full live concerts


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.724
Reaction score
52.106
- τελικά μήπως ήσαν πόπ cure ; . . . . απίθανο live όμως

Tears For Fears - Rockpalast 1983

 


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.724
Reaction score
52.106
- αγαπημένη μπάντα παιδιόθεν , δεν είναι κάτι το super special , αλλά περνάς καλά μαζί τους και ίσως αυτή η απλότητα να κάνει την άμεση επαφή που νιώθεις μαζί τους

- ξεκινάει με το ομώνυμο και καλύτερό τους κατ εμέ τραγούδι , ( κρίμα διότι ακόμα δεν έχουν ζεσταθεί ) , αλλά όσο πάει τα δίνουν όλα . . . εδώ θ΄ακούσουμε και την καλύτερή τους εκτέλεση στο seagull το οποίο for the record , το έχει διασκευάσει εκπληκτικά και ο joe bonamassa

- καλή θέαση / ακρόαση . . .


Bad Company.Live At Seminole Hard Rock 2008 HD.

 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.491
- αγαπημένη μπάντα παιδιόθεν , δεν είναι κάτι το super special , αλλά περνάς καλά μαζί τους και ίσως αυτή η απλότητα να κάνει την άμεση επαφή που νιώθεις μαζί τους

- ξεκινάει με το ομώνυμο και καλύτερό τους κατ εμέ τραγούδι , ( κρίμα διότι ακόμα δεν έχουν ζεσταθεί ) , αλλά όσο πάει τα δίνουν όλα . . . εδώ θ΄ακούσουμε και την καλύτερή τους εκτέλεση στο seagull το οποίο for the record , το έχει διασκευάσει εκπληκτικά και ο joe bonamassa

- καλή θέαση / ακρόαση . . .


Bad Company.Live At Seminole Hard Rock 2008 HD.



Μπαντες σαν τους Bad Company, Steppenwolf, Sniff n the Tears, Midnight Oil μπορω να τους τοποθετησω στο πανθεον των μεγαλων μονο και μονο γι' αυτα τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ κομματια.

Bad Company, Drivers Seat, Beds are Burning κλπ με εχουν συντροφευσει απειρες ωρες!
 


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.724
Reaction score
52.106
- λευκή ; . . . . τζαζ , από άρτιους παίχτες . . . .

Jazz Casual - The Dave Brubeck Quartet and Ralph J. Gleason

 


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.724
Reaction score
52.106
- χορταστικό σχεδόν δίωρο live από τους αξιολάτρευτους ποπ-γκαραζιέριδες , με πολύ καλό ήχο και εικόνα . . . κάτι σαν best of


In remembrance of David McComb... The Triffids Live at AB - Ancienne Belgique



. . . θυμάται κανείς τον χαμό στο πεδίο του Άρεως το 1988 ; . . . http://www.mic.gr/live-review/triffids-haos-sto-pedio-toy-areos/03-09-1988



 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.724
Reaction score
52.106
- jazz punk και ολίγον no wave . . . η κακοφωνία σε όλο της το μεγαλείο . . . αμετανανόητοι πάνκηδες πάντως


Blurt live at Magnet Club Berlin,18 03 2012



- συστήνεται ως εμπειρία μόνο . . . ντανταϊσμός 100%


 

papavmax

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.103
Reaction score
1.636
- αγαπημένη μπάντα παιδιόθεν , δεν είναι κάτι το super special , αλλά περνάς καλά μαζί τους και ίσως αυτή η απλότητα να κάνει την άμεση επαφή που νιώθεις μαζί τους

- ξεκινάει με το ομώνυμο και καλύτερό τους κατ εμέ τραγούδι , ( κρίμα διότι ακόμα δεν έχουν ζεσταθεί ) , αλλά όσο πάει τα δίνουν όλα . . . εδώ θ΄ακούσουμε και την καλύτερή τους εκτέλεση στο seagull το οποίο for the record , το έχει διασκευάσει εκπληκτικά και ο joe bonamassa

- καλή θέαση / ακρόαση . . .


Bad Company.Live At Seminole Hard Rock 2008 HD.

τους ειχα δει στο κυτταρο πολυ καλοι!!!
 

papavmax

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.103
Reaction score
1.636
Ενα μεγαλο BIG ΥΠΕΡΘΕΑΜΑ ασμα full concert ειναι το live των PING FLOYD -PULSE η ενασχοληση μου με τον φωτισμο σε club μια 20ετια με εκανε να το δω απειρες χιλιαδες φορες και να ψαξω για αυτο λοιπον ας το προλογισμουμε να παρουμε μια ιδεα

Ας ξεκινησουμε με σχεδιαστες φωτισμου και ηχοληπτες
Sound Department..
Gary Bradshaw .... front of house sound mixer
Andy Jackson .... front of house sound mixer
Dave Lohr .... front of house sound mixing assistant
Colin Norfield .... front of house sound mixer
Sean O'Dwyer .... sound mixer

Camera and Electrical Department
Brent Anderson .... head rigger
Marc Brickman .... lighting designer
Peter Edwards .... camera operator
Bill Martin .... lighting stage manager
Mike Owen .... light operator: Vari*Lite
Pete Willis .... chief electrician

Kαι μηχανηματα

Lasers - Rocklite
Lighting Major Contractor - Concert Productions
PA and Monitors - Brittania Row Productions (this is worth mentioning)
Production Management - Robbie Williams Productions
Projection - Bran Ferren Group
Pyro - Pyro Spectaculars
Telescans - Chameleon
Veri-lites - Vari-lite
Xescans - Obie Group


Η μεγαλη μπαλα καθρεπτου-mirror ball που χρησιμοποιηθηκε στο τελος σχεδον της συναυλιας και στο τελος του τραγουδιου "Comfortably Numb" φτιαχτηκε απο τη θεατρικη ομαδα "Stagecraft Inc."
Και φυσικα αποτελει μια απο τις μαγαλυτερες στον Κοσμο, με διαμετρο του κυκλου της στα 16!! μετρα.
Επισης οταν κατα την διαρκεια του τραγουδιου η μπαλα χωριστηκε στα δυο, εφτασε το ενα ημιση απο το αλλο με τον πολυγωνο καθρεφτη αναμεσα τους, σε υψος 24!! ποδια...
οπου βεβαια υπηρχε "μεσα" της μια πανισχυρη λαμπα Phoebus HMI 12kw.

Επισης αξιον σχολιασμου ειναι τα Lasers που χρησιμοποιηθηκαν στην συγκεκριμενη συναυλια..
Αυτα λοιπον τα Lasers, ειναι απο την εταιρεια Rocklite και ειναι ατμου-χαλκου και με την "τρομερη" ισχυ των 45!! Watts...
Σε παλμικη εκπομπη με ρυθμο επαναληψης στο ευρος 5-10 kHz και διαμετρο ακτινας 40!! χιλιοστα...
Πρεπει να ειχαν (απ"οτι λενε..) 6 η περισσοτερα τετοια lasers, με πολλους και διαφορους καθρεπτες σε ολο το stage, με ποιοτητα χεωματων πολυ διαφορετικποτερη απο εκεινα των Argon lasers και με την "τρομακτικη" για την εποχη τιμη αγορας, των 120.000 δολαριων!! το καθε ενα!!
Τα υπολοιπα ειναι απλα ιστορια και μπορειτε να δειτε πως!! και τι!! κανουν στο video της συναυλιας ...Pulse

Τωρα οσον αφορα τα φωτιστικα σωματα (moving Heads) ειναι ολα της Αμερικανικης κατασκευαστικης εταιρειας Vari-Lite
ο προγραμματιστης και χειριστης της Vari-Lite του Brickman ο Mike " Oz" Owen, "δουλεψε" με την αναβαθμισμενη τοτε κονσολα Artisan Vari-lite και προγραμματησε....... ....92 VL2C, 88 VL4s, 150 VL5s...
Επισης ειναι και τα 40+ VL4s στον κυκλο στην μεση του stage.

Οπως βεβαια υπαρχει και αλλος προγραμματιστης -χειριστης σε αυτην την συναυλια ο Gareth Williams ο οποιος "δουλεψε" με μια Wholehog..
και "οδηγουσε" απο αυτην... 12 Obie Xescans, 6 HMI shutter/dousers,
6 Le Maitre processor/smoke machines, 3 Jem Roadies, and three Lightning Strikes strobes.

Επισης η Wholehog εστελνε midi εντολη σε δυο αλλα computers που "οδηγουσαν" τα 600!! ανεξαρτητα!! καναλια dimmer, των AirCraft που υπηρχαν τοποθετημενα στο μπροστινο πανελ του stage ,οπως βεβαια και τα μοτερ της κατασκευης διοτι οπως εχετε δει ηταν ολα ανεξαρτητα τα πανελ και περιστρεφομενα!!
Δεν πρεπει να ξεχασουμε βεβαια τα κεφαλια των γουρουνιων στα πλαγια και εξω απο το stage που ηταν κινουμενα και για ματια ειχαν vari-lite!!
oπως το αεροπλανο!! που διεσχισε!! την αιθουσα και "ανατιναχθηκε" στην ακρη και εξω απο το stage..

Επισης να κλεισουμε αυτην την παρουσιαση της Μοναδικης συναυλιας
των Pink Floyd P.U.L.S.E στο Λονδινο το 1994, λεγοντας οτι δουλεψαν συνολικα πανω απο 200!! ατομα.
[DOUBLEPOST=1517595179][/DOUBLEPOST]Kαι βεβαια αγαπημενο κοματι για μενα στα φωτα στο Live των ping floyd ειναι το one of this days!!!
φατε ματια ψαρια!
[DOUBLEPOST=1517595748][/DOUBLEPOST]Aλλο ενα Ντοκιμαντερ-Concert που βλεπεται και ακουγετε ευχαριστα
ειναι αυτο και με ελλ.υποτλ.
http://gamatotv.me/group/lemmy-2010?overrideMobileRedirect=1
[DOUBLEPOST=1517595892][/DOUBLEPOST]Καλυτερα εδω
http://vidto.me/or1npmzl4iq7.html
 

A

AKARL

Guest
Ενα μεγαλο BIG ΥΠΕΡΘΕΑΜΑ ασμα full concert ειναι το live των PING FLOYD -PULSE η ενασχοληση μου με τον φωτισμο σε club μια 20ετια με εκανε να το δω απειρες χιλιαδες φορες και να ψαξω για αυτο λοιπον ας το προλογισμουμε να παρουμε μια ιδεα

Ας ξεκινησουμε με σχεδιαστες φωτισμου και ηχοληπτες
Sound Department..
Gary Bradshaw .... front of house sound mixer
Andy Jackson .... front of house sound mixer
Dave Lohr .... front of house sound mixing assistant
Colin Norfield .... front of house sound mixer
Sean O'Dwyer .... sound mixer

Camera and Electrical Department
Brent Anderson .... head rigger
Marc Brickman .... lighting designer
Peter Edwards .... camera operator
Bill Martin .... lighting stage manager
Mike Owen .... light operator: Vari*Lite
Pete Willis .... chief electrician

Kαι μηχανηματα

Lasers - Rocklite
Lighting Major Contractor - Concert Productions
PA and Monitors - Brittania Row Productions (this is worth mentioning)
Production Management - Robbie Williams Productions
Projection - Bran Ferren Group
Pyro - Pyro Spectaculars
Telescans - Chameleon
Veri-lites - Vari-lite
Xescans - Obie Group


Η μεγαλη μπαλα καθρεπτου-mirror ball που χρησιμοποιηθηκε στο τελος σχεδον της συναυλιας και στο τελος του τραγουδιου "Comfortably Numb" φτιαχτηκε απο τη θεατρικη ομαδα "Stagecraft Inc."
Και φυσικα αποτελει μια απο τις μαγαλυτερες στον Κοσμο, με διαμετρο του κυκλου της στα 16!! μετρα.
Επισης οταν κατα την διαρκεια του τραγουδιου η μπαλα χωριστηκε στα δυο, εφτασε το ενα ημιση απο το αλλο με τον πολυγωνο καθρεφτη αναμεσα τους, σε υψος 24!! ποδια...
οπου βεβαια υπηρχε "μεσα" της μια πανισχυρη λαμπα Phoebus HMI 12kw.

Επισης αξιον σχολιασμου ειναι τα Lasers που χρησιμοποιηθηκαν στην συγκεκριμενη συναυλια..
Αυτα λοιπον τα Lasers, ειναι απο την εταιρεια Rocklite και ειναι ατμου-χαλκου και με την "τρομερη" ισχυ των 45!! Watts...
Σε παλμικη εκπομπη με ρυθμο επαναληψης στο ευρος 5-10 kHz και διαμετρο ακτινας 40!! χιλιοστα...
Πρεπει να ειχαν (απ"οτι λενε..) 6 η περισσοτερα τετοια lasers, με πολλους και διαφορους καθρεπτες σε ολο το stage, με ποιοτητα χεωματων πολυ διαφορετικποτερη απο εκεινα των Argon lasers και με την "τρομακτικη" για την εποχη τιμη αγορας, των 120.000 δολαριων!! το καθε ενα!!
Τα υπολοιπα ειναι απλα ιστορια και μπορειτε να δειτε πως!! και τι!! κανουν στο video της συναυλιας ...Pulse

Τωρα οσον αφορα τα φωτιστικα σωματα (moving Heads) ειναι ολα της Αμερικανικης κατασκευαστικης εταιρειας Vari-Lite
ο προγραμματιστης και χειριστης της Vari-Lite του Brickman ο Mike " Oz" Owen, "δουλεψε" με την αναβαθμισμενη τοτε κονσολα Artisan Vari-lite και προγραμματησε....... ....92 VL2C, 88 VL4s, 150 VL5s...
Επισης ειναι και τα 40+ VL4s στον κυκλο στην μεση του stage.

Οπως βεβαια υπαρχει και αλλος προγραμματιστης -χειριστης σε αυτην την συναυλια ο Gareth Williams ο οποιος "δουλεψε" με μια Wholehog..
και "οδηγουσε" απο αυτην... 12 Obie Xescans, 6 HMI shutter/dousers,
6 Le Maitre processor/smoke machines, 3 Jem Roadies, and three Lightning Strikes strobes.

Επισης η Wholehog εστελνε midi εντολη σε δυο αλλα computers που "οδηγουσαν" τα 600!! ανεξαρτητα!! καναλια dimmer, των AirCraft που υπηρχαν τοποθετημενα στο μπροστινο πανελ του stage ,οπως βεβαια και τα μοτερ της κατασκευης διοτι οπως εχετε δει ηταν ολα ανεξαρτητα τα πανελ και περιστρεφομενα!!
Δεν πρεπει να ξεχασουμε βεβαια τα κεφαλια των γουρουνιων στα πλαγια και εξω απο το stage που ηταν κινουμενα και για ματια ειχαν vari-lite!!
oπως το αεροπλανο!! που διεσχισε!! την αιθουσα και "ανατιναχθηκε" στην ακρη και εξω απο το stage..

Επισης να κλεισουμε αυτην την παρουσιαση της Μοναδικης συναυλιας
των Pink Floyd P.U.L.S.E στο Λονδινο το 1994, λεγοντας οτι δουλεψαν συνολικα πανω απο 200!! ατομα.
[DOUBLEPOST=1517595179][/DOUBLEPOST]Kαι βεβαια αγαπημενο κοματι για μενα στα φωτα στο Live των ping floyd ειναι το one of this days!!!
φατε ματια ψαρια!
[DOUBLEPOST=1517595748][/DOUBLEPOST]Aλλο ενα Ντοκιμαντερ-Concert που βλεπεται και ακουγετε ευχαριστα
ειναι αυτο και με ελλ.υποτλ.
http://gamatotv.me/group/lemmy-2010?overrideMobileRedirect=1
[DOUBLEPOST=1517595892][/DOUBLEPOST]Καλυτερα εδω
http://vidto.me/or1npmzl4iq7.html

Και λίγα λες...

Ως ένας από τους τυχερούς που βίωσε μια από τις συναυλίες στο Earl's Court το 1994, σε διαβεβαιώνω ότι εκείνες οι περίπου 2 ώρες ήταν ένα υπερβατικό ταξίδι/εμπειρία ζωής που δεν περιγράφεται με λόγια.
 

A

AKARL

Guest
Οι Τελευταίοι Αυτοκράτορες στην τελευταία τους συναυλία! :hi:

Pink Floyd Live The Reunion Full Concert


Roger Waters rejoined with David Gilmour, Nick Mason and Richard Wright in Pink Floyd's first (and last) performance together in over 24 years. Speak to Me/Breathe/Breathe (Reprise), Money (5:04), Wish You Were Here (11:55), and Comfortably Numb (16:22) are performed by Pink Floyd at the London Live 8 concert, Hyde Park on July 2, 2005. As on the original recordings, Gilmour sang the lead vocals on "Breathe" and "Money", and shared them with Waters on "Comfortably Numb". For "Wish You Were Here", Waters sung half of the verse's lyrics, unlike the original recording. When Waters was not singing, he was often enthusiastically mouthing the lyrics off-microphone. With Richard Wright's death in September 2008, the Reunion Concert was to be the final concert to feature all four bandmates playing together.

The Story of Pink Floyd’s Reunion at Live 8: Roger Waters‘ relationship with David Gilmour was so distant in the period before Pink Floyd‘s celebrated reunion at Live 8 that Waters had to ask organizer Bob Geldof for his former bandmate’s phone number.

While Geldof had been persistent in trying to broker peace between the pair, he’d hit an initial roadblock with Gilmour – who once referred to a possible detente as something akin to “sleeping with your ex-wife.” Waters then interceded. Ultimately, the event’s mission – Live 8 was meant to raise awareness of poverty, debt and the AIDS crisis in developing nations – led to one of music’s most improbable remarriages, though only for a single evening.

“The moment was bigger than those bad feelings,” David Gilmour told the Associated Press in the days leading up to Pink Floyd’s July 2, 2005, appearance. “Any squabbles Roger and the band have had in the past are so petty in this context, and if reforming for this concert will help focus attention, then it’s going to be worthwhile.”

And so Pink Floyd’s classic-era lineup – Gilmour, Nick Mason, Waters and Richard Wright – took the stage for the first time since a 1981 concert at Earl’s Court in London and, alas, for the last time ever.

“It’s great to be asked to help Bob raise public awareness on the issues of third-world debt and poverty,” Waters enthused as the day drew near. “The cynics will scoff. Screw ’em! Also, to be given the opportunity to put the band back together, even if it’s only for a few numbers, is a big bonus.”

To no one’s surprise, Pink Floyd’s reunion eclipsed a star-packed lineup at the London Hyde Park show, which also included Paul McCartney, the Who, Elton John, Madonna, R.E.M., U2, Coldplay and Robbie Williams. Live 8, scheduled to sync up with the 20th anniversary of Live Aid, also featured six other events through July 6. Bon Jovi, Stevie Wonder, Dave Matthews, Jay-Z and others performed at Philadelphia. Brian Wilson, and Crosby Stills and Nash appeared in Berlin. Duran Duran and Tim McGraw were among the headliners in Rome. Annie Lennox performed at Edinburg as the G8 summit — a gathering of international leaders where debt cancellation and aid would be discussed — kicked off.

For Pink Floyd, however, the most immediate concern was far more small scale: getting the songs right. “It’s sort of assumed that we’ll all remember how they go,” Mason impishly admitted.

By all accounts, everyone was on their best behavior as three days of pre-show rehearsals unfolded. “There were times when Roger was struggling to not get bossy, and I was struggling to keep being bossy,” Gilmour said at the time. “I saw how arguments could have happened, but we aren’t at each other’s throats anymore. Getting rid of that acrimony has got to be a good thing. Who wants to have that fester in your mind the rest of your life?”

Pink Floyd were restricted, like all of the other artists performing at Live 8, to a short, 20-minute set. Even a reunion 24 years in the making was only a mere portion of the larger production. So the band settled on four songs: “Breathe” and “Money” from 1973’s The Dark Side of the Moon, “Wish You Were Here” from the 1975 album of the same name and “Comfortably Numb” from 1979’s The Wall, Pink Floyd’s penultimate recording with Waters. They left aside music from the two Gilmour-led Pink Floyd albums that followed the acrimonious split.

Pink Floyd’s catalog saw a stunning 1,300 percent sales increase after Live 8. Gilmour also had to deal with renewed questions about a larger-scale reunion with Waters. Pink Floyd’s core four were reportedly offered as much as $150 million for a U.S. tour. “It’s completely mad,” Gilmour said back then, “and we won’t do it. The idea for Live 8 was a one-off.”

“I think Live 8 was probably it,” Waters said. “And was so beautiful, and Rick obviously was still with us then. If that’s the way we draw a line under Pink Floyd, so be it.”

(Ultimate Classic Rock)



ΥΓ: Όσες φορές και να το δω η τρίχα κάγκελο και τα μυαλά ... στο κάγκελο.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.724
Reaction score
52.106
- πολύ μεγάλη μπάντα , η σημαντικότερη ίσως του πλανήτη, σε μια πρώτη ανάγνωση μπορεί να μην έχουν πληθώρα έργων είναι όμως σχεδόν όλα πρωτοπορειακά και ''συμπυκνωμένα'' γεμάτα ανθρώπινα συναισθήματα και καλλιτεχνικώς άρτια
 

A

AKARL

Guest
- πολύ μεγάλη μπάντα , η σημαντικότερη ίσως του πλανήτη, σε μια πρώτη ανάγνωση μπορεί να μην έχουν πληθώρα έργων είναι όμως σχεδόν όλα πρωτοπορειακά και ''συμπυκνωμένα'' γεμάτα ανθρώπινα συναισθήματα και καλλιτεχνικώς άρτια
Καλώς Λεγόμενον! :hi:
 



A

AKARL

Guest
Pink Floyd - "The Dark Side of The Moon", Live at Earl's Court London 1994




The Dark Side of the Moon
is the eighth studio album by English rock band Pink Floyd, released on 1 March 1973 by Harvest Records. The album built on ideas explored in earlier recordings and live shows, but lacks the extended instrumental excursions that characterised their earlier work. Its themes explore conflict, greed, the passage of time, and mental illness, the latter partly inspired by the deteriorating mental state of founding member and principal contributor, Syd Barrett.

Developed during live performances, an early version was premiered several months before recording began; new material was recorded in two sessions in 1972 and 1973 at Abbey Road in London. The group used some advanced recording techniques at the time, including multitrack recording and tape loops. Analogue synthesizers were prominent in several tracks, and snippets from recorded interviews with Pink Floyd's road crew and others provided philosophical quotations throughout. Engineer Alan Parsons was responsible for many distinctive sonic aspects and the recruitment of singer Clare Torry. The album's iconic sleeve was designed by Storm Thorgerson; following keyboardist Richard Wright's request for a "simple and bold" design, it depicts a prism spectrum, representing the band's lighting and the record's themes.

The Dark Side of the Moon was a commercial and critical success. It topped the Billboard Top LPs & Tapes chart for a week and remained in the chart for 741 weeks from 1973 to 1988. With an estimated 45 million copies sold, it is Pink Floyd's most successful album and one of the best-selling worldwide. It has been remastered and re-released several times, and covered in its entirety by several acts. It produced two singles, "Money" and "Us and Them". It is often ranked as one of the greatest albums of all time.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.724
Reaction score
52.106
- τί ; . . . πώς ; . . . καλά . . .

Jefferson Airplane - Full Concert - 11/28/70 - Fillmore East (OFFICIAL)

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.287
Μηνύματα
2.935.556
Members
38.169
Νεότερο μέλος
Prants
Top