- Μηνύματα
- 30.532
- Reaction score
- 51
Απάντηση: deal Tata Motors-Ford για Jaguar, Land Rover????
'Οταν η πίεση του λαδιού πέσει κάτω από την πίεση των ατμών του (η οποία εξαρτάται από την θερμοκρασία) έχουμε την εξάτμιση του λαδιού.
Αν η εξάτμιση συμβεί μόνο λόγω της αύξησης της θερμοκρασίας τότε μιλάμε για βρασμό του λαδιού.
Αν όμως συμβεί μόνο εξαιτίας της πτώσης της πίεσης (λόγω αύξησης της ροής) τότε έχουμε σπηλαίωση.
Πρακτικά θέλουμε να αποφύγουμε σε έναν κινητήρα το "πουρί" από λάδι που δημιουργείται σε σημεία αλλαγής διεύθυνσης του λαδιού και κυρίως σε σημεία όπου θα εμφανισθεί αλλαγή στην πίεση του λαδιού πριν και μετά (όπως πχ στην αντλία του λαδιού)
Επιθυμούμε λοιπόν στην είσοδο της αντλίας την ελάχιστη δυνατή πίεση για να μην εμφανιστεί σπηλαίωση λόγω κρουστικής συμπίεσης (χοντρικά σα να λέμε ότι υπάρχει έντονη τάση σύγκρουσης μορίων λαδιού εξαιτίας της συμπίεσης από την φτερωτή της αντλίας).
Στα σύγχρονα λάδια υπάρχουν πολλά αντιαφριστικά υλικά (πρόσθετα που δεν επιτρέπουν το έντονο άφρισμα του λαδιού που δημιουργεί διάφορα προβλήματα όπως: σφάλματα στη μέτρηση της στάθμης λαδιού ή κακή λίπανση αφού οι φυσαλίδες μέσα στο λάδι θα περάσουν ανάμεσα σε μεταλλικές επιφάνειες-πχ κουζινέτα- και σπάζοντας απελευθερώνοντας αέρια δεν θα μειώσουν τις τριβές και.....blr).
Aυτά όμως τα αντιαφριστικά έχουν το κακό να προκαλούν ευκολότερα το φαινόμενο της σπηλαίωσης.
Και όσο περισσότερο καιρό έχουμε τα λάδια μας στο κάρτερ, τόσο πιο εύκολο είναι να προκαλέσουμε σπηλαίωση.
Πως μοιάζει?
Αν βγάλετε την τάπα συμπλήρωσης του λαδιού και την κοιτάξετε εσωτερικά θα δείτε την μαύρη πηχτή "βρομιά". Εδώ είμαστε....
Στην τάπα δεν μας ενοχλεί.
Φανταστείτε κάτι αντίστοιχο στην αντλία λαδιού ή στην είσοδο των αγωγών λαδιού προς τους εκκεντροφόρους πχ και να πως αρχίζουν τα προβλήματα. Στιγμιαίες στάσεις ροής λαδιού είναι ό,τι πρέπει για να προκαλέσουμε πανάκριβες φθορές....
Οι κατασκευαστές αναφέρουν πλέον αλλαγές λαδιών κάθε 30 χιλιάδες χιλιόμετρα.
ΟΚ
Υπολογίστε στην 3η ή 4η αλλαγή να εκταμιεύσετε ένα σεβαστό ποσό γενικής επισκευής κινητήρα ή και αλλαγής του. Θα έχουν βουλώσει τα πάντα, αφού τα καθαριστικά πρόσθετα των λιπαντικών δεν μπορούν να αντέξουν για 30 χιλιάδες χιλιόμετρα. Πόσο μάλλον όταν αυτά είναι συνήθως χιλιόμετρα στις πιο δύσκολες συνθήκες. Στις πόλεις.
Προσθέστε σε όλα τα παραπάνω και τις ακόμα μεγαλύτερες θερμοκρασίες λόγω υπερπλήρωσης και να ο δυναμίτης....
Ααα....και μην ξεχάσετε το προφανές!!!
Η 3η ή 4η αλλαγή λαδιών θα σας βρει εκτός εγγύησης και το μόνο που θα σας εγγυηθεί τις βόλτες σας είναι το πορτοφόλι!!!
Κανονικά τα λάδια θα έπρεπε να αλλάζονται με βάση τις ώρες λειτουργίας και όχι με τα χιλιόμετρα. Αλλά αυτό είναι θέμα άλλης κουβέντας.....:happy_4:
Και αυτό έλεγα και εγώ....
Αλλάαααα
Στο τρελαμένο 25χρονο μπορείς να του μιλήσεις για την ιδιαιτερότητα αυτή (στάση στο ρελαντί για 1 ή 2 ή 3 λεπτά αναλόγως του πρότερου...βιασμού) και εκείνος να την σεβαστεί μπροστά στον φόβο απώλειας μουλαριών και δευτερολέπτων ή km/h....
Ο απλός χρήστης, ηλικίας άνω των -άντα, που δεν ξέρει τίποτα για τα τέχνικα αυτά θέματα πως θα κάνει τέτοιες αγγαρείες??
Θα κάθεται η γυναίκα με τα παιδιά και τα καροτσάκια στην βροχή (γιατί μην ξεχνάμε, δεν περίσσεψαν λεφτά για γκαράζ) μέχρι να πέσουν οι στροφές της τουρμπίνας??? )( )( :crazy_1:
c:
Από την άλλη, αν ο οδηγός δεν ρίξει τίποτα "ξερογκαζιές" στο παρκάρισμα, μπορεί να περιμένει αυτά τα 2 λεπτά μέχρι να συγκεντρώσει κινητά, πορτοφόλια, να κλείσει παράθυρα και AC.....
Σε τελική ανάλυση το κόστος του Turbo Timer είναι ελάχιστο μπροστά στη φθορά. Αλλά μην ξεχνάμε....Οι αυτοκινητοβιομηχανίες κερδίζουν πολύ περισσότερα στην φάση "επισκευή τουρμπίνας".....Ιδιαίτερα εκτός εγγυήσεως....
Πάμε στα ημι-τεχνικά....:happy_4:Σπηλαιωση λαδιου?????Τι ειναι παλι αυτο?Για πεστω πιο απλα,σε γλωσα συνεργειαδικη, να το καταλαβουμε ολοι μας ρε γιαννη.
'Οταν η πίεση του λαδιού πέσει κάτω από την πίεση των ατμών του (η οποία εξαρτάται από την θερμοκρασία) έχουμε την εξάτμιση του λαδιού.
Αν η εξάτμιση συμβεί μόνο λόγω της αύξησης της θερμοκρασίας τότε μιλάμε για βρασμό του λαδιού.
Αν όμως συμβεί μόνο εξαιτίας της πτώσης της πίεσης (λόγω αύξησης της ροής) τότε έχουμε σπηλαίωση.
Πρακτικά θέλουμε να αποφύγουμε σε έναν κινητήρα το "πουρί" από λάδι που δημιουργείται σε σημεία αλλαγής διεύθυνσης του λαδιού και κυρίως σε σημεία όπου θα εμφανισθεί αλλαγή στην πίεση του λαδιού πριν και μετά (όπως πχ στην αντλία του λαδιού)
Επιθυμούμε λοιπόν στην είσοδο της αντλίας την ελάχιστη δυνατή πίεση για να μην εμφανιστεί σπηλαίωση λόγω κρουστικής συμπίεσης (χοντρικά σα να λέμε ότι υπάρχει έντονη τάση σύγκρουσης μορίων λαδιού εξαιτίας της συμπίεσης από την φτερωτή της αντλίας).
Στα σύγχρονα λάδια υπάρχουν πολλά αντιαφριστικά υλικά (πρόσθετα που δεν επιτρέπουν το έντονο άφρισμα του λαδιού που δημιουργεί διάφορα προβλήματα όπως: σφάλματα στη μέτρηση της στάθμης λαδιού ή κακή λίπανση αφού οι φυσαλίδες μέσα στο λάδι θα περάσουν ανάμεσα σε μεταλλικές επιφάνειες-πχ κουζινέτα- και σπάζοντας απελευθερώνοντας αέρια δεν θα μειώσουν τις τριβές και.....blr).
Aυτά όμως τα αντιαφριστικά έχουν το κακό να προκαλούν ευκολότερα το φαινόμενο της σπηλαίωσης.
Και όσο περισσότερο καιρό έχουμε τα λάδια μας στο κάρτερ, τόσο πιο εύκολο είναι να προκαλέσουμε σπηλαίωση.
Πως μοιάζει?
Αν βγάλετε την τάπα συμπλήρωσης του λαδιού και την κοιτάξετε εσωτερικά θα δείτε την μαύρη πηχτή "βρομιά". Εδώ είμαστε....
