- Μηνύματα
- 28.540
- Reaction score
- 84.020
Τίποταπάμε στο παρασύνθημα, μάθαμε κάτι από το βίντεο του κυρίου??
Ξεχάσατε κι αυτά που ξέρατε
Τίποταπάμε στο παρασύνθημα, μάθαμε κάτι από το βίντεο του κυρίου??
Πάνε, χέρι χέρι.γιατί....δεν πάνε μαζί αυτά?
Εμ, όταν λέω για εντοιχισμό, να μη φαίνονται καθόλου, σφυρίζετε κλέφτικα.Έχουμε υποσχεθει σύνθετα ,κρυσταλλιερες ρολόγια ,ταξίδια, κουζινικα καινούργια,λακαριστα έπιπλα ωραία χρώματα στους τοίχους κρυφά κανάλια για να μην φαίνονται τα καλώδια για να πετάξουμε ένα σαμπ σε μια γωνιτσα και τώρα μας πετάς μια οκτάδα στο ταβάνι?
Μήπως....
είσαι δικηγόρος και ψάχνεις πελατεια.
Όσο είμαστε στο ενοίκιο σφυραμε και εμείς κλέφτικα.Εμ, όταν λέω για εντοιχισμό, να μη φαίνονται καθόλου, σφυρίζετε κλέφτικα.
Αυτό το πράγμα δεν υπάρχει, εκτός κι αν έχει καρδιοειδή λοβό.και ενα sub φτανει αν εχει καλη εξοδο και καλη θεση μπροστα που να μην παρουσιαζει προβληματα συχνοτητων.....
4 Presonus νομιζω οτι μπορουν να βολευτουν , και θα ειναι ποιο βολικα απο το 90% των περιπτωσεων που βλεπω ως ανεκτες απο το ετερο ημισυ...., δηλαδη ανεχονται τις κολωνες μπροστα και οχι δυο μικροτερα με τη συνοδια του αντιστοιχου ζευγαριου?
Στα αλλα δυο πισω θα κολλησουμε, που στην τελικη 10ιντσα ειναι και προτιμοτερα απο τα τεραστια κουτια των 12-15ιντσων που συνηθως χρησιμοποιουνται...
Κρατω ομως μια μικρη; επιφυλαξη για τις που χαμηλες 15-25hz στους σεικεροσινεφιλους
Χαχαχαχαχα, εννοείται βρε!Τα 4 πχ presonus θα μου βγάλουν το output του svs pb13? ιδικά σε σκηνές μου έχουμε να κάνουμε με εκρήξεις και πολύ χαμηλές συχνότητες που κάνει γκέλι ο κώλος στο καναπέ?
Εγώ πάντως περιμένω να φάω την πρώτη κλωτσια στο στήθος απο τα main ή το κεντρικό και μετά τα sub να κάνουν αυτό που πρέπει.Δεν είναι μόνο το αισθητικό κομμάτι. δεν είναι εύκολο να έχεις γύρο γύρο έστω και μικρά μαύρα κουτάκια. αυτά έστω και μικρά καταλαμβάνουν κάποιο χώρο στον οποίο θα μπορούσε να αξιοποιηθεί αλλιώς από το έτερον ήμισυ. + ότι θες πρίζες κοντά + τα καλώδια από το avr. Δεν είχα προβλέψει τουλάχιστον εγώ να περάσω καλώδια για sub.
Αλλά στέκομαι στο τελευταίο που είπες. Σαν κυρίως ασχολία είναι οι ταινίες σε πρώτη φάση. Τα 4 πχ presonus θα μου βγάλουν το output του svs pb13? ιδικά σε σκηνές μου έχουμε να κάνουμε με εκρήξεις και πολύ χαμηλές συχνότητες που κάνει γκέλι ο κώλος στο καναπέ?
Ένα σαμπ απαγορεύεται. Νόμος.και ενα sub φτανει
έχεις καταλάβει ότι είμαι εύκολος στις αλλαγές των μηχανημάτων. λες να πάρει άλλο ένα 13αρι ο zizik και να πάρω τα 4 presonus?Χαχαχαχαχα, εννοείται βρε!
Θα σου βγάλουν τ'άντερα...
η επόμενη απορία μετά τα 4 sub είναι αν και εφόσονέχεις καταλάβει ότι είμαι εύκολος στις αλλαγές των μηχανημάτων. λες να πάρει άλλο ένα 13αρι ο zizik και να πάρω τα 4 presonus?
