Χροιά και ενισχυτές

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: χροια και ενισχυτες

Ο ήχος που προτιμάμε, έχει να κάνει και με τις ακουστικές μας εμπειρίες στα παιδικά μας χρόνια, και το σύστημα που είχαμε στο σπίτι μας. Η ίδια η παραμόρφωση εκείνων των εμπειριών ενσωματώθηκε στην ίδια την εκτέλεση και έγινε χαρακτηριστικό του καλιτέχνη, ίσως και της ίδιας της τέχνης...βγάλτε άκρη....
 


Μηνύματα
29.899
Reaction score
29.591
Απάντηση: χροια και ενισχυτες

Αν και εγω στα παιδικά μου χρόνια άκουγα απο ενα telefunken ραδιοπικάπ , λαμπάτο με ecc88, el83 , και τα ρέστα, εχω καταλήξει εδω και χρόνια να γουστάρω τρνζιστορς και αυλους δλδ καμία σχέση.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: χροια και ενισχυτες

Αν και εγω στα παιδικά μου χρόνια άκουγα απο ενα telefunken ραδιοπικάπ , λαμπάτο με ecc88, el83 , και τα ρέστα, εχω καταλήξει εδω και χρόνια να γουστάρω τρνζιστορς και αυλους δλδ καμία σχέση.
Nαι, αλλά ενώ θυμάσαι πως έλεγαν τα παιδικά μηχανήματα, (telefunken), τα τωρινά, (sansui), δεν θυμάσαι ποιά είναι και αποφεύγεις να αναφέρεις το όνομά τους, λέγοντας απλά ότι ακούς "τρανζίστορς".

Κα/τας ασούμε...


:142:
 

Μηνύματα
482
Reaction score
19
Re: Απάντηση: χροια και ενισχυτες

Η σοφία της προσέγγισης εδράζεται στην αποσαφήνιση της διαχωριστικής γραμμής μεταξύ μέσου και σκοπού - και ο σκοπός πρέπει να είναι η απόλαυση του περιεχομένου, και όχι του μέσου. Το μέσο είναι αντικείμενο επιστημονικής ορθότητας, το περιεχόμενο είναι Τέχνη. Περισσότερη ορθότητα, εγγύτερη προσέγγιση στο περιεχόμενο. Λιγώτερη ορθότητα, παραμόρφωση του περιεχομένου. Όσον αφορά το hi-fi, όπου ελλείπει η εικόνα, υπεισέρχεται και η φαντασία. Άλλο πράγμα είναι να βλέπεις στο θέατρο ένα δέντρο να μεγαλώνει στο Μπρούκλυν, και άλλο πράγμα να το ακούς από το ραδιόφωνο.

Όμως, η απόλαυση προϋποθέτει ανάλογη ψυχική διάθεση, και καθώς ο εγκέφαλος έχει την ικανότητα να συμπληρώνει τυχόν αντιληπτικό έλλειμμα, όπως ας πούμε ακούγοντας ένα μέτριο ή κακό σύστημα, (ένα μέσο λίγης ορθότητας), μπορεί κανείς να απολαμβάνει ανεξαρτήτως ορθότητας, κόστους και μούρης, εντός κάποιων ορίων, βεβαίως. Υπάρχουν και σήμερα άνθρωποι που απολαμβάνουν Caruso, μέσα από ηχογραφήσεις ποιοτικά πολύ φτωχές. Δεν ξέρω αν σου έχει τύχει να περιμένεις μέσα στο αμάξι με τον κινητήρα σβηστό μέχρι να τελειώσει ένα τραγούδι, και μετά να κλειδώσεις και να φύγεις.

Τα υπόλοιπα είναι λάμπες και high end... :114:
Συμφωνωντας απολυτα σε όλα τα παραπανω, ειδικα στο τελευταιο το οποιο το βιωνω συχνα, θα ελεγα ότι λιγο παραπανω αναλυση χρειαζεται το «εντος καποιων οριων».

Στις κατασκευες η σχεση κοστους-αποδοσης περιγραφεται από μια εκθετικη συναρτηση. Στο κατω ακρο της καμπυλης οπου η υλοποιηση παρουσιαζει χαμηλο βαθμο αποδοσης με σχετικα μικρη αυξηση κοστους απολαμβανουμε μεγαλη αυξηση αποδοσης. Στο ανω ακρο ο συσχετισμος αντιστρεφεται και για μικρη βελτιωση απαιτειται μεγαλη αυξηση στο κοστος.

Σε συνδυασμο με την ανικανοτητα του ανθρωπου να αντιληφθει διαφορες καταληγουμε στο συμπερασμα ότι ολες οι κατασκευες πανω από καποιο σημειο είναι παντελως ανουσιες ως προς την ωφελιμοτητα τους χρηστικα, ουσιωδεις μονο για τις τσεπες των δημιουργων τους.
 

Μηνύματα
482
Reaction score
19
Re: Από τα Himalaya της πιστότητας στα...Χυμαλάϊα

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?114687-TEAC-VRDS-25-vs-BUFFALO-II-DAC&p=1542299#post1542299
Η έννοια της ΄΄διαχείρισης΄΄ έχει βαρύτητα σε τετελεσμένες καταστάσεις.Παραδείγματος χάριν,τα οικονομικά ζητήματα κρατών ή επιχειρήσεων,οι εγκαταστάσεις ενός κτιρίου,οι κρίσεις σε ποικίλους τομείς της κοινωνίας,κτλ έχουν χρεία διαχείρισης,μιά και η ύπαρξή τους είναι αναπόφευκτη.Από τη στιγμή όμως που υπάρχει δυνατότητα υλοποίησης κυκλωμάτων των οποίων οι παραμορφώσεις έχουν πλάτος τόσο μικρό ώστε ν'αποφεύγουν τα όρια της ακουστικής μας αντίληψης,υφίσταται σχεδιαστική επιλογή παραμορφώσεων,πριν την οποιαδήποτε ΄΄διαχείριση΄΄ αυτών.

Δεν είναι περίεργο το γεγονός ν'αρέσκονται αρκετοί φίλοι της υψηλής πιστότητας σε χαλαρές έως και ΄΄χύμα΄΄-κατά την καθομιλουμένη- καταστάσεις ακρόασης.Ανάλογη νοοτροπία σε πάμπολλα σημαντικά στοιχεία της καθημερινότητας επιλέγεται εξάλλου από ευρύτερα κοινωνικά σύνολα...
Ο ορος διαχειριση σχετιζεται με το βαθμο αποδοσης του συστηματος (ποσοστο παραμορφωσης στη συγκεκριμενη περιπτωση) κατά τη μετατροπη της πληροφοριας από το μεσο καταγραφης της σε ηχητικο σημα.

Ακομα και η διαχειριση στη διαδικασια ληψης αποφασης επιλογης συσκευων εχει νοημα εφοσον ο προυπολογισμος κάθε δυνητικου αγοραστη εχει τους περιορισμους του.

Ο ανθρωπος από τη φυση εχει τη ταση να λειτουργει με γνωμονα τις εμπειριες του που ενώ σε καποιους τομεις είναι μονοδρομος σε αλλους είναι λαθος δρομος αν δε συνδυαστει με μη εμπειρικη γνωση. Αυτή η λειτουργια είναι φυσιολογικη μα όχι και υγιεις. Βεβαια στην αντιληψη του εσφαλμενα οι δυο εννοιες είναι ταυτοσημες γιατι τεινει να θεωρει σωστο αυτό που αντιλαμβανεται συνηθως να συμβαινει στο περιβαλλον του. Αυτος ο μηχανισμος αιτιολογει (δε δικαιολογει) τις στρατηγικα λαθος επιλογες του. Δυστυχως αυτή είναι μια τεραστια αληθεια που εξηγει αλλοπροσαλλες συμπεριφορες σε τεραστιας σημασιας κοινωνικα θεματα.
 

Μηνύματα
482
Reaction score
19
Re: Από τα Himalaya της πιστότητας στα...Χυμαλάϊα

Οι μετρήσεις των θερμομέτρων και βαρομέτρων έχουν σημασία γιά το σύνολο αντί γιά μεμονωμένα άτομα.Και δεν έχουν όλοι την πολυτέλεια ν'αγνοούν τις ενδείξεις τους προβάλλοντας αντ'αυτών το προσωπικό τους γούστο.
Τυπικη περιπτωση παρεξηγημενης αντιληψης ενός επιστημονα που δεν λαμβανει υποψη την αποτελεσματικοτητα της επικοινωνιας συναρτηση του κοινου που απευθυνεται. Ο μεσος ανθρωπος ενώ εχει δικαιωμα ενημερωσης για τις καιρικες συνθηκες δεν είναι υποχρεωμενος να γνωριζει τη σχεση θερμοκρασιας – υγρασιας. Αυτό που τον ενδιαφερει είναι να πληροφορηθει αν οι συνθηκες θα του επιτρεψουν να μετακινηθει εντος ασφαλους οριων (= αν ο οργανισμος του θα καταπονηθει πανω ή κατω του οριου αντοχης του).
Αυτή τη πληροφορια αδυνατει να τη προσφερει από μονη της η προβλεψη της θερμοκρασιας γιατι απλα ο οργανισμος του ανθρωπου δεν επηρεαζεται μονο από αυτή. Η αξια της εργαστηριακης μετρησης δεν αναιρειται υπολειπεται όμως σε χρησιμοτητα.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: χροια και ενισχυτες

Ο ήχος που προτιμάμε, έχει να κάνει και με τις ακουστικές μας εμπειρίες στα παιδικά μας χρόνια, και το σύστημα που είχαμε στο σπίτι μας. Η ίδια η παραμόρφωση εκείνων των εμπειριών ενσωματώθηκε στην ίδια την εκτέλεση και έγινε χαρακτηριστικό του καλιτέχνη, ίσως και της ίδιας της τέχνης...βγάλτε άκρη....
Αν και εγω στα παιδικά μου χρόνια άκουγα απο ενα telefunken ραδιοπικάπ , λαμπάτο με ecc88, el83 , και τα ρέστα, εχω καταλήξει εδω και χρόνια να γουστάρω τρνζιστορς και αυλους δλδ καμία σχέση.
John, ξέχασες το και με bold….

Και δεν μιλάω μόνο για την αναπαραγωγή, μιλάω και για την ηχογράφηση....
Τέσπα, προσπαθώ να απαντήσω στο γιατί σε μερικούς αρέσει ο vintage ήχος...(και οι λάμπες φυσικά)....

Και τελικά όσοι μιλούν για την άθροιση, για να μην πω για την συνέλιξη των συναρτήσεων μεταφοράς από την πηγή μέχρι τα ηχεία και το χώρο ακρόασης...και υποστηρίζουν ότι ο μόνος δρόμος για μεγαλύτερη ακουστική απόλαυση περνά από την ελαχιστοποίηση των παραμορφώσεων σε κάθε κρίκο της αλυσίδας, ξεχνούν να εξηγήσουν γιατί αρκετοί φωτογράφοι επιμένουν στην ασπρόμαυρη φωτογραφία , ακόμη και σε τεχνικές που εισάγουν παραμόρφωση .

Με αυτό το σκεπτικό, έχω την εντύπωση ότι διαφορετικά ηχοσυστήματα με τελείως διαφορετικό βαθμό και είδος παραμόρφωσης καταφέρνουν να λειτουργούν ως μεγενθυντικοί φακοί σε διαφορετικά χαρακτηριστικά του ηχογραφημένου γεγονότος...όπως η ασπρόμαυρη φωτογραφία φέρνει στο φωτογραφικό χαρτί το παιχνίδι του φωτός με το σκοτάδι, τις φόρμες και την δομή έναντι της πιστής καταγραφής του γεγονότος και τόσα άλλα.

Όλα αυτά τα στοιχεία υπάρχουν και στην έγχρωμη φωτογραφία, απλά το χρώμα μπαίνει ως νέο στοιχείο και πολλές φορές αδυνατίζει τα παραπάνω χαρακτηριστικά της φωτογραφίας. Και δεν είναι η πρώτη εντύπωση, είναι ουσία της κάθε τεχνικής.

Τελικά αν κάνουμε μια αντιστοιχία της έγχρωμης φωτογραφίας με την απεικόνιση μιας καταγεγραμμένης πληροφορίας με την ελάχιστη παραμόρφωση, η ασπρόμαυρη εκδοχή της ..είναι .....παραμόρφωση με άποψη...που εξυπηρετεί συγκεκριμμένες ανάγκες του καλλιτέχνη που την επιλέγει ως μέσο έκφρασης, και του θεατή που καλείται να επικοινωνήσει συνειδητά ή ασυνείδητα με το έργο....
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: χροια και ενισχυτες

...και τελικά, δεν υπάρχει μόνο ένας δρόμος για τον καθένα, αλλά πολλοί και αν έχει μια σχετική αγάπη για το αντικείμενο...δεν χρειάζεται καν να επιλέξει...μπορεί να τους δοκιμάζει κατά περίσταση.....

...έχω μια super οθόνη καλιμπραρισμένη για ψηφιακή επεξεργασία φωτογραφίας, αλλά αυτή την στιγμή γράφω από μια οθόνη που είναι τελείως αλλού τα χρώματα, που την έχω φέρει με το μάτι για να μοιάζουν όλα με luna-park! :123:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: χροια και ενισχυτες

John, ξέχασες το και με bold….

Και δεν μιλάω μόνο για την αναπαραγωγή, μιλάω και για την ηχογράφηση....
Τέσπα, προσπαθώ να απαντήσω στο γιατί σε μερικούς αρέσει ο vintage ήχος...(και οι λάμπες φυσικά)....

Και τελικά όσοι μιλούν για την άθροιση, για να μην πω για την συνέλιξη των συναρτήσεων μεταφοράς από την πηγή μέχρι τα ηχεία και το χώρο ακρόασης...και υποστηρίζουν ότι ο μόνος δρόμος για μεγαλύτερη ακουστική απόλαυση περνά από την ελαχιστοποίηση των παραμορφώσεων σε κάθε κρίκο της αλυσίδας, ξεχνούν να εξηγήσουν γιατί αρκετοί φωτογράφοι επιμένουν στην ασπρόμαυρη φωτογραφία , ακόμη και σε τεχνικές που εισάγουν παραμόρφωση .

Με αυτό το σκεπτικό, έχω την εντύπωση ότι διαφορετικά ηχοσυστήματα με τελείως διαφορετικό βαθμό και είδος παραμόρφωσης καταφέρνουν να λειτουργούν ως μεγενθυντικοί φακοί σε διαφορετικά χαρακτηριστικά του ηχογραφημένου γεγονότος...όπως η ασπρόμαυρη φωτογραφία φέρνει στο φωτογραφικό χαρτί το παιχνίδι του φωτός με το σκοτάδι, τις φόρμες και την δομή έναντι της πιστής καταγραφής του γεγονότος και τόσα άλλα.

Όλα αυτά τα στοιχεία υπάρχουν και στην έγχρωμη φωτογραφία, απλά το χρώμα μπαίνει ως νέο στοιχείο και πολλές φορές αδυνατίζει τα παραπάνω χαρακτηριστικά της φωτογραφίας. Και δεν είναι η πρώτη εντύπωση, είναι ουσία της κάθε τεχνικής.

Τελικά αν κάνουμε μια αντιστοιχία της έγχρωμης φωτογραφίας με την απεικόνιση μιας καταγεγραμμένης πληροφορίας με την ελάχιστη παραμόρφωση, η ασπρόμαυρη εκδοχή της ..είναι .....παραμόρφωση με άποψη...που εξυπηρετεί συγκεκριμμένες ανάγκες του καλλιτέχνη που την επιλέγει ως μέσο έκφρασης, και του θεατή που καλείται να επικοινωνήσει συνειδητά ή ασυνείδητα με το έργο....
Δεν είμαι σίγουρος αν συμφωνώ η διαφωνώ, :)142:), αλλά το σκεπτικό μου αρέσει!


Πάντως οφείλω να παρατηρήσω ότι ενώ στην ασπρόμαυρη φωτογραφία το αποτέλεσμα είναι λίγο-πολύ αναμενόμενο, στον ήχο με τους ποικιλόμορφους, (η...ποικιλάσχημους), συνδυασμούς μηχανημάτων, μόνο μία επιστήμη μπορεί να δώσει επαρκείς απαντήσεις!

Και αυτή δεν είναι η τεχνολογία, η ψυχοακουστική, το μάρκετινγκ, η ψυχιατρική η δεν ξέρω, (ειλικρινά πιστέψτε το), τι άλλο, αλλά η...φιλοσοφία συνεπικουρούμενη και με λίγη...θεολογία!

Και επειδή κανείς δεν πρόκειται να έχει διάθεση, (σε ένα τεχνολογικό φόρουμ), για τέτοιες αναλύσεις, μια χαρά με βρίσκω!
(Εδώ ναι, λίγη ψυχιατρική θα βοηθούσε, δεν λέω...).


:142:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.008
Από τα Himalaya στα...Χυμαλάϊα (διάρροια ταξιδιωτών εν μέσω καύσωνα)

...
...
O όρος διαχείριση...
...
...
Τυπικη περιπτωση παρεξηγημενης αντιληψης ενός επιστημονα που δεν λαμβανει υποψη την αποτελεσματικοτητα της επικοινωνιας συναρτήσει του κοινου που απευθυνεται...
...
Πολλοί αλλοδαποί επισκέπτες κατά τους καλοκαιρινούς μήνες βρίσκουν τις ελληνικές καιρικές συνθήκες απολαυστικές και γι αυτό τείνουν να ξανάρχονται κάθε χρονιά.Θα προβούν στις δραστηριότητες που έχουν σχεδιάσει ανεξαρτήτως του βαθμού επιβάρυνσης που θα επέλθει στον οργανισμό τους.Συχνά κιόλας ενδιαφέρονται να μάθουν τιμές μετρήσεων θερμοκρασίας-υγρασίας προκειμένου η γνώση αυτή ν'αποτελέσει κομμάτι της όλης εμπειρίας...

Επειδή όμως η χώρα της υψηλής πιστότητας δεν περιλαμβάνει μονάχα τουρίστες ή...πιουρίστες αλλά και μόνιμους κατοίκους,η ποσοτική εκτίμηση των καιρικών συνθηκών αποτελεί συχνά πληροφορία ζωτικής σημασίας γιά τη δική τους καθημερινότητα που δεν έχει σχέση με φευγαλέα διασκέδαση και απλή συλλογή εμπειριών.

H διαβίωση με ό,τι μας φταίει είναι ζήτημα διαχείρισης (διότι πάντα κάτι θα μας ΄΄φταίει΄΄ είτε στο σήμα,είτε και αλλού).Ο τρόπος με τον οποίον επιτυγχάνεται είναι ζήτημα επιλογής...:612:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
"Περί ανέμων και υδάτων"

Πολλοί αλλοδαποί επισκέπτες κατά τους καλοκαιρινούς μήνες βρίσκουν τις ελληνικές καιρικές συνθήκες απολαυστικές και γι αυτό τείνουν να ξανάρχονται κάθε χρονιά.Θα προβούν στις δραστηριότητες που έχουν σχεδιάσει ανεξαρτήτως του βαθμού επιβάρυνσης που θα επέλθει στον οργανισμό τους.Συχνά κιόλας ενδιαφέρονται να μάθουν τιμές μετρήσεων θερμοκρασίας-υγρασίας προκειμένου η γνώση αυτή ν'αποτελέσει κομμάτι της όλης εμπειρίας...

Επειδή όμως η χώρα της υψηλής πιστότητας δεν περιλαμβάνει μονάχα τουρίστες ή...πιουρίστες αλλά και μόνιμους κατοίκους,η ποσοτική εκτίμηση των καιρικών συνθηκών αποτελεί συχνά πληροφορία ζωτικής σημασίας γιά τη δική τους καθημερινότητα που δεν έχει σχέση με φευγαλέα διασκέδαση και απλή συλλογή εμπειριών.

H διαβίωση με ό,τι μας φταίει είναι ζήτημα διαχείρισης (διότι πάντα κάτι θα μας ΄΄φταίει΄΄ είτε στο σήμα,είτε και αλλού).Ο τρόπος με τον οποίον επιτυγχάνεται είναι ζήτημα επιλογής...:612:
Έλεγα ότι, πιθανόν, είναι πολύ ακραίο, στο χόμπυ μας, το να προσπαθούμε να αντλήσουμε απαντήσεις από την φιλοσοφία και την θεολογία.

Αλλά ότι θα προσπαθούσαμε και από την μετεωρολογία σε συζητήσεις "περί ανέμων και υδάτων"...


:142:
 

Μηνύματα
482
Reaction score
19
Re: Απάντηση: χροια και ενισχυτες

John, ξέχασες το και με bold….

Και δεν μιλάω μόνο για την αναπαραγωγή, μιλάω και για την ηχογράφηση....
Τέσπα, προσπαθώ να απαντήσω στο γιατί σε μερικούς αρέσει ο vintage ήχος...(και οι λάμπες φυσικά)....

Και τελικά όσοι μιλούν για την άθροιση, για να μην πω για την συνέλιξη των συναρτήσεων μεταφοράς από την πηγή μέχρι τα ηχεία και το χώρο ακρόασης...και υποστηρίζουν ότι ο μόνος δρόμος για μεγαλύτερη ακουστική απόλαυση περνά από την ελαχιστοποίηση των παραμορφώσεων σε κάθε κρίκο της αλυσίδας, ξεχνούν να εξηγήσουν γιατί αρκετοί φωτογράφοι επιμένουν στην ασπρόμαυρη φωτογραφία , ακόμη και σε τεχνικές που εισάγουν παραμόρφωση .

Με αυτό το σκεπτικό, έχω την εντύπωση ότι διαφορετικά ηχοσυστήματα με τελείως διαφορετικό βαθμό και είδος παραμόρφωσης καταφέρνουν να λειτουργούν ως μεγενθυντικοί φακοί σε διαφορετικά χαρακτηριστικά του ηχογραφημένου γεγονότος...όπως η ασπρόμαυρη φωτογραφία φέρνει στο φωτογραφικό χαρτί το παιχνίδι του φωτός με το σκοτάδι, τις φόρμες και την δομή έναντι της πιστής καταγραφής του γεγονότος και τόσα άλλα.

Όλα αυτά τα στοιχεία υπάρχουν και στην έγχρωμη φωτογραφία, απλά το χρώμα μπαίνει ως νέο στοιχείο και πολλές φορές αδυνατίζει τα παραπάνω χαρακτηριστικά της φωτογραφίας. Και δεν είναι η πρώτη εντύπωση, είναι ουσία της κάθε τεχνικής.

Τελικά αν κάνουμε μια αντιστοιχία της έγχρωμης φωτογραφίας με την απεικόνιση μιας καταγεγραμμένης πληροφορίας με την ελάχιστη παραμόρφωση, η ασπρόμαυρη εκδοχή της ..είναι .....παραμόρφωση με άποψη...που εξυπηρετεί συγκεκριμμένες ανάγκες του καλλιτέχνη που την επιλέγει ως μέσο έκφρασης, και του θεατή που καλείται να επικοινωνήσει συνειδητά ή ασυνείδητα με το έργο....
Ο φωτογραφος δημιουργει τεχνη. Αν ο σκοπος κάθε ηχοσυστηματος είναι η δημιουργια τεχνης σαφεστατα ναι. Στη τεχνη σχεδον όλα επιτρεπονται (παραμορφωσεις, αλλοιωσεις κλπ). Εδώ ο Μαλεβιτς ζωγραφισε ένα τετραγωνο και καποιοι το αντιληφθηκαν ως τεχνη. Όμως γιατι εμπλεκεται ο ορος «πιστοτητα» που είναι εντελως διαφορος από τη τεχνη. Η πιστοτητα σαν εννοια είναι ουδετερη. Που σημαινει οτι το μεσο αναπαραγωγης δεν πρεπει να προσδωσει καμια επιπλεον πληροφορια στο ολο συστημα περαν αυτων που είναι ηδη καταγεγραμμενες από τον ηχοληπτη.

Διαφορετικα να επινοησουμε μια καινουργια εννοια της «εντεχνης» αναπαραγωγης οπου ο κάθε καλλιτεχνης δημιουργος ενός ηχοσυστηματος λογικοτατα θα δημιουργει μιας δικης του εμπνευσης αναπαραγωγη μουσικων οπου τα παντα ειναι αποδεκτα γιατι αυτο ειναι τεχνη.:126:
 

Μηνύματα
482
Reaction score
19
Re: χροια και ενισχυτες

Η αδεξια προσεγγιση του ελεγχου των χαμηλων συχνοτητων σε ένα δωματιο μεσω αντικραδασμικων εδρασεων προκαλει γελιο.

Η παραδοχη ότι μια επιστημονικη μετρηση υπο συνθηκες δεν επαρκει να δωσει χρησιμα συμπερασματα προσφερει σοφια.

Η μη παραδοχη αυτης της γνωσης προκαλει γελιο.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: χροια και ενισχυτες

Ο φωτογραφος δημιουργει τεχνη. Αν ο σκοπος κάθε ηχοσυστηματος είναι η δημιουργια τεχνης σαφεστατα ναι. Στη τεχνη σχεδον όλα επιτρεπονται (παραμορφωσεις, αλλοιωσεις κλπ). Εδώ ο Μαλεβιτς ζωγραφισε ένα τετραγωνο και καποιοι το αντιληφθηκαν ως τεχνη. Όμως γιατι εμπλεκεται ο ορος «πιστοτητα» που είναι εντελως διαφορος από τη τεχνη. Η πιστοτητα σαν εννοια είναι ουδετερη. Που σημαινει οτι το μεσο αναπαραγωγης δεν πρεπει να προσδωσει καμια επιπλεον πληροφορια στο ολο συστημα περαν αυτων που είναι ηδη καταγεγραμμενες από τον ηχοληπτη.

Διαφορετικα να επινοησουμε μια καινουργια εννοια της «εντεχνης» αναπαραγωγης οπου ο κάθε καλλιτεχνης δημιουργος ενός ηχοσυστηματος λογικοτατα θα δημιουργει μιας δικης του εμπνευσης αναπαραγωγη μουσικων οπου τα παντα ειναι αποδεκτα γιατι αυτο ειναι τεχνη.:126:
Αν ο Μάλεβιτς ζωγράφισε ένα τετράγωνο και δεν το θεωρείς τέχνη, προφανώς δεν είναι τέχνη...γιατί η τέχνη είναι ΜΟΝΟ υποκειμενική υπόθεση... τα υπόλοιπα αφορούν μόνο το χρηματιστήριο....

Η πιστότητα είναι η μία όψη του νομίσματος για να απολαύσεις την μουσική και την τέχνη γενικότερα. Οσοι πιστεύουν όμως ότι εδώ τελειώνει το πανηγύρι είναι μακριά νυχτωμένοι.....και το χειρότερο είναι ότι προσπαθούν να πείσουν και τους άλλους ότι ένα είναι το ορθό και το πρέπει....

