ATC 11 (PREVIOUS )(ολοι εχουν απο μια ...αποψη...σαν τις κ....ς)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Κανονικά θα έπρεπε ο ακροαματικόφιλος να προβληματίζεται από αντίστροφες περιπτώσεις,δηλαδή ηχείων τα οποία θα ευχαριστιόταν μονάχα σε...χαμηλές στάθμες.
Ακριβώς! ;)

Βασικά, μόνο με ηχείο που δε σε ενοχλεί, σηκώνεις στάθμη. Το άλλο που σε ενοχλεί, ε, σε ενοχλεί, τι να σηκώσεις στάθμη; να σε ενοχλήσει κι άλλο; :lol:

Οπότε το κάνεις "σημαία", ότι εσύ ακούς χαμηλά. Ότι έτσι "σου αρέσει". Να. Αυτά. :fuckyou:

Για πολλοστή (ανα)φορά...Η αντιληπτή ακουστότητα (ηχηρότητα) ενός σήματος -έχοντος αξιοπρεπές εύρος δυναμικής ζώνης- που θα απέδιδε σύντομες κορυφώσεις στάθμης άνω των 100 dB θα αντιστοιχεί σε μέση (συνεχή) στάθμη κατά πολύ κατώτερη,στη ζώνη των 70-80 dB.Οι δε κορυφώσεις δεν θα γίνονταν ποτέ αντιληπτές στην στάθμη που θα ελάμβαναν εκείνες πραγματικά,είτε από τον ίδιο τον ακροατή,είτε από τους...γείτονες.
Μα για πολλοσ(τότα)τη φορά! :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Και αυτό που χρειάζεται για να αντιλαμβάνεσαι σωστά όλο το ακουστικό φάσμα σε χαμηλές στάθμες, είναι ένα φίλτρο λαουντνες.
Κοίτα πόσο σωστή είναι η εκτίμηση του πιτερμένη για το ίδιο θέμα σε παραδίπλα θρεντ!
 



Μηνύματα
274
Reaction score
107
γεια σας. για να μην ανοιξω αλλο θεμα γιατι η ερωτηση που θελω να κανω μαλλον ειναι λιγο χαζη. εχω μια απορια αν συνδεσω την εξωτερικη καρτα ηχου του λαπτοπ στην εισοδο του ενισχυτη phono τι θα γινει θα παιξει η θα γινει κανα μπαμ;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Όχι στην φόνο, στην οξιλαρι, δηλαδή σε οποιαδήποτε άλλη είσοδο, εκτός της φόνο.
 


Z

Zdimis

Guest
δωσε επιμερους στοιχεια αποσταση ενισχυτη ηχειων επιθυμητες σταθμες,τετραγωνικα ωστε να ειμαστε πιο ακριβεις στην προβλεψη για το τι μπορει να παθει.
 

Μηνύματα
274
Reaction score
107
δωσε επιμερους στοιχεια αποσταση ενισχυτη ηχειων επιθυμητες σταθμες,τετραγωνικα ωστε να ειμαστε πιο ακριβεις στην προβλεψη για το τι μπορει να παθει.
λολ. θα ανατιναχτεί η πολυκατοικία..... αληθεια τι θα γινει;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Από κει και πέρα, στην αντίληψη της μουσικής σε χαμηλές στάθμες, η μελέτη της ψυχοακουστικής έχει τις απαντήσεις, που βρίσκονται στις γραμμές ακουστοτητας, τις γνωστές γραμμές φλετσερ μανσον, τις γραμμές λαουντνες.

Και αυτό που χρειάζεται για να αντιλαμβάνεσαι σωστά όλο το ακουστικό φάσμα σε χαμηλές στάθμες, είναι ένα φίλτρο λαουντνες.
Κοίτα πόσο σωστή είναι η εκτίμηση του πιτερμένη για το ίδιο θέμα σε παραδίπλα θρεντ!
Για την χρήση του απαραίτητου σε χαμηλές στάθμες φίλτρου λαουντνες, σας ρίχνω μερικές φωτογραφίες από αρχαίο κείμενο του Σταματάκου:

14898494211161713695060.jpg


Και το πρώτο κομμάτι του άρθρου, για όποιον ενδιαφέρεται να διαβάσει πιο καλογραμμένα αυτά που έγραψα πριν για τις στάθμες ακρόασης σε επίπεδο υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής:

1489849515297316163292.jpg


Οπότε, είναι για όλους εύκολα αντιληπτό, ότι ο φίλος μας που δοκίμασε στο χώρο του τα ATC, σαφώς έβγαλε τα προβλεπόμενα συμπεράσματα ακρόασης, όσον αφορά το τι άκουσε δηλαδή, διότι δεν είναι κουφός ο άνθρωπος.

Όμως ήταν λάθος οι αναγωγές των συμπερασμάτων ακρόασης στην κατασκευαστική αναγκαιότητα του ηχείου για υψηλές στάθμες. Έτσι οφείλει να παίζει κάθε ηχείο σε χαμηλές στάθμες, χωρίς να γεμίζει στο μπάσο, και δε φταίει το γουφερ, φταίει ο τρόπος λειτουργίας του αφτιου..

Και ο τρόπος διόρθωσης του προβλήματος, είναι το γνωστό μας φίλτρο λαουντνες.

Οκ? Το καταλάβαμε όλοι; ;)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Τώρα λοιπόν, που ξεκαθάρισε το που οφείλεται αυτό που επιβεβαίωσε με τις ακροάσεις ο φίλος μας, αν ξαναδιαβάσετε το πρώτο ποστ αυτού του θρεντ, θα καταλάβετε ακριβώς τι συνέβη: είχε κάποια κενά γνώσης ο φίλος μας, κι έβγαλε κάποια λάθος συμπεράσματα για το ηχείο. Τόσο απλά. ;)

Έχει όμως ενδιαφέρον η προ-τελευταία πρόταση σε αυτό το ποστ, που θα ήθελα να τη σχολιάσω:

η αληθεια τους η ακριβεια τους ειναι πιο εθιστικη απο την απαλοτητα κ την γλυκα τελικα .Να "γεμιζανε" και σε πιο μεσαιες εντασεις με ικανοποιητικη ζωντανια ......
Εντάξει, η τελευταία πρόταση είναι η εσφαλμένη ερμηνεία του φίλου μας, των (σωστών) εντυπώσεων ακρόασης.

Αλλά η προ-τελευταία πρόταση, τι λέει ρε παιδιά;

Πως τελικά, η αλήθεια και η ακρίβεια, είναι πιο εθιστική από την απαλότητα και τη γλύκα! :)

Είναι η σωστή στιγμή να σας πω ένα : "σας τα'λεγα". 8-)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Η αντίληψη αυτού του γεγονότος, πως υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής σημαίνει υψηλή στάθμη, που να προσεγγίζει το λάιβ άκουσμα, εκτός των άλλων, σημαίνει ότι σε αυτή την στάθμη οφείλουμε να κάνουμε ισοσταθμιση χώρου, με το γνωστό μας ταργκετ κερβ.

Σε χαμηλότερες στάθμες, μπορούμε κάλλιστα να έχουμε διαφορετικά presets ισοσταθμισης χώρου, με τέτοιο ταργκετ κερβ ώστε να ενσωματωθούν οι γραμμές φλετσερ μανσον, οι γνωστές γραμμές ακουστοτητας (loudness), οι οποίες φυσικά διαφοροποιούνται σε διαφορετικά επίπεδα ακουστικής στάθμης, όπως όλοι ξέρουμε.

Και έτσι μπορούμε να έχουμε διαφορετικά επίπεδα ρύθμισης φίλτρου λαουντνες, για όσα διαφορετικά επίπεδα ρύθμισης στάθμης μας ενδιαφέρει, πράγμα που αποτελεί την πιο επιστημονική προσέγγιση για ακρόαση σε διαφορετικές στάθμες.

