Bullying (Kii Audio Three)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.933
Reaction score
137.169
Κι άλλο toe-in δώσε. Η TV κοιτάει απειλητικά.
+10-15 μοίρες μες στο νερό από το φάτσα κάρτα.
Ασε το τραπέζι στην ησυχία του και βάλε αλλού το λάπτοπ, βγάλε και το καπάκι από το βινυλιογυριστήρι.. στο ύψος του τουιτερ είναι και τα δύο, αν ήταν καθρέφτες το τουιτερ θα έβλεπες, ντροπή, ματάκια, κοιτάς από κλειδαρότρυπες..
 
Last edited:

gonis

Luger
Μηνύματα
4.411
Reaction score
12.067
Κι άλλο toe-in δώσε. Η TV κοιτάει απειλητικά.
+10-15 μοίρες μες στο νερό από το φάτσα κάρτα.
Ασε το τραπέζι στην ησυχία του και βάλε αλλού το λάπτοπ, βγάλε και το καπάκι από το βινυλιογυριστήρι.. στο ύψος του τουιτερ είναι και τα δύο, αν ήταν καθρέφτες το τουιτερ θα έβλεπες, ντροπή, ματάκια, κοιτάς από κλειδαρότρυπες..
Οι μετρήσεις θα αποφασίσουν;)
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.693
Reaction score
27.641
Γιατί να δώσει κιάλλη κλήση? Αμα τα τουίτερ βλέπουν τα αυτιά του καλά δεν είναι?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.933
Reaction score
137.169
Στο θέμα της σωστής τοποθέτησης σαφώς οι μετρήσεις είναι ένα σοβαρό εργαλείο, όπως και η κοινή λογική. ;)
Γιατί να δώσει κιάλλη κλήση? Αμα τα τουίτερ βλέπουν τα αυτιά του καλά δεν είναι?
Στις +15 μοίρες κλίση προς τα έσω, οι λοβοί απόκρισης των ηχείων εξακολουθούν να είναι στα "πράσινα" (σωστή απόκριση), οπότε δεν ακούγεται διαφορά, αλλά όμως μειώνεται η αντανάκλαση απο τους πλαινους τοίχους, κάτι που είναι επιθυμητό έτσι κι αλλιώς, πόσο μάλλον τώρα που ο τοίχος που βλέπω δεν είναι τιγκα στη διάχυση..
 
Last edited:

gonis

Luger
Μηνύματα
4.411
Reaction score
12.067
Στο θέμα της σωστής τοποθέτησης σαφώς οι μετρήσεις είναι ένα σοβαρό εργαλείο, όπως και η κοινή λογική. ;)
Σωστά,
υπάρχουν ομως εμπόδια που δύσκολα ξεπερνιούνται σε ενα συμβατικό σαλόνι πχ η επιφάνεια της τηλεόρασης.
Το ζητούμενο ειναι τα ηχεία να μετράνε (σχεδόν) το ίδιο, να εντοπιστούν τα mod του χώρου και αν υπάρχει τρόπος να διορθωθούν.
Εχω πολύ δρόμο...
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.693
Reaction score
27.641
Στο θέμα της σωστής τοποθέτησης σαφώς οι μετρήσεις είναι ένα σοβαρό εργαλείο, όπως και η κοινή λογική. ;)

Στις +15 μοίρες κλίση προς τα έσω, οι λοβοί απόκρισης των ηχείων εξακολουθούν να είναι στα "πράσινα" (σωστή απόκριση), οπότε δεν ακούγεται διαφορά, αλλά όμως μειώνεται η αντανάκλαση απο τους πλαινους τοίχους, κάτι που είναι επιθυμητό έτσι κι αλλιώς, πόσο μάλλον τώρα που ο τοίχος που βλέπω δεν είναι τιγκα στη διάχυση..

Δεν με κατάλαβες. Θεωρώ ότι έχει αρκετή κλήση , γύρω στις 10-15 μοίρες. Η παραπάνω κλίση θα του φιάξει sweet spot πιο μπροστά από τον ακροατή , πράγμα που μπορεί να μην δουλέψει σωστά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.933
Reaction score
137.169
Λάθος κάνεις τζων.

Κλίση έχει τώρα τόση, ώστε να τον κοιτάζει το ηχείο στα μούτρα, είναι δηλαδή πάνω στην ευθεία με το τουιτερ, όπως προβλέπεται με όλα τα ηχεία, χωρίς εξαίρεση.

Αν τα στρέψει προς τα έσω άλλες 10-15 μοίρες, δεν υπάρχει καμία ακροάσιμη διαφορά από την άμεση ακτινοβολία από τα ηχεία, το σουιτ σποτ που λες παραμένει στο κέντρο και δεν έχει καμία σημασία αν οι ευθείες από τα τουιτερ τέμνονται μπροστά ή πίσω από τη θέση ακρόασης.

Εκμεταλλευομαστε δηλαδή τα χαρακτηριστικά από τον λοβό ακτινοβολίας των ηχείων στο στρίψιμο των ηχείων προς τα έξω ή προς τα μέσα, ώστε να επιτύχουμε άλλες παραμέτρους, κι όχι τη μεταβολή του σουιτ σποτ.

Το σουιτ σποτ που λες, ορίζεται ως η μία κορυφή από το ισόπλευρο (ή ισοσκελές) τρίγωνο που σχηματίζεται από θέση ακρόασης και τις θέσεις των ηχείων. Η γωνία κλίσης των ηχείων δεν αλλάζει το σουιτ σποτ. Τα ηχεία, αναλόγως λοβού ακτινοβολίας, μπορεί να είναι τοποθετημένα παράλληλα στον πίσω τοίχο χωρίς καθόλου στροφή προς τα έσω, ή με στροφή 30 μοιρών σε ένα ισόπλευρο τρίγωνο ώστε να βλέπουν στην ευθεία γραμμή τη θέση ακρόασης, ή και με περισσότερη στροφή προς τα έσω.
 
Last edited:




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.933
Reaction score
137.169
Γενικά μιλώντας, όταν έχει κλίση προς τα έξω το ηχείο, δίνει την αίσθηση της πιο μεγάλης σκηνής, με μεγαλύτερο πλάτος. Εφόσον οι πλευρικοί τοίχοι έχουν μπολικη διάχυση, και δεν είναι λείες απλές επιφάνειες, αυτή η κλίση προς τα έξω είναι η πιο εντυπωσιακή στο συνολικό αποτέλεσμα, και συνιστάται μέχρι του ορίου των λοβών ακτινοβολίας, δηλαδή μέχρι εκεί που το ηχείο παίζει ισορροπημένα στο συχνοτικό φάσμα, στη γωνία με τη θέση ακρόασης.

Σίγουρα άψογη συχνοτική ισορροπία υπάρχει στην ευθεία, και γι'αυτό προτείνεται γενικά το ηχείο να σε κοιτάει στα μούτρα, στην ευθεία.

Όταν τα ηχεία είναι στραμμένα περισσότερο προς τα έσω, εστιάζοντας τις δέσμες των 2 ηχείων μπροστά από τη θέση ακρόασης, τότε υπάρχει ή αίσθηση πιο συμπαγούς κέντρου στη μουσική σκηνή, και ταυτόχρονα είναι πιο ευρεία η θέση ακρόασης, πιο ευρύ κι όχι σημειακό σουιτ σποτ. Γενικά, η αφεντιά μου, αυτής της σχολής είναι, της μεγάλης κλίσης προς τα έσω, φυσικά μέχρι του ορίου του λοβού. Σε αυτήν την τοποθέτηση, περιορίζονται σημαντικά οι αντανακλάσεις από τους πλαινους τοίχους. ;)
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.516
Reaction score
57.579
Εγώ δεν είπα τίποτα.
Ισα ισα που θα ήθελα πολύ να τα ακούσω πριν τα πουλήσει. :lol::lol::rofl:
Κάποιος αδημονεί μου φαίνεται να τ'αποκτήσει σε τιμή ακόμα...μεγαλύτερης ευκαιρίας -δεύτερο χέρι.:sneaky:
Τελικά έχει κλήση ή κλίση; :idk::D
Φλέγεσαι να μάθεις?
Αναπάντητες...κλίσεις παντού...:lol:
Οι μετρήσεις θα αποφασίσουν;)
Μπορείς ν'αποφασίσεις ο ίδιος για θεμελιώδεις παράγοντες και πριν οιεσδήποτε μετρήσεις.Από τη δική μου πλευρά -και ορμώμενος από τις τελευταίες φωτογραφίες- προτείνεται όχι μόνο αύξηση της κλίσης προς τα έσω αλλά και μείωση στις διαστάσεις του στερεοφωνικού τριγώνου.
Λάθος κάνεις τζων.
Κλίση έχει τώρα τόση, ώστε να τον κοιτάζει το ηχείο στα μούτρα, είναι δηλαδή πάνω στην ευθεία με το τουιτερ, όπως προβλέπεται με όλα τα ηχεία, χωρίς εξαίρεση.
Αν τα στρέψει προς τα έσω άλλες 10-15 μοίρες, δεν υπάρχει καμία ακροάσιμη διαφορά από την άμεση ακτινοβολία από τα ηχεία, το σουιτ σποτ που λες παραμένει στο κέντρο και δεν έχει καμία σημασία αν οι ευθείες από τα τουιτερ τέμνονται μπροστά ή πίσω από τη θέση ακρόασης.
Εκμεταλλευομαστε δηλαδή τα χαρακτηριστικά από τον λοβό ακτινοβολίας των ηχείων στο στρίψιμο των ηχείων προς τα έξω ή προς τα μέσα, ώστε να επιτύχουμε άλλες παραμέτρους, κι όχι τη μεταβολή του σουιτ σποτ.
Το σουιτ σποτ που λες, ορίζεται ως η μία κορυφή από το ισόπλευρο (ή ισοσκελές) τρίγωνο που σχηματίζεται από θέση ακρόασης και τις θέσεις των ηχείων. Η γωνία κλίσης των ηχείων δεν αλλάζει το σουιτ σποτ. Τα ηχεία, αναλόγως λοβού ακτινοβολίας, μπορεί να είναι τοποθετημένα παράλληλα στον πίσω τοίχο χωρίς καθόλου στροφή προς τα έσω, ή με στροφή 30 μοιρών σε ένα ισόπλευρο τρίγωνο ώστε να βλέπουν στην ευθεία γραμμή τη θέση ακρόασης, ή και με περισσότερη στροφή προς τα έσω.
Σημειωτέον ότι η μεγαλύτερη κλίση προς τα έσω -εντός των ορίων που θέτουν οι πολικές αποκρίσεις στο οριζόντιο επίπεδο- συνεπάγεται και μικρότερο βαθμό αλλοίωσης στην ακροαματική απόδοση κατά την απομάκρυνση της κεφαλής από το sweet spot,αφού τότε η μεγαλύτερη απόσταση ως προς το ηχείο που θ'απομακρύνεται τείνει ν'αντισταθμίζεται από την αύξουσα απόκλιση από τον άξονα ακτινοβολίας ως προς το ηχείο που θα προσεγγίζεται.

Από την άλλη μεριά,υπό συνθήκες σταθερής κλίσης και παραμονής επί του άξονα ως προς την πολική απόκριση των ηχείων,μικρότερη επίσης αλλοίωση κατά την απομάκρυνση από το sweet spot θα προσφέρεται όταν τα σκέλη του τριγώνου (απόσταση ακροατή από τα ηχεία) θα έχουν μεγαλύτερο μήκος από τη βάση (απόσταση των ηχείων μεταξύ τους).
Μια τέτοια προτροπή σημαίνει απομάκρυνση των ηχείων κυρίως από τα πλευρικά τοιχώματα και περαιτέρω προσέγγιση της θέσης ακρόασης στα ηχεία -έστω και αν το τραπεζάκι θα πλησιάσει κι εκείνο.Προτεραιότητα στην τοποθέτηση των Kii δεν θα είναι η μεγαλοπρεπής ηχητική σκηνή,αλλά η συνοχή.Εξυπηρετείται επίσης η ανάγκη να μην εμπίπτουν οι ακμές της δεξιάς πλευρικής επιπλοποιίας στο λοβό ακτινοβολίας του δεξιού ηχείου.

Είναι επόμενο να καθίσταται ακόμα πιο επιτακτική η ομοειδής σύσταση στην ακουστική συμπεριφορά των πλευρικών τοιχωμάτων,αφού καθώς η κλίση προς τα έσω αυξάνεται,η πρώτη ανάκλαση της on-axis ενέργειας από το απέναντι ως προς εκάστοτε ηχείο πλευρικό τοίχωμα θα συμμετέχει σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό στην ακροαματική αντίληψη-ενώ η συμμετοχή του όμορου πλευρικού τοιχώματος θα μειώνεται.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.411
Reaction score
12.067
Μπορείς ν'αποφασίσεις ο ίδιος για θεμελιώδεις παράγοντες και πριν οιεσδήποτε μετρήσεις.Από τη δική μου πλευρά -και ορμώμενος από τις τελευταίες φωτογραφίες- προτείνεται όχι μόνο αύξηση της κλίσης προς τα έσω αλλά και μείωση στις διαστάσεις του στερεοφωνικού τριγώνου.
Σημειωτέον ότι η μεγαλύτερη κλίση προς τα έσω -εντός των ορίων που θέτουν οι πολικές αποκρίσεις στο οριζόντιο επίπεδο- συνεπάγεται και μικρότερο βαθμό αλλοίωσης στην ακροαματική απόδοση κατά την απομάκρυνση της κεφαλής από το sweet spot,αφού τότε η μεγαλύτερη απόσταση ως προς το ηχείο που θ'απομακρύνεται τείνει ν'αντισταθμίζεται από την αύξουσα απόκλιση από τον άξονα ακτινοβολίας ως προς το ηχείο που θα προσεγγίζεται.

Από την άλλη μεριά,υπό συνθήκες σταθερής κλίσης και παραμονής επί του άξονα ως προς την πολική απόκριση των ηχείων,μικρότερη επίσης αλλοίωση κατά την απομάκρυνση από το sweet spot θα προσφέρεται όταν τα σκέλη του τριγώνου (απόσταση ακροατή από τα ηχεία) θα έχουν μεγαλύτερο μήκος από τη βάση (απόσταση των ηχείων μεταξύ τους).
Μια τέτοια προτροπή σημαίνει απομάκρυνση των ηχείων κυρίως από τα πλευρικά τοιχώματα και περαιτέρω προσέγγιση της θέσης ακρόασης στα ηχεία -έστω και αν το τραπεζάκι θα πλησιάσει κι εκείνο.Προτεραιότητα στην τοποθέτηση των Kii δεν θα είναι η μεγαλοπρεπής ηχητική σκηνή,αλλά η συνοχή.Εξυπηρετείται επίσης η ανάγκη να μην εμπίπτουν οι ακμές της δεξιάς πλευρικής επιπλοποιίας στο λοβό ακτινοβολίας του δεξιού ηχείου.

