- Μηνύματα
- 9.836
- Reaction score
- 12.933
Η κατασκευή μου αυτή είχε σαν βάση το ΚΙΤ της Dynaudio, διάσημο στον χώρο των ιδιοκατασκευών, Gemini.
Η εταιρία παρήγαγε επίσης το ηχείο αυτό σαν παθητικό μόνιτορ <<εγγύς πεδίου>> με τον κωδικό Μ-1.
https://www.dynaudio.com/professional-audio-discontinued/m-series-passive/m1
Εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι ο πήχης, εξαρχής, τέθηκε πολύ ψηλά και κεί έμεινε ως την ολοκλήρωση της κατασκευής.
Το Gemini είναι ηχείο δύο δρόμων, τριών μεγαφώνων σε διάταξη Dapollito.
Φέρει δύο midbass των 5,25 ιντσών και tweeter μιας ίντσας.
Οι μονάδες του είναι από τα καλύτερα μεγάφωνα που έχουν ποτέ κατασκευαστεί και συγκεκριμένα τα midbass 15W75 και τα tweeters D-260.
Σαν αυτόνομο ηχείο είναι εξαιρετικό στο φάσμα 52 Hz και άνω, με αξιοσημείωτη ενέργεια και το γνωστό εξαιρετικό σε ταχύτητα και όγκο χαμηλό των μονάδων της κορυφαίας εταιρίας.
Από εκεί και κάτω όμως υπήρχε έλλειψη όγκου, που γίνονταν αντιληπτή σε κομμάτια έντονου περιεχομένου στην χαμηλή περιοχή.
Για το λόγο αυτό αποφασίστηκε η χρήση του ηχείου ως δορυφόρου και η προσθήκη ενός woofer 10 ιντσών.
Αυτό τοποθετήθηκε σε μια ανεξάρτητη καμπίνα εσωτερικού όγκου 55 λίτρων, που έχει και καθήκοντα στήριξης του δορυφόρου, φέρνοντας τα μεγάφωνα στο ιδανικό ύψος ακρόασης.
Για τον συντονισμό του συστήματος επιλέχτηκε η λύση του παθητικού ακτινοβολητή, με μια μονάδα 12 ιντσών τοποθετημένη στην πλάτη της καμπίνας.
Ιδού το τελικό αποτέλεσμα:
Η εταιρία παρήγαγε επίσης το ηχείο αυτό σαν παθητικό μόνιτορ <<εγγύς πεδίου>> με τον κωδικό Μ-1.
https://www.dynaudio.com/professional-audio-discontinued/m-series-passive/m1
Εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι ο πήχης, εξαρχής, τέθηκε πολύ ψηλά και κεί έμεινε ως την ολοκλήρωση της κατασκευής.
Το Gemini είναι ηχείο δύο δρόμων, τριών μεγαφώνων σε διάταξη Dapollito.
Φέρει δύο midbass των 5,25 ιντσών και tweeter μιας ίντσας.
Οι μονάδες του είναι από τα καλύτερα μεγάφωνα που έχουν ποτέ κατασκευαστεί και συγκεκριμένα τα midbass 15W75 και τα tweeters D-260.
Σαν αυτόνομο ηχείο είναι εξαιρετικό στο φάσμα 52 Hz και άνω, με αξιοσημείωτη ενέργεια και το γνωστό εξαιρετικό σε ταχύτητα και όγκο χαμηλό των μονάδων της κορυφαίας εταιρίας.
Από εκεί και κάτω όμως υπήρχε έλλειψη όγκου, που γίνονταν αντιληπτή σε κομμάτια έντονου περιεχομένου στην χαμηλή περιοχή.
Για το λόγο αυτό αποφασίστηκε η χρήση του ηχείου ως δορυφόρου και η προσθήκη ενός woofer 10 ιντσών.
Αυτό τοποθετήθηκε σε μια ανεξάρτητη καμπίνα εσωτερικού όγκου 55 λίτρων, που έχει και καθήκοντα στήριξης του δορυφόρου, φέρνοντας τα μεγάφωνα στο ιδανικό ύψος ακρόασης.
Για τον συντονισμό του συστήματος επιλέχτηκε η λύση του παθητικού ακτινοβολητή, με μια μονάδα 12 ιντσών τοποθετημένη στην πλάτη της καμπίνας.
Ιδού το τελικό αποτέλεσμα:
Last edited: