Eλαστικό χωρίς αέρα!

Μηνύματα
7.401
Reaction score
1.467
Όλα αυτά από τη διαφορά συγκέντρωσης του αζώτου από το 78% στο 85-90%;; Κάποιο λάκκο έχει η φάβα...

Όσο για τα μηχανάκια στα βενζινάδικα απλό είναι. Γεμίζουμε στο βενζινάδικο, και αδειάζουμε με το δικό μας πιστοποιημένο πιεσόμετρο. Όσο καλή και να είναι η τρόμπα, ευκολότερα αδειάζεις παρά γεμίζεις...
 

Μηνύματα
1.133
Reaction score
5
Απάντηση: Eλαστικό χωρίς αέρα!

Δύο σημεία στην κουβέντα που άνοιξε όσον αφορά τη μοτοσυκλέτα:

O συχνός έλεγχος στις πιέσεις των ελαστικών είναι πολύ ζωτικότερης σημασίας απ΄ότι στο αυτοκίνητο αφού επηρεάζουν καθοριστικά την συμπεριφορά και συνδέονται πολύ πιο άμεσα με την ασφάλεια του ήδη σημαντικά πιο εκτεθειμένου αναβάτη
Δεν είναι υπερβολή οτι πρέπει να ελέγχουμε κάθε φορά που καβαλάμε και πάντως σε κάθε μοτοβόλτα....

Οι πιέσεις του κατασκευαστή είναι μια μέση συνισταμένη που βγαίνει από παράγοντες όπως σχετικά χαμηλός χρόνος ζεστάματος, ανθεκτικότητα σε παρατεταμένες υψηλές ταχύτητες, αντοχής σε βάρη, διάρκεια, κλπ κλπ
Γνώμη μου είναι να τηρούνται το δυνατόν πιο πιστά εξαιρουμένων μόνο περιπτώσεων με ελεγχόμενες συνθήκες (όπως πίστα που σημειωτέον είναι πάντα προς τα κάτω!)
Για παράδειγμα μια πίεση +10 psi (όπως ανεφέρθη) αργεί σημαντικά να φέρει το ελαστικό σε θερμοκρασία λειτουργίας με άμεσο αντίκτυπο (εκτός τη φθοράς της μέσης του πέλματος-χαζοσπιναρίσμα) στο φρενάρισμα, κράτημα υπό κλίση κλπ ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες ή κοντινές αποστάσεις εκθέτοντας ακόμα περισσότερο τον αναβάτη σε απρόβλεπτες καταστάσεις ή συνέπειες.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.901
Μηνύματα
2.922.164
Members
38.110
Νεότερο μέλος
ddb
Top