Στην πορεία μου στο Hi-Fi έχω επιλέξει ότι πρώτα θα ήθελα να εξερευνήσω το κομμάτι της πιστότητας...δεν ξέρω όμως...αν θα μείνω πιστός...... :126: όταν καταφέρω με τα δικά μου κριτήρια να το επιτύχω.....

.....γιατί αν το βιολί ακούγεται σαν ..... βιολοντσέλο τελικά πολύ λίγο με ενδιαφέρει...όπως πολύ λίγο με ενδιαφέρει τι ήθελε να πει ο καλλιτέχνης και πολύ λιγότερο ο μηχανικός ήχου.....

...το ίδιο όμως το έργο τέχνης (που ΕΙΝΑΙ τέχνη γιατί το έχω βαφτίσει έτσι ΕΓΩ, ίσως γιατί αποφάσισα να το δω φορώντας πράσινα γυαλιά), με αφορά απόλυτα και η ουσία του είναι ζωτική για μένα...

Το περασμένο καλοκαίρι ήμουν στην Κρήτη, και βρήκα έναν τύπο που έφερνε πίνακες ζωγραφικής από την Κούβα, το μαγαζί το είχε κλείσει γιατί δεν έβγαινε, με πήρε λοιπόν και πήγαμε σε μια αποθήκη που είχε, και εκεί, στην άκρη πίσω από ένα φουσκωτό και μια ντουλάπα, είχε έναν πίνακα που τον πήρα στο φτερό γιατί μου έκανε κλικ...

Γυρνώντας στην Αθήνα, τον κρέμασα στην οριζόντια διάσταση, που έκανε την υπογραφή του καλλιτέχνη να κρέμεται ....ανάποδα από το ταβάνι.....ο χαοτικός πύργος της Βαβέλ που έδειχνε αρχικά στην κάθετη διάσταση, μεταμορφώθηκε στα μάτια μου σε μια κουβανέζικη παραθαλάσσια πόλη με τα σπίτια να καθρεφτίζονται στην θάλασσα....

Σε μια τηλεφωνική μας επικοινωνία του ανέφερα την ανορθόδοξη ανάρτηση...

...ρε συ μου λέει, και μιά τύπισα που αγόρασε έναν άλλο πίνακα του ίδιου καλλιτέχνη, μου είπε οτι τον προτιμάει ανάποδα....:116:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: χροια και ενισχυτες

Αν ο Μάλεβιτς ζωγράφισε ένα τετράγωνο και δεν το θεωρείς τέχνη, προφανώς δεν είναι τέχνη...γιατί η τέχνη είναι ΜΟΝΟ υποκειμενική υπόθεση... τα υπόλοιπα αφορούν μόνο το χρηματιστήριο....

Η πιστότητα είναι η μία όψη του νομίσματος για να απολαύσεις την μουσική και την τέχνη γενικότερα. Οσοι πιστεύουν όμως ότι εδώ τελειώνει το πανηγύρι είναι μακριά νυχτωμένοι.....και το χειρότερο είναι ότι προσπαθούν να πείσουν και τους άλλους ότι ένα είναι το ορθό και το πρέπει....

Στην πορεία μου στο Hi-Fi έχω επιλέξει ότι πρώτα θα ήθελα να εξερευνήσω το κομμάτι της πιστότητας...δεν ξέρω όμως...αν θα μείνω πιστός...... :126: όταν καταφέρω με τα δικά μου κριτήρια να το επιτύχω.....

.....γιατί αν το βιολί ακούγεται σαν ..... βιολοντσέλο τελικά πολύ λίγο με ενδιαφέρει...όπως πολύ λίγο με ενδιαφέρει τι ήθελε να πει ο καλλιτέχνης και πολύ λιγότερο ο μηχανικός ήχου.....

...το ίδιο όμως το έργο τέχνης (που ΕΙΝΑΙ τέχνη γιατί το έχω βαφτίσει έτσι ΕΓΩ, ίσως γιατί αποφάσισα να το δω φορώντας πράσινα γυαλιά), με αφορά απόλυτα και η ουσία του είναι ζωτική για μένα...

Το περασμένο καλοκαίρι ήμουν στην Κρήτη, και βρήκα έναν τύπο που έφερνε πίνακες ζωγραφικής από την Κούβα, το μαγαζί το είχε κλείσει γιατί δεν έβγαινε, με πήρε λοιπόν και πήγαμε σε μια αποθήκη που είχε, και εκεί, στην άκρη πίσω από ένα φουσκωτό και μια ντουλάπα, είχε έναν πίνακα που τον πήρα στο φτερό γιατί μου έκανε κλικ...

Γυρνώντας στην Αθήνα, τον κρέμασα στην οριζόντια διάσταση, που έκανε την υπογραφή του καλλιτέχνη να κρέμεται ....ανάποδα από το ταβάνι.....ο χαοτικός πύργος της Βαβέλ που έδειχνε αρχικά στην κάθετη διάσταση, μεταμορφώθηκε στα μάτια μου σε μια κουβανέζικη παραθαλάσσια πόλη με τα σπίτια να καθρεφτίζονται στην θάλασσα....

Σε μια τηλεφωνική μας επικοινωνία του ανέφερα την ανορθόδοξη ανάρτηση...

...ρε συ μου λέει, και μιά τύπισα που αγόρασε έναν άλλο πίνακα του ίδιου καλλιτέχνη, μου είπε οτι τον προτιμάει ανάποδα....:116:
Aγαπητέ Γιάννη, στο ταξίδι με τον πίνακα ο προορισμός είναι ανοικτός! Μπορείς να φθάσεις σε όποιο τόπο, χρόνο και διάσταση σου επιτρέπει η φαντασία σου!

Στο ταξίδι με το "σύστημα", ο προορισμός είναι αυστηρά και με ακρίβεια προκαθορισμένος, και θα πρέπει, "φθάνοντας", να δεις την πινακίδα: "πρωτότυπο".

Και γίνεται μεγάλος αγώνας για να επιτευχθεί αυτό, από την αρχή του τεχνολογικού πολιτισμού, που σημαίνει πως υπάρχει μεγάλος βαθμός δυσκολίας και τα πράγματα δεν είναι καθόλου απλά, όπως θα μας βόλευε να τα δούμε, αποβάλλοντας και το σχετικό άγχος!

Η ομοιότητα με το ταξίδι του πίνακα αρχίζει εδώ: αφού "φτάσεις" ακριβώς εκεί που πρέπει, όπου το "σύστημα" δικαιώνει την ύπαρξή του σαν μέσον, και όχι σαν αυτοσκοπός, με βάση το αρχικό σχέδιο "πτήσης", τότε ελεύθερα μπορείς πλέον να "ταξιδέψεις" έτσι, χωρίς πρόγραμμα.

Αυτά από μία υγιή οπτική, γιατί υπάρχει και η άλλη που υπονοεί, (ήτοι αφήνει να...σέρνεται υπόγεια), ότι το "σύστημα" είναι αυτοσκοπός, ενώ το αποτέλεσμα δεδομένο και, ίσως, αδιάφορο...

Αν προσθέσεις σε όλα αυτά , έχει αποδειχτεί πλέον, πως αυτό που ονομάζουμε "ευθεία" είναι...καμπύλη...

:142:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: χροια και ενισχυτες

Στο ταξίδι με το "σύστημα", ο προορισμός είναι αυστηρά και με ακρίβεια προκαθορισμένος, και θα πρέπει, "φθάνοντας", να δεις την πινακίδα: "πρωτότυπο".
...
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.843
Απάντηση: χροια και ενισχυτες

.......ρε συ μου λέει, και μιά τύπισα που αγόρασε έναν άλλο πίνακα του ίδιου καλλιτέχνη, μου είπε οτι τον προτιμάει ανάποδα...............
Να δω 802 με το τουίτερ κάτω ...κι ας πεθάνω:405:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: χροια και ενισχυτες

Να δω 802 με το τουίτερ κάτω ...κι ας πεθάνω:405:
Eύκολο...




Πάντως εύχομαι μακροζωΐα... και δη "επί τη αναλήψει"... (άνευ...ανάληψης όμως, προς Θεού!).


:142:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: χροια και ενισχυτες

Εμένα μου αρέσει η φιλοσοφική συζήτηση από τους συμφορουμίστες που στα ηχοσυστήματά τους η Μαρινέλλα "ακούγετε" το ίδιο με τον Τάκη Ζαχαράτο όταν την μιμείται :105: Ξεχνώντας ότι

Χροιά είναι το χαρακτηριστικό ενός ήχου με βάση το οποίο ένας ακροατής μπορεί να χαρακτηρίσει δύο ήχους ίδιας έντασης και τονικότητας ως διαφορετικούς

Φυσικά τα ηχοσυστηματά τους αναπαράγουν μόνο σε γκρί τόνους
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.903
Μηνύματα
3.033.409
Members
38.518
Νεότερο μέλος
mrkgeo
Top