East Electronics για γελια η για κλαμματα…

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.892
Reaction score
81.132
βλεπεις οτι αλλαξε το ποστ αλλα επιμενεις, η φραση εμεινε απο κοπι αλλης φρασης μετα την διορθωσα
και πως νομίζεις ότι λειτουργεί το σύστημα? από την ώρα που θα πατήσει ριπλάι κλειδώνει εκείνο το κείμενο για το οποίο πρόκειται να απαντήσω....δεν ανανεώνεται αυτόματα

γιατι εαν εχεις προσωπικα αυτα λυνονται προσωπικα οχι μεσω ενος σαιτ.
για περιέγραψε μου πως?
 


Μηνύματα
459
Reaction score
717
daharis666, τον τρέλανες τον άνθρωπο και το κάνεις καλά...Άστον στην ησυχία του, είχε ένα θέμα το έθεσε τέλος..Και άλλες φορές έχω προσεξει όταν κάποιος λέει κάτι το παίρνεις προσωπικά και στο τέλος μονοπωλείς και καταστρεφεις την συζήτηση....
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.892
Reaction score
81.132
daharis666, τον τρέλανες τον άνθρωπο και το κάνεις καλά...Άστον στην ησυχία του, είχε ένα θέμα το έθεσε τέλος..Και άλλες φορές έχω προσεξει όταν κάποιος λέει κάτι το παίρνεις προσωπικά και στο τέλος μονοπωλείς και καταστρεφεις την συζήτηση....
το προσωπικό που το είδες? αυτός εξαπέλυσε χαρακτηρισμούς κ ειρωνείες προς το πρόσωπο μου από την πρώτη του απάντηση...

δηλαδή κάποιος μπορεί να κάνει ανώνυμα μια καταγγελία για ένα κατάστημα σε δημόσιο φόρουμ χωρίς αποδείξεις ..μόνο λόγος συμβόλαιο...και δεν θα ρωτήσουμε λεπτομέρειες να καταλάβουμε τι συμβαίνει?

μια έλεγε αυτά ...μετά τα έσβηνε κ τα διόρθωνε και έλεγε άλλα....κατηγόρησε ότι έσβησα μηνύματα ενώ δεν ισχύει κάτι τέτοιο...υπάρχει ιστορικό.... και το πήρα εγώ επί προσωπικού?
 

gid

Μηνύματα
8.347
Reaction score
9.614
@stavrosz

Έχεις 99% δίκιο στην κριτική που έχεις ασκήσει.

Έχοντας υπάρξει πελάτης του μαγαζιού δύο φορές, πιστεύω πως και οι δύο ξέρουν καλά τη δουλειά τους και έχουν καλή και ειλικρινή διάθεση απέναντι στον πελάτη. Ωστόσο δεν έχουν καλή οργάνωση, τους ξεφεύγουν πράγματα από επιπολαιότητα, κι αυτό βασικά το παραδέχθηκε ο Σάκης ήδη. Με αυτό κατά νου, δε θα διστάσω να τους πάω μηχάνημα στο μέλλον αν χρειαστεί.

Με απρόκλητα καρφιά και προσβολές και εμπάθειες μην ασχολείσαι, δε θα βγάλεις άκρη.
 

Μηνύματα
7.770
Reaction score
2.766
Παρεμπιπτόντως, ο Πανταζόπουλος στην οδό Σολωμού στην Αθήνα, εκτός απο ηχεία και μεγάφωνα επισκευάζει και συσκευές ήχου.
Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος και ο ίδιος αλλά και οι φίλοι μου.
Δεν θελω να πω πολλά για τον κ. Πετρόπουλο της East Electronics ούτε για τους συνεργάτες του , γιατί έχω εκτεθεί, κυρίως απο γνωστούς που τους έστειλα εκεί για επισκευές ή και βελτιώσεις συσκευών ήχου .
Πότε δεν έστειλα δικό μου μηχάνημα στην East Electronics γιατί τα περισσότερα τα επισκευάζω ο ίδιος, επειδή έχω θέμα με τα υλικά, θέλω να είμαι σίγουρος ότι είναι γνήσια από έγκυρες πηγές του εξωτερικού και ποτέ απο Κίνα .
Καταλαβαίνω απόλυτα τον νηματοθετη Σταύρο.
Υπομονή φίλε και ψυχραιμία
.
 
Last edited:

stavrosz

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.374
Reaction score
1.799
Κλεινοντας το θεμα ενω η east electronics ενημερωθηκε και συμμετειχε στην κουβεντα ( με ενα λογιδριο αλλα λογια να αγαπιομαστε- οτι ο κοσμος δεν εχει σημερα χρηματα και δεν παιρνει τις συσκευες του …λες και εχει σχεση αυτο με το οτι δεν καναν την δουλεια τους ) ειτε στο νημα ειτε ιδιωτικα δεν ζητησε συγνωμη ουτε προσφερθηκε να κανει το σερβις που δεν εκανε. Δηλαδη σας γραφουμε κανονικα. Δεν θα πηγαινα βεβαιως αλλα τυπικα θα επρεπε να το κανουν. Αμετανοητοι και απαραδεκτοι.
 


Μηνύματα
225
Reaction score
677
χωρίς επίσης να έχω καμία απολύτως σχέση με τον Πετρόπουλο μια δυο πεντεξ παρατηρήσεις

1.Αν δεν σου αρέσει το μαγαζί σαν εικόνα..δεν μπαίνεις
2.Αν δεν σου αρέσει ο τρόπος συμπεριφοράς...φεύγεις
3.Εφόσον έκρινες από την αρχή ότι σε είχαν γράψει στο 3μηνο...και έβλεπες ότι δεν υπήρχε η εκτίμηση -συνεννόηση που ήθελες γιατί το πήγες?
4.Το σέρβις ηλεκτρονικών δεν είναι πλυντήριο αυτοκινήτων μέσα-έξω....δεν είναι υποχρεωμένος κανένας να καθαρίζει τις βρωμιές σου... (πλην του εσωτερικού γιατί αφορά την επισκευή)...εκτός κ αν ζητηθεί από τον πελάτη ή το κάνει ο μάστορας οικειοθελώς
5. Προσωπικά αν μου ζητούσες εκ νέου το άνοιγμα της συσκευής για να δεις την επισκευή....δηλαδή να χαζέψεις κάτι που δεν καταλαβαίνεις...θα σε χρέωνα έξτρα
5. για την 50άρα που έδωσες χωρίς απόδειξη υπεύθυνος είσαι εσύ και μόνο...
6. υποχρέωση του σέρβις είναι να σου δείξει ότι παίζει μπροστά σου...κάτι που βλέπω δεν έγινε κακώς... αλλά συνηγόρησες και εσύ


Υ.Γ. σορρυ αν κατάλαβα καλά....αλλά μας άνοιξες ένα νήμα για να γράψεις σήμερα για ένα περιστατικό που συνέβη πριν χρόνια γιατί ακριβώς?
Αυτά που περιγράφεις σαν υποχρώση του πελάτη αλλά καμία υποχρώση του επαγγελματία πχ απόδειξη, να δείξει ότι η συσκευή είναι λειτουργική κλπ ούτε στο μπου@@λο της Κυρ Ασημίνας δεν γίνονται!
 

Μηνύματα
4.223
Reaction score
3.759
Από προσωπική εμπειρία , δεν έχω μείνει ευχαριστημένο με το service. Το να πηγαινοφέρνεις το μηχάνημα σε ένα χώρο χωρίς παρκινγκ στο κέντρο είναι απαγορευτικό, ειδικά αν έχει και κάποιο όγκο.

Όσο για την καφενιακή κατάσταση του χώρου και των ανθρώπων θα συμφωνήσω. Πήγα με το τρίχρονο γιο μου και έκοβες με το μαχαίρι την τσιγαρίλα. Χώρια τα μπινελίκια που έπρεπε να ακούει το μικρό.

Θέλει σοβαρότητα και επαγγελματισμό η παροχή υπηρεσιών.
 

Μηνύματα
13.859
Reaction score
11.523
Ο πατέρας μου όταν είχε το μαγαζί, πάντα έβαζε τις συσκευές να παίξουν όταν ερχόταν ο πελάτης να τις παραλάβει. Έτσι όλοι ήταν σίγουροι για την επισκευή. Επίσης κρατούσε και τα αλλαγμένα εξαρτήματα και αν ο πελάτης το ζητούσε, του τα έδειχνε ή και έδινε.
Υπήρχαν και κάποιες λίγες περιπτώσεις που μετά την επισκευή, όταν ερχόταν ο πελάτης η συσκευή δεν λειτουργούσε για κάποιο λόγο. Δεν την έδινε, την ξαναέφτιαχνε.
 

Var

Μηνύματα
34
Reaction score
75
Προσωπικά, δυο φορές που χρειάστηκε να πάω μηχανήματα, την μια φορά έμεινα ευχαριστημένος την δεύτερη όχι, ούτε το έκανα θέμα.
Το πρόβλημα με την east electronics τα τελευταία αρκετά χρόνια είναι ότι έχει πολλή δουλειά και δεν μπορεί να το διαχειριστεί.
 

Μηνύματα
73
Reaction score
146
Όντας στην απ έξω καθότι δεν έχω εμπειρία με το συγκεκριμένο κατάστημα , αλλά με βάση τα γραφόμενα τόσο του ίδιου όσο και του παθόντα όπως και τις αναφορές άλλων μελών εδώ , διαπιστώνω πως το μόνο πρόβλημα που υπάρχει μάλον είναι οργανωτικής φύσεως κ μόνο από πλευράς πωλητή και ίσως παραπάνω απο το επιτρεπτό όριο εφησυχασμός από πλευράς καταναλωτή , βλεπε πρόταση live επίδειξης ορθής λειτουργίας κτλ.

Δυστυχώς υπάρχει ανασφάλεια πια και καχυποψία σχεδόν παντού , όπως και έλλειψη εμπιστοσύνης....απο σοβαρα θεματα υγείας μέχρι και για μια απλή επισκευή ενός τηλεφώνου πχ..


Σε χειρότερο βαθμό βέβαια και γενικευοντας την κατάσταση τέτοιου είδους περιστατικά συμβαινουν συνήθως μόνο σε μονοπωλιακες σχεδον καταστασεις και εξειδικευμενα δυσευρετα πια επαγγέλματα βλέπε ηλεκτρολογοι , υδραυλικοι , καυστηραντζήδες ακόμα και σερβις αμαξιων κ εξωλεμβιων μηχανων...ανοιγουν 1000000 δουλειες εχοντας πανω απο τις μισες δουλειές στην αναμονη κ προσθετουν κ αλλες για να μην χασουν χρήμα....με κοινό αποτελεσμα αυτών αρκετους δυσαρεστημένους πελάτες , τρελούς χρόνους αναμονής και τελικά λογω βιασυνης εξυπηρετησης ολων αυτών να υπάρχει προχειρότητα στο τελικό αποτέλεσμα.

Και τονίζω πως δεν αναφέρομαι στο μάστορα εδω μην παρεξηγηθώ προς θεού με τον ανθρωπο δεν τον ξέρω κιόλας...την αίσθηση μου απλα καταθέτω ορμώμενος από τον τιτλο θεματος του νηματοθέτη για το τι συμβαίνει εκει εξω και απο την δικια μου οπτικη !

Προσωπικά μιλώντας αυτός ήταν κ ο λόγος που αλλο σπουδασα , αλλη ετυχε να είναι η κυρια εργασία μου και ταυτόχρονα αναγκαστικά και από εγωισμό έμαθα να κάνω για ιδία χρήση τον υδραυλικό , τον επισκευαστή προβολικών μέσων (όχι σε επίπεδο πλακέτας ακόμη…χαχα) , τον κατασκευαστη πύργων υπολογιστών , τον λογιστή της οικογενειας , τον μπογιατζή , τον συντηρητή εξωλέμβιων μηχανών..τον πολυεστερατζή...τον μπαλονά.... Όχι για να το παίξω μούρη κ εξυπνάκιας…αλλά γιατί σε κάποιες εκ των περιπτώσεων εξαπατήθηκα και πεταγα τα λεφτα μ τσάμπα... χωρίς να παίρνω αυτά για τα οποία πλήρωνα... Σίγουρα υπάρχουν κ αξιόλογες κ έμπιστες προτάσεις εκεί έξω αλλά υπομονή γιοκ πια....συν του οτι αυτοί οι λίγοι κ καλοί θα έχουν τρελή αναμονη....

Ετσι εγωιστικα πια και από ανάγκη... έκατσα , διαβασα , είδα , έμαθα και έπραξα.

Μάθε τεχνη κι αστηνε και αμα πεινασεις πιαστηνε!!!

Μαμηθηκαμε οι περισσότεροι για μεταπτυχιακα κ σπουδες ανωτατων σχολών και καλά κάναμε άμα μασ άρεσε αληθινά....δικηγόροι , γιατροί , λογιστές , αρχιτέκτονες και managers περισσότεροι και από τα περίπτερα πλέον...σε κάθε τετράγωνο τουλάχιστον 3 από δαύτους...

Αλλου όμως είναι το φαί πλέον για την next generation...καλοί οι τίτλοι κρεμασμένοι στον τοίχο αλλά δεν φέρνουν πια λεφτα για όλους….τουλάχιστον εδώ στο ελλάντα..
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.977
Reaction score
17.200
Όπως και να 'χει, άσχετα από το εν λόγω κατάστημα, επίδειξη καλής λειτουργίας κατά την παραλαβή.

Ενίοτε και ...επίδειξη κακής λειτουργίας κατά την παράδοση.. για να ξέρουν όλοι τι θα επισκευαστεί.
( κάποια χρόνια που δούλεψα ως service σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, το απαιτούσα τακτικά και με γλύτωσε από πολλά, π.χ.:
Πελάτης: το laptop δε μπαίνει στο facebook
Εγώ: Το ανοίγω μπροστά του... δεν ανοίγει καν... πιο facebook βρε φίλε, εδώ δεν κάνει κουκου, θα μου λες μετά γιατί χρέωσα σκληρό δίσκο ή δεν ξέρω τι;;; επειδή απλά λες εσύ πως δεν έχει τίποτα... απλά... δε μπαίνει στο facebook;;; )
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.245
Reaction score
1.118
Μπορω να θελεις να σου προτεινω καταστημα το οποιο σαν εικονα θα ειναι πολυ καλυτερο απο το δικο μας θεωρω οτι η δουλεια που θα γινει θα ειναι σπεσιαλ , επιβεβαιωνω επισης οτι οσες φορες εχω δει δουλεια παντα ειναι με τοπ υλικα και σουπερ καθαρα ...

Υπαρχουν ομως δυο προβληματα
το ενα ειναι οτι πρακτικα απιθανο ο συγκεριμενος τεχνικος να ασχοληθει με ενα τετοιο προιον
και το δευτερο ειναι οτι στην απιθανη περιπτωση που ασχοληθει η τιμη του δεν εχει απολυτως καμμια σχεση με αυτο που πληρωσες ....

Οποτε ναι η αγορα προσφερει επιλογες
Ο καθε ενας απο εμας εχει παραπανω απο μια λυση ....

κατα τα αλλα η συνεχιση αυτου του νηματος με αυτες τις συνθηκες μου ειναι αδιαφορη

Ουσια για μενα εχει αν ενας πελατης εχει οποιοδηποτε θεμα γιατι πανω απο ολα ειμαστε ανθρωποι και δεν ειναι καθολου απιθανο και λαθος να εχουμε κανει και τσπ να εχουμε εφαρμοσει μια κακη πρακτικη .

Παρολα αυτα ειμαστε εκει απανταμε τηλεφωνα αναγνωριζουμε τα λαθη μας προσπαθουμε να δωσουμε λυση .


σας ευχαριστω πολυ
 

stavrosz

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.374
Reaction score
1.799
Προσωπικά, δυο φορές που χρειάστηκε να πάω μηχανήματα, την μια φορά έμεινα ευχαριστημένος την δεύτερη όχι, ούτε το έκανα θέμα.
Το πρόβλημα με την east electronics τα τελευταία αρκετά χρόνια είναι ότι έχει πολλή δουλειά και δεν μπορεί να το διαχειριστεί.
Κατσε φιλε μου , δηλαδη ενας ονομα χειρουργος εαν εχει πολλους ασθενεις ειναι λογικο να ξεκανει καποιους επειδη επεσε πολυ δουλεια;
Οποιος εχει πολυ δουλεια πηγαινει σε μεγαλυτερο χωρο, προσλαμβανει και 2-3 αλλους να βρει δουλιτσα ο κοσμος….. και βαζει και ποιοτικα κριτηρια στη δουλεια του και κυριως ελεγχο του τι γινεται μεσα στην επιχειρηση. Οσο πιο πολυ δουλεια εχεις τοσο πιο προσεκτικος πρεπει να εισαι για να δικαιωσεις την εμπιστοσυνη του κοσμου.
 

Μηνύματα
17.024
Reaction score
24.286
προσλαμβανει και 2-3 αλλους
απ έξω απ΄εξω καταλαβαίνω οτι κάτι τέτοιο έχει συμβεί και ο υπάλληλος απλά παρέδωσε κάτι που δεν επισκευάστηκε ποτέ για διάφορους λόγους, πχ είχε ακούσει μπινελίκια για παραγωγικότητα οτι έχει τόσες μέρες το γμ ράδιο για επισκευή και ακόμα να το τελειώσει - έτοιμο είναι !!! κλπ
εσύ δεν φταις προφανώς και δικαιούσαι να διαμαρτύρεσαι εφόσον πλήρωσες για εργασία που δεν έγινε ποτέ.
 

Μηνύματα
7.770
Reaction score
2.766
Το θέμα των αποδείξεων, που δεν εκδίδει το συγκεκριμένο κατάστημα, είναι πολύ σοβαρή καταγγελία.
Το έχετε αντιληφτεί κύριοι ότι μπορείτε πλέον να κάνετε επώνυμη ή ανώνυμη καταγγελία , εύκολα και απλά ;

Δείτε πως και μην λυπάστε κάνεναν, γιατί όσα γλυτώνουν αυτοί τα πληρώνουμε εμείς και τα παιδιά μας.

 

Μηνύματα
7.525
Reaction score
12.382
Το θέμα είναι ότι δεν έγινε δοκιμή του μηχανήματος για να επιβεβαιωθεί η σωστή λειτουργική του κατάσταση. Δεν κάνω συγκρίσεις μιας που δεν έχω συνεργαστεί με τον Σάκη, αλλά όταν αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Bryston τελικό και τον πήγα στην αντιπροσωπεία για έλεγχο, την ημέρα που ήταν να τον παραλάβω ( κλείσαμε ραντεβού βέβαια ), ο ενισχυτής ήταν πάνω στον πάγκο και έπαιζε. Και αφού μου έκανε μια ενδελεχή παρουσίαση του ενισχυτή και επιβεβαιώθηκε ότι λειτουργούσε όπως έπρεπε, τότε ο τεχνικός τον αποσύνδεσε, τον έβαλε στο κουτί του και μου τον παρέδωσε. Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι ελέγχθηκε το tuner απο την East πάνω σε ειδικό εξοπλισμό και επιβεβαιώθηκε τεχνικά η ορθή λειτουργία του. Ο πελάτης όμως, πρέπει να το δει κιόλας ( να το ακούσει ) ότι λειτουργεί σωστά. Θυμάμαι στη δεκαετία του 80 που στέλναμε τηλεοράσεις για επισκευή ( δύο φορές δηλαδή θυμάμαι, τέλος πάντων ). Κάθε φορά, ο τεχνικός έβαζε τη τηλεόραση να λειτουργήσει και μετά ζητούσε να πληρωθεί και την παρέδιδε.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.439
Μηνύματα
2.976.691
Members
38.317
Νεότερο μέλος
gap
Top