Θα μου μείνουν και λεφτά να πάρω καυλώδια. χαχαχαχ
τα φοβάμαι. Μου ακούγονται μικράκια. Λίγα watt μικρό woofer.... Θα μου μείνουν και λεφτά να πάρω καυλώδια. χαχαχαχ
Δώστου το.έχεις καταλάβει ότι είμαι εύκολος στις αλλαγές των μηχανημάτων. λες να πάρει άλλο ένα 13αρι ο zizik
Δε χρειάζονται ουσιαστικά καμία ρύθμιση.η επόμενη απορία μετά τα 4 sub είναι αν και εφόσον δεν τοποθετηθούν ανά 2 αλλά σε 4 γωνίες....πως θα τα δει και θα τα ρυθμίσει σωστά ο marantz
καλα τραγουδα εσυ....Ένα σαμπ απαγορεύεται. Νόμος.
παρε ενα minidsp και καντα ανα 2η επόμενη απορία μετά τα 4 sub είναι αν και εφόσον
δεν τοποθετηθούν ανά 2 αλλά σε 4 γωνίες....πως θα τα δει και θα τα ρυθμίσει σωστά ο marantz
Τα πετάς τα ωραία έτσι ξεκάρφωτα μέσα σε άσχετα νήματα και μετά ψαχνόμαστε.Δώστου το.
Ντέφ'να γίνει.
[DOUBLEPOST=1543661621][/DOUBLEPOST]
Δε χρειάζονται ουσιαστικά καμία ρύθμιση.
Φτιάξε μόνο τη στάθμη.
Κι ο όποιος μάραντζ όλα μαζί θα τα διαχειριστεί σαν ένα, στάθμη θα φτιάξει.
Για πιο "εξειδικευμένη" ρύθμιση, χρειάζονται πιο εξειδικευμένα εργαλεία.
Ένας καλιμπράτορας κανονικά πρέπει να πάρει σχεδιάγραμμα απόκρισης ξεχωριστά από το καθένα, να βρει μια κοινή συχνότητα που κανένα δεν έχει θέμα ακύρωσης ή ιδιοσυντονισμού, να φέρει τα 3 σε φάση με το πρώτο με μια μέτρηση τόνου, και μετά όλα μαζί να συμπεριφερφθούν ως ένα σαμπ, που θα το φέρει σε φάση με τους δορυφόρους.
Ευκολάκι είναι, 5 λεπτά δουλειά.
Εξελιγμένοι av με διακριτές εξόδους για 4 σαμπ, αυτό κάνουν.
Στο τέλος εφαρμόζεις μια ισοσταθμιση για το τάργκετ κερβ, με ενιαία ρύθμιση σε όλα τα σαμπ. Σηκώνεις μπάσο..
τα κάνει όλα το audysseyΔώστου το.
Ντέφ'να γίνει.
[DOUBLEPOST=1543661621][/DOUBLEPOST]
Δε χρειάζονται ουσιαστικά καμία ρύθμιση.
Φτιάξε μόνο τη στάθμη.
Κι ο όποιος μάραντζ όλα μαζί θα τα διαχειριστεί σαν ένα, στάθμη θα φτιάξει.
Για πιο "εξειδικευμένη" ρύθμιση, χρειάζονται πιο εξειδικευμένα εργαλεία.
Ένας καλιμπράτορας κανονικά πρέπει να πάρει σχεδιάγραμμα απόκρισης ξεχωριστά από το καθένα, να βρει μια κοινή συχνότητα που κανένα δεν έχει θέμα ακύρωσης ή ιδιοσυντονισμού, να φέρει τα 3 σε φάση με το πρώτο με μια μέτρηση τόνου, και μετά όλα μαζί να συμπεριφερφθούν ως ένα σαμπ, που θα το φέρει σε φάση με τους δορυφόρους.
Ευκολάκι είναι, 5 λεπτά δουλειά.
Εξελιγμένοι av με διακριτές εξόδους για 4 σαμπ, αυτό κάνουν.
Στο τέλος εφαρμόζεις μια ισοσταθμιση για το τάργκετ κερβ, με ενιαία ρύθμιση σε όλα τα σαμπ. Σηκώνεις μπάσο..
Λα λα λα λα λακαλα τραγουδα εσυ....
Στείλε τώρα να το στήσω Δευτέρα. Άντε, τελείωνε γιατί με αυτές τις μεγάλες μπούρδες δεν μπορεί να υπάρξει ομοιογένεια σε μικρούς χώρους.έχεις καταλάβει ότι είμαι εύκολος στις αλλαγές των μηχανημάτων. λες να πάρει άλλο ένα 13αρι ο zizik και να πάρω τα 4 presonus?