Build Your Dreams (BYD)




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.407
Reaction score
33.324
Τόσο έχει και τώρα. Στην Κίνα δεν άλλαξε τιμή. Αν κινηθούν έξυπνα, μετά και την έλευση του εκτρώματος Υ, δεν θα προλαβαίνουν.
 

Μηνύματα
408
Reaction score
418
τωρα εχει 31 και 33 η τελικη τιμη. Αυτη εννοουσα οτι θα αυξηθει. 39000. βασικα πλεον ολοι εκει πουλανε. Ο σφακιανακης θα ειναι πιο κατω;
Μηπως ξερουμε ποτε θα ερθει ελλαδα;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.407
Reaction score
33.324
Στην Κίνα δεν ανέβηκε. Τώρα τι θα γίνει εδώ είναι άλλο θέμα.
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.217
Reaction score
99.080
Οι Κινέζοι έχουν ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζουν στο αυτοκίνητο το μοντέλο κυκλοφορίας των smartphones. Θα έχουμε ετήσιες ανανεώσεις. Μπορεί να είναι το ίδιο μοντέλο εξωτερικά αλλά θα έχει συνεχή τεχνολογική αναβάθμιση καθιστώντας τα παλιότερα μοντέλα "αρχαία" με όρους hi-tech.

Θα λέμε, έχω π.χ. το Atto 3 του 24 με το χ infotainment, την ψ φόρτιση και τη ζ ισχύ.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.397
Reaction score
45.925
Οι Κινέζοι έχουν ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζουν στο αυτοκίνητο το μοντέλο κυκλοφορίας των smartphones. Θα έχουμε ετήσιες ανανεώσεις. Μπορεί να είναι το ίδιο μοντέλο εξωτερικά αλλά θα έχει συνεχή τεχνολογική αναβάθμιση καθιστώντας τα παλιότερα μοντέλα "αρχαία" με όρους hi-tech.

Θα λέμε, έχω π.χ. το Atto 3 του 24 με το χ infotainment, τη ψ φόρτιση και τη ζ ισχύ.
Τα infotainment πιστεύω ότι θα είναι το λιγότερο, στην τελική με ένα android auto/car play τα ξεπερνάς και είσαι up to date συνεχώς.
Το θέμα είναι τι γίνεται με τα βασικά μέρη όπως μπαταρία, διαχείριση ενέργειας, μοτέρ. Αν εκεί αλλάζουν δραστικά τα πράγματα και σύντομα τότε τα προηγούμενα μοντέλα απαξιώνονται σημαντικά και χάνεται η αξία του μτχ. Αυτό θα πρέπει να υπολογιστεί στην τρέχουσα αξία αγοράς από τον κάθε αγοραστή (που μέχρι τώρα είχε μάθει αλλιώς) προτού καταλήξει ότι είναι φθηνό ένα νέο κινέζικο bev και ότι συμφέρει η αγορά του.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.727
Reaction score
11.860
Αυτό δεν είναι κακό, αντίθετα επιβάλλεται για ένα EV που θέλει να παραμένει σύγχρονο σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο. Η Tesla είναι ο πρώτος διδάξας και το κάνει με μεγάλη επιτυχία εδώ και χρόνια στο Model 3/Y.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.407
Reaction score
33.324
Το Dolphin έκανε την εμφάνιση του στην Κινεζική αγορά αρχές 2021 και το Atto 3 αρχές 2022. Κάποιοι λένε ότι μόλις πρόσφατα άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους στα καταστήματα τα νέα μοντέλα. Οι αλλαγές στην εμφάνιση είναι λίγες. Δεν πρόκειται για νέα μοντέλα αλλά για ενα refresh. Στο τεχνικό κομμάτι οι αλλαγές είναι μεγαλύτερες. Στο Atto 3 αν βγουν αληθινά όσα κυκλοφορούν μιλάμε για άλλο αμάξι, πολύ καλύτερο κατά την άποψη μου. Ψήνομαι :)

Σε κάθε περίπτωση, αλλαγές μπορούν να γίνουν και στα παλαιότερα μοντέλα που θα βελτιώσουν την όποια απόδοση. Όπως ρύθμιση κατανάλωσης, λειτουργία κλιματισμού, λειτουργία thermal management μπαταρίας υψηλής τάσης για καλύτερο- ταχύτερο charging curve κ.α. Οπότε ναι γίνονται αλλαγές, μέχρι και στην ταχύτητα φόρτισης. Άλλα όχι θαύματα που θα πλησίαζαν τα νέα μοντέλα. Μία ποιο flat φόρτιση είναι αναβάθμιση, και γίνεται με ΟΤΑ. Εύκολα. Δεν χρειάζεται νέο hardware.
 
Last edited:

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.454
Reaction score
10.882
Τα infotainment πιστεύω ότι θα είναι το λιγότερο, στην τελική με ένα android auto/car play τα ξεπερνάς και είσαι up to date συνεχώς.
Η Google έχει σκοπό να προωθήσει το Google Automotive ως πλήρη λύση. Γι' αυτό δεν δίνει σε κάποιον μόνο το Google Maps.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.407
Reaction score
33.324
Και η Apple τα ίδια πάνω κάτω. Με το νέο Car Play Ultra η Apple ζητάει πρόσβαση σε όλο το αυτοκίνητο λέει ο CEO της Ford. Και αυτό δεν αρέσει στη Ford, λέει ο CEO. Πρέπει αποφασίσουμε αν θέλουμε να ελέγχει το αυτοκίνητο ο κατασκευαστής ή η Apple, είπε.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.217
Reaction score
99.080
Τα infotainment πιστεύω ότι θα είναι το λιγότερο, στην τελική με ένα android auto/car play τα ξεπερνάς και είσαι up to date συνεχώς.
Το θέμα είναι τι γίνεται με τα βασικά μέρη όπως μπαταρία, διαχείριση ενέργειας, μοτέρ. Αν εκεί αλλάζουν δραστικά τα πράγματα και σύντομα τότε τα προηγούμενα μοντέλα απαξιώνονται σημαντικά και χάνεται η αξία του μτχ. Αυτό θα πρέπει να υπολογιστεί στην τρέχουσα αξία αγοράς από τον κάθε αγοραστή (που μέχρι τώρα είχε μάθει αλλιώς) προτού καταλήξει ότι είναι φθηνό ένα νέο κινέζικο bev και ότι συμφέρει η αγορά του.
Όσο βρισκόμαστε σε φάση βασικής εξέλιξης τα EVs θα χάνουν την αξία τους αρκετά γρήγορα. Για να σταθεροποιηθεί η κατάσταση θα πρέπει να ωριμάσουν βασικοί παράγοντες:

Χρόνος φόρτισης κάτω από πεντάλεπτο σε όλους τους σταθμούς, μεγάλη αυτονομία χωρίς "25" προϋποθέσεις, ξεκαθάρισμα ως προς την FSD από τα κράτη ώστε να καταλήξουμε στο minimum απαιτούμενο hardware/software. Και το πολύ βασικό, τη μείωση του βάρους που θα επηρεάσει όλα τα υπόλοιπα. Δεν γίνεται να θεωρούμε λογικό να έχουμε 30% αύξηση βάρους σε σχέση με τα ICEV στις ίδιες κατηγορίες. Η τεχνολογία τρέχει αλλά το τέρμα είναι μακριά.

Όσο λοιπόν κάθε νέο μοντέλο έχει τρελές (πρακτικές) διαφορές σε σχέση με το παλιό, το depreciation θα είναι μεγάλο.
Σήμερα, ένα EV πενταετίας φαίνεται σαν αντίκα. Κι εδώ μπαίνει και το θέμα brand. Ακόμα είναι όλα ρευστά στη νέα αγορά. Πόσες μάρκες θα εδραιωθούν στη συνείδηση των αγοραστών; Πόσες θα χαθούν; Πόσο θα πουλιέται π.χ. το Zeekr των 60.000€ που οδήγησα σε 3 χρόνια ως μεταχειρισμένο κι ας είναι σήμερα τεχνολογικά κορυφή;
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.454
Reaction score
10.882
Το μόνο που βλέπω να κρατάει τιμή από τα παλιά είναι το i3. Και να φανταστείς ότι η BMW είχε σκοπό να φτιάξει μόνο 2-3 χιλιάδες από αυτά ως επίδειξη τεχνολογίας και τελικά πούλησε 250 χιλιάδες!
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.397
Reaction score
45.925
Όσο βρισκόμαστε σε φάση βασικής εξέλιξης τα EVs θα χάνουν την αξία τους αρκετά γρήγορα. Για να σταθεροποιηθεί η κατάσταση θα πρέπει να ωριμάσουν βασικοί παράγοντες:

Χρόνος φόρτισης κάτω από πεντάλεπτο σε όλους τους σταθμούς, μεγάλη αυτονομία χωρίς "25" προϋποθέσεις, ξεκαθάρισμα ως προς τη FSD από τα κράτη ώστε να καταλήξουμε στο minimum απαιτούμενο hardware/software. Και το πολύ βασικό, τη μείωση του βάρους που θα επηρεάσει όλα τα υπόλοιπα. Δεν γίνεται να θεωρούμε λογικό να έχουμε 30% αύξηση βάρους σε σχέση με τα ICEV στις ίδιες κατηγορίες. Η τεχνολογία τρέχει αλλά το τέρμα είναι μακριά.

Όσο λοιπόν κάθε νέο μοντέλο έχει τρελές (πρακτικές) διαφορές σε σχέση με το παλιό, το depreciation θα είναι μεγάλο.
Σήμερα, ένα EV πενταετίας φαίνεται σαν αντίκα. Κι εδώ μπαίνει και το θέμα brand. Ακόμα είναι όλα ρευστά στη νέα αγορά. Πόσες μάρκες θα εδραιωθούν στη συνείδηση των αγοραστών; Πόσες θα χαθούν; Πόσο θα πουλιέται π.χ. το Zeekr των 60.000€ που οδήγησα σε 3 χρόνια ως μεταχειρισμένο κι ας είναι σήμερα τεχνολογικά κορυφή;
έτσι είναι, αυτά συμβαίνουν σε κάθε τεχνολογική αλλαγή, για αυτό λέμε ότι είμαστε στη φάση των early adopters ακόμα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.407
Reaction score
33.324
Όσο βρισκόμαστε σε φάση βασικής εξέλιξης τα EVs θα χάνουν την αξία τους αρκετά γρήγορα. Για να σταθεροποιηθεί η κατάσταση θα πρέπει να ωριμάσουν βασικοί παράγοντες:

Χρόνος φόρτισης κάτω από πεντάλεπτο σε όλους τους σταθμούς, μεγάλη αυτονομία χωρίς "25" προϋποθέσεις, ξεκαθάρισμα ως προς την FSD από τα κράτη ώστε να καταλήξουμε στο minimum απαιτούμενο hardware/software. Και το πολύ βασικό, τη μείωση του βάρους που θα επηρεάσει όλα τα υπόλοιπα. Δεν γίνεται να θεωρούμε λογικό να έχουμε 30% αύξηση βάρους σε σχέση με τα ICEV στις ίδιες κατηγορίες. Η τεχνολογία τρέχει αλλά το τέρμα είναι μακριά.

Όσο λοιπόν κάθε νέο μοντέλο έχει τρελές (πρακτικές) διαφορές σε σχέση με το παλιό, το depreciation θα είναι μεγάλο.
Σήμερα, ένα EV πενταετίας φαίνεται σαν αντίκα. Κι εδώ μπαίνει και το θέμα brand. Ακόμα είναι όλα ρευστά στη νέα αγορά. Πόσες μάρκες θα εδραιωθούν στη συνείδηση των αγοραστών; Πόσες θα χαθούν; Πόσο θα πουλιέται π.χ. το Zeekr των 60.000€ που οδήγησα σε 3 χρόνια ως μεταχειρισμένο κι ας είναι σήμερα τεχνολογικά κορυφή;
Συμφωνώ σε όλα εκτός από την φόρτιση. Είναι τρομερά ακριβό σπορ η ταχυφόρτιση. Και για τον πάροχο και για τις υποδομές. Και λιγότερο για τους κατασκευαστές. Αν θα γίνει ποτέ αυτό που λες δεν θα ζούμε να το δούμε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.190
Reaction score
145.359
Σήμερα, ένα EV πενταετίας φαίνεται σαν αντίκα.
Έλα μωρέ, δεν είναι έτσι.

Το iD.3 που έχει μαζέψει κάποια χρόνια, καταρχήν είναι σα καινούριο, λάμπει, κι αφετέρου είναι ήσυχο, ευχάριστο στην οδήγηση, όποιος και να μπει το θαυμάζει, κι εμείς που το χρησιμοποιούμε το ευχαριστιόμαστε κάθε μέρα.

Τα καινούρια όμοια, έχουν ελάχιστες διαφορές, ανάξιες λόγου στην ουσία και στην καθημερινότητα.
Το παιδικό software, ήταν εξ'αρχης παιδικό, και έτσι παραμένει όλος ο όμιλος βαγκ.
FSD δεν είχε, και δεν έχει όλος ο όμιλος.
Μηδέν αλλαγή.

Οι μπαταρίες έχουν ακόμα μπόλικη εγγύηση, καθώς απέχουν (ακόμα) να συμπληρωθούν τα 8 χρόνια εγγύησης, αλλά ήδη είναι αρκετά λογικές οι τιμές στα modules, δεν είναι αυτό άγχος.

Την αυτονομία που είχε καινούριο, πάνω κάτω αυτή συνεχίζει να έχει, άντε να έχασε λίγο, σιγά τα ωα.

Ευτυχώς είχα βάλει όλα τα πρόσθετα που έπαιρνε, και έχουμε ευχαριστηθεί να τα χρησιμοποιούμε.

Μπορεί να βγαίνουν κάθε μέρα καινούρια μοντέλα, καλύτερα σε κάποια πράγματα και χειρότερα σε κάποια άλλα, αλλά δεν είναι το ΙΧ στην κατηγορία του να πρέπει οπωσδήποτε να έχεις συνεχώς το καινούριο μοντελάκι μη τυχόν και χάσεις κάτι.

Το depreciation της αξίας ενός ΙΧ είναι δεδομένο εδώ και χρόνια, δεν αποτελεί "επένδυση" το αυτοκίνητο, πεταμένα λεφτά είναι. Αν κάνεις τη δουλειά σου ευχάριστα, με ασφάλεια και χωρίς ταλαιπωρίες, δεν υπάρχει λόγος να ασχολείσαι με αλλαγές. Εργαλείο μετακίνησης είναι.

Τώρα στην περίπτωση που αποτελεί χόμπι το αυτοκίνητο, εκεί αλλάζουν τα δεδομένα και ξεκινάει η βλάβη. Ευχαριστώ, δε θα πάρω.
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.328
Μηνύματα
3.049.345
Members
38.542
Νεότερο μέλος
flastex
Top