Couriers

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.744
Ποιός ξέρει τι θα είχε ακούσει από προηγούμενους πελάτες η κοπέλα...
Σε μένα φίλε δεν ισχύει το ''βαράω το σαμάρι ν ακούσει ο γαιδαρος''.
Αυτή δεν φταίει σε κάτι.
Μπορούσα όμως να πω πως δεν βρήκα το δέμα, αφού το παράτησε κι έφυγε.
 

Μηνύματα
4.559
Reaction score
7.877
Πάω στο τοπικό κατάστημα να του πω μήπως να το ψάξουμε γιατί είναι πάνω από 2 βδομάδες.

- χα σήμερα παρέδωσα από 20/11.
Σε κάλυψα?

Screenshot_20201215-185143_Messenger.jpg
 



billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.124
Reaction score
7.200
Δεν ξέρω τι να πω... θα την πληρώσει ο καημένος ο ντελιβεράς στο τέλος...

elta3.png
 
Last edited by a moderator:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.523
Reaction score
36.161
2 φωτογραφικοί αντάπτορες από Κίνα, παραγγελία 17.11, παραλαβή σήμερα από ΕΛΤΑ μαζί με τα βιβλία από Αγγλία. Και μάλιστα το ταχυδρομείο της περιοχής μου έχει κλείσει εδώ και κάτι μήνες και εξυπηρετούμαστε από τον Φοίνικα. Εκεί είναι το το μεγαλύτερο bottleneck, γιατί τα κινέζικα έβλεπα ότι έχουν φύγει από έλεγχο στις 3 και 5 Δεκεμβρίου και θα παραδίδονταν "συντόμως".
 


Μηνύματα
61
Reaction score
26
Περιμένω από Κίνα ένα μικρό δεματάκι. Έχει κολλήσει στο τελωνείο του Schiphol στην Ολλανδία, πέντε μέρες... Και το κόστος του είναι μηδαμινό για να πω ότι κάτι ελέγχουν...
Με την κατάσταση του λοκντάουν η υπόθεση ταχυδρομείο έχει γίνει μάστιγα...
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.099
Reaction score
31.027
Εγώ πάντως όταν θέλω κάτι πρώτα παίρνω τηλέφωνο να μάθω αν θα το στείλουν με δικά τους μέσα.
Αν η απάντηση είναι με courier απλά το κλείνω.
Αν το κατάστημα είναι το πολύ μέχρι Γλυφάδα θα πάω εγώ αν έχει Click Away.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.319
Reaction score
92.466
Το μόνο καλό στην όλη φάση είναι το εξής:

Επειδή τα μισά απ' όσα έχω παραγγείλει έχω ξεχάσει ότι τ' αγόρασα, όταν έρθουν μου φαίνεται σαν έκπληξη. :biggrin:
Αυτό είναι το πλεονέκτημα του να αγοράζεις προϊόντα που δεν είναι αναγκαία.

Υ.Γ. Εδώ πήρα το εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να κλείσω σέρβις για το αυτοκίνητο και μου είπαν 15 Ιανουαρίου.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.099
Reaction score
31.027
 

Μηνύματα
16.828
Reaction score
23.906
όταν ακούω για την υπεροχή του ιδιωτικού τομέα σε αυτήν την χώρα και διαβάζω το παρακάτω
Αναλυτικά, οι επενδύσεις της εταιρείας αφορούν προσλήψεις προσωπικού (άνω των 500 ατόμων), αγορά και μίσθωση περισσότερων από 150 vans, περισσότερων από 20 φορτηγών αυτοκινήτων δημοσίας χρήσης, μίσθωση περίπου 12.000 τ.μ. νέων αποθηκευτικών χωρών, αγορά περίπου 1.200 καροτσιών, άμεση οικονομική ενίσχυση του δικτύου συνεργατών της με πρόσθετες προμήθειες που ξεπερνούν το €1,5 εκατ,, αγορά και εγκατάσταση 2 νέων συστημάτων διαλογής δεμάτων κ.α.
φταίω εγώ μετά που βρίζω και χαρακτηρίζω άσχετους αυτούς που διορίζονται "αξιοκρατικά" σε επιτελικές θέσεις στις ελληνικές επιχειρήσεις , που δίνουν πχ σημασία στα bold αντί των υπογραμμισμένων.
και φτάσαμε λοιπόν στο λογικό

Την ίδια στιγμή, η ACS έχει επίσης προχωρήσει στην κατασκευή σύγχρονου κέντρου διαλογής δεμάτων (hub), με τη χρήση αυτόματων μηχανημάτων διαλογής δεμάτων τελευταίας τεχνολογίας, επί της Πέτρου Ράλλη στο Αιγάλεω, σε ένα κτίριο συνολικού εμβαδού 30.000 τμ, που θα λειτουργήσει εντός του 2021, υλοποιώντας μια επένδυση ύψους 40 εκατ. ευρώ. Η επένδυση αυτή, όπως χαρακτηριστικά τονίζεται, πενταπλασιάζει την έως πρότινος δυναμικότητα διαλογής δεμάτων της εταιρείας, «εκτινάσσοντας» την ωριαία δυνατότητα σε 50.000 αποστολές/ώρα.
λες και δεν ξέρουμε εδώ και χρόνια οτι χρειαζόμαστε έναν αποδοτικότερο τρόπο διαχείρισης αποστολών ώστε να μην προσπαθούμε να μειώσουμε το κόστος αποστολής (που είναι ανεπίτρεπτα υψηλό σε σύγκριση με Βρετανία και Γερμανία) εμπορευμάτων καθιστώντας την λιανική πώληση από ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα ασύμφορη σε σχέση με του εξωτερικού.
λες και δεν ξέραμε εδώ και χρόνια οτι αυτό το απαράδεκτα υψηλό κόστος προσπάθησαν να μειώσουν με αποφυγή παραδόσεων στον παραλήπτη (αναγκάζοντας τον να παραλάβει με δικό του κόστος το αγαθό από το κατάστημα) , με υπερφόρτωση των διανομέων που αναλαμβάνουν όγκο αποστολών αναντίστοιχο των ωρών εργασίας της σύμβασής τους.
ρε άντε σταδιάλα επιχειρηματίες και στελέχη από τα lidl ...
 


