- Μηνύματα
- 29.048
- Reaction score
- 85.429
Δεν το θέλω από την αρχήΚι άμα δε το θες στην 3-ετια, πάρε άλλο
Δεν πάω ποτέ πάνω από 150, πόσο μάλλον 200+
Δεν το θέλω από την αρχήΚι άμα δε το θες στην 3-ετια, πάρε άλλο
Μίλια εεε;;Δεν το θέλω από την αρχή
Δεν πάω ποτέ πάνω από 150, πόσο μάλλον 200+
Λογικό και αναμενόμενο. Ακόμη και το Υ lr είναι καλύτερο από πολλά sport αυτοκίνητα και ας μην του φαίνεται. Οι μπαταρίες το κάνουν να στρίβει σαν κάρτ, γκάζια πολλά μέχρι τον κόφτη και το regen μες στις στροφές που αν το κατανοήσεις στρίβεις σαν οδηγός αγώνων χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις (κάνει ουσιαστικά μόνο του το "κατέβασμα" με γεμάτο στροφόμετρο). Αμαξάρα τέλος. Αυτό που χρειάζεται η τέσλα πλέον είναι να πείσει και τον πλέον επιφυλακτικό πως τα αμάξια της δουλεύουν και υποστηρίζονται σωστά σε βλάβες, συνεργεία, ανταλλακτικά κλπ.People who tested the Model 3 Performance claim it is better than the BMW i4 M50 and even the gas-powered BMW M3
Refreshed Tesla Model 3 Performance Leaves the BMW i4 M50 in the Dust
Tesla launched the refreshed Model 3 Performance, and those who tested it claim BMW has no medium-sized sedan to compete, regardless of the powertrainwww.autoevolution.com
Ας αφήσουμε το οικονομικό, ας πούμε πως έχουν την ίδια τιμή.εγώ στη θέση σου δηλαδή, θα έπαιρνα κόκκινο 3-αρι περφόρμανς
Δεν μπαίνω σε πίστες, δεν τρέχω πολύ ποτέ, δεν πατιέμαι στα φανάρια. Δεν μου αρέσει.Άμα είