JVC DLA-NZ500 και JVC DLA-NZ700

Μηνύματα
185
Reaction score
87
Δεν γνωρίζω αν έχει FI αλλά για την κινηση αναφέρουν εσύ θα ξέρεις καλυτερα
Έκαναν ερώτηση στην JVC αυτοί που γράφουν στο site cine4home.de για την παρεμβολή πλαισίου αν προτίθενται να αλλάξουν τίποτα και η απάντηση ήταν όχι θα παραμείνει όπως είναι και δεν τους άρεσε η απάντηση από την JVC.
Αλλά η ταινία που έκαναν test στο JVC NZ 500 την Φουριοζα υπήρχε πρόβλημα στην κινηση ακόμη και στο HDR ήταν πολύ σκοτεινό
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.105
Reaction score
7.163
Έχουν θέματα τροφοδοσίας σε κάποια εξαρτήματα. Προς το παρόν για μέσα Δεκεμβρίου εγώ ξέρω, αν θα φθάσουν Ελλάδα ή καταναλωθούν σε Ολλανδία Γερμανία, άλλο θέμα.
 


billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.105
Reaction score
7.163
Εξαρτήματα τι εννοούν ;
Αν είναι δυνατόν.
Δεν διευκρινίζουν. Μπορεί να είναι οτιδήποτε. Και είναι δυνατόν. Όπως υπήρχε για πολύ καιρό πρόβλημα με τα dacs στους ενισχυτές, όπως υπήρχε θέμα με τις κάρτες γραφικών, τα τσιπ DRAM για κινητά και smart συσκευές και πολλά άλλα.

Και πολλά άλλα κομμάτια και εταιρίες έχουν καθυστερήσεις. Εκτός και αν νομίζεις ότι μπορείς να έχεις σε 1 ημέρα ή και 2 3 έναν μεγάλο ενισχυτή, έναν επεξεργαστή που δεν πουλάει 1000 τεμάχια τον μήνα, κλπ.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.410
Reaction score
9.132
Θύμαμαι όταν περίμενα τον προβολέα μου, πέρα απ' την παγκόσμια έλλειψη σε πρώτες ύλες στην μετά-covid εποχή, είχαμε να αντιμετωπίσουμε και το γεγονός της μετακόμισης του εργοστασίου της JVC απ' την Ταϊλάνδη στην Ιαπωνία.
Θυμάμαι είχαν παύση εργασιών για 3-4 μήνες.
Υπάρχουν παρτίδες NZ προβολέων στην αγορά made in Thailand και άλλες (δική μου) made in Japan.
 

Μηνύματα
1.245
Reaction score
10
Θα μπλεχτούμε με τους JVC! :)
Άλλο NZ 8, 9, 800, 900 κι άλλο οι καινούργιοι "μικροί" 500, 700. Βάλτε στο κάδρο και τον NZ7.

Ξεκινάω απ' τον τελευταίο:

Είχα για 7-8 μήνες το NZ7 μέχρι να παραλάβω το NZ9. Γνωρίζετε ότι έχουν περάσει πολλές γενιές JVC απ' το χώρο μου. Ο NZ7 ακολούθησε τον μεγάλο λαμπάτο NX9, ως τότε ναυαρχίδα της JVC.
Παρά τις ονομαστικές προδιαγραφές, ο laser JVC καλιμπραρισμένος ήταν εξίσου (αν όχι πιο) φωτεινός, με λιγότερη ανομοιομορφία στο Panel. Κρατήστε ότι οι laser κάνουν light recycling. Θυμάμαι να έχω μετρήσει πάνω από 15% διαφορά φωτεινότητας στο λευκό ανάμεσα σε full field pattern και παράθυρο.
Ακόμα κι οι ελαφρώς φωτεινές γωνίες (γνωστό πρόβλημα των περισσότερων JVC), σχεδόν εξαφανίζονται με την ενεργοποίηση του laser dimming. Το τελευταίο εξισώνει τις διαφορές on/ off και για μένα είναι η μεγαλύτερη αναβάθμιση που φέρνουν οι laser. Αλλά αυτό θα το αναλύσω σε επόμενο post.
Άλλο πρόβλημα των JVC ήταν ανέκαθεν το streaking/ blooming. Για όσους δε γνωρίζουν είναι το φωτοστέφανο/ είδωλο που, για παράδειγμα, έχουν τα λευκά γράμματα σε μαύρο φόντο. Όσοι έχετε Oppo δοκιμάστε το screensaver του και θα καταλάβετε.
Ο NZ7 ήταν το πρώτο εισαγωγικό μοντέλο μιας σειράς της JVC, που τα πήγε εξίσου καλά με ένα πιο προσεγμένο κομμάτι, όπως ο NX9.
Κλείνω με τον NZ7 κι όλους ανεξαιρέτως τους λαμπάτους JVC, λέγοντας ότι το επίπεδο adl (ansi) contrast είναι εξαιρετικά φτωχό.
Το πόσο πρόβλημα είναι αυτό εξαρτάται απ' το χώρο προβολής, αλλά είναι αλήθεια ότι θα μπορούσε να υπάρχει μια καλύτερη ισορροπία.
Πιστεύεις οτι θα είναι αρκετό το φως του ΝΖ500 για 132 ίντσες σε ένα τυπικό σαλόνι με ανοιχτόχρωμους τοίχους ή μήπως είναι καλύτερη επιλογή ο επσον 1000;
 

Μηνύματα
94
Reaction score
89
Η φωτεινή ισχύς του ΝΖ500 επαρκεί για μέγεθος οθόνης 132" αλλά μόνο για SDR περιεχόμενο. Το HDR το ξεχνάς. Ο Epson είναι σαφώς φωτεινότερος αλλά το native contrast είναι 5.000:1 ενώ ο JVC 40.000:1. Τεράστια διαφορά αν πρόκειται να παρακολουθείς κινηματογραφικές ταινίες σε σκοτεινή αίθουσα. Επίσης ο JVC διαθέτει full 4K panel 4096 x 2160 και όχι το standard UHD. Επειδή σε ενδιαφέρει η χρήση σε σαλόνι με ανοικτόχρωμους τοίχους θα επέλεγα τον EPSON.
 

Μηνύματα
185
Reaction score
87
Που αναφέρεται ότι ο JVC έχει 40000,:1 και ο Epson 5000:1 native contrast
Δεν υπάρχουν review για τον NZ500 μόνο ένα
 


Μηνύματα
185
Reaction score
87
Θα το διαπιστώσω αυτά όλα από μερά σε μέρα για τον Epson QB1000B
Πάντως να μην υπάρχει καμμία αμφιβολία ότι και χωρίς φως σε απόλυτο σκοτάδι παίζει καταπληκτικά ειδικά σε HDR δεν ξέρω αν φτάνει τον JVC Αλλά ξέρω ότι είναι πολύ κοντά
 

Μηνύματα
1.245
Reaction score
10
Η φωτεινή ισχύς του ΝΖ500 επαρκεί για μέγεθος οθόνης 132" αλλά μόνο για SDR περιεχόμενο. Το HDR το ξεχνάς. Ο Epson είναι σαφώς φωτεινότερος αλλά το native contrast είναι 5.000:1 ενώ ο JVC 40.000:1. Τεράστια διαφορά αν πρόκειται να παρακολουθείς κινηματογραφικές ταινίες σε σκοτεινή αίθουσα. Επίσης ο JVC διαθέτει full 4K panel 4096 x 2160 και όχι το standard UHD. Επειδή σε ενδιαφέρει η χρήση σε σαλόνι με ανοικτόχρωμους τοίχους θα επέλεγα τον EPSON.
Πού θα βρω ταινίες HDR;
 

Μηνύματα
185
Reaction score
87
Όλα τα δισκάκια Bule ray 4K είναι HDR
Τα αγοράζεις από καταστήματα των Αθηνών το μόνο που δεν έχουν είναι οι Ελληνικοί υπότιτλοι.
Επίσης και το Netflix έχει ταινίες 4K με HDR πολλοί καλές
 

Μηνύματα
94
Reaction score
89
Το Netflix υποστηρίζει και Dolby Vision που κατά τη γνώμη μου θα επικρατήσει ως standard για HDR περιεχόμενο. Πάντως έχουμε πολυ δρόμο να διανύσουμε μέχρι να εξελιχθούν αισθητικά οι δυνατότητες του HDR. Προσωπικά η μόνη σειρά που αξίζε να δει κάποιος σε HDR είναι το Στέμμα (The Crown).

