Build Your Dreams (BYD)



wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.086
Reaction score
22.119
Η BYD παρουσιάζει το Yangwang U7, ένα πολυτελές ηλεκτρικό sedan με εντυπωσιακές επιδόσεις


"Η εταιρεία BYD έχει επίσημα παρουσιάσει το νέο της μοντέλο Yangwang U7, την τελευταία προσθήκη στην υπερπολυτελή υπο-μάρκα Yangwang που στοχεύει στην κινεζική αγορά πολυτελών αυτοκινήτων.

Η τιμή εκκίνησης της μεσαίου προς μεγάλου μεγέθους σεντάν είναι 628.000 γιουάν (περίπου 80.730 ευρώ), αρκετά χαμηλότερη από την κατηγορία του "1 εκατομμυρίου γιουάν" (περίπου 128.550 ευρώ) που η Yangwang είχε επανειλημμένα αναφέρει."

""

1744049833231.png
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.086
Reaction score
22.119
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.364
Reaction score
141.932
Δύσκολα τα πράγματα..

Το μόνο θετικό είναι πως το ντενζα δεν είναι ακόμα διαθέσιμο. 🤣😁😂
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.077
Reaction score
32.127
Αν βγει αληθινή η τιμή που είπε, δύσκολα θα είναι για την Denza. Όχι για τους άλλους. Ακόμα.

100.000€
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.562
Reaction score
11.487
Αν βγει αληθινή η τιμή που είπε, δύσκολα θα είναι για την Denza. Όχι για τους άλλους. Ακόμα.

100.000€
Στην Κίνα κοστίζει από 41.700€ έως 51.500€, ανάλογα με την έκδοση. Ευτυχώς, η καλή Ευρωπαϊκή Ένωση προστατεύει τους Γερμανούς αυτοκινητοβιομηχάνους εμάς από τους... κακούς Κινέζους, επιβάλλοντας φόρους και δασμούς. :biggrin:
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.077
Reaction score
32.127
Εντάξει. Τιμές Κίνας δεν πρόκειται να παίξουν ποτέ στην Ευρώπη. Εξάλλου με τις εξαγωγές τους σε εμάς θέλουν να έχουν μεγάλο κέρδος. Θυμίζω μια έρευνα που είχε βγει πριν 1-2 χρόνια, όπου η BYD έβγαζε 9000€ με κάθε Seal που πουλούσε στην Ευρώπη. Δείτε τι γίνεται και με το Dolphin. 15.000€ στην Κίνα, 36.000€ στην Ευρώπη. Τα 21.000€ διαφορά δεν είναι όλα δασμοί. Δεν βγαίνουν τα νούμερα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.077
Reaction score
32.127
$7.800 το Seagull στην Κίνα.

Θεωρώ πως όταν έρθει στην Ελλάδα θα έχει 16.500€ - 18.000€ μετά την επιδότηση. Κυκλοφορούν ήδη φήμες πως το Dolphin μέχρι το τέλος του έτους θα ανέβει 2.000€ - 3.000€.

 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.077
Reaction score
32.127
Σύμφωνα με τοπικά νέα, στις 25 Μαρτίου δύο καινούργια πλοία της Cosco, τα Wenjingkou και Shengshi, αγκυροβόλησαν στην Shanghai για να φορτώσουν περίπου 10.000 επαγγελματικά και επιβατικά οχήματα, καθώς και μηχανήματα, με προορισμό τα λιμάνια της Ευρώπης. Οχήματα από Chery , BYD , Geely, Ford , FAW, JAC, Great Wall και Saic, καθώς και μηχανήματα και οχήματα κατασκευών από Yutong, Liugong, Foton, Zoomlion και XCMG. Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, τα Seagull (ή μάλλον Dolphin Mini), έρχονται Ευρώπη.


1000024578.jpg
1000024577.jpg
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.077
Reaction score
32.127
Από Γερμανικό site. -4.3% ΥοΥ η αγορά αυτοκινήτου το πρώτο τρίμηνο του 2025 στη Γερμανία. Στο +212% η BYD.

Στην Αγγλία το πρώτο τρίμηνο του 2025 η BYD πούλησε περισσότερα οχήματα από όσα πούλησε όλο το 2024. Συγκικριμένα το 2024 πούλησε 8.787 και το Q1 2025 9.271.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.466
Reaction score
44.252
Φαντάζομαι θα έχει ξεσκιστεί στα κέρδη η BYD με τόσο όγκο πωλήσεων, και διαρκώς αυξανόμενο, που κάνει.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.562
Reaction score
11.487
Γυρνώντας το μεσημέρι από Αθήνα και κάνοντας μια πολύ σύντομη στάση στο Σείριο, κούμπωσα το BYD στον ταχυφορτιστή για να δω πως πάει η ταχύτητα στην πράξη. Ξεκίνησα με 60% SOC και 88kW ισχύος, που είναι η μέγιστη ονομαστική του οχήματος. Μετά από μερικά λεπτά είχε φτάσει στο 85%, με την ισχύ να διατηρείται στο πολύ ικανοποιητικό 58kW. Από εκεί και πέρα βέβαια η ταχύτητα πέφτει απότομα, γι' αυτό και το BMS εκτιμούσε ότι θα χρειάζονταν 21 ολόκληρα λεπτά για τα τελευταία 15% μέχρι να φορτίσει πλήρως η μπαταρία -κάτι που δεν έχει νόημα βέβαια ως πρακτική στα πραγματικά ταξίδια.
Το συμπέρασμα είναι ότι αυτό που έχει σημασία είναι η πραγματική καμπύλη απόδοσης, όχι η μέγιστη ονομαστική ισχύς σε πολύ χαμηλά SOC. Το Atto 3, με τα "ταπεινά" του 88kW φορτίζει πολύ ικανοποιητικά στην πράξη!

ΥΓ Δίπλα μου φόρτιζε ένα Dolphin, όπως και την προηγούμενη φορά -που μάλιστα ήταν δύο από αυτά. Πρέπει να πουλάει πάρα πολλά ο Σφακιανάκης, γιατί έχει γεμίσει ο τόπος.

Screenshot_20250422-125345~2.png
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.077
Reaction score
32.127
Το συμπέρασμα είναι ότι αυτό που έχει σημασία είναι η πραγματική καμπύλη απόδοσης, όχι η μέγιστη ονομαστική ισχύς σε πολύ χαμηλά SOC
Αααααααακριβώς. 🙂
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.270
Reaction score
88.584
To 1 stop drive μου φαίνεται πιο εφαρμοσμένη μέτρηση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.364
Reaction score
141.932
To 1 stop drive μου φαίνεται πιο εφαρμοσμένη μέτρηση.
Πολύ αυθαίρετη γενίκευση αποτελεί ο τρόπος που γίνεται το 1 stop drive, με αποτέλεσμα να μην είναι σημαντική παράμετρος στην πράξη.

1 στοπ φόρτισης, οκ, αλλά για πόση ώρα θα πρέπει να είναι η στάση και μέχρι τι SOC θα το αφήσεις να φτάσει και με τι ταχύτητα θα πρέπει να κινείσαι;

Κάθε EV έχει τη δικιά του καμπύλη φόρτισης, και τα δικά του χούγια κατανάλωσης σε υψηλές ταχύτητες, οπότε είναι στο χέρι του καθενός χρήστη να το χειριστεί σωστά, αναλόγως των συνθηκών.

Λόγου χάριν το iD.3 έχει ικανοποιητική καμπύλη φόρτισης μέχρι 73% SOC, και ικανοποιητική κατανάλωση μέχρι 100 χαω. Εάν τηρήσεις αυτές τις αρχές, και ξεκινήσεις με 100% SOC, πας με Μαξ ταχύτητα 100 χαω και σταματήσεις για φόρτιση σε <2% SOC και φορτίσεις μέχρι 73% και φύγεις καρφί, θα κάνεις τη μεγαλύτερη το δυνατόν απόσταση στον συντομότερο το δυνατόν χρόνο, δηλαδή θα έχεις την καλύτερη μέση ωριαία ταχύτητα ταξιδιού, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου φόρτισης.

Σε καλύπτουν όμως αυτές οι συνθήκες οδήγησης (μέχρι 100 χαω) ή θα βρεις φορτιστή όταν θα είναι σχεδόν άδεια η μπαταρία;

Στόχος σου είναι να βγει η μεγαλύτερη το δυνατόν απόσταση, ή να βγάλεις την υψηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα ταξιδιού, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου φόρτισης;

Και τελικά κανέναν δεν καλύπτει καμία τέτοια αυθαίρετη γενίκευση μέτρησης 1 stop drive, γιατί σε άλλο δρόμο κινείται ο ένας και σε άλλο ο άλλος, άλλα όρια ταχύτητας υπάρχουν σε διαφορετικούς δρόμους και με άλλη ταχύτητα θέλει ο καθένας να κινείται, άλλο χρόνο είναι διατεθειμένος ο καθένας να φάει σε μια ενδιάμεση στάση (εξαρτάται και από το που βρίσκεται αυτή η στάση και τι προσφέρεται εκεί για φαγητό λόγου χάριν), άλλες ανάγκες ταχύτητας έχει ένα ταξίδι στο βουνό στο χιονοδρομικό κι άλλες στην γερμανική ότομπαν, κλπ.