Η πιο χρηστική μορφή μιας τέτοιας μεταβαλλόμενης ισοστάθμισης χώρου που εμπεριέχει το ανάλογο φίλτρο λαουντνες για κάθε επίπεδο στάθμης, είναι αυτή που αυτόματα διαφοροποιείται η ισχύς του φίλτρου λαουντνες, αναλόγως της ένδειξης του volume.

Αυτό προφανώς είναι εφικτό από πολύ παλιά, καθώς θα θυμάστε σε παλιούς ενισχυτές που είχατε, πως το κουμπί του φίλτρου λαουντνες έκανε τεράστια διαφορά σε χαμηλή στάθμη ακρόασης, και μηδαμινή διάφορα σε υψηλές στάθμες, σε αντίθεση με τα ρυθμιστικά τονικότητας (μπάσων και πριμων), τα οποία είχαν σταθερή συμπεριφορά ανεξαρτήτως στάθμης.

Επίσης, αντιλαμβανόμαστε ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως ηχοσύστημα-χώρος που να παίζει σωστά σε οποιαδήποτε στάθμη χωρίς διαφορετικές ρυθμίσεις ισοσταθμισης, είναι ανέφικτο.
 
Last edited:

Μηνύματα
14.059
Reaction score
11.759
δωσε επιμερους στοιχεια αποσταση ενισχυτη ηχειων επιθυμητες σταθμες,τετραγωνικα ωστε να ειμαστε πιο ακριβεις στην προβλεψη για το τι μπορει να παθει.
Έλα, πρότεινέ του από τώρα ενεργά, να τελειώνουμε!:laugh::D:lol:

Ναι, θα πάθει. Δε παίζει από κει. Ξέχνα το.
Κι άμα εφαρμόσει ένα ψηφιακό φίλτρο ανάποδης RIAA, ταυτόχρονα με πολλή προσοχή να μην ξεπεράσει η έξοδο της κάρτας ήχου μερικά millivolt;:D:lol:
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.430
Reaction score
8.239
Η αντίληψη αυτού του γεγονότος, πως υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής σημαίνει υψηλή στάθμη, που να προσεγγίζει το λάιβ άκουσμα, εκτός των άλλων, σημαίνει ότι σε αυτή την στάθμη οφείλουμε να κάνουμε ισοσταθμιση χώρου, με το γνωστό μας ταργκετ κερβ.

Σε χαμηλότερες στάθμες, μπορούμε κάλλιστα να έχουμε διαφορετικά presets ισοσταθμισης χώρου, με τέτοιο ταργκετ κερβ ώστε να ενσωματωθούν οι γραμμές φλετσερ μανσον, οι γνωστές γραμμές ακουστοτητας (loudness), οι οποίες φυσικά διαφοροποιούνται σε διαφορετικά επίπεδα ακουστικής στάθμης, όπως όλοι ξέρουμε.

Και έτσι μπορούμε να έχουμε διαφορετικά επίπεδα ρύθμισης φίλτρου λαουντνες, για όσα διαφορετικά επίπεδα ρύθμισης στάθμης μας ενδιαφέρει, πράγμα που αποτελεί την πιο επιστημονική προσέγγιση για ακρόαση σε διαφορετικές στάθμες.

Η πιο χρηστική μορφή μιας τέτοιας μεταβαλλόμενης ισοστάθμισης χώρου που εμπεριέχει το ανάλογο φίλτρο λαουντνες για κάθε επίπεδο στάθμης, είναι αυτή που αυτόματα διαφοροποιείται η ισχύς του φίλτρου λαουντνες, αναλόγως της ένδειξης του volume.

Αυτό προφανώς είναι εφικτό από πολύ παλιά, καθώς θα θυμάστε σε παλιούς ενισχυτές που είχατε, πως το κουμπί του φίλτρου λαουντνες έκανε τεράστια διαφορά σε χαμηλή στάθμη ακρόασης, και μηδαμινή διάφορα σε υψηλές στάθμες, σε αντίθεση με τα ρυθμιστικά τονικότητας (μπάσων και πριμων), τα οποία είχαν σταθερή συμπεριφορά ανεξαρτήτως στάθμης.

Επίσης, αντιλαμβανόμαστε ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως ηχοσύστημα-χώρος που να παίζει σωστά σε οποιαδήποτε στάθμη χωρίς διαφορετικές ρυθμίσεις ισοσταθμισης, είναι ανέφικτο.
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Κατσε να σωσω καπου αυτο το ποστ, να το βαζω καθε φορα που καποιος λεει οτι δεν του αρεσε ενα συστημα σε χαμηλες σταθμες.(Μπα θα φτασω δεκα χιλιαδες ποστ ετσι, βαριεμαι).
...Καιιιιι ποιος μας τα φτιαχνει αυτα γιατρε μου?
Κανειιις.
Κατσε διαβασε θα μου πεις...


Υ.Γ. :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: και για το απο κατω!
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Αυτά είναι τα προαπαιτούμενα της ψυχοακουστικής επιστήμης για υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής.

Οι γλύκες και οι λαμπίλες, είναι κατάλοιπα της έλλειψης γνώσης. :angel:

Η απουσία ενεργής ισοστάθμισης χώρου (DSP), καταδικάζει το αποτέλεσμα σε οποιοδήποτε ηχοσύστημα-χώρο, ασχέτως του πόσο άριστα είναι τα μηχανήματα ή ο χώρος.

Το να κυνηγάς τυχαίοι συνδυασμοί μηχανημάτων σε τυχαίο χώρο να παίξουν σωστά σε μία τυχαία στάθμη ακρόασης, έχει λιγότερες πιθανότητες επιτυχίας από το να κυνηγάς να πετυχαίνεις τον πρώτο λαχνό του τζόκερ σε κάθε κλήρωση.

Δι φακτς οφ λαιφ. 8-)

Τα φουσκώματα στο φάσμα από κακοσχεδιασμένες ενισχυτικες βαθμίδες λυχνίας συνδυασμένες με ασταθή φορτία ηχείων, κατανοείτε τώρα γιατί αρέσουν. Είναι ένα φίλτρο λαουντνες, που στα στενά πλαίσια ισχύος του ενισχυτή, δουλεύει επαρκώς, και φυσικά αρέσει. Δεν πρόκειται για καμία δήθεν μαγεία της λυχνίας, δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, ούτε δράκοι δεν υπάρχουν, ούτε άλλα μυθικά πλάσματα. Ερμηνεύονται όλα.

Ευθυμειτε, έχει πλάκα το θέμα του ήχου. :p:D
 
Last edited:

Z

Zdimis

Guest
Οτι κ αν λετε (κ συμφωνω με τα περισσότερα) ειμαi σιγουρος οτι θα προτιμουσα να ακουω απο ενα lamn με horning ηχεια κ εκεινη τη 16.44 πηγη horning sati σε ενα τυχαιο δωματιο με basic στησιμο κ χωρις βεβαια ισοσταθμιση απο καποια εστω αναλογου κοστους Αυτονισχυομενα 1000+watt με τελεια ισοσταθμιση κ dsd αρχεια.Ειναι κανεις μαζι μου η μας πηρανε φαλλάγγι οι τεχνοκρατες :) ?
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.105
Reaction score
11.262
Η αντίληψη αυτού του γεγονότος, πως υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής σημαίνει υψηλή στάθμη, που να προσεγγίζει το λάιβ άκουσμα, εκτός των άλλων, σημαίνει ότι σε αυτή την στάθμη οφείλουμε να κάνουμε ισοσταθμιση χώρου, με το γνωστό μας ταργκετ κερβ.