Στην τάπα δεν μας ενοχλεί.
Φανταστείτε κάτι αντίστοιχο στην αντλία λαδιού ή στην είσοδο των αγωγών λαδιού προς τους εκκεντροφόρους πχ και να πως αρχίζουν τα προβλήματα. Στιγμιαίες στάσεις ροής λαδιού είναι ό,τι πρέπει για να προκαλέσουμε πανάκριβες φθορές....
Οι κατασκευαστές αναφέρουν πλέον αλλαγές λαδιών κάθε 30 χιλιάδες χιλιόμετρα.
ΟΚ
Υπολογίστε στην 3η ή 4η αλλαγή να εκταμιεύσετε ένα σεβαστό ποσό γενικής επισκευής κινητήρα ή και αλλαγής του. Θα έχουν βουλώσει τα πάντα, αφού τα καθαριστικά πρόσθετα των λιπαντικών δεν μπορούν να αντέξουν για 30 χιλιάδες χιλιόμετρα. Πόσο μάλλον όταν αυτά είναι συνήθως χιλιόμετρα στις πιο δύσκολες συνθήκες. Στις πόλεις.
Προσθέστε σε όλα τα παραπάνω και τις ακόμα μεγαλύτερες θερμοκρασίες λόγω υπερπλήρωσης και να ο δυναμίτης....
Ααα....και μην ξεχάσετε το προφανές!!!
Η 3η ή 4η αλλαγή λαδιών θα σας βρει εκτός εγγύησης και το μόνο που θα σας εγγυηθεί τις βόλτες σας είναι το πορτοφόλι!!!
Κανονικά τα λάδια θα έπρεπε να αλλάζονται με βάση τις ώρες λειτουργίας και όχι με τα χιλιόμετρα. Αλλά αυτό είναι θέμα άλλης κουβέντας.....:happy_4:
Σωστά τα λες Τάκη.Επιπλεον το καρβουνιασμα στο λαδι ειναι κατα 99% φτεξιμο του οδηγου που δεν αφηνει το αμαξι να δουλεψει ρελαντι για 2 λεπτα πριν το σβησει μετα απο μεγαλο ταξιδι η' μετα απο σκισιμο.
Και αυτό έλεγα και εγώ....
Αλλάαααα
Στο τρελαμένο 25χρονο μπορείς να του μιλήσεις για την ιδιαιτερότητα αυτή (στάση στο ρελαντί για 1 ή 2 ή 3 λεπτά αναλόγως του πρότερου...βιασμού) και εκείνος να την σεβαστεί μπροστά στον φόβο απώλειας μουλαριών και δευτερολέπτων ή km/h....
Ο απλός χρήστης, ηλικίας άνω των -άντα, που δεν ξέρει τίποτα για τα τέχνικα αυτά θέματα πως θα κάνει τέτοιες αγγαρείες??
Θα κάθεται η γυναίκα με τα παιδιά και τα καροτσάκια στην βροχή (γιατί μην ξεχνάμε, δεν περίσσεψαν λεφτά για γκαράζ) μέχρι να πέσουν οι στροφές της τουρμπίνας??? )( )( :crazy_1:
Υπάρχει το χειρόφρενο πρώτ' από όλα.Οσον αφορα το turmpo timer ειναι καθαρα θεμα ασφαλειας γιατι θα πρεπει το αμαξι να δουλευει με νεκρα αναγκαστικα.Φαντασου τωρα καποιος να κλειδωσει το αμαξι,του που δουλευει στο ρελαντι,να απομακρινθει απο αυτο και εκεινο να αρχισει να τσουλαει στη κατηφορα.
Από την άλλη, αν ο οδηγός δεν ρίξει τίποτα "ξερογκαζιές" στο παρκάρισμα, μπορεί να περιμένει αυτά τα 2 λεπτά μέχρι να συγκεντρώσει κινητά, πορτοφόλια, να κλείσει παράθυρα και AC.....
Σε τελική ανάλυση το κόστος του Turbo Timer είναι ελάχιστο μπροστά στη φθορά. Αλλά μην ξεχνάμε....Οι αυτοκινητοβιομηχανίες κερδίζουν πολύ περισσότερα στην φάση "επισκευή τουρμπίνας".....Ιδιαίτερα εκτός εγγυήσεως....
Και εγώ!!! :cool_11: :cool_11: :cool_11: :cool_11:Στα αλλα που λες ειμαι συμφωνος :happy_4: