Eπιστρέφει το Fiat 124 Spider

Μηνύματα
30.852
Reaction score
25.467
ΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΝ ΕΤΕΙ 1989......

ΠΙΝΙΝΦΑΡΙΝΑ ΜΥΘΟΣ.

ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΓΙΑ ΦΕΡΡΑΡΙ.

ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΦΕΥΓΑΝ ΤΑ ΤΣΙΣΑ.....

 

Μηνύματα
30.852
Reaction score
25.467
Τα ρημάδια τα DELLORTO ΠΟΤΈ να μην μπορεί να τα ρυθμίσει κανείς. Οχι ότι τα weber ήταν καλύτερα, αλλά τουλάχιστον λίγο πιο σταθερά.
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕΤΟΥ ΡΟΗΣ ΒΕΜΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΜΟΝΟ Η ΦΙΑΤ.

ΚΑΙ ΣΤΟ 124 ΣΠΟΡ ΚΟΥΠΕ 1600 110ΗΡ ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΧΕ.

 

Μηνύματα
30.852
Reaction score
25.467
ΚΑΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΠΟΥ ΦΟΡΑΓΕ ΤΟΝ V6 2,0 KAI 2,4.

FERRARI 206 GT KAI 246 GT

FERRARI 206 GTS KAI 246 GTS (TARGA)



TO AYTOKINHTO TOY TONY KERTIS ΣΤΟΥΣ "ΑΝΤΙΖΗΛΟΥΣ"....

 

Μηνύματα
260
Reaction score
137
Μοτέρ 1500 τούρμπο να υποθέσουμε. Οπως και το νέο MX5 ?

Η τα τωρινά απο το 500 ?
 
Last edited:

Μηνύματα
30.852
Reaction score
25.467
ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ 1,4 ΑΜΠΑΡΘ 170ΗΡ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ/ΣΕΙΡΙΑΚΟ 7ΑΡΙ ΣΤΗΝ ΧΑΜΗΛΗ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ 1,8 ΚΑΙ 240ΗΡ ΤΗΣ ΚΟΥΑΝΤΡΙΦΟΛΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΕΙΡΙΑΚΟ 7ΑΡΙ.
ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.....
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
AN EINAI ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!

ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΕ.....
Η ΦΙΑΤ ΠΡΙΝ ΤΟ 124 ΣΠΑΙΝΤΕΡ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΑ ΣΠΟΡ ΚΑΜΠΡΙΟ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΓΛΕΖΟΥΣ.
Ναι καλά κρασιά!!! Εάν αυτό το πάρκαρες με μία ρόδα πάνω στο πεζοδρόμιο, μετά έπρεπε να βγεις έξω πηδώντας από πάνω, γιατί αν έκανες το λάθος να ανοίξεις την πόρτα δεν ξανάκλεινε μετά από την στρέβλωση που είχε το σασί επειδή η μία ρόδα πατούσε σε διαφορετικό επίπεδο από τις άλλες τρεις! :focus:

 

Μηνύματα
260
Reaction score
137
Τα πιο χαμηλα απο τη δική μου μικρή εμπειρία είναι Elise , Smart Roadster και MX5. Ειδικα τα 2 πρώτα. Το Barchetta αμα δεν το χαμληλωνες να το κάνεις ερπετό το ψιλοανέβαζες.
 

Μηνύματα
260
Reaction score
137
ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ 1,4 ΑΜΠΑΡΘ 170ΗΡ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ/ΣΕΙΡΙΑΚΟ 7ΑΡΙ ΣΤΗΝ ΧΑΜΗΛΗ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ 1,8 ΚΑΙ 240ΗΡ ΤΗΣ ΚΟΥΑΝΤΡΙΦΟΛΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΕΙΡΙΑΚΟ 7ΑΡΙ.
ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.....
Ξέχασες και την Φεράρι του φτωχού. 20V Turbo στο Κουπε.
 

Μηνύματα
30.852
Reaction score
25.467
Ναι καλά κρασιά!!! Εάν αυτό το πάρκαρες με μία ρόδα πάνω στο πεζοδρόμιο, μετά έπρεπε να βγεις έξω πηδώντας από πάνω, γιατί αν έκανες το λάθος να ανοίξεις την πόρτα δεν ξανάκλεινε μετά από την στρέβλωση που είχε το σασί επειδή η μία ρόδα πατούσε σε διαφορετικό επίπεδο από τις άλλες τρεις! :focus:

ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 128 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.

ΣΤΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΠΙΣΩΚΟΥΝΗΤΑ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

ΤΑ 124 ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΡΙΤΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΝΤΣΙΑ.

ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΠΙΝΙΝΦΑΡΙΝΑ ΗΤΑΝ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ.

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΡΕΤΙ ΦΙΑΤ.

 



Μηνύματα
30.852
Reaction score
25.467
ΟΚ. Αλλα πήγαινε πολυυυυυ καλα.
ΟΝΤΩΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΓΕ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ

ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΑΥΤΟ.....

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ.

ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΦΥΤΙΛΙΑ.....
 

Μηνύματα
260
Reaction score
137
ΟΝΤΩΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΓΕ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ

ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΑΥΤΟ.....

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ.

ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΦΥΤΙΛΙΑ.....
Ενώ με τα SaxoRalla οχι ?

Να σου υπενθυμίσω οτι υπάρχουν επικίνδυνοι ανθρωποι. Και οχι αμάξια.

Τα ίδια λεγανε και μερικά τρίμηνα πριν για το SMART.

Πάει ο καθένας και κάνει καραγκιοζιλίκια και μετά φταίει το αμάξι.

Κι εγω σκάλιζα τα αμάξια οταν μπορούσα οικονομικά.

Δεν σημαίνει οτι επρεπε να θέτω σε κίνδυνο ζωες άλλων.

Κι οπου έκανα μ@λ@κιες φρόντιζα να είμαι μόνος μου.
 
Last edited:

Μηνύματα
30.852
Reaction score
25.467
ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΞΟΡΑΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΥΝΤΟΤΟΥΡΜΠΑ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΟΝΤΑΚΙΑ ΕΠΙΣΗΣ.

ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.

ΜΕΤΑ ΑΠΛΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΧΑΜΟΣ.....

ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΡΙΑ ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥΣ.

ΤΑ ΣΜΑΡΤ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 80 ΧΛΜ.

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΜΕ ΠΛΕΥΡΙΚΟ ΑΝΕΜΟ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟ.....
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.828
Reaction score
2.427
Πωπω τι μου θυμισατεεεε..
Νεος στη δουλεια, πηγα για παραλαβη υλικων και βλεπω ενα 124 σπορ, νομιζω (δηλ.: ΑΝ θυμαμαι καλα:)) σαν αυτο της πρωτης φωτο του Νικ.
Ρωταω "ποιανου ειναι αυτο;" (σημ. μεταχειρισμενο ηταν), "του αφεντικου" μου λενε "α -λεω απο μεσα μου - τωρα φ@στη σε ...εφτιαξα, αν θες μη το δινεις";)...φυσικα ...το΄δωσε;). Βρε σεις τι ηταν εκεινο; στα στροφιλικια δεν καταλαβαινε τιποτα, φοβερο αυτ/το! Φυσικα, καμαρωνε ο "αφεντικος": "ειδες τι πηρα,ε; ". Σιγα και ηξερε ΤΙ πηρε - απλα φιγουρα ηθελε να κανει, αν ηξερε δεν θα΄παιρνε κατι γαλλικα φορτηγα (Μπερλιε νομιζω τα λεγανε) που βγηκαν ΠΕΕ σε ενα 6μηνο!
Ακομη το θυμαμαι!

SeasideGR: "Κι οπου έκανα μ@λ@κιες φρόντιζα να είμαι μόνος μου"
Παρομοιως: Λαρισα_Γιαννινα...2.15΄ στον παλιο δρομο, Καταρα κλπ, - κανονικα 3.0 ωρες - αλλα μονος!

Ειπατε για τα Βεμπερ: ειχα βαλει ενα διπλο στο Φιατ Ριτμο 1600 -τουρμπο εγινε...αλλα ετρωγε!
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.656
Reaction score
27.583
Ετσι είναι Λάκη. Αμα δεν τρώει δεν πάει.
Το σωστό είναι άμα δεν καίει δεν πάει.

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕΤΟΥ ΡΟΗΣ ΒΕΜΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΜΟΝΟ Η ΦΙΑΤ.

ΚΑΙ ΣΤΟ 124 ΣΠΟΡ ΚΟΥΠΕ 1600 110ΗΡ ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΧΕ.


Γιατί τα καθοδικής ροής ήταν πιο έυκολα στην ρύθμιση?
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
30.852
Reaction score
25.467
Ετσι είναι Λάκη. Αμα δεν τρώει δεν πάει.
Το σωστό είναι άμα δεν καίει δεν πάει.




Γιατί τα καθοδικής ροής ήταν πιο έυκολα στην ρύθμιση?

ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ "ΡΟΥΦΗΧΤΡΑΣ" (ΕΡΓΑΛΕΙΟ) ΠΟΥ ΕΙΧΕ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.

ΣΙΓΟΥΡΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.

ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ.....
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.656
Reaction score
27.583
Ναι δεν αντιλέγω , αλλά πιο δύσκολα στην ρύθμιση , απο κάποια άλλα, πχ Stromberg, solex κλπ, θα μου πείς αυτά ήταν αστεία , συμφωνώ , ΑΛΛΑ τα ρύθμιζες ΑΠΑΞ και τελείωνες. Τα ρημάδια τα dellorto - weber , πάντα κάτι ήθελαν , γιατί ήταν και είναι ακόμα πολύ ευαίσθητα στις διαφορετικές ατμοσφαιρικές συνθήκες. Ξέρω έχω ρυθμίσει κάμποσα , και μερικά ΄΄αλλα τα πέταξα στον κουβά γιατί δεν ρύθμιζαν με τίποτα , ή ρύθμιζαν , με ένα γαλόνι βενζίνη . Τρώγανε το ρεζερβουάρ σε τρείς βόλτες. Εντάξει , μεγάλες βόλτες , αλλά ένα ρεζερβουάρ στα 100χλμ, είναι εξωφρενικό . Μόνον το vtr μου έκαιγε τόσο σκισμένο με τα μαμά keihin των 48mm, υποπιέσεως.



Είχα βάλει σε ενός φίλου dino 2 50άρια , weber , και μέχρι να το φέρω εκεί που έπρεπε είχε κάψει ένα βαρέλι βενζίνη.
Το υποπιεσόμετρο τα έφτυσε στη δεύτερη βόλτα. Πήραμε άλλο απο συνεργείο , για να τα ρυθμίσουμε. Οταν κάποτε το ρύθμισα πήγαινε αέρα, ζεστό . Κρύο δεν δούλευε με τίποτα. ήθελε choke , για κανά 15λεπτο. Και πάλι δούλευε με μπερδέματα και αηδίες .
Μόνο όταν ζεσταινόταν επαγωγικά , δούλευε κανονικά.Επαγωγικά = δεν είχε είσοδο νερού το μπλόκ των δυο καρμπυρατέρ. Ούτε φυσικά αντιστάθμιση θερμοκρασίας. Ούτε αυτόματο choke . Τίποτα ξερα¨ιλα .
 

Μηνύματα
30.852
Reaction score
25.467
ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΤΣΟΚ ΕΙΧΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΤΑ 124 ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ.
ΤΑ ΑΛΦΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΕΙΡΟΓΚΑΖΟ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΠΙΕΣΟΜΕΤΡΟ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΕΝΩ ΤΑ ΡΥΘΜΙΖΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ.
ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΕΝΑ ΜΠΟΥΖΙ ΜΕ ΜΠΛΕ ΦΩΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΥΣΗ.
ΑΛΛΟΥ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ.
ΕΦΟΣΟΝ ΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΝΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΣΤΡΟΒΟΣΚΟΠΙΟ ΡΥΘΜΙΖΕΣ ΓΩΝΙΑ ΝΤΟΥΕΛ 48 ΜΟΙΡΕΣ ΚΑΙ 7 ΜΟΙΡΕΣ ΑΒΑΝΣ ΦΡΟΝΤΙΖΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1000 ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟΞΕΙΔΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2,5.
ΖΕΣΤΟ ΠΑΝΤΑ.
ΑΝ ΗΘΕΛΕΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΙΑ Η ΔΥΟ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.
ΠΛΗΝ ΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΔΑ GOLDENLODGE MΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΘΕΡΜΟΤΕΡΑ Η ΨΥΧΡΟΤΕΡΑ.
ΠΧ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ Ν3G H N4G (ΑΥΤΑ ΕΙΧΑΝ ΠΛΑΤΙΝΕΝΙΑ ΑΚΙΔΑ).
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.656
Reaction score
27.583
Ναι ρε μάναμ τα ξέρω αυτά. Η γωνία dewel δεν έχει και άμεση σχέση με το καύσιμο.
Χειρόγκαζο και τσοκ είχαν και αυτά που έβαλα εγώ στο φίλο μου, απλά ήταν πολύ πολύ δύσκολο να ρυθμίσω σωστά τον κάθε κύλινδρο ξεχωριστά , και είχα αναγκαστεί να πάω σε διαφορετικά ζιγκλέρ για τον κάθε κύλινδρο . Είχα τετράδες , που μετά έγιναν οκτάδες και μετά δεκαεξάδες. Μέχρι εκεί μπορούσα να παίξω. Μετά κουράστηκα.
Όμως με την δεκαεξάδα , του ρύθμιζα , από εμπειρία τα 2 διπλά , σε μια ώρα και το εργαλείο σκότωνε. τέτοιο ξερόγκαζο , από χαμηλά , με ήπιο εκκεντροφόρο , δεν έχω ξαναδεί. Ψηλά κρέμαγε , λόγω εκκεντροφόρου , αλλά έβγαζε άλογα άνετα. Δεν το μετρήσαμε ποτέ , δεν μας άρεσε η ιδέα του σκισίματος στο δυναμόμετρο , ακόμα δεν μου αρέσει. όμως στο δρόμο κάτι σαξόραλα τρώγανε @τσα , άνετα.
Φαντάσου το dino να τους ρίχνει στ"αυτιά , και να κοιτάνε απορημένοι το ερείπιο που τους έριξε ακούγοντας το θόρυβο της εισαγωγής του που ξύπναγε και πεθαμένους. Χοάνες μεσαίου μήκους με μέτριες σίτες μόνο. Με κοντές χοάνες δούλευε μόνο χαμηλά . Με μακριές μόνο ψηλά. Κουφό ε?
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.603
Μηνύματα
2.945.894
Members
38.207
Νεότερο μέλος
Babis Ef
Top