GRAN TURISMO 5 Prologue

Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
Λογικα σημερα ερχεται μεγαλο update για το GT5 !!!!

Εδω για περισσοτερες πληροφοριες.

http://blog.us.playstation.com/2008/07/30/a-grand-update-for-gran-turismo-5-prologue/
Μπουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ

Δώστε κανένα track ακόμα ρε Χριστιανοί (edit: Βουδιστές :116:) και το damage model και για το GT TV τα βρίσκουμε αργότερα :115:
 

Μηνύματα
72
Reaction score
0
(πρωτο μου ποστ ε?Ωραια)Λοιπον παιδια. Το παιχνιδι ειναι πραγματικα φοβερο. Ναι οκ εχω μεγαλη γκαμα αυτοκινητων και το ευχαριστιεμαι. Δεν μπορω να καταλαβω(παιζω με χειριστηριο) τι ρυθμιση θελει το σεταπ του αμαξιου για να στριβει πιο κλειστα το τιμονι, αν και με το αμαξι που εχω μεχρι και την 2αρα στα 110 την σκαβει στο πατωμα(integra type r).Εαν μπορειτε βοηθηστε με λιγο, δεν ξερω και τοσο καλα να πειραζω(απο σασμαν πολυ καλα ομως). . .
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
(πρωτο μου ποστ ε?Ωραια)Λοιπον παιδια. Το παιχνιδι ειναι πραγματικα φοβερο. Ναι οκ εχω μεγαλη γκαμα αυτοκινητων και το ευχαριστιεμαι. Δεν μπορω να καταλαβω(παιζω με χειριστηριο) τι ρυθμιση θελει το σεταπ του αμαξιου για να στριβει πιο κλειστα το τιμονι, αν και με το αμαξι που εχω μεχρι και την 2αρα στα 110 την σκαβει στο πατωμα(integra type r).Εαν μπορειτε βοηθηστε με λιγο, δεν ξερω και τοσο καλα να πειραζω(απο σασμαν πολυ καλα ομως). . .
Καλως ηρθες Λαζαρε :615:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: GRAN TURISMO 5 Prologue

(πρωτο μου ποστ ε?Ωραια)Λοιπον παιδια. Το παιχνιδι ειναι πραγματικα φοβερο. Ναι οκ εχω μεγαλη γκαμα αυτοκινητων και το ευχαριστιεμαι.
Πρώτο απ' όλα να σε καλοσορίσω και εγώ στο forum μας Λάζαρε.
Καλή συνέχεια......


Μπορεί να έχεις μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων αλλά αποκλείεται να τα έχεις όλα!!!
Τα θες?
Τσάμπα είναι για τα μέλη άλλωστε!!
Δες από εδώ και κάτω!!!
Αν δεν μπορείς να κάνεις download ενημέρωσέ με να σου στείλω το αρχείο με email! :107:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: GRAN TURISMO 5 Prologue

Δεν μπορω να καταλαβω(παιζω με χειριστηριο) τι ρυθμιση θελει το σεταπ του αμαξιου για να στριβει πιο κλειστα το τιμονι, αν και με το αμαξι που εχω μεχρι και την 2αρα στα 110 την σκαβει στο πατωμα(integra type r).Εαν μπορειτε βοηθηστε με λιγο, δεν ξερω και τοσο καλα να πειραζω(απο σασμαν πολυ καλα ομως). . .
Και συνεχίζω.....
Και εγώ παίζω με το sixaxis (σχεδόν...ΟΚ...είναι dual shock 3)
Αλλά δεν έχει να κάνει με κάποιον ιδιαίτερο συνδυασμό ή ειδική ρύθμιση. Αν θες να στρίβει περισσότερο το τιμόνι απλά πατάς περισσότερη ώρα το πλήκτρο (αν παίζεις με τον σταυρό) ή στρίβεις περισσότερο το αναλογικό μοχλό.
Εγώ δεν παίζω με τους αναλογικούς.
Εξακολουθώ να παίζω με τον σταυρό και Χ []

Παρ' όλα αυτά πιστεύω ότι το πρόβλημά σου ξεκινά αλλού.
Από τα λίγα σου λόγια νομίζω πως απλώς αντιμετωπίσζεις πρόβλημα έντονης υποστροφής στα αυτοκίνητά σου.
Είτε γιατί είναι προσθιοκίνητα (όπως πχ το Integra Type-R) και πατάς τέρμα γκάζι μέσα στη στροφή σε μια (ανέλπιδη) προσπάθεια να κατεβάσεις τους χρόνους σου είτε είναι τετρακίνητα (πχ EVO iX, EVO X, Impreza STi, GT-R ) και αφού το στραμπουλίξεις πριν την στροφή γκαζώνεις νωρίς ΧΩΡΙΣ να έχεις σωστή τοποθέτηση στη στροφή (δηλαδή γκαζώνεις full throttle με τους τροχούς full lock). Το ίδιο μπορεί να σου συμβεί και σε πισωκίνητο αλλά εδώ δεν λέγεται υποστροφή ισχύος όπως στα μπροσθιοκίνητα και τετρακίνητα.
Εδώ λέγεται υποστροφή αδράνειας και συμβαίνει γιατί λόγω βάρους έχει ήδη αρχίσει το αυτοκίνητο να υποστρέφει (στρίβεις τροχούς και πάει, σχεδόν, ευθεία) και εσύ γκαζώνεις οπότε μεγαλώνεις ακόμα περισσότερο την υποστροφή αφού αποφορτίζεις τον μπροστινό σου άξονα (λόγω μεταφοράς βάρους πίσω) και μεγενθύνεις το πρόβλημα έλλειψης πρόσφυσης ακόμα περισσότερο......

Πάντως, χοντρικά σε όλες τις περιπτώσεις η λύση είναι (σχεδόν) κοινή.
ΜΗΝ πατάς τόσο νωρίς το γκάζι στη στροφή.
Ή πάτα το λιγότερο (αν προσέξεις, το Χ έχει διαβαθμίσεις για ελάχιστο-λίγο-μεσαία-αρκετό-full γκάζι).
Ή μπορείς πριν την στροφή να αποσταθεροποιήσεις την ουρά με βίαιη τιμονιά ή και φρανάρισμα ή ΕΛΑΧΙΣΤΟ χειρόφρενο ή συνδιασμό τους.....
Αν ψάχνεις για χρόνους προσπάθησε να τηρείς τις ιδανικές γραμμές κάθε διαδρομής
 

Μηνύματα
72
Reaction score
0
Ευχαριστω για το καλωσορισμα παιδες, να ειστε καλα.
Λοιπον φιλε γιαννη, σε βλεπω αρκετα καλο γνωστη και μαλιστα αναλυεις κατι πολυ σωστα και σε ευχαριστω. Δουλευω το αναλογικο οπως ειπες. Αυτο με το κοψιμο γκαζιου και την τοποθετηση κανω. Τωρα το πρωι ειχα παρει το Nissan αυτο το λευκο ξεχναω πως το λενε που εχει ενα σωρο αυτοκολητα επανω και η τουρμπινα του σε κανει και ανατριχιαζεις....Ρε παιδια, τι τοποθετηση αυτοκινητου ειναι αυτη?Μπαινει τρενο παντου παρα οτι με σεταπ 700 ιππων οι πισω ροδες μεχρι και τα 140χλμ αφηνουν καπνους. Απο οτι ηταν το βελτιωσα με λιγο καμπερ στον πισω αξονα -3.0 νομιζω, φουλ αεροδυναμικα και φυσικα πολυ πειραγμα στο σασμαν. Στην πιστα με την μεγαλη ευθεια βγαζω ανετα 300. Αυτο το αμαξι λοιπον Δεν με προβληματιζει πουθενα. Το Integra Type R ομως με ανενεργο το ρημαδο TCS που κοβει διαρκως απο την 1 κλιμακα κιολας, δεν ειναι απλα οτι πεταει μουτρα, ακομα και με 4η στα 80 να μπω καπου, βλεπω πως το τιμονι του δεν κοβει.Θα ποσταρω τωρα το σεταπ του μηπως κατι εχω λαθος.
ξεκιναω απο :
Ride height +0 +0
2 2
1 1
0,0 0,0
0,0 0,0
Brake Balance 7 6
Max Turn 35
Αυτα, απο εκει και περα ειπαμε, σασμαν κοντο και το αμαξι σκοτωνει, προσπαθω να ειμαι μεσα στο οριο των ροπων και της μεγιστης ιπποδυναμης. Οποια συμβουλη δεκτη.
Ευχαριστω και παλι παιδες.
 

Μηνύματα
72
Reaction score
0
Δεν βρηκα πως κανω Edit στο προηγουμενο ποστ και συνεχιζω εδω. Η αγαπημενη μου πιστα λοιπον FuJi Speedway GT. Εκει με το τερας το Blitz των 700 ιππων εχω τις παρακατω ρυθμισεις, με χρονο 1.30 - 1.31 και ταχυτητα εκει ακριβως που μηδενιζει ο χρονος καπου στα 290 και λιγο πιο περα βλεπω 300-310. Το σεταπ ειναι :
702 Ps, Weight 1064, R3,R3 tires, 20,35 Aero, ride height -10 -5, springs 5,5 - damper 8,8, toe 0,0 - camber 1.0 - 0.5, brakes 7,7 , max turn 30. Το αμαξι δεν μου φαινεται πως εχει καποιο προβλημα, απεναντιας δυσκολευω πολλους αντιπαλους 0-200 κατα την γνωμη μου.
Τωρα οσον αφορα το Integra που επιμενω νιωθω οτι το αμαξι ΔΕΝ χαραζει την πορεια που θελει σαν τιμονι, προσπαθησα να το μπρουμιτιασω οπως μου ειπες, ακομα με γκαζοφρενο πριν-πανω την στροφη, ναι οκ, ειναι ομως αλητηρειο αμαξι :116: και δεν το βλεπω πολυ φιλικο σε αυτα, εκτος και αν φταιει το σεταπ που προαναφερα στο αλλο ποστ. Θεωρητικα, αν και ατμοσφαιρικο, δεν νομιζω στο Prologue να υπαρχει αλλο μπροσθιοκινητο που να του καθεται διπλα (C4, Golf 4&5, focus) και δεν ξερω ποιο ακομα. Οσον αφορα τα αμαξια καπου στα 70 εχω, το ειχα τερματισει σχεδον μονος μου και τελικα επειδη βαρεθηκα να μαζευω χρηματα ειπα να βρω ενα αρχειο στο διαδικτυο και να βρεθω ξαφνικα με 70 αμαξια στο περιπου. :137:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: GRAN TURISMO 5 Prologue

Λάζαρε θα ήταν απίστευτο αν μου έλεγες ότι κατάφερες να υποστρέψει το Nissan Skyline GTR Blitz γιατί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο και ρυθμισμένο να πηγαίνει κυρίως με το πλάι!! Είναι ένα από τα οχήματα που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα Ιαπωνίας D1GP (αγώνες drift)

Δες ένα δείγμα του συγκεκριμένου οχήματος (τι κάνει και κυρίως πως το κάνει)

[YOUTUBE]dvxBBMzFsKE[/YOUTUBE]


Όπως βλέπεις δεν είναι δυνατόν να μας αναφέρεις πρόβλημα υποστροφής σε αυτό το τέρας....

Ερώτηση: σε τι mode οδηγείς? Professional ή απλό?
Αν παίζεις στο απλό άλλαξέ το οπωσδήποτε σε Pro.....
Είναι δυσκολότερο αλλά πιο ρεαλιστικό και θα μπορείς να κάνεις και καλύτερους χρόνους αλλά και να κάνεις πιο συμμετοχική την ουρά σε δυνατά 4κίνητα ή πισωκίνητα!
 


Μηνύματα
629
Reaction score
0
Απάντηση: GRAN TURISMO 5 Prologue

Αυτα τα Honda δεν στριβουνε τελικα ουτε σε παιχνιδια:138::138::138:
 

Μηνύματα
72
Reaction score
0
Re: Απάντηση: GRAN TURISMO 5 Prologue

Αυτα τα Honda δεν στριβουνε τελικα ουτε σε παιχνιδια
Μην θες να παιξουμε διπλο, εσυ με το φοκους και εγω με το ιντεγκρα.......2.5 Τ κιολας εισαι και θα φας ουκ ολιγη σκονη απο ενα 2.0 ατμοσφαιρικο.

Μη το σκισουμε το τοπικ ε???
 

Μηνύματα
629
Reaction score
0
Απάντηση: GRAN TURISMO 5 Prologue

Τι να κανουμε φιλε μου,δεν λεω τιποτα νεο..αν εξαιρεσεις τα integra-s2000-και nsx...Εγω φταιω που δεν στριβουνε...Δεν τα φτιαχνω,εγω,οπως ουτε τα μοτερ των |fordπου ειναι αργα φτιαχνω...το focus ειναι στην κατηγορια του civic και εκτος αυτου ειναι gt...Δεν ειναι καθαροαιμο ...Το καθαροεμο παρουσιαστηκε στις 23 Ιουλιου σε λαχανι χρωμα και απλα κανενα honda δεν εχει ελπιδες διπλα του..Μαλλον κανενα μπροστιοκιννητο και ορισμενα 4κινητα...Οπως δεν ειχε και το type-r-leon-impreza wrx απεναντι στο 1o rs..η honda φτιαχνει δυνατους αθραυστους κινητηρες η ford πλαισια και αναρτησεις καλολουρδισμενες...Δεν ειναι απαραιτητα το ενα καλυτερο απο το αλλο...Εξαρταται απο τον αγοραστη...Και εχω escort..Αλλα βγηκαμε εκτος οποοτε
 

Μηνύματα
72
Reaction score
0
Κανα σεταπ για το ιντεγρκα μου???? Να στριβει λιγο καλυτερα θελω.
Φιλτατε tsopi, ετρεχα με εναν αλλο φιλο στο prologue αυτος με το φοκους, μετα πηρε το γκλοφ, και μετα το c4. αν υποτιθεται πως δεν με ικανοποιει αυτο το σεταπ το μαμα φαντασου μονο ποσο πισω μεναν οι υπολοιποι με επισης μαμα σεταπ. Θα πω μονο πως ανοιγαμε ρολαριστες 6ες απο 120 τα τουρμπιδια φευγανε μεχρι τα 160 και μετα επεφτε το ξυλο της αρκουδας..... :143::143::143:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: GRAN TURISMO 5 Prologue

Κανα σεταπ για το ιντεγρκα μου???? Να στριβει λιγο καλυτερα θελω.
Δεν έχω ασχοληθεί με το set up του Integra.
Κυρίως λόγω έλλειψης χρόνου αλλά και γιατί περισσότερο διασκεδάζω με άλλα αυτοκίνητα.
Πχ με GT-R (μαμά αλλά όλα τα ηλεκτρονικά off όπως και την race line off) αν θέλω καλό γυρολόγιο, με Corvette Z06 tuned (και πάλι όλα off) αν θέλω να παλεύω και να ανατριχιάζω από τις υπερστροφές ισχύος στα πολλά κοκ
Δεν οδηγώ καθόλου την F2007 γιατί μετά ξενερώνω με όλα τα άλλα αυτοκίνητα....





Φιλτατε tsopi, ετρεχα με εναν αλλο φιλο στο prologue αυτος με το φοκους, μετα πηρε το γκλοφ, και μετα το c4. αν υποτιθεται πως δεν με ικανοποιει αυτο το σεταπ το μαμα φαντασου μονο ποσο πισω μεναν οι υπολοιποι με επισης μαμα σεταπ. Θα πω μονο πως ανοιγαμε ρολαριστες 6ες απο 120 τα τουρμπιδια φευγανε μεχρι τα 160 και μετα επεφτε το ξυλο της αρκουδας..... :143:

Αν θες αντικειμενικά κριτήρια σταμάτα να κάνεις κόντρες σε κοινό γύρο. Η μηχανή του παιχνιδιού "κόβει" τον 1ο για να μπορεί να τον πλησιάσει ο 2ος.
Αν θες αντικειμενική θέση κάντε κόντρες σε time attack (μόνοι στην πίστα για να μην παραπονιέστε ότι κάποιος σας έκλεισε, σας τράκαρε κλπ). Ο καλύτερος γύρος κερδίζει. Αντικειμενικά και όμορφα....

Και αν θες, ανέβασε χρόνους/ πίστα/ όχημα να κάνουμε κουβεντούλα που θα μας βελτιώσει όλους!! :107:

Και δήλωσε εδώ και την online id σου!
 

Μηνύματα
72
Reaction score
0
Μιας και τα ρεκορ μου σβυστηκανε με τα σεταπ μου μαζι με τις αναβαθμισεις που εκανα στο παιχνιδι τα ξανατρεξα απο την αρχη.
Fuji Speedway gt μονο για αρχη και θα δουμε.
S-2000 -> 1.30
Mazda RX-8 -> 1.415
Renault Clio V6 Tuned -> 1.32

Ρε παιδια, αυτο το RX-8 μου χει σπασει τα νευρα, υποτιθεται φτανει 400+ αλογα και κανω ιδιους χρονους με το Ιντεγκρα των 300 :111::111:

Online ID : Lazaroscupra (GR Φυσικα) το ποσταρα και εκει που μου ειπες.

Φιλε Δημητροπουλε, η πιο ωραια ανατριχιλα που νιωθεις ειναι οταν εχεις το Blitz λογω σαλιγκαριου(τουρμπο και μαλιστα πολυ δυνατο). Μου αρεσει που με το συγκεκριμμενο πιανω τα 300 και με διπλαρει το Ford Gt Lm και με περναει κιολας για 100-200 μετρα....Αλλα 0-200 του κανω κατι κολωνες.......αυτο πολυ το ευχαριστιεμαι, χαχαχαχαχα
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: GRAN TURISMO 5 Prologue

Τρέξε και λίγο στο Λονδίνο......Και λίγο στα βουνά.......Είναι πιο τεχνικές αυτές σε σχέση με την Fuji (κυρίως γιατί είναι στενές και χρειάζεσαι "φίλερ" περάσματα για να κάνεις αξιοπρεπείς χρόνους.....)

Οι χρόνοι στην Fuji είναι στην κανονική ή reverse??
Βοηθήματα on ή off?? (όχι ότι με επηρεάζει...Εγώ έτσι κι αλλιώς τρέχω πάντα με όλα off)
Θα κοιτάξω να κάνω καμιά βόλτα απόψε ή αύριο να σου πω!!
 

Μηνύματα
72
Reaction score
0
Στο βουνο θα ξανατρεξω, απλα πρεπει να φτιαξω και αλλα σεταπ των αμαξιων(σασμαν και φρενα, αυτα ξερω να πειραζω, στα αλλα ειμαι ολιγων τι ασχετος). Αμυντικα κλπ ολα ΟΦΦ, Fuji Speedway Gt ειναι η πιστα, πως γινεται αναποδη?? Οπως την εχει στο μενου επιλογης, απλα παταω το κατω, και κοβει το ς πριν την τελευταια στροφη για την μεγαλη ευθεια.

Τρεξε με ιδια αμαξια αν μπορεις.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: GRAN TURISMO 5 Prologue

Στο βουνο θα ξανατρεξω, απλα πρεπει να φτιαξω και αλλα σεταπ των αμαξιων(σασμαν και φρενα, αυτα ξερω να πειραζω, στα αλλα ειμαι ολιγων τι ασχετος). Αμυντικα κλπ ολα ΟΦΦ, Fuji Speedway Gt ειναι η πιστα, πως γινεται αναποδη?? Οπως την εχει στο μενου επιλογης, απλα παταω το κατω, και κοβει το ς πριν την τελευταια στροφη για την μεγαλη ευθεια.

Τρεξε με ιδια αμαξια αν μπορεις.
Δεν είχα διαβάσει το συγκεκριμένο post δυστυχώς.....
Και από απροσεξία έκανα μερικούς γύρους στην Fuji Speedway μεν αλλά στην F, όχι την GT :141:
Δεν έχω S2000 αλλά έχω RX-8 Type S ('07) & Clio V6 24V Tuned.
Ήταν η πρώτη μου επαφή με την Fuji F και κρίμα που δεν έτρεξα στην GT. Ίσως αύριο αν προλάβω.....
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: GRAN TURISMO 5 Prologue

Πίστα: Fuji Speedway F
Όχημα: Mazda RX-8 Type S '07 (prof. mode)

Online Record: 1' 58.722
My Record: 2' 00.526
Ranking: 5η θέση παγκοσμίως


 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.017
Μηνύματα
3.038.294
Members
38.523
Νεότερο μέλος
seos
Top