- Μηνύματα
- 1.894
- Reaction score
- 3.491
Kia ceed του 10 1,4Με φυσικό αέριο, μαμά κινητήρα, πχ το up, ναι, τόσο καίει.
70€ τα 3000 χλμ.
Αυτό δε πιάνεται με τίποτα...
[DOUBLEPOST=1543600156][/DOUBLEPOST]
Θα ξεχνάει κάνα 200αρι μπροσταKia ceed του 10 1,4
Kia ceed του 10 1,4Με φυσικό αέριο, μαμά κινητήρα, πχ το up, ναι, τόσο καίει.
70€ τα 3000 χλμ.
Αυτό δε πιάνεται με τίποτα...
Θα ξεχνάει κάνα 200αρι μπροσταKia ceed του 10 1,4
2,3€ τα 100χλμ η διαφήμιση της VG για το Up..Δε νομίζω...
Λέει μπούρδες.Kia ceed του 10 1,4
Χα,χα, και εγώ το κατάφερα με δίλιτρο τούρμπο βενζινοκίνητο. Όταν κατέβηκα από το base camp του Everest, στον κάμπο!!Εμένα είναι αρκετά οικονομικό μιας και το χρησιμοποιώ μόνο έξω.Για μέσα έχω Σμαρτ.
Έχω έναν γνωστό χωρίς πρόσβαση που λέει ότι κάνει 3000 χλμ με 70 ευρώ αέριο.
Γι'αυτό ....
Αργα 'η γρηγορα ... δε λεει κατι. Εδω αλλοι με κατι tiguan αλλαζουν κινητηρα σε μερικες δεκαδες χιλιομετρα. Παντως, πιο πολυ ειναι θεμα σωστης εγκαταστασης και ρυθμισης, μα το κακο ειναι οτι οι παραπλευρες απωλειες λογω "κλεφτοκοταδων" κοστιζουν. Προχθες αλλαξα πνευμονα γιατι καποιο πρατηριο με φορτωσε με κακο αεριο και μεχρι να το καψω ...καηκα!10% να πέφτει βενζίνη είναι η ασφαλής επιλογή (από τα λίγα που ξέρω) για τα περισσότερα ΚΙΤ, ενώ:
μέχρι και 20% συμβαίνει.
Για λίπανση. Για να γλιστράει. Άμα δε γλυστράει, πονάει. (αργά ή γρήγορα)
Μπορεί να κάνω και λάθος. Ας μιλήσουν οι πιο "γνώστες" στα μίγματα. Εγώ, ενεργά.
[DOUBLEPOST=1543601473][/DOUBLEPOST]10% να πέφτει βενζίνη είναι η ασφαλής επιλογή (από τα λίγα που ξέρω) για τα περισσότερα ΚΙΤ, ενώ:
μέχρι και 20%
Εξαρτάται από την μάρκα υγραερίου.
Πχ στην ταρταρίνι max είναι 5% και εγώ το έχω ρυθμίσει στο 3%![]()
Είναι ασφαλές λόγω κατανάλωσης.Εξαρτάται από την μάρκα υγραερίου.
Πχ στην ταρταρίνι max είναι 5% και εγώ το έχω ρυθμίσει στο 3%
Τι κινητήρα έχεις;Προχθεσινο ταξιδι εν Αθηναις 800χλμ:
Βενζινη: 9λ/100 Χ 8=72λΧ1.6€= 115€
Αεριο: 11λ/100 Χ 8=88λ Χ0,75€= 66€ +1λ βενζινη κατα την εκκινηση (και πολυ ειναι)= 68€
Αρα κερδος 47€ ...βγηκαν τα διοδια!
Το λαθος σου ειναι οτι υπολογιζεις καταναλωση 1λ βενζινης ανα 100χλμ, πραγμα που σε κανενα αεριουχο αυτ/το δεν συμβαινει. Πιθανως μονον σε οσα ειναι ρυθμισμενα πανω απο 3500-4000στρ να ψεκαζουν βενζινη, στο δικο μου οχι παντως γιατι δεν χρειαζεται απλα (ασε που σε τοσες στροφες ηδη επιασα ταχυτητα πανω απο 150χλμ με 6η)
Οπερ σημαινει οτι με 16000χλμ/ετος κερδιζω 47Χ20 (800Χ20=16000χλμ)= 1000€ σχεδον τον χρονο; μπακαλιστικα ναι, ουσιαστικα οχι μα καπου εκει κοντα. Ομως σε 1,5 χρονο εγινε αποσβεση κοστους
Opel insignia 1.6TΤι κινητήρα έχεις;



Θα είναι φίλος του Μάρκου.Λέει μπούρδες.
Αφού είναι τόσο χαμηλή η κατανάλωση με φυσικό αέριο, γιατί δεν έχει επικρατήσει στην αγορά;Φιλος με καινουργιο octavia καιει 3 λιτρα στα 100 χλμ φυσικο αεριο,αλλα ακομη δεν υπαρχουν αρκετα πρατηρια.
Συνωμοσία! Ο Σόρος!Τι παίζει;
Κανένας Ιάπωνας ή Κορεάτης δεν έχει CNG. Έχουν LPG και αρκετοί μπερδεύουν τα "αέρια".Kia ceed του 10 1,4
[DOUBLEPOST=1543600156][/DOUBLEPOST]
Θα ξεχνάει κάνα 200αρι μπροστα
Καλύτερα γιατί θα πάει και αυτό σε τιμές αμόλυβδης. Εξάλλου τα διαθέσιμα οχήματα στην Ελλάδα δεν είναι παραπάνω από 15 σε όλες τις κατηγορίες I.X. Σε μικρά οχήματα είναι 4, Fiat Panda, VW Up, Skoda CitiGo και νομίζω και το Seat Mii.Αφού είναι τόσο χαμηλή η κατανάλωση με φυσικό αέριο, γιατί δεν έχει επικρατήσει στην αγορά;
Τι παίζει;

Αυτός είναι καμμένο χαρτί, στα παθητικά..Συνωμοσία! Ο Σόρος!![]()
Πεταμενα λεφτα,απλα αντι για καθε 30.000 χλμ αλλαγη μπουζι στα15.000 και καθαρισες,αποδεδειγμενο αυτο!Μπουζάκια ιριδίου οπωσδήποτε με το υγραέριο.
Τελικά δεν ξέρω τι είναι πεταμένα λεφτά.Πεταμενα λεφτα,απλα αντι για καθε 30.000 χλμ αλλαγη μπουζι στα15.000 και καθαρισες,αποδεδειγμενο αυτο!
Εμενα το λες;;Μια ζωη με το αγχος αυτο,απαπα μακρια δεν ξαναμπλεκω με υγραεριο!Τελικά δεν ξέρω τι είναι πεταμένα λεφτά.
Ότι κερδίζεις από βενζίνη αν αφαιρέσεις τα έξτρα σέρβις,έλεγχο βαλβίδων κάθε 30000 χλμ άγχος αν δουλέψει καλα και αν θα τα παίξει το μοτέρ.
Τελικά μήπως μακροπρόθεσμα δεν συμφαιρει τόσο???
Τί ρυθμίζει; Δεν είναι με υδραυλικά ωστήρια;και ρυθμιση βαλβιδων
Ειναι καινουργια ιστορια το φυσικο αεριο,αλλα οτι ειναι οικονομικο ειναι.Και τα VW γι αυτο ανακοινωνουν τοσο χαμηλες καταναλωσεις.Αφού είναι τόσο χαμηλή η κατανάλωση με φυσικό αέριο, γιατί δεν έχει επικρατήσει στην αγορά;
Τι παίζει;