- Μηνύματα
- 43.174
- Reaction score
- 77.373
Re: Munich High End Show 2013


anomalaresΜπορείς να μου την κάνεις δώρο... και θα σου κάνω εγώ παρέα στην κρεβατοκάμαρα...![]()
![]()
Mπα, δεν είναι πιουρίστικα πλέον....παίζω με 2 σαμπ σι εμ ες της Φοκαλ...βρώμισε το χαμηλό...καθότι πορτιντ (άτσα!).Νομίζω για ηχεία μιλάνε.....
τα Λιπίνσκια τι θα τα κάνς......να μου τα πετάξεις στα μούτρα να τα πουλήσω του Βλάση να τα βάλει στο i-phone στο παιδικό δωμάτιο
αν δεν ξερεις τι ειναι αυτη η μετρηση χωρις να ξερεις τους αξονες, μην ασχολεισαι Johny...Aν μου πείς τι έχουν οι δυο άξονες , οριζόντιος και κατακόρυφος , θα σου πω . Πάντως όπως είναι μου θυμίζει τον τελευταίο παλμό της καρδιάς του νεκρού. Ευχαριστώ δεν θα πάρω. Προτιμώ τα ηχεία μου.
kai δε με λές Χατζηπωσελέν ΑΜΑ πάρω 1 τέθοιο τι θάχω στο ρακ?
1 μακ και 1πικαπ....αααα δεν παίζω!
Τσάμπα παπαγαλάκια γίναμε για την κωλομέτρικ και τώρα πρέπει να τη βάλουμε στο β΄σύστημα, κρεβατοκάμαρα καίτσ?
¨Η να την κρατησω για προ+βολιουμ??
Γρήγορα τα βάλιουμ!!
Κρατάς και τη Metric και τα Lipinski, σου φτιάχνω δύο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Sub και τα ρυθμίζουμε σωστά με τη Metric (σου εξήγησα τι σημαίνει αυτό), και αποκτάς ένα σύστημα με καλύτερο χαμηλό, ελαφρά καλύτερα μικροδυναμικά, καλύτερο αέρα στις υψηλές συχνότητες, σημαντικά μεγαλύτερη "ανάσα", αλλά και μικρότερη ακρίβεια, κάπως χειρότερα μεσοϋψηλά, ελαφρά κατώτερη χρονική συμπεριφορά, μεγαλύτερη ευαισθησία στην επιρροή του δωματίου στα μεσαία (στο χαμηλό αλλάζουν τα πράγματα όμωςΠου να ξέρω τι θα κάνεις ?
Σενάρια :
1) Εσύ θα παίζεις αναλογικά με converter την Metric για να έχεις και τα extraδάκια ...
2) Αφού κάνεις Α/Β το παραπάνω σενάριο τι σου αρέσει, πουλάς την Metric
3) Κρατάς την Metric για phono και ψηφιοποίηση βινυλλίων + τα extraδάκια ... ακούγωντάς την στο Digital In του LS1
4) Κρατάς τα Lipinski γιατί σου αρέσουν περισσότερο όπως είσαι και παίρνεις ακόμα μεγαλύτερα Sub,
να κάτσει καλά το δωμάτιο !
Γι εξήγησε σε παρακαλώ ένα - ένα τα μειονεκτήματα...
1. μικρότερη ακρίβεια
2. κάπως χειρότερα μεσοϋψηλά
3. ελαφρά κατώτερη χρονική συμπεριφορά
4. μεγαλύτερη ευαισθησία στην επιρροή του δωματίου στα μεσαία
5. λιγότερο pin-point στερεοφωνική εικόνα
Μη σας ξεγελά το μοντέρνο “industrial” look του LS1• το σχήμα του ηχείου προέκυψε ως αποτέλεσμα εκτεταμένων ακουστικών και ψυχοακουστικών μελετών. Το μικρό σε όγκο (μόλις 14 λίτρα) κλειστό κουτί, είναι, σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειοψηφία των ηχείων, πολύ πιο πλατύ απ’ ότι βαθύ ώστε να λειτουργεί σαν οιωνεί άπειρη μπάφλα σχεδόν μέχρι τα 250 Hz.
Μ’ αυτόν τον τρόπο, το ηχείο πάνω από τα 250Hz ακτινοβολεί με αρκετά σταθερή κατευθυντικότητα στον ημιχώρο 2π («στενεύοντας» φυσιολογικά και προοδευτικά την off-axis απόκρισή του στις υψηλές συχνότητες) ελαττώνοντας πολλές από τις αρνητικές επιδράσεις του χώρου ακρόασης (η Ψυχοακουστική μας λέει ότι κάτω από περίπου τα 300Hz το ανθρώπινο ακουστικό αισθητήριο δε μπορεί να διακρίνει ξεκάθαρα τον απευθείας ήχο από τις πρώτες ανακλάσεις ή το πεδίο αντηχήσεων), ενώ κάτω από τα 250Hz η ακτινοβολία του μετατρέπεται ομαλά σε παντοκατευθυντική.
«Η πολύ φαρδιά μπάφλα ‘’κόβει στο μισό’’ το χώρο στον οποίο ακτινοβολεί το ηχείο, υποδιπλασιάζοντας μ’ αυτόν τον τρόπο και τα προβλήματα προσαρμογής του στο δωμάτιο. Οι ημικυλινδρικές πλευρές περιορίζουν την περίθλαση, εκμηδενίζοντας μ’ αυτόν τον τρόπο την κλασσική ‘’κουτίλα’’.»
Η καμπίνα του LS1 αναρτάται από δύο ημικυλίνδρους που περιορίζουν την περίθλαση και λειτουργούν ως μια ακλόνητη βάση.
Aν μου πείς τι έχουν οι δυο άξονες , οριζόντιος και κατακόρυφος , θα σου πω . Πάντως όπως είναι μου θυμίζει τον τελευταίο παλμό της καρδιάς του νεκρού. Ευχαριστώ δεν θα πάρω. Προτιμώ τα ηχεία μου.
Άλεξ, συνεχίστε το εδώ πληζ. Θενκς...Step response είναι Γιαννάκη...
Για ρίξε μια ματιά στα παρακάτω:
![]()
Βέβαια, η μονάδα Manger έχει μερικά άλλα σημαντικά "προβληματάκια"...
http://www.troelsgravesen.dk/Manger.htm
Παρεμπιπτόντως, Johnny Boy σ' ευχαριστώ που για μια φορά ακόμα απέδειξες πως δεν υπάρχει θεός...![]()
Γιατί κλ@νει το γατί...Signature & sub γιατί ;
Αν ακούσεις τα ηχεία σου δίπλα στα Grimm θα τα βάλεις αμέσως για καυσόξυλαAν μου πείς τι έχουν οι δυο άξονες , οριζόντιος και κατακόρυφος , θα σου πω . Πάντως όπως είναι μου θυμίζει τον τελευταίο παλμό της καρδιάς του νεκρού. Ευχαριστώ δεν θα πάρω. Προτιμώ τα ηχεία μου.
Γιατί επειδή είναι κλειστά δεν βγάζουν τον ... αέρα να κουνάει το έδαφος που θέλουν κάποιοι ...Signature & sub γιατί ;
Θα το κερδίσω γιατί ... για να χάσω πρέπει να το ρυθμίσω εγώΚρατάς και τη Metric και τα Lipinski, σου φτιάχνω δύο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Sub και τα ρυθμίζουμε σωστά με τη Metric (σου εξήγησα τι σημαίνει αυτό), και αποκτάς ένα σύστημα με καλύτερο χαμηλό, ελαφρά καλύτερα μικροδυναμικά, καλύτερο αέρα στις υψηλές συχνότητες, σημαντικά μεγαλύτερη "ανάσα", αλλά και μικρότερη ακρίβεια, κάπως χειρότερα μεσοϋψηλά, ελαφρά κατώτερη χρονική συμπεριφορά, μεγαλύτερη ευαισθησία στην επιρροή του δωματίου στα μεσαία (στο χαμηλό αλλάζουν τα πράγματα όμως), και λιγότερο pin-point στερεοφωνική εικόνα ("θέα από μπαλκονόπορτα" αντί για "φυσαλίδα που μπαίνεις μέσα").
Και γλιτώνεις και κανα 10ρικο.
Και κρατάς και τα εξτραδάκια της Metric.
Και είσαι και πιο "macho look".
Και "τη βγαίνεις" και στο Βλάση τον lover-boy.
Και χάνει και ο Χατζηστάμου το στοίχημα σχετικά με το crossάρισμα των Lipinski.
Αυτά.