- Μηνύματα
- 43.309
- Reaction score
- 77.742
Bass management;
Απλά και καθαρά.Βεβαίως, αν έχεις σοβαρά ηχεία που έχουν σωστό step response, δε χρειάζονται τέτοια διόρθωση, και αν τα έχεις ίδια και στην ίδια απόσταση ακρόασης, δε χρειάζονται ούτε διαφορετική καθυστέρηση.
Δεν εχεις καταλάβει πως μετράει το Dirac, και πως αναλύει τον χώρο, ειδικά το 2.0. Γιαυτό νομίζεις πως αυτό που λες ισχύει.θα συντονιστούν μεταξύ τους πανεύκολα
Κάνει η μέτρικ, άριστο.Bass management;
Καλή ερώτηση.Bass management;
Ναι, δεν είναι για όλους η μέτρικ, αυτό είναι απολύτως βέβαιο.Τόση πολυπλοκότητα για Atmos αποκλειόταν να έχω στη ζωή μου.![]()
Όντως.Πέρασαν 6 χρόνια απο τότε που βρήκαμε τα Arvus!![]()
Αυτό είναι δυνατό μέσω μέτρικ.Συνεχίζουν να υφίστανται τα προβλήματα απουσίας upmix,
Αυτό λύνεται με ένα HDMI επιλογέα πριν το άρβους.όπως και ο περιορισμός αριθμού πηγών χωρίς περαιτέρω πολυπλοκότητα.
Δεν έχει. Αλλά και να είχε, θα είχε μόνο απο 5 σε 7. Τα players δεν ξέρουν απο Atmos και DTS:X.Φυσικά, υπάρχει περίπτωση να διαθέτει δυνατότητες upmixing το player, χωρίς να ξέρω τι upmixing μπορεί να κάνει λόγου χάριν το oppo.
Χωρίς αλγορίθμους Dolby-DTS δεν θα είναι upmix, θα είναι κάτι σαν all channel stereo.Αυτό είναι δυνατό μέσω μέτρικ.
Ακόμα και για δικάναλο.
Νομίζω πως έχει για 7 ακόμα και από δικάναλο, αλλά δεν είμαι βέβαιος, γιατί δε το έχω.Δεν έχει. Αλλά και να είχε, θα είχε μόνο απο 5 σε 7.
Σωστά.Χωρίς αλγορίθμους Dolby-DTS δεν θα είναι upmix, θα είναι κάτι σαν all channel stereo.
Όλα τα γνωστά Dolby, εφαρμόζουν συγκεκριμένο αλγόριθμο upmixing.μπορεί να γίνει από τη μέτρικ, αρκεί να βρεις το PDF του αλγορίθμου upmixing.
Βασικά είναι μόνο για έναν.Ναι, δεν είναι για όλους η μέτρικ, αυτό είναι απολύτως βέβαιο.![]()
Μόνο για ... σκαληνάΣτάση για τρίγωνα πανοράματος θα έχει;
Αφού λοιπόν μπορεί κάποιος να παντρέψει πλέον 2 μέτρικ, πού χρειάζονται εντέλει τα λοιπά μηχανάκια? Μόνο για να αυξήσουν τα κανάλια του πλέιερ?Σωστά.
Όλα τα γνωστά Dolby, εφαρμόζουν συγκεκριμένο αλγόριθμο upmixing.
Ας πούμε για δικάναλο ήχο, για να γίνει 3-κάναλος, 5-καναλος, 7-καναλος ή και ατμισμενοκάναλος, όπου θεωρούνται προτιμότεροι κάποιοι αλγόριθμοι για ταινίες (υπέρ του δέοντος ενισχυμένο κεντρικό κανάλι και χαλαρά τα υπόλοιπα) και κάποιοι άλλοι για μουσική (σχετικά ενισχυμένα τα main ηχεία).
Προφανώς κάθε φίρμα βγάζει και κάποιες δικές της μορφές αλγορίθμων, ίσως πετυχημένες, ίσως όχι.
Στο δια ταύτα, εφόσον δεν υπάρχουν διακριτά στριμς των υπολοίπων καναλιών, είναι υποχρεωτικό να "εφευρεθούν" στριμς (από μίξη των υπαρχόντων στριμς) για να παίζουν κάτι τα ηχεία που έχεις και να μη κάθονται.
Κυκλοφορούν αρκετοί αλγόριθμοι και μελέτες επί του θέματος, κάποιες μελέτες μάλιστα είναι ιδιαίτερα διεξοδικές, και όλα καταλήγουν πχ κάπως έτσι:
Το Χ κανάλι είναι 66% του ψ μείον 43% του ζ.
Το δ κανάλι είναι 35% του ψ συν 60% του ζ.
Κλπ κλπ κλπ.
Αυτές οι "αθροίσεις" καναλιών, είναι τυπικά μιξ που γίνονται κατά βάση με μηχανήματα σα τη ...μέτρικ. Αυτή είναι η ...δουλειά της. Και την κάνει καλά, πολύ καλά δηλαδή, σε φουλ δειγματοληψία, με ιδιαίτερα μεγάλο μήκος λέξης. Γ@μει και δέρνει στο μιξινγκ.![]()
aπολυτα κατατατοπιστικος ρε μπαγασα.......λυθηκαν ολες οι αποριες....χαχαχαχαχα......χικ !μρε μεγιστο αυτι δεν κοιμασε εγω απο τσιπουροποσια οχι
Τώρα σοβαρά, στους κονβερτορες κόλλησες;Νέα βερσιόν, με νέους κονβέκτορες. Κάτι για καλύτερο body and soul γράφουν...