- Μηνύματα
- 8.256
- Reaction score
- 5
HV δεν κατηγορώ την BMW, ίσα ίσα που είμαι fan. Ο Δημητρόπουλος ξέρει 
Είχα Z3M Coupe του 1999. Όχι το κάμπριο, το κλειστό. Μόνιμα κλειστό...
Δεν ξέρω την εμπειρία σου για το S2000, εγώ το είχα οδηγήσει αρκετά και έπειτα παραγγείλει ένα όταν βγήκε. Τελικά δεν το πήρα για λόγους καθυστέρησης παράδοσης. Από ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαίο. Είναι Honda, δεν χαλάει με τίποτα. Αυτό που λες για Type-R, άστο, δεν ισχύει. Λιώνουν καθημερινά στις πίστες (trackdays) σε όλη την Ευρώπη, σε όλο τον κόσμο, και δεν παθαίνουν τίποτα.
Για την Toyota, μην κοιτάς το εσωτερικά πλαστικά στις Corolla για να συγκρίνεις. Φυσικά είναι φτιαγμένα στο κόστος, για το επίπεδο τιμής που πουλιούνται. Δεν χαλάνε όμως. Με τίποτα. Μπες σε μερικά Lexus, κάνε καμμιά βόλτα έστω στους αισχρούς ελληνικούς δρόμους, και μετά τα λέμε για στιβαρότητα και ποιότητα κατασκευής. Επίσημα η Merc τα κοιτάει ως πρότυπα ποιότητας πλέον.
Μόνο την Porsche ξεχωρίζω από Γερμανία, και ξέρω πολύ καλά τι λέω. Είναι ένα κλικ πάνω από τους άλλους σε κατασκευή και μελέτη. Όχι το Cayenne, αλλά η 997, η Cayman, η Boxster.
Για το Opel GT: Έχεις μπλέξει τα πράγματα. ΔΕΝ είναι μελετημένο ή κατασκευασμένο από LOTUS. Το chassis του Speedster ήταν φτιαγμένο ΣΤΟ ΧΕΡΙ από την Lotus, το Opel GT είναι συνοθύλευμα από τον κουβά των ανταλλακτικών της GM (Pontiac Solstice and Saturn Sky είναι στην Αμερική):
"And while the VX220 uses a sophisticated aluminium chassis which is hand-built by Lotus, the Solstice has humbler origins. The basic body structure started life as a derivative of the Corsa floorpan, with modifications for extra strength and to keep weight low, including extensive use of aluminium. The front end uses a simple and reliable strut suspension configuration with a rack-and-pinion steering system derived from the Subaru Impreza WRX.
The all-aluminium independent rear suspension and the differential are derived from components used in GM's American 4x4 line up. The gearbox? It's the six-speed manual transmission from a Corvette."
"The Solstice shares major components with nearly every GM division:
* The rear axle and differential are from the Sigma-based Cadillac CTS
* The interior storage bin is from the Cadillac XLR
* The passenger's side airbag, steering column, and exterior and interior door handles are from the Chevrolet Cobalt
* The backup lights are from the GMC Envoy
* The heating, ventilating, and air conditioning modules are from the Hummer H3
* The front fog lamp assembly is from the Pontiac Grand Prix
* The steering wheel is from the Pontiac Torrent
* The 2.4 L Ecotec engine is shared with the Saturn Ion, Pontiac G6, Chevrolet Cobalt, and Chevrolet HHR
* The five-speed manual transmission is from the Hummer H3, GMC Canyon, and Chevrolet Colorado
* The five-speed automatic is from the Cadillac CTS, STS, and SRX
* The side view mirrors and AC vents are from the Fiat Barchetta
* The seat frames are from the previous generation Opel Corsa "
Είχα Z3M Coupe του 1999. Όχι το κάμπριο, το κλειστό. Μόνιμα κλειστό...
Δεν ξέρω την εμπειρία σου για το S2000, εγώ το είχα οδηγήσει αρκετά και έπειτα παραγγείλει ένα όταν βγήκε. Τελικά δεν το πήρα για λόγους καθυστέρησης παράδοσης. Από ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαίο. Είναι Honda, δεν χαλάει με τίποτα. Αυτό που λες για Type-R, άστο, δεν ισχύει. Λιώνουν καθημερινά στις πίστες (trackdays) σε όλη την Ευρώπη, σε όλο τον κόσμο, και δεν παθαίνουν τίποτα.
Για την Toyota, μην κοιτάς το εσωτερικά πλαστικά στις Corolla για να συγκρίνεις. Φυσικά είναι φτιαγμένα στο κόστος, για το επίπεδο τιμής που πουλιούνται. Δεν χαλάνε όμως. Με τίποτα. Μπες σε μερικά Lexus, κάνε καμμιά βόλτα έστω στους αισχρούς ελληνικούς δρόμους, και μετά τα λέμε για στιβαρότητα και ποιότητα κατασκευής. Επίσημα η Merc τα κοιτάει ως πρότυπα ποιότητας πλέον.
Μόνο την Porsche ξεχωρίζω από Γερμανία, και ξέρω πολύ καλά τι λέω. Είναι ένα κλικ πάνω από τους άλλους σε κατασκευή και μελέτη. Όχι το Cayenne, αλλά η 997, η Cayman, η Boxster.
Για το Opel GT: Έχεις μπλέξει τα πράγματα. ΔΕΝ είναι μελετημένο ή κατασκευασμένο από LOTUS. Το chassis του Speedster ήταν φτιαγμένο ΣΤΟ ΧΕΡΙ από την Lotus, το Opel GT είναι συνοθύλευμα από τον κουβά των ανταλλακτικών της GM (Pontiac Solstice and Saturn Sky είναι στην Αμερική):
"And while the VX220 uses a sophisticated aluminium chassis which is hand-built by Lotus, the Solstice has humbler origins. The basic body structure started life as a derivative of the Corsa floorpan, with modifications for extra strength and to keep weight low, including extensive use of aluminium. The front end uses a simple and reliable strut suspension configuration with a rack-and-pinion steering system derived from the Subaru Impreza WRX.
The all-aluminium independent rear suspension and the differential are derived from components used in GM's American 4x4 line up. The gearbox? It's the six-speed manual transmission from a Corvette."
"The Solstice shares major components with nearly every GM division:
* The rear axle and differential are from the Sigma-based Cadillac CTS
* The interior storage bin is from the Cadillac XLR
* The passenger's side airbag, steering column, and exterior and interior door handles are from the Chevrolet Cobalt
* The backup lights are from the GMC Envoy
* The heating, ventilating, and air conditioning modules are from the Hummer H3
* The front fog lamp assembly is from the Pontiac Grand Prix
* The steering wheel is from the Pontiac Torrent
* The 2.4 L Ecotec engine is shared with the Saturn Ion, Pontiac G6, Chevrolet Cobalt, and Chevrolet HHR
* The five-speed manual transmission is from the Hummer H3, GMC Canyon, and Chevrolet Colorado
* The five-speed automatic is from the Cadillac CTS, STS, and SRX
* The side view mirrors and AC vents are from the Fiat Barchetta
* The seat frames are from the previous generation Opel Corsa "