LG RU-48SZ40 - Πρόβλημα (ιδέες σας)

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Ένα "μικρό" προβληματάκι έχει αρχίσει να με ταλανίζει... και να με προβληματίζει για το κουστούμι που μου έρχεται...!

Η πολύ-αγαπημένη μου 48" LG RU-48SZ40 έχει πρόβλημα και σβήνει μετά από 30". Την ξανά-ανάβω και μετά από 30" πάλι κλείνει, και φυσικά ανάβει ένα μικρό κόκκινο Led δίπλα από το power led.

Μίλησα με το Σέρβις σήμερα και περιμένω αύριο (Τετάρτη) το ραντεβού να ορισθεί και ο τεχνικός να έρθει να την δει από κοντά.

ΣΕ φόρουμ διάβασα ότι πολλές ακόμα το έχουν παρουσιάσει αυτό το πρόβλημα και όλες με τις ίδιες ώρες "πτήσης" ~400-500 ώρες λειτουργίας

Η Τηλεόραση μου είναι 14 μηνών και έχει 2 χρόνια εγγύηση. Το μόνο που εύχομαι είναι να μην είναι λάμπα γιατί μιλάμε για 300 Ευρώ (τσε βάλε)!!!

Όμως η ερώτηση μου είναι μπορεί η λάμπα με 7,000 ώρες ζωής στις 400 να θεωρηθεί βλάβη και όχι κατασκευαστικό λάθος? Επίσης τι γίνεται αν είναι κατασκευαστικό σφάλμα και η TV απαιτεί αντικατάσταση? Το μοντέλο αυτό έχει καταργηθεί και δεν βγαίνει πλέον. Τι κάνουμε τώρα? Υπάρχει replacement policy που να καλύπτει αντικατάσταση με άλλη τεχνολογία π.χ. Plasma, LCD και όχι οπίσθιας προβολής?

Θα σας κρατήσω ενήμερους και οποίος έχει κάτι να με συμβουλέψει ας μου δώσει τα φώτα του!!
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Την LG την εμπιστεύομαι... θα στην φτιάξει...

Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι στο τροφοδοτικό ή κάπου εκεί γύρω (στην τροφοδοσία εννοώ γιατί γύρω από το τροφοδοτικό έχει πολλά πράγματα! :lol: :lol:).

Περιμένουμε νέα...
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Σήμερα ήρθε ένας "οδηγός" να την παραλάβει να την πάει σε ενα σέρβις (Γεώργιος Μ******* ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ!) για να την δούνε.

Θα ξέρω σε λίγες μέρες τι εχει το καημένο το άρρωστο τηλεορασάκι μου. Πάντως ολόκληρη LG και να χρησιμοποιεί κάποιους ιδιώτες και κάποιες μικρές (μονοπρόσωπες) εταιρίες για το σέρβις τους? Απορίας άξιον?

Οταν είχα φωνάξει πάλι σερβις για στεγνωτήριο LG, είχαν έρθει πάλι κάποιοι απίθανοι τύποι απο εταιρία επισκευών πλυντηρίων... και οι φόρμες τους έλεγαν SIEMENS..!!!!!

Παγκοσμιοποίηση...!

Θα επανέλθω.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Σήμερα πρωί νωρίς και με πραγματική ακρίβεια 10λέπτου στο κανονισμένο ραντεβού επέστρεψε η πολυαγαπημένη μου τιβί

Επισκευασμένη και με εικόνα αρκετά καλύτερη απο ότι πρίν χαλάσει. (Ισως άλλαξαν λάμπα?? Δεν είμαι σίγουρος)

Το κόστος επισκευής ήταν "0" και όλα καλύφθηκαν απο την 2ετή εγγύηση απο την μαμά LG Hellas

Ολες οι ανυσηχίες μου ήταν ανούσιες και σε 5 μέρες (με Σ/Κ περιλαμβ) η επισκευή ήταν και σωστή και το βασικότερο ακούσια για την τσέπη μου.

Μπράβο LG, και ευχαριστώ.

ΥΓ αυριο θα μιλήσω με το σέρβις να μάθω τι ζημιά εφτιαξαν αν και λίγο με ενδειαφέρει.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Αλλαγή λάμπας και τροφοδοτικού (ballast) και η εικόνα είναι πολύ βελτιωμένη απο πρίν.

Βέβαια την επόμενη αλλαγή θα την λουστώ και θα είναι χοντροζαριά της τσέπης μου... αλλά τι να κάνουμε

Ετσι είναι όμως οι προτζέκτορες... "λαμπάτα" εργαλεία!
 


Μηνύματα
1.356
Reaction score
1
Γιάννη,αν σου πάθουν κάτι τα εξαρτήματα που αντικατέστησαν,μην ανησυχείς γιατί έχουν κι αυτά εγγύηση(τουλάχιστο στην LG).
Ευτυχώς που έχουν δώσει το service τους στην.......Μονοπρόσωπη ΕΠΕ.
Για φαντάσου να την είχε δώσει στην ASTRA ή ακόμη χειρότερα,να ήταν κεντροποιημένο και να έπρεπε να κουβαλάς στην πλάτη την τηλεόραση να τους την πας.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ. said:
Γιάννη,αν σου πάθουν κάτι τα εξαρτήματα που αντικατέστησαν,μην ανησυχείς γιατί έχουν κι αυτά εγγύηση(τουλάχιστο στην LG).
Ευτυχώς που έχουν δώσει το service τους στην.......Μονοπρόσωπη ΕΠΕ.
Για φαντάσου να την είχε δώσει στην ASTRA ή ακόμη χειρότερα,να ήταν κεντροποιημένο και να έπρεπε να κουβαλάς στην πλάτη την τηλεόραση να τους την πας.
Αν και εχω κάποια σχέση με την LG, όχι επαγγελματική, απλά φιλική πρός υψηλόβαθμο στέλεχος, καλό θα είναι να σας πώ ότι στην επισκευή αυτή δεν ανακατέυτηκε κανένας να επιταχύνει διαδικασίες...!!

Και για να είμαι σωστός και δίκαιος οφείλω να πώ ότι Τρίτη μίλησα με σέρβις στην LG, Τετάρτη με πήραν για να ορισθεί το ραντεβού, Πέμπτη νωρίς ήρθε ο οδηγός και πήρε την Τιβί, Δευτέρα 8 το πρωί λαμβάνω τηλέφωνο ότι είναι επισκευασμένη και πότε μας βολέυει να μας την φέρουν. Σε 2 ώρες ήταν σπίτι!!!!! 5 μέρες με Σ/Κ...???? Καλό????

Αψογοι και το βασικότερο έβαλαν σε εγγύηση λάμπα και φυσικά το τροφοδοτικό της...!!!! ΟΥΑΟΥ!!!

Πείτε μου σε ποιές άλλες περιπτώσεις αλλάζει η μαμά εταιρία λάμπα που έχει τις "κάποιες" ώρες της? Υπολόγισα τελικά οι ώρες στην λάμπα ήταν ~3,000 οπότε και δεν ήταν λίγες όσο αρχικά νόμιζα.

Σωκράτη όπως το λές είναι ουτε κουβάλησα όυτε φόρτωσα αμάξι όυτε τιποτε, και το βασικότερο καμμιά σχέση με την ΑΣΤΡΑ...!!!

Γενικέ επεσες μέσα...!!! Γενικός Τεχνικός!!!

Εμαθα ότι επισκευάζεις και κλινικά "νεκρούς" προτζέκτορες!!!!! Χεχεχε!!! Μπράβο!!!
 

Μηνύματα
1.122
Reaction score
0
Ετσι, καλο ειναι να επιβραβευουμε και τη σωστη συμπεριφορα εταιρειων, γιατι συνηθως ακουμε μονο τα ασχημα...
Και εγω εχω ακουσει τα καλυτερα για το after-sales της LG απο διαφορες πηγες.
 

Μηνύματα
1.356
Reaction score
1
Όλα καλά λοιπόν.Μπράβο.
Μιας και έχεις σχέση με υψηλόβαθμο στέλεχος στην LG,δεν του κάνεις κανένα τηλεφωνάκι να σου δώσει την 50άρα plasma που έχουν σε προσφορά τα μαγαζιά στα 2.350€,με κανένα 2.000€,μπας και ξεφορτωθείς το μπαούλο; :)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.198
Μηνύματα
2.965.840
Members
38.302
Νεότερο μέλος
ggianno88
Top