Μηνύματα
16.828
Reaction score
23.906
από τα ράφια των lidl , είναι και μάλιστα ληγμένα.
όχι μόνο εκεί, δυστυχώς είναι γενικό φαινόμενο στην ελληνική επιχειρηματικότητα.
πάσχουμε έντονα στα θέματα διαχείρησης (έργου, ανρθώπινου δυναμικού, πόρων , χρόνου κλπ) ενώ αυτοί που υποτίθεται τα διδάσκονται δεν ξέρουν πως να τα εφαρμόσουν.
τράγικ....
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.319
Reaction score
92.466

 

Μηνύματα
22.699
Reaction score
16.794
Από το πρώτο άρθρο:

"Άρα απαιτείται κατανόηση των δεδομένων και των συνθηκών και οι καταναλωτές να έχουν υπομονή μέχρι να αρθεί το lockdown και οι περιορισμοί ώστε - όπως έγινε και στο πρώτο lockdown - να υπάρχει σταδιακά αποκατάσταση της κανονικότητας, κάτι το οποίο προβλέπεται να γίνει μετά το τέλος της εορταστικής περιόδου – καθώς με το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων τον Δεκέμβριο θα πέσει μεν ο ρυθμός αύξησης των αποστολών από τις online παραγγελίες, αλλά και πάλι θα διατηρηθεί σε επίπεδα άνω των δυνατοτήτων της αγοράς."

...πάλι ατομική ευθύνη, οι καταναλωτές να έχουν υπομονή! Ε να αναβληθούν και τα Χριστούγεννα τότε, μπας και προλάβουν οι βραδυμεταφορές να μοιράσουν τα δέματα εγκαίρως, πριν λήξουν οι γιορτές! Τι σημασία έχει να παραγγέλνεις ας πούμε δώρο για τα παιδιά για την Πρωτοχρονιά, ας το πάρουν το... Πάσχα!! :geek: >:(
 

D

Deleted member 35

Guest
από τα ράφια των lidl , είναι και μάλιστα ληγμένα.
όχι μόνο εκεί, δυστυχώς είναι γενικό φαινόμενο στην ελληνική επιχειρηματικότητα.
πάσχουμε έντονα στα θέματα διαχείρησης (έργου, ανρθώπινου δυναμικού, πόρων , χρόνου κλπ) ενώ αυτοί που υποτίθεται τα διδάσκονται δεν ξέρουν πως να τα εφαρμόσουν.
τράγικ....
Μη γράφεις τέτοια πράγματα. Δεν ισχύουν. :roflmao:

Στην προηγούμενη δουλειά κάθε εβδομάδα είχαμε άνθρωπο από την περιφέρεια να έρχεται και να συζητάμε τα όποια θέματα είχαμε. Από την αντιμετώπιση του πελάτη έως τα εσωτερικά θέματα της εταιρίας. Ο κάθε υπάλληλος είχε προσωπικό mail στο οποίο έρχονταν οι όποιες ενημερώσεις. Τώρα το γιατί έφυγα είναι μεγάλο θέμα και πρόσφατα έμαθα κάποια πράγματα που μου έφεραν τα πάνω κάτω αλλά δεν είναι επί του παρόντος.

Στην τωρινή μου δουλειά το εντελώς αντίθετο. Μας έχουν εντελώς γραμμένους. Κυριολεκτικά σκλαβάκια. Σκεφτείτε πως γίνεται μια Χ αλλαγή και την μαθαίνουμε μέρες μετά διότι και ο προϊστάμενος μας έχει εξίσου γραμμένους.

Δυστυχώς και εδώ συμβαίνει το ίδιο. Κάνουν συμφωνίες εκατομμυρίων με τις μεγάλες εταιρίες χωρίς ρήτρες κτλ. Οι υπάλληλοι αναλώσιμοι και ότι προλάβουμε. Τι 1-2 μέρες παράδοση τι μήνας.
Ένα από τα καλά του να μένεις σε μικρή επαρχιακή πόλη είναι και η γνωριμίες. Σήμερα ήθελα να ψωνίσω για εμένα ρούχα. Πήρα τον φίλο μου με το μαγαζί και του είπα τι θέλω. Τα φόρτωσε στο αυτοκίνητό του και πήγα σπίτι του. Έκανα τις δοκιμές μου και σαν καλό παιδί ψώνισα.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.989
Reaction score
12.782
Να πω εδώ πως παραγγελία από το αμαζόν τελεία φρου από 06/12 ήρθε σήμερα 16/12.

Έρχεται ο διανομέας στη δουλειά, ο κος Ολύμπιος, παρομοίως του λέω, ένα πακέτο σας έχω, δε μιλάς καλά του απαντώ. Μα μου λέει, μου του λέω, δεν περιμένω κάτι ακόμα, κι όμως να ορίστε μου λέει. Μάναμ χαλάς την πιάτσα, του λέω, σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, μου απαντά και φεύγει τρέχοντας να κάνει κάποιον άλλο χαρούμενο!
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.095
Μηνύματα
2.961.911
Members
38.287
Νεότερο μέλος
tenten300
Top