- Μηνύματα
- 16.004
- Reaction score
- 14
Ένα "μικρό" προβληματάκι έχει αρχίσει να με ταλανίζει... και να με προβληματίζει για το κουστούμι που μου έρχεται...!
Η πολύ-αγαπημένη μου 48" LG RU-48SZ40 έχει πρόβλημα και σβήνει μετά από 30". Την ξανά-ανάβω και μετά από 30" πάλι κλείνει, και φυσικά ανάβει ένα μικρό κόκκινο Led δίπλα από το power led.
Μίλησα με το Σέρβις σήμερα και περιμένω αύριο (Τετάρτη) το ραντεβού να ορισθεί και ο τεχνικός να έρθει να την δει από κοντά.
ΣΕ φόρουμ διάβασα ότι πολλές ακόμα το έχουν παρουσιάσει αυτό το πρόβλημα και όλες με τις ίδιες ώρες "πτήσης" ~400-500 ώρες λειτουργίας
Η Τηλεόραση μου είναι 14 μηνών και έχει 2 χρόνια εγγύηση. Το μόνο που εύχομαι είναι να μην είναι λάμπα γιατί μιλάμε για 300 Ευρώ (τσε βάλε)!!!
Όμως η ερώτηση μου είναι μπορεί η λάμπα με 7,000 ώρες ζωής στις 400 να θεωρηθεί βλάβη και όχι κατασκευαστικό λάθος? Επίσης τι γίνεται αν είναι κατασκευαστικό σφάλμα και η TV απαιτεί αντικατάσταση? Το μοντέλο αυτό έχει καταργηθεί και δεν βγαίνει πλέον. Τι κάνουμε τώρα? Υπάρχει replacement policy που να καλύπτει αντικατάσταση με άλλη τεχνολογία π.χ. Plasma, LCD και όχι οπίσθιας προβολής?
Θα σας κρατήσω ενήμερους και οποίος έχει κάτι να με συμβουλέψει ας μου δώσει τα φώτα του!!
Η πολύ-αγαπημένη μου 48" LG RU-48SZ40 έχει πρόβλημα και σβήνει μετά από 30". Την ξανά-ανάβω και μετά από 30" πάλι κλείνει, και φυσικά ανάβει ένα μικρό κόκκινο Led δίπλα από το power led.
Μίλησα με το Σέρβις σήμερα και περιμένω αύριο (Τετάρτη) το ραντεβού να ορισθεί και ο τεχνικός να έρθει να την δει από κοντά.
ΣΕ φόρουμ διάβασα ότι πολλές ακόμα το έχουν παρουσιάσει αυτό το πρόβλημα και όλες με τις ίδιες ώρες "πτήσης" ~400-500 ώρες λειτουργίας
Η Τηλεόραση μου είναι 14 μηνών και έχει 2 χρόνια εγγύηση. Το μόνο που εύχομαι είναι να μην είναι λάμπα γιατί μιλάμε για 300 Ευρώ (τσε βάλε)!!!
Όμως η ερώτηση μου είναι μπορεί η λάμπα με 7,000 ώρες ζωής στις 400 να θεωρηθεί βλάβη και όχι κατασκευαστικό λάθος? Επίσης τι γίνεται αν είναι κατασκευαστικό σφάλμα και η TV απαιτεί αντικατάσταση? Το μοντέλο αυτό έχει καταργηθεί και δεν βγαίνει πλέον. Τι κάνουμε τώρα? Υπάρχει replacement policy που να καλύπτει αντικατάσταση με άλλη τεχνολογία π.χ. Plasma, LCD και όχι οπίσθιας προβολής?
Θα σας κρατήσω ενήμερους και οποίος έχει κάτι να με συμβουλέψει ας μου δώσει τα φώτα του!!