Build Your Dreams (BYD)

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.604
Reaction score
11.587
Άλλο να το κάνεις ως σπορ στην πίστα κι άλλο στις καθημερινές σου μετακίνησεις στους δρόμους της πόλης. Αλλά περί ορέξεως... :laugh:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.326
Reaction score
32.382
Πιο σιχαμένο πράγμα από τον συμπλέκτη - κιβώτιο δεν υπάρχει.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.604
Reaction score
11.587
Τρέμουλο, μουγκρητά και σκορτσαρίσματα στις απότομες αλλαγές, σαν κάποιος να κλωτσάει από πίσω την καρέκλα που κάθεσαι. Αχ, τι μου θύμησες τώρα, ωραίες εποχές! :biggrin:
 

indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.269
Reaction score
4.386
Τρέμουλο, μουγκρητά και σκορτσαρίσματα στις απότομες αλλαγές, σαν κάποιος να κλωτσάει από πίσω την καρέκλα που κάθεσαι. Αχ, τι μου θύμησες τώρα, ωραίες εποχές! :biggrin:
Και ύφος δυσκοίλιου ο οδηγός.:D
 



wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.192
Reaction score
22.216
Η BYD ξεπέρασε την Tesla στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη

"Η κινεζική εταιρεία BYD ξεπέρασε για πρώτη φορά την Tesla στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, σύμφωνα με νέα στοιχεία της αγοράς.

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία κατάφερε να ξεπεράσει την αμερικανική μάρκα που για χρόνια ηγούνταν στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς Jato Dynamics, η κορυφαία κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε πωλήσεις 7.231 νέων ηλεκτρικών οχημάτων τον Απρίλιο. Η επίδοση αντιπροσωπεύει αύξηση 169% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, κάτι που φέρνει την BYD στις 10 κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες βάσει των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων.

Αντίθετα, η Tesla κατετάγη μία θέση πίσω καθώς οι πωλήσεις της σημείωσαν πτώση 49%. Όπως δήλωσε την Πέμπτη ο αναλυτής της Jato Dynamics Felipe Munoz: "Παρόλο που η διαφορά μεταξύ των μηνιαίων πωλήσεων των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών μπορεί να είναι μικρή, οι επιπτώσεις είναι τεράστιες"."

(από το άρθρο)
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.668
Reaction score
142.597
Άμα το "αντέχει" οικονομικά (έστω με απώλειες εσόδων) να ρίξει κατά 1/3 τις τιμές των ήδη πολύ οικονομικών αυτοκινήτων της, είναι φυσικό και επόμενο να συντρίψει τον ανταγωνισμό, διότι έχει και υψηλής ποιότητας προϊόντα, και ασφαλή στα κρας τεστ, και με μπαταρίες της προκοπής.

Αυτός είναι πόλεμος. Όποιος επιβιώσει.
 


gid

Μηνύματα
8.651
Reaction score
9.908
Άμα το "αντέχει" οικονομικά (έστω με απώλειες εσόδων) να ρίξει κατά 1/3 τις τιμές των ήδη πολύ οικονομικών αυτοκινήτων της, είναι φυσικό και επόμενο να συντρίψει τον ανταγωνισμό, διότι έχει και υψηλής ποιότητας προϊόντα, και ασφαλή στα κρας τεστ, και με μπαταρίες της προκοπής.
Και χρεώνει 1.000€ το ένα φανάρι.

Όταν έχεις εναλλακτικές πριν την αγορά, σου προσφέρει το αυτοκίνητο σε τιμή που δεν μπορείς να αρνηθείς.

Όταν το 'χεις πλέον παντρευτεί, σου προσφέρει τα ανταλλακτικά σε τιμή που πάλι δεν μπορείς να αρνηθείς. :roflmao:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.326
Reaction score
32.382
Όλα είναι ακριβά πλέον.
1060€ έχει το εμπρός φανάρι του R5.
Κάπου στα 3000€ έχω ακούσει έχει τou Μodel 3.
5000€ έχει του EV6 GT.

Μικτή.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.413
Reaction score
8.180
Σαν τους εκτυπωτες θα γινουν στο τελος και τα αυτοκινητα.
(απο καθε αποψη)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.668
Reaction score
142.597
Και χρεώνει 1.000€ το ένα φανάρι.
Φτηνά ήταν τα παλιά φανάρια, αυτά με ένα γλόμπο. Πυράκτωσης, το κίτρινο. 😂😁🤣

Τα φρέσκα, υψηλής τεχνολογίας, matrix led και adaptive που στρίβουν με το τιμόνι και δεξερωγωτι, καλώς ή κακώς δεν έχουν ένα λαμπάκι των 3 εβλό πίσω από ένα τσίγκινο καθρέφτη, είναι πολύ ακριβά, και ιδίως από τις γερμανικές φίρμες (δε θες να ξέρεις καν πόσο έχουν).
5000€ έχει του EV6 GT.
Έτσι παν αυτά.

Σκεφτείτε πως 2 φανάρια σε αρκετά αυτοκίνητα μπορούν να κοστίζουν πάνω από 15 χιλιάρικα.

Τα "φτηνά ηλεκτρικά" που περιμένουν πολλοί να βγουν στα 15 χιλιάρικα, να είστε βέβαιοι πως δε θα έχουν τέτοια φανάρια. 😎
 
Last edited:

Μηνύματα
288
Reaction score
318
Last edited:

Μηνύματα
1.491
Reaction score
148
Κανω 1760χλμ το μηνα για την δουλεια μου Χαιδαρι-Κορωπι.Εαν βαλεις και τις υπολοιπες μετακινησεις μπορω να φτασω και τα 2.300 ευκολα.

Πλεον στην εταιρεια που δουλευω,δινουν δωρεαν φορτιση για ολους τους υπαλληλους,ακομα και για επισκεπτες (πριν ηταν μονο για τα leasing)και επισης εχουμε τοποθετησει 400kw φωτοβολταικα.Παιρνω για καυσιμα 200 ευρω το μηνα τα οποια θα συνεχισω να τα παιρνω οποτε μπορω να τα βαλω δοση για αγορα ηλεκτρικου.

Εχω ενα Fabia sedan 2001 με υγραεριο,το οποιο εχει φτασει 460.000 χλμ, οποτε ηρθε η ωρα για αλλαγη.
Υπαρχει και ενα Audi TT roadster mk1 υγραεριο το οποιο θα κρατησω,οποτε δεν με νοιαζουν τα ταξιδια και το αγχος της αυτονομιας.
Το χωριο μου ειναι 200χλμ οποτε με μια 60αρα μπαταρια παω ανετα εαν θελω να παρω το ηλεκτρικο.

Η αποσυρση ειναι εως 2000 αναλογα το αμαξι?Γιατι οταν πηγα να δω το Renault 5 μου ειπε ο πωλητης οτι ειναι εως 2000.Οποτε μου ειπε καλυτερα να το βαλεις στο car και οσο πιασει.

Σκεφτομαι και την λυση μτχ 2008 που παιζουν 17.000-22.500 με 50.000χλμ η C4.Παιζουν 208-Corsa αλλα ειναι μικρα.

Δινεις κατι παραπανω και πας ομως στο Dolphin με την 60αρα μπαταρια.Το εχω δει μου αρεσει πολυ,θα κοιταξω να το κανω test drive.Iδανικο μεγεθος,πανοραμα,γρηγορο,καλη αυτονομια.

Περιμενω προς το παρων τι θα γινει με το ΚΗ4.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.433
Μηνύματα
3.011.739
Members
38.453
Νεότερο μέλος
Xatzisjim
Top