- Μηνύματα
- 108
- Reaction score
- 5
Καλησπέρα και καλή χρονια !
Παρέλαβα στις 6/12 μια τηλεόραση Philips 50PUS8919 από κατάστημα ιντερνετικά !
η τηλεόραση ήρθε μετά από 16 μέρες γιατί ο πωλητής αφού μπήκαν τα λεφτά έκανε την παραγγελια από το εξωτερικό για να του έρθει η τηλεόραση και να μου την στήλη !
Η τηλεόραση ήρθε όπου και την παρέλαβα από την γενική ταχυδρομική !.
το κουτί ήταν χτυπημένο σε διαφορα σημεία αλλα δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί να είχε σπάσει !
Την έβγαλα από το κουτί την σύνδεσα στην μπρίζα και μόλις άναψε στην κάτω μεριά και πάνω δεξιά ήταν σπασμένη !
Να σημειώσω ότι πριν την βάλω στην μπρίζα δεν φαινόταν από το panel ότι είχε σπάσει !
Μετά απο συνεννόηση με τον πωλητή αλλα και με την κούριερ για να μην τα πολυλογώ ήρθε η γενική ταχυδρομική και την πήρε για έλεγχο !
Αφου πέρασαν 3 βδομάδες περίπου πήρα τηλέφωνο την κούριερ και μου είπαν ότι έχουν αναγνώριση ότι αυτοί την σπάσαν και ότι θα γίνει επιστροφή χρημάτων στον πωλητή !
Επικοινώνησα με τον πωλητή και μου είπε όλα καλά θα μιλήσει τότε μαζί τους για να συνεννοηθεί !
Πέρνω μετά από μέρες πάλι την κούριερ και μου είπαν ότι είναι σε αναμονή για την επιστροφή χρημάτων γιατί ο πωλητής δεν τους έχει στήλη τα χαρτιά !
Πήρα πάλι τον πωλητή τηλέφωνο !
Αφού το σήκωσε μου είπε ότι είναι μαλωμένοι μαζί τους γιατί δεν δέχονται την απόδειξη που έχει για την τηλεόραση ότι την έφερε από το εξωτερικό ! αλλα να μην ανήσυχο σε δυο μέρες θα διευθετηθεί το θέμα !
Πέρασαν 4 μέρες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση ! ακόμα δεν τον πήρα τηλέφωνο να δω τώρα τι έγινε ! και σκέφτηκα να σας ρωτήσω πριν τον πάρω τηλέφωνο γιατί δεν ξέρω τι θα μου πει πάλι ! Για να μην δέχονται από τον πωλητή αυτά που του ζητάει η κούριερ μάλλον ο πωλητής κάποια μαμούνια έχει κάνει με τις αποδείξεις ! κάτι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ !
Αν ξέρει κάποιος πως να κινηθώ (ανάλογος πάντα με το τι θα μου απάντηση ο πωλητής) μετά από δίκια του εμπειρία θα του ήμουν ευγνώμων !
Ευχαριστώ προκαταβολικά !
Παρέλαβα στις 6/12 μια τηλεόραση Philips 50PUS8919 από κατάστημα ιντερνετικά !
η τηλεόραση ήρθε μετά από 16 μέρες γιατί ο πωλητής αφού μπήκαν τα λεφτά έκανε την παραγγελια από το εξωτερικό για να του έρθει η τηλεόραση και να μου την στήλη !
Η τηλεόραση ήρθε όπου και την παρέλαβα από την γενική ταχυδρομική !.
το κουτί ήταν χτυπημένο σε διαφορα σημεία αλλα δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί να είχε σπάσει !
Την έβγαλα από το κουτί την σύνδεσα στην μπρίζα και μόλις άναψε στην κάτω μεριά και πάνω δεξιά ήταν σπασμένη !
Να σημειώσω ότι πριν την βάλω στην μπρίζα δεν φαινόταν από το panel ότι είχε σπάσει !
Μετά απο συνεννόηση με τον πωλητή αλλα και με την κούριερ για να μην τα πολυλογώ ήρθε η γενική ταχυδρομική και την πήρε για έλεγχο !
Αφου πέρασαν 3 βδομάδες περίπου πήρα τηλέφωνο την κούριερ και μου είπαν ότι έχουν αναγνώριση ότι αυτοί την σπάσαν και ότι θα γίνει επιστροφή χρημάτων στον πωλητή !
Επικοινώνησα με τον πωλητή και μου είπε όλα καλά θα μιλήσει τότε μαζί τους για να συνεννοηθεί !
Πέρνω μετά από μέρες πάλι την κούριερ και μου είπαν ότι είναι σε αναμονή για την επιστροφή χρημάτων γιατί ο πωλητής δεν τους έχει στήλη τα χαρτιά !
Πήρα πάλι τον πωλητή τηλέφωνο !
Αφού το σήκωσε μου είπε ότι είναι μαλωμένοι μαζί τους γιατί δεν δέχονται την απόδειξη που έχει για την τηλεόραση ότι την έφερε από το εξωτερικό ! αλλα να μην ανήσυχο σε δυο μέρες θα διευθετηθεί το θέμα !
Πέρασαν 4 μέρες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση ! ακόμα δεν τον πήρα τηλέφωνο να δω τώρα τι έγινε ! και σκέφτηκα να σας ρωτήσω πριν τον πάρω τηλέφωνο γιατί δεν ξέρω τι θα μου πει πάλι ! Για να μην δέχονται από τον πωλητή αυτά που του ζητάει η κούριερ μάλλον ο πωλητής κάποια μαμούνια έχει κάνει με τις αποδείξεις ! κάτι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ !
Αν ξέρει κάποιος πως να κινηθώ (ανάλογος πάντα με το τι θα μου απάντηση ο πωλητής) μετά από δίκια του εμπειρία θα του ήμουν ευγνώμων !
Ευχαριστώ προκαταβολικά !