) < 0.01% σε εύρος ισχύος που καλύπτει τις συνήθεις στάθμες ακρόασης.
  • Ισορροπημένες συνδέσεις (XLR) ή υψηλής ποιότητας RCA, ελαχιστοποίηση θορύβου/βόμβου.
  • Ποιότητα πηγής: Αρχεία 24-bit / 96 kHz ή και υψηλότερης ανάλυσης (καλό mastering).
7. Ελεγχόμενη στερεοφωνική εικόνα (Imaging & Soundstage):

  • Ομοιόμορφη κατευθυντικότητα μεταξύ αριστερού και δεξιού ηχείου για σταθερότατο stereo image.
  • Χαμηλές πρώιμες ανακλάσεις κοντά στην περιοχή των ηχείων (π.χ. από side walls, πάνω/κάτω) για ακριβή εστίαση.
  • Τρίγωνο ακρόασης : Η απόσταση μεταξύ των ηχείων να είναι ίδια με την απόσταση του ακροατή από κάθε ηχείο (περίπου).
8. Προσωπικές/υποκειμενικές προτιμήσεις & fine-tuning:

  • Ήπια προσαρμογή EQ ή house curve (αν απαιτείται), π.χ. ελαφρύ χαμηλομεσαίο lift ή ελαφρά αυξημένο μπάσο αναλόγως του γούστου.
  • Ακουστική επιμέλεια στις ανώτερες «ευαίσθητες» περιοχές (1 kHz – 4 kHz), ώστε να μη δημιουργείται ακουστική κόπωση.
  • Περαιτέρω «voicing» εφόσον κρίνεται απαραίτητο, διατηρώντας ωστόσο την ουδετερότητα ως πυρήνα.
αυτός ο σκελετός είναι εκπληκτικός με την έννοια ότι μπορεί να γίνει από μόνος του ένα νήμα.
μάλιστα στην κάθε παράγραφο θα μπορούσαν να υπάρχουν σύνδεσμοι από το κάθε θέμα (εφόσον έχει ήδη αναλυθεί σε άλλο νήμα) καθώς και περίληψη αυτών. όλη η ουσία από το Α στο Ω απλά ωραία και κατανοητά.

θα μπορούσε να γίνει δλδ ένας συμπυκνωμένος οδηγός.

πολύ καλός, μπράβο!
 

Μηνύματα
7.587
Reaction score
2.522
Εμείς τα παραπάνω τα λέμε το βράδυ στην προσευχή μας και μετά σταυρώνουμε και το μαξιλάρι μας , για να παίξει καλυτερα το σύστημα την επομένη.
Καποιοι μυστήριοι , υπνοβατούν και ευλογούν τα ηχεία τους με καλωδια , τις γνωστές αγιαστούρες
 

Μηνύματα
2.538
Reaction score
2.929
Εμείς τα παραπάνω τα λέμε το βράδυ στην προσευχή μας και μετά σταυρώνουμε και το μαξιλάρι μας , για να παίξει καλυτερα το σύστημα την επομένη.
Καποιοι μυστήριοι , υπνοβατούν και ευλογούν τα ηχεία τους με καλωδια , τις γνωστές αγιαστούρες
Ευτυχώς που δεν βρίσκεσαι εδώ αυτή τη στιγμή για να ευλογήσεις με οποιο τροπο μπορείς την τρομακτικη διαφορά ανάμεσα σε δύο καλώδια ρεύματος!
 

Μηνύματα
7.587
Reaction score
2.522
Ευτυχώς που δεν βρίσκεσαι εδώ αυτή τη στιγμή για να ευλογήσεις με οποιο τροπο μπορείς την τρομακτικη διαφορά ανάμεσα σε δύο καλώδια ρεύματος!
Τα καλώδια τα έβαλες στο CD ή στον ενισχυτή ;
Για να ξέρω ποιο απολυτίκιο θα πρέπει να ψάλω
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.213
Reaction score
31.074
Οι αναβιωτικες μπάντες εδώ και 45 χρόνια.Διατηρω επαφή με μερικές απ' αυτές είτε προσωπική είτε μέσω ομοϊδεατών φίλων.Ευχαριστηση μου όταν έρχονται να παίξουν στην Αθήνα.
Σε τί μέσον αποθηκεύουν το προϊόν της ηχογράφησης?
 

Μηνύματα
2.538
Reaction score
2.929
Τα καλώδια τα έβαλες στο CD ή στον ενισχυτή ;
Για να ξέρω ποιο απολυτίκιο θα πρέπει να ψάλω
Στο πολυπριζο.Εκτος των υπολοίπων συν,παίζει και τρία κλικ πιο δυνατά.
Σε τί μέσον αποθηκεύουν το προϊόν της ηχογράφησης?
Θα ρωτήσω και θα σου πω.
 


Μηνύματα
1.316
Reaction score
1.986
Έχει μαλλιασει η γλώσσα μου να επαναλαμβάνω προς τους κατόχους ενεργών ηχείων να δοκιμασουν ποιοτικά καλώδια ρεύματος.Κατοχος ενεργών Focal και μέλος που μόλις το έπραξε,διεπίστωσε μεγάλη διαφορά.Και δεν είναι ο μόνος.
καλώδια ρεύματος για τι λεφτά μιλάμε πάνω-κάτω;
γιατί φοβάμαι ότι με τα λεφτά των καλωδίων παίρνεις άλλα ενεργά με μεγαλύτερο γούφερ,
και το μεγαλύτερο γούφερ ουδείς αμφισβήτησε, τα καλώδια ρεύματος πολλοί
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.210
Μηνύματα
2.966.628
Members
38.306
Νεότερο μέλος
lntalis75
Top