Party στο Σπίτι

Reaction score
0
Καλησπέρα,
Θα ήθελα να κάνω ένα πάρτυ στο σπίτι αλλά τα μηχανήματα που έχω είναι ένας Philips Cineos και κα΄τι ηχεια B&W που είχα πάρει για δώρο όταν μπήκα πανεπιστήμιο....Ποιοτικός ήχος αλλά δεν τραβάνε από ένταση. 2επι100wrms
Τώρα σκέφτομαι αν κάνω ένα πάρτυ και γεμίσει ένας χώρος 200τμ θα χρειαστώ κάτι δυνατότερο, δεν θέλω να νοικιάζω όμως.
Είμαι ψιλοάσχετος ομως από επαγγελματικά.
1)θελω εναν ενισχυτη που να βγάζει εξοδο για 4 ηχεία
2)θελω ηχεία να βγαζουν σχετικά καλό ηχο οχι βαβούρα
3)ποσα watt? 300w rms τα ηχεια και άλλα τοσα ο νισχυτής καλά είναι
4)Θα μου κοστίσει φθηνότερα από το να έπαιρνα αντίστοιχο home ηχοσυστημα? Με λίγα λόγια στα επαγγελματικά τα watt κοστιζουν λιγότερο? με ενδιαφερει κυριως η ενταση και τα μπασα.
5)Ένα καλό δωρεαν προγραμμα στο pc για μιξη?
Αυτα....:121:

Reaction score
6
Καλως τον

Νομιζω οτι δεν εχεις ριξει μια ματια στις τιμες που υπαρχουν στα διαφορα sites επαγγελματικων μηχανηματων.

Αν θες για αγορα, δεν ξερω αν σε συμφερει, διοτι δεν νομιζω οτι κανεις καθημερινα παρτυ στο σπιτι σου αφ΄ενος και εφ 'ετερου δεν θα εχεις ποτε τον ηχου του hi-fi με επαγγελματικα μηχανηματα.

Να ξερεις κατ΄αρχην οτι δεν υπαρχει ενυσχητης επαγγελματικος ο οποιος να σεβετε τον εαυτο του και να βγαζει 4 ηχεια. Αρα θες 2 ενυσχητες.

Δες σαν οικονομικη, καλη λυση τον CROWN XLS 202 D εδω:http://www.thomann.de/gr/amps_up_to_300_w.html

και για ηχεια δες τα BEHRINGER B1520 EUROLIVE PRO εδω:http://www.thomann.de/gr/passive_speakers_fr.html

Οσον αφορα το προγραμμα που θες υπαρχει το MixMeister.Studio, το Virtual DJ το Mix Vibes, αλλα θα σου προτεινα το winamp στο οποιο δημιουργεις μια playlist και καθαρισες.

Agg

Reaction score
0
Απάντηση: Party στο Σπίτι

Μια απλη λιστα και με το WMediaPlayer μπορει να κανει αλλα με τα αλλα προγραμματα μπορει να κανει πολλα πραγματακια στο παρτι που θα εντυπωσιασουν.:126:

Reaction score
6
Re: Απάντηση: Party στο Σπίτι