Build Your Dreams (BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.983
Reaction score
146.494
εντωμεταξυ ολοι θελουν αυτονομια αθηνα θεσσαλονικη χωρις σταση. Και αν ρωτησεις ποτε εκαναν τελευταια φορα αυτη τη διαδρομη παιζει να σου πει 5+ χρονια πριν,
Εγώ πάντως κάνω τουλάχιστον 2 στάσεις για κατούρημα.

Στη μια, θα φορτίσω κιόλας, για όσο διαρκεί το κατούρημα, στην άλλη όχι.

Γενικώς στα ταξίδια μου θα κάνω τουλάχιστον διπλάσιες στάσεις από όσες χρειάζονται για φόρτιση.

Στο πραγματικά πολύ μεγάλο road trip που έκανα στην Ευρώπη (~ 15.000 χλμ διαδρομή) έκανα παραπάνω από 3 στάσεις χωρίς φόρτιση, για κάθε στάση φόρτισης.

Δεν θυμάμαι ούτε μια φορά να περίμενα στο αυτοκίνητο για να φορτίσει να ξεκινήσω, αυτά είναι φαντασιώσεις των haters, που δεν έχουν καν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. 😁🤣😂
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.215
Reaction score
92.859
Αυτό που θέλω για Αθήνα Θεσσαλονίκη είναι να μπορώ να οδηγάω σχετικά γρήγορα, δηλαδή +10% πάνω από τα όρια ταχύτητας, να μην είναι κουραστικό και ανασφαλές το αυτοκίνητο σε αυτήν την ταχύτητα, και να κάνω μια μόνο στάση του 20-25λεπτου.
 

gid

Μηνύματα
9.192
Reaction score
10.459
Το PHEV με την αυτονομία των 1000χλμ είναι εξαιρετική λύση για όσους δεν έχουν δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι. Μεγάλη αυτονομία, πολύ χαμηλή κατανάλωση ειδικά εντός πόλης, και ορισμένα από τα θετικά ενός ηλεκτρικού.

Δεν είναι παλαβοί όσοι το παίρνουν, ούτε όσοι το φτιάχνουν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.939
Reaction score
33.806
Η πολύ χαμηλή κατανάλωση, και ορισμένα από τα θετικά ενός ηλεκτρικού, πως θα επιτευχθούν αφού δεν έχει χώρο φόρτισης, και δεν φορτίζει έξω;
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.939
Reaction score
33.806
Όσο και να έχει, με regen θα φορτίζει;

Κάποια δεδομένα έχουν δείξει πως ακόμη και σε οχήματα με One Pedal Drive (που δεν έχουν τα BYD) και με αρκετή οδήγηση σε βουνά, η συνολική ενέργεια που δημιουργήθηκε από regen δεν ξεπέρασε το 20% την συνολικής ενέργειας που καταναλώθηκε από ένα όχημα, με Χ χιλιόμετρα σε ένα χρόνο.
 

Μηνύματα
7.191
Reaction score
5.692
Δεν είναι παλαβοί όσοι το παίρνουν, ούτε όσοι το φτιάχνουν.
Oι κινέζοι ούτε ζωγραφιστό δεν το θέλουν το υβριδικό, και γι' αυτό δεν το φτιάχνουν για τους ίδιους.

Το φτιάχνουν για όσους αργόστροφους το θέλουν εκτός Κίνας και εκτός πραγματικότητας.
 


gid

Μηνύματα
9.192
Reaction score
10.459
Όσο και να έχει, με regen θα φορτίζει;
Regen και φόρτιση σε "βολικούς" σταθμούς, ευκαιριακά και όποτε συμφέρει. Πάντως εξάρτηση από φόρτιση δεν υπάρχει.

Κάποια δεδομένα έχουν δείξει πως ακόμη και σε οχήματα με One Pedal Drive (που δεν έχουν τα BYD) και με αρκετή οδήγηση σε βουνά, η συνολική ενέργεια που δημιουργήθηκε από regen δεν ξεπέρασε το 20% την συνολικής ενέργειας που καταναλώθηκε από ένα όχημα, με Χ χιλιόμετρα σε ένα χρόνο.
Δεν είναι λίγο το 15-20% όταν είναι δωρεάν. Και με ταυτόχρονη μεγάλη μείωση φθοράς σε τακάκια/δισκόπλακες. Ως και ευλογία το λες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.939
Reaction score
33.806
H αλήθεια είναι ότι στην Κίνα τα eREVs τα πάνε τρένο, και μέχρι πολύ πρόσφατα είχαν την πλειοψηφία στις πωλήσεις. Κάπου τώρα κοντά τα ηλεκτρικά πήραν κεφάλι.

Τα ηλεκτρικά έχουν πολύ αποδοχή στα μεγάλα κέντρα. Και λόγω μεγάλων επιδοτήσεων, και αντιμέτρων για ότι άλλο. Έξω από αυτά, λόγω πολύ μεγάλων αποστάσεων αλλά και απουσίας μεγάλου δικτύου φορτιστών, τα eREVs είναι η καλύτερη λύση.

Και εδώ οι Κινέζοι πάνε εξαιρετικά έχοντας μοντέλα με συνδυαστική αυτονομία 1500χλμ -2000χλμ.

Η BYD έχει μοντέλα DMi με τέτοιες αυτονομίες. Οπως και άλλοι. Leapmotor, Lynk & Co, Zeekr, XPENG. Όλοι οι μεγάλοι έχουν. Το XPENG G6 eREV φοράει 1.5cc θερμικό κινητήρα (γεννήτρια) και 55kWh LFP, για να σε πάει 1450χλμ μακριά. Η πλάκα είναι πως η DC φόρτιση του είναι 800v 🤣.

Σε παγκόσμιο επίπεδο οι εξαγωγές υβριδικών από Κίνα είναι πολύ περισσότερες από τα BEVs. Τα ηλεκτρικά ενα 30% έχουν συνολικά. Το 70% είναι υβριδικά.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.292
Reaction score
11.616
Πέφτω από τα σύννεφα!!

Όταν έλεγα για υβριδικά σας φαινόταν παράλογο ( γιατί έτσι λέει ο Μεσσίας ).
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.079
Reaction score
11.598
Η πολύ χαμηλή κατανάλωση, και ορισμένα από τα θετικά ενός ηλεκτρικού, πως θα επιτευχθούν αφού δεν έχει χώρο φόρτισης, και δεν φορτίζει έξω;
Με το συμπάθιο, ασχολείσαι περισσότερα από κάθε άλλον με την ηλεκτροκίνηση, δεν έχεις ακούσει, δει ή δε γνωρίζεις από πρώτο χέρι πόσο οικονομικό είναι στην πόλη ένα υβριδικό yaris εδώ και αρκετά χρόνια που κυκλοφορεί; Αρκετά κάτω από 5 λτ βενζίνης / 100χλμ, το ίδιο ή πιο οικονομικό από diesel, χωρίς φόρτιση και με την ευκολία του αυτόματου σασμάν, μανούβρες, σταμάτα-ξεκίνα με το ηλεκτρικό μοτέρ.
 
  • Like
Reactions: gid




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.972
Μηνύματα
3.068.783
Members
38.631
Νεότερο μέλος
Manosmathiou
Top