- Μηνύματα
- 252
- Reaction score
- 645
Mπορεί να συνδεθεί sub στο tape monitor ;Δεν γίνεται κουβέντα περί παραδοσιακών ολοκληρωμένων.Αλλά και στους δεύτερους θα μπορούσε να υπάρξει ενσωμάτωση αρκεί να είχαν βρόχο για το ΄΄παλαιό-καλό΄΄ tape monitoring.
Mπορεί να συνδεθεί sub στο tape monitor ;Δεν γίνεται κουβέντα περί παραδοσιακών ολοκληρωμένων.Αλλά και στους δεύτερους θα μπορούσε να υπάρξει ενσωμάτωση αρκεί να είχαν βρόχο για το ΄΄παλαιό-καλό΄΄ tape monitoring.
Δεν υπάρχει σωστός τρόπος ενσωμάτωσης sub με χρήση παραδοσιακού ενισχυτή.
Μην ψάχνεστε, το εχω ψάξει εγώ για σας. Δωρεάν.
Οχι στο tape monitor θα συνδεθεί το mini dsp.Mπορεί να συνδεθεί sub στο tape monitor ;
Ναι, μπορεί να χρησιμοποιηθεί.Έχωέναν προενισχυτή advance acoustic mpp 206 που έχει και 2 εξόδους για sub αν θυμάμαι,μπορώ να το χρησιμοποιήσω;
Διόρθωση, μια έξοδο για sub,μια pre out και μια high pass out. Επισης 2 εξόδους l-r xlr.
Καταρχάς ο ίδιος δεν χρησιμοποιώ in-ear monitors κι έχω τεκμηριώσει τους λόγους γι αυτό.
We...love it.Έχωέναν προενισχυτή advance acoustic mpp 206 που έχει και 2 εξόδους για sub αν θυμάμαι,μπορώ να το χρησιμοποιήσω;
Διόρθωση, μια έξοδο για sub,μια pre out και μια high pass out. Επισης 2 εξόδους l-r xlr.
JMF = John Markou ForeverΟχι στο tape monitor θα συνδεθεί το mini dsp.
Down...
Ποιοι είναι? (δεν το πέτυχα αυτό το ποστ)Καταρχάς ο ίδιος δεν χρησιμοποιώ in-ear monitors κι έχω τεκμηριώσει τους λόγους γι αυτό.
Από τη "Λειτουργία της Ακοής" :Ποιοι είναι? (δεν το πέτυχα αυτό το ποστ)
Bhutia said:...
Ακούγοντας μουσική από ακουστικά σε στάθμες 80dBA είναι αρκετά απίθανο να προξενήσει ακουστικές βλάβες ανεξάρτητα από το πόσο συχνά και γιa πόσο χρόνο χρησιμοποιούνται.Πάνω από τούτη την τιμή,οι πιθανοί κίνδυνοι εξαρτώνται από τη συνολική έκθεση στην ηχητική ε ν έ ρ γ ε ι α ,που είναι συνάρτηση του επιπέδου έντασης και της χρονικής διάρκειας ακρόασης.
__Ηχητική έκθεση(Sound Exposure,SE): είναι η συνολική ενέργεια του Α-ζυγοσταθμισμένου ήχου που υπολογίζεται στο μετρούμενο χρόνο.Mονάδα της το Pa2.h(Pascal εις το τετράγωνο επί ώρες).Γιά μιά δεδομένη χρονική διάρκεια κάθε αύξηση του επιπέδου ηχητικής πίεσης κατά 10dB(A) αντιστοιχεί σε δεκαπλάσια ενέργεια.
Ένας ήχος επιπέδου 85dB(A) που διαρκεί γιa 8 ώρες(h) παράγει ηχητική έκθεση ίση με 1 Pa2.h=85 LAeqη
__Επίπεδο ηχητικής έκθεσης(Sound Exposure Level,SEL): συμβολίζεται με LAE,αποτελεί τη λογαριθμική έκφραση της ηχητικής έκθεσης κανονικοποιημένη στο 1 δευτερόλεπτο.Κατ'αυτόν τον τρόπο,χρησιμοποιείται γιa τη σύγκριση ηχητικών συμβάντων που έχουν διαφορετική χρονική διάρκεια.
Παραδείγματος χάρη,εάν επίπεδο ήχου 90dBA διαρκεί γιa 1 δευτερόλεπτο τότε το SEL=90dBA.Εάν το ίδιο ηχητικό συμβάν κρατούσε 10 δευτερόλεπτα,το SEL θα ήταν ίσο με 100dBA.Εάν κρατούσε 20 δευτερόλεπτα,το επίπεδο ηχητικής έκθεσης SEL=103dBA κ.ο.κ.