Είναι επόμενο να καθίσταται ακόμα πιο επιτακτική η ομοειδής σύσταση στην ακουστική συμπεριφορά των πλευρικών τοιχωμάτων,αφού καθώς η κλίση προς τα έσω αυξάνεται,η πρώτη ανάκλαση της on-axis ενέργειας από το απέναντι ως προς εκάστοτε ηχείο πλευρικό τοίχωμα θα συμμετέχει σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό στην ακροαματική αντίληψη-ενώ η συμμετοχή του όμορου πλευρικού τοιχώματος θα μειώνεται.
Thanks!
Η συγκεκριμένη τοποθέτηση εχει γίνει με το "αυτί" του αντιπροσώπου,άλλαξαν αρκετές θέσεις τα ηχεία με σταθερή τη θέση ακρόασης.
Θα γίνουν μετρήσεις και προσπάθεια διόρθωσης.
Δίκη μου επιθυμία ειναι το σύστημα να παίξει near field με μικρό sweet spot.
Έτσι και αλλιώς το χόμπι (πέρα απο το χαβαλέ), ειναι μοναχικό;)
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Δεν έχουν όλα αυτά σημασία. Μετρήσεις , τι μετρήσεις ?! :)

Τι γωνίες και of axis ??

Κλείνεις τα μάτια και εκεί που παίζει καλά το αφήνεις.

Εκεί που φτιάχνει ένα sound wall τέρας σταματάς. Ποιός νοιάζεται για μικρές διαφορές στην τονική ισσοροπία όταν όλο το δωμάτιο παίζει μουσική ? Αν βγάλεις την τηλεόραση, τα τζάμια , το τραπέχι , το έπιπλο θα παίζει καλύτερα. ΟΚ, so what ?

Σιγά -σιγά θα βάζετε τις θέσεις ακρόασεις απο φωτογραφίες.
Για σοβαρευτείτε και ακούστε καμμιά μουσική.
Πολύ θεωρία και τηγανήτες τίποτα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.516
Reaction score
57.579
Δεν έχουν όλα αυτά σημασία. Μετρήσεις , τι μετρήσεις ?! :)
Τι γωνίες και of axis ??
Κλείνεις τα μάτια και εκεί που παίζει καλά το αφήνεις.
Εκεί που φτιάχνει ένα sound wall τέρας σταματάς. Ποιός νοιάζεται για μικρές διαφορές στην τονική ισσοροπία όταν όλο το δωμάτιο παίζει μουσική ? Αν βγάλεις την τηλεόραση, τα τζάμια , το τραπέχι , το έπιπλο θα παίζει καλύτερα. ΟΚ, so what ?
Σιγά -σιγά θα βάζετε τις θέσεις ακρόασεις απο φωτογραφίες.
Για σοβαρευτείτε και ακούστε καμμιά μουσική.
Πολύ θεωρία και τηγανήτες τίποτα.
Είναι μάταιη η αμοιβαία εναντίωση διαφορετικών κοσμοθεωριών σε πλαίσιο διαδικτυακού διαλόγου.

Οι τρόποι διαχείρισης της γνώσης δεν αποτελούν έμφυτο χαρακτηριστικό,αλλά διαμορφώνονται από την επίδραση που εξασκούν αξίες και Αρχές που διέπουν εκάστοτε κοινωνικό σύνολο.

Μακάριοι λοιπόν όσοι δεν αφήνουν καμίαν αγελάδαν...ιερή και κανέναν κάλον...απάτητον.
 


VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
Μακάριοι λοιπόν όσοι δεν αφήνουν καμίαν αγελάδαν...ιερή και κανέναν κάλον...απάτητον.
Μην ψαχνεις το μελλον στο παρελθον.

Η συγκρουση φερνει εξελιξη.

Εχω ενα προβλημα για καθε σας λυση.

Τα 99 ονοματα του Αλαχ.

που διέπουν ''το'' εκάστοτε κοινωνικό σύνολο.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.516
Reaction score
57.579


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.639
Μηνύματα
2.947.278
Members
38.215
Νεότερο μέλος
milisios
Top