Και πολλές φορές (για να μη πω πάντα), δύο πολύ σύντομες στάσεις (10-15' εκάστη) είναι στην πράξη καλύτερη τακτική από μια στάση 30-35', εφόσον και οι δύο στάσεις γίνουν σε πολύ πολύ χαμηλό SOC, όπου το αυτοκίνητο θα έχει την υψηλότερη ισχύ φόρτισης, και εφόσον αυτές οι δύο στάσεις φόρτισης δεν σε βγάζουν σημαντικά από την διαδρομή σου.

Κάθε ταξίδι έχει άλλες ανάγκες ταχύτητας, δεν είναι όλα "να πας στάνταρ σερί με 130 χαω".

Σε μεγάλες διαδρομές στην Ευρώπη, έχει μέγιστη ταχύτητα 90 ή 100 χαω, και δεν παίζει να πας περισσότερο, θα σε γράψουν. Σε επαρχιακές διαδρομές, έχει 70 έως 90 χαω. Σε αναβάσεις σε βουνά, παίζει να πηγαίνεις με 40.
Σε δρόμους στην Ιταλία να πηγαίνεις με 150 και στη Γερμανία πάνω από 200 ανετως.

Έκανα πολλές μέρες διαδρομή 700χλμ τη μέρα, και ενώ μπορούσα ανετως και χαλαρά να τη βγάλω με μια στάση φόρτισης, συνήθως έκανα 2 στάσεις φόρτισης, είτε γιατί ήθελα να πάω πιο γρήγορα, είτε γιατί ήθελα να σταματήσω να δω 2 μέρη στη διαδρομή μου, είτε γιατί ήθελα 2 στάσεις, μια για καφέ και μία για φαγητό.

Μια στάση φόρτισης έκανα μόνο στην αρχική μου διαδρομή, γιατί μόνο στη Σόφια (420χλμ απ'το σπίτι μου) βολεύει στάση φόρτισης (δωρεάν σουπερτσάρτζερς) και είναι μεγάλο εμπορικό κέντρο, δε φτάνει μισή ώρα για να δεις 2 πράγματα, με αποτέλεσμα να φτάνει 100% SOC το αυτοκίνητο κι ακόμα να μην έχεις τελειώσει αυτά που θες να δεις..

Προσωπικά, βρίσκω εντελώς άχρηστη την με αυθαίρετα κριτήρια μέτρηση του 1-stop drive.

Άμα βιάζεσαι, έχεις μεγάλη διαδρομή μπροστά σου και θες να επιτύχεις μεγάλη μέση ωριαία ταχύτητα ταξιδιού, πρέπει να έχεις διαθέσιμους πάνω στη διαδρομή σου (χωρίς παράκαμψη) πραγματικούς ταχυφορτιστες (200+ kW), να πηγαίνεις με ταχύτητα που δεν σκοτώνει την κατανάλωση (μέχρι 130-135 με το Τέσλα), να σταματάς με σχεδόν 0% SOC, και να φεύγεις λίγο πριν το 70% SOC, ή επακριβώς όσο χρειάζεται για να φτάσεις στον προορισμό σου (ή στην επόμενη στάση φόρτισης) με εντελώς άδεια μπαταρία.

Έτσι κάνω άμα θέλω να βγάλω πάνω από 1000χλμ σε μια μέρα, οπότε χρειάζεται υψηλή μέση ωραία ταχύτητα ταξιδιού. 😎

Άμα θες να κάνεις τη μέγιστη το δυνατόν απόσταση με 1 στάση φόρτισης, χωρίς να έχεις το χρόνο να σε πιέζει (χαμηλή μέση ωραία ταχύτητα ταξιδιού) πρέπει να πας πολύ χαλαρά ώστε να έχεις πολύ χαμηλή κατανάλωση (11-12 kWh/100km), να κάνεις στάση φόρτισης με <2% SOC και να το αφήσεις να γεμίσει 100%, περνώντας ωραία το χρόνο σου (δείπνο ή αξιοθέατα).

Η ξεκούραστη πραγματικά μεγάλη ημερήσια διαδρομή (>700χλμ), δεν είναι ούτε αυτή με τα 130-140 χαω, ούτε αυτή με τα 90-100 χαω, αλλά αυτή με το >80% της διαδρομής να γίνεται από το FSD, κι εσύ να βγάζεις φωτογραφίες στο δρόμο τα αξιοθέατα. 😎

Εγγυημένα, ότι πιο ξεκούραστο υπάρχει. 👋
 
Last edited:


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.088
Μηνύματα
3.000.769
Members
38.408
Νεότερο μέλος
kalelakos
Top