Εφόσον οι επιδράσεις είναι αθροιστικές και γιa να μην αυξήσουμε τη συνολική έκθεση σε ζημιογόνα επίπεδα,πρέπει να εφαρμόσουμε την αρχή της ίσης ενέργειας.Άρα κάθε αύξηση κατά 3dB στη στάθμη (διπλασιασμός) θα πρέπει ν'αντισταθμίζεται ακολούθως από υ π ο δ ι π λ α σ ι α σ μ ό του χρόνου ακρόασης.Υπό αυτό το πρίσμα,1 ώρα ακρόασης κάθε μέρα έντασης 80dBA ισοδυναμεί με μισή ώρα στα 83dBA κι ένα τέταρτο της ώρας στα 86dBA,υπό την προϋπόθεση ότι αυτές οι ακροάσεις επαναλαμβάνονται γιά μεγάλα χρονικά διαστήματα.
Υποθέτοντας επίσης ότι ο μέσος χρήστης ακουστικών τα χρησιμοποιεί περίπου 1 ώρα κάθε μέρα(δηλ. 7 ώρες ανά εβδομάδα),τότε η χρήση τους αναγόμενη στα θεσπισμένα ανώτατα όρια της ΕΕ θα τα υπερέβαινε εάν το επίπεδο έντασης που δημιουργούσαν εντός του αυτιού ξεπερνούσε τα 89dBA.
Τονίζεται ξανά ότι γιa μιa δεδομένη συσκευή και θέση διακόπτη έντασης,τα ακουστικά που εφαρμόζονται μέσα στον ακουστικό πόρο αυξάνουν την έκθεση κατά 7-9dB σε σύγκριση με τους υπόλοιπους τύπους ακουστικών.
...
Κύρια μειονεκτήματα το ότι είναι παθητικό και δεν παρέχει ρυθμίσεις στο πεδίο του χρόνου
Λογικά είσαι ΟΚ με αυτόΈχωέναν προενισχυτή advance acoustic mpp 206 που έχει και 2 εξόδους για sub αν θυμάμαι,μπορώ να το χρησιμοποιήσω;
Διόρθωση, μια έξοδο για sub,μια pre out και μια high pass out. Επισης 2 εξόδους l-r xlr.
Δεν τα προφταίνω όλα μάνα μ' δεν είμαι συνταξιούχος.Αλλά πιάνεσαι ΄΄απρόσεκτος΄΄
Έχει και freq crossover.Δε ξέρω αν χρειάζεται να το χρησιμοποιήσω.Ναι, μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Δε ξέρω τις δυνατότητες που έχει, αλλά επειδή το εν λόγω σαμπ έχει κρος για τους δορυφόρους, μπορείς απλώς να στείλεις τα 2 κανάλια με τα 2 XLR στο σαμπ, και από το σαμπ να στείλεις XLR στους δορυφόρους, οπότε κρος και φάση θα φτιαχτεί από τα ρυθμιστικά του σαμπ, και θα έχεις και τα ρυθμιστικά τονικότητας των δορυφόρων να φέρεις ταργκετ κερβ.
Χαχα, τελικά πιάστηκα απρόσεχτος, αλλά όχι εκεί, μα σε αυτό που αναφέρεται η ως άνω πρότασηΚαταρχάς ο ίδιος δεν χρησιμοποιώ in-ear monitors κι έχω τεκμηριώσει τους λόγους γι αυτό.
Έγραψα για την Τ, όχι για την S...Εκτός και αν θεωρείς ότι προμηθεύτηκαν κάποιοι ηχεία σειράς S χωρίς να είχαν πρώτα καρατσεκάρει ένα τέτοιο δεδομένο
Αυτά που είχα παλιότερα,τα παθογόνα. Εννοώ παθητικά.Ποια?
Καλέ μας Λαγκαδιανέ,ιδού το λινκ που θα σε ενδιέφερε και για...τη σειρά Τ από την αφιερωμένη ιστοσελίδα της ADAM :Χαχα, τελικά πιάστηκα απρόσεχτος, αλλά όχι εκεί, μα σε αυτό που αναφέρεται η ως άνω πρόταση
Η συμβουλή μου ήταν προς τον φίλο που είχε ρωτήσει
Έγραψα για την Τ, όχι για την S...