Σε χαμηλότερες στάθμες, μπορούμε κάλλιστα να έχουμε διαφορετικά presets ισοσταθμισης χώρου, με τέτοιο ταργκετ κερβ ώστε να ενσωματωθούν οι γραμμές φλετσερ μανσον, οι γνωστές γραμμές ακουστοτητας (loudness), οι οποίες φυσικά διαφοροποιούνται σε διαφορετικά επίπεδα ακουστικής στάθμης, όπως όλοι ξέρουμε.

Και έτσι μπορούμε να έχουμε διαφορετικά επίπεδα ρύθμισης φίλτρου λαουντνες, για όσα διαφορετικά επίπεδα ρύθμισης στάθμης μας ενδιαφέρει, πράγμα που αποτελεί την πιο επιστημονική προσέγγιση για ακρόαση σε διαφορετικές στάθμες.

Η πιο χρηστική μορφή μιας τέτοιας μεταβαλλόμενης ισοστάθμισης χώρου που εμπεριέχει το ανάλογο φίλτρο λαουντνες για κάθε επίπεδο στάθμης, είναι αυτή που αυτόματα διαφοροποιείται η ισχύς του φίλτρου λαουντνες, αναλόγως της ένδειξης του volume.

Αυτό προφανώς είναι εφικτό από πολύ παλιά, καθώς θα θυμάστε σε παλιούς ενισχυτές που είχατε, πως το κουμπί του φίλτρου λαουντνες έκανε τεράστια διαφορά σε χαμηλή στάθμη ακρόασης, και μηδαμινή διάφορα σε υψηλές στάθμες, σε αντίθεση με τα ρυθμιστικά τονικότητας (μπάσων και πριμων), τα οποία είχαν σταθερή συμπεριφορά ανεξαρτήτως στάθμης.

Επίσης, αντιλαμβανόμαστε ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως ηχοσύστημα-χώρος που να παίζει σωστά σε οποιαδήποτε στάθμη χωρίς διαφορετικές ρυθμίσεις ισοσταθμισης, είναι ανέφικτο.
Συνεχίζοντας αυτό που λέει ο Κώστας...
Σε ενα τυπικό κακοφωνίξ σαλόνι θέλεις 3 ρυθμίσεις στο dsp.

1. Όταν ακούς σε χαμηλές εντάσεις, δλδ στο 95% του χρόνου που ακούς μουσική. Εδώ κολλάει το loudness.
2. Όταν πέφτεις σε ενα ωραίο τραγούδι και δυναμώνεις την ένταση. Εδώ σε παίρνει να κάνεις διάφορες καγκουριές με το dsp αρκεί να μην το παρακάνεις με το volume.
3. Όταν είσαι Home Alone , είναι η φάση που μετακινείς τα ηχεία μακρυά από ντουβαρια και κρυσταλιέρες και ενοχλείς τους γείτονες.

Σε φροντισμένο χώρο μάλλον δυο είναι αρκετές, χαμηλή και υψηλή στάθμη.

Μην αρχίσετε την γκρίνια ''εγώ μουσική θέλω να ακούσω όχι να παίζω όλη την ώρα κτλ κτλ'' . Εντάξει θέλει λίγο κόπο να φτιάξεις τα dsp αλλά μετά στην μνήμη τα περνάς και είναι πιο εύκολο από το να αλλάζεις κανάλι στην τηλεόραση
 

Μηνύματα
14.059
Reaction score
11.759
ειμαi σιγουρος οτι θα προτιμουσα να ακουω απο ενα lamn με horning ηχεια κ εκεινη τη 16.44 πηγη horning sati σε ενα τυχαιο δωματιο με basic στησιμο κ χωρις βεβαια ισοσταθμιση απο καποια εστω αναλογου κοστους Αυτονισχυομενα 1000+watt με τελεια ισοσταθμιση κ dsd αρχεια.
Δηλαδή μας λες ότι είσαι "μηχανάκιας" και δεν σου αρέσει η σωστή αναπαραγωγή.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.898
Μηνύματα
3.033.167
Members
38.517
Νεότερο μέλος
DimAster
Top