To ίδιο ισχύει και για το Dolby Atmos. Οι περισσότερες ταινίες Dolby Atmos που κυκλοφορούν δεν διαφέρουν και πολύ από το Dolby 7.1
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.410
Reaction score
9.132
Πιστεύεις οτι θα είναι αρκετό το φως του ΝΖ500 για 132 ίντσες σε ένα τυπικό σαλόνι με ανοιχτόχρωμους τοίχους ή μήπως είναι καλύτερη επιλογή ο επσον 1000;
Με το laser στο max θα είσαι οριακά καλά (περίπου 90 nits).
Αν μπορείς φέρε τον προβολέα όσο πιο κοντά μπορείς στην οθόνη, θα κερδίσεις κι άλλο φως.
Οι συνθήκες που περιέγραψες φωνάζουν για ALR.
Θα σου δώσει περισσότερο φως ο Epson.
Θα τον κοίταζα για πρώτη επιλογή.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.410
Reaction score
9.132
Η φωτεινή ισχύς του ΝΖ500 επαρκεί για μέγεθος οθόνης 132" αλλά μόνο για SDR περιεχόμενο. Το HDR το ξεχνάς. Ο Epson είναι σαφώς φωτεινότερος αλλά το native contrast είναι 5.000:1 ενώ ο JVC 40.000:1. Τεράστια διαφορά αν πρόκειται να παρακολουθείς κινηματογραφικές ταινίες σε σκοτεινή αίθουσα. Επίσης ο JVC διαθέτει full 4K panel 4096 x 2160 και όχι το standard UHD. Επειδή σε ενδιαφέρει η χρήση σε σαλόνι με ανοικτόχρωμους τοίχους θα επέλεγα τον EPSON.
Τα πάντα είναι σχετικά και γι' αυτό ανεκτά (Βολταίρος).
Μου έχει μείνει απ' την ιστορία δέσμης. :roflmao:
Ταιριάζει γάντι στο θέμα μας.

Είναι γνωστό ότι το hdr στους προβολείς δεν μπορεί να έχει την εφαρμογή που έχει στις τηλεοράσεις.
Απαιτούνται συμβιβασμοί, που ωστόσο επιστρέφουν στον θεατή πολλαπλά οφέλη.
Καθοριστικός παράγοντας στην όσο το δυνατόν καλύτερη δυναμική αποτύπωση του πρωτογενούς υλικού, δεν είναι μόνο η φωτεινότητα, αλλά και το contrast.
Προσωπικά βάζω πρώτο το contrast χωρίς να παραγνωρίζω τα οφέλη της extra φωτεινότητας.

Όπως είπαμε, οι προβολείς δε λειτουργούν όπως οι τηλεοράσεις.
Όσο ανοίγει η ίριδα, όσο ανεβαίνει η ένταση του laser, τόσο αυξάνεται η φωτεινότητα, αλλά και το επίπεδο μαύρου.
Χρειάζεται συνεπώς μια ισορροπία και/ή κάποια τρικς.

Το πρώτο απ' αυτά είναι η χρήση laser dimming.
Ο προβολέας κάνει δυναμική παρέμβαση στο gamma σε σκηνές χαμηλής φωτεινότητας, ενώ ταυτόχρονα "σβήνει" το laser.
Το πλεονέκτημα είναι η αίσθηση εντυπωσιακού black level και contrast.
Τα μειονεκτήματα (μπορεί να) είναι το κλιπάρισμα πληροφορίας, κάποια τεχνουργήματα, ελαφριά χρωματική αλλοίωση.
Δηλώνω οπαδός του laser dimming.

Το δεύτερο τρικ που μπορεί να δώσει ένας προβολέας είναι το δυναμικό tone mapping.
Διάβασμα κι ανάλυση των εικονοστοιχείων καρε καρέ ή ανά σκηνή και βέλτιστη αποτύπωση τους στην οθόνη μας.
Ουσιαστικά μιλάμε για μια ανάλογη διαδικασία με το dolby vision.
Ως τώρα αυτή τη δυνατότητα την παρείχε μόνο ο JVC. Από φέτος διαβάζω ότι ακολούθησαν κι οι EPSON, SONY.

Εγώ και πολλοί άλλοι χρήστες, έχουμε επιλέξει να ακολουθήσουμε τα πρότυπα dolby vision κινηματογράφων.
Δηλαδή λευκό στα 107 nits. Δίνει μια καλή βάση on/off contrast στον προβολέα μου (περίπου 27000:1), πάνω στην οποία έρχεται να πατήσει το laser dimming. Επιπλέον τα 107 nits μεταφράζονται κι ως μια "άνετη" κλίμακα, ανάλογα με τις επιλογές που θα γίνουν, για να χωρέσει το κυρίως υλικό της ταινίας χωρίς να συμπιεστεί και παράλληλα να υπάρξει ένα ικανό headroom για τα highlights.

Θεωρώ ότι και σε χαμηλότερες φωτεινότητες μπορεί να γίνει ικανοποιητική δουλειά σε hdr, ειδικά σε προβολείς που το υποστηρίζουν δυναμικά. Σίγουρα υπάρχει μεγαλύτερη συμπίεση στην εικόνα και λιγότερο color volume, αλλά και πάλι...

Στο τέλος της μέρας, το hdr στους προβολείς πρέπει να αντιμετωπίζεται ως εξής: Μου δίνει η hdr έκδοση της ταινίας πιο καλή εικόνα απ' την sdr; 9/10 φορές η απάντηση είναι θετική. Διαφωνώ με την άποψη ότι δεν υπάρχει καλό υλικό hdr. Για παράδειγμα το revenant είναι εκπληκτικό! Υπάρχουν 100άδες πλέον καλές υλοποιήσεις.

Τέλος, μια παρατήρηση για τις μετρήσεις contrast. H jvc πάντα δίνει specs on/off που μπορούν να μετρηθούν απ' τον καθένα μας. Το θέμα είναι ότι αυτές οι τιμές μπορούν να επιτευχθούν σε ακραίες συνθήκες. Ούτε ο NZ500 θα φτάσει στα περισσότερα σαλόνια/home cinema τις 40K:1, ούτε ο Epson τις 5k:1. Σίγουρα όμως ο jvc θα έχει πολλαπλάσιο contrast απ' τον Epson.
 

Μηνύματα
1.245
Reaction score
10
Με το laser στο max θα είσαι οριακά καλά (περίπου 90 nits).
Αν μπορείς φέρε τον προβολέα όσο πιο κοντά μπορείς στην οθόνη, θα κερδίσεις κι άλλο φως.
Οι συνθήκες που περιέγραψες φωνάζουν για ALR.
Θα σου δώσει περισσότερο φως ο Epson.
Θα τον κοίταζα για πρώτη επιλογή.
Το όριο των 6 χιλιάδων που έχω θέσει δεν το λες και μικρό οπότε δεν θέλω με τίποτα να κάνω λάθος επιλογή.
Και στα 2 μηχανήματα κάτι μου βρωμάει κάτι μου ξυνίζει.
Θα έπαιρνα με κλειστά μάτια τον JVC όμως φοβάμαι τη χαμηλή φωτεινότητα.
Για τον έπσον πάλι θα ήμουν θετικός αλλά το οτι δεν είναι το πανελ του 4Κ με κάνει διστακτικό.

Στα παρακάτω βίντεο ο επσον 12000 φαίνεται καλύτερος από τον κατά πολύ ακριβότερό του JVC. Εκτός κι αν έχει αλλοιώσει σκόπιμα το αποτέλεσμα.
Ο ίδιος επίσης συγκρίνοντας τον 12000 με τον QB 1000 λέει ότι δεν υπάρχει σημαντική διαφορά και είναι λίγο απογοητευμένος. Σε άλλο βίντεο φαίνεται ο νέος επσον να είναι πολύ θορυβώδης κι εγώ κάθομαι ακριβώς από κάτω του.


Σε ότι αφορά το χώρο μου η απόσταση προβολέα οθόνης είναι αρκετά μεγάλη 5μ και κάτι. Άντε να τον πάω καμιά 30-40 πόντους πιο κοντά.
 

Attachments

Last edited:

Μηνύματα
185
Reaction score
87
Ποτέ μην κοιτάς το τι λένε τα διάφορα σάιτ αλλά λένε ότι επσον ακούγεται δυνατά αλλά λένε ότι δεν αξίζει την διαφορά χρημάτων σε σχέση με τον 12000 το ίδιο λένε και για τον JVC ,NZ500 δεν έχει πολύ φως η κίνηση του δεν είναι καλή τι να πιστέψουμε από αυτά.
Όσο για τον θόρυβο θα σου πω από πρώτο χέρι πιστεύω μέσα στην εβδομάδα αυτή πρέπει να ήρθε ο epson QB1000B την Παρασκευή
Επίσης να σε ενημερώσω ότι όταν το λέιζερ είναι στο 50% είναι τελείως αθόρυβος στο 85% ελάχιστο θόρυβος δεν ακούγεται καθόλου στο 100% ακούγεται ο θόρυβος όταν η ταινία έχει πολύ ήχο ακούγεται ελάχιστα.
Επίσης ένας φίλος μου που είδε τον 1000 και 3000 στην Ιταλία μου είπε δεν άκουγε τίποτα
Σίγουρα θα σου πω όταν θα το έχω στήσει και εγώ τον έχω από πάνω μου σε απόσταση ένα μέτρο περίπου.
 

Μηνύματα
1.245
Reaction score
10
Μήπως να πάρω αυτόν εδώ για μερικά χρόνια και βλέπουμε παρακάτω .
Πολύ θετικά σχόλια και αξιοπρεπή μαύρα. Για τα φωτεινά δεν αμφιβάλλω καθώς και για την ευκρίνεια.
 

Μηνύματα
185
Reaction score
87
Τι να σου πω εγώ θα έπαιρνα κανονικό προβολέα δική σου απόφαση παίρνεις ένα ούτε να αλλάζεις λάμπες ούτε τίποτα
20000 ώρες έχουν
 

Μηνύματα
1.245
Reaction score
10
Ποτέ μην κοιτάς το τι λένε τα διάφορα σάιτ αλλά λένε ότι επσον ακούγεται δυνατά αλλά λένε ότι δεν αξίζει την διαφορά χρημάτων σε σχέση με τον 12000 το ίδιο λένε και για τον JVC ,NZ500 δεν έχει πολύ φως η κίνηση του δεν είναι καλή τι να πιστέψουμε από αυτά.
Όσο για τον θόρυβο θα σου πω από πρώτο χέρι πιστεύω μέσα στην εβδομάδα αυτή πρέπει να ήρθε ο epson QB1000B την Παρασκευή
Επίσης να σε ενημερώσω ότι όταν το λέιζερ είναι στο 50% είναι τελείως αθόρυβος στο 85% ελάχιστο θόρυβος δεν ακούγεται καθόλου στο 100% ακούγεται ο θόρυβος όταν η ταινία έχει πολύ ήχο ακούγεται ελάχιστα.
Επίσης ένας φίλος μου που είδε τον 1000 και 3000 στην Ιταλία μου είπε δεν άκουγε τίποτα
Σίγουρα θα σου πω όταν θα το έχω στήσει και εγώ τον έχω από πάνω μου σε απόσταση ένα μέτρο περίπου.
Άντε ρε Χρήστο, εσένα περιμένω!
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.981
Μηνύματα
2.957.889
Members
38.274
Νεότερο μέλος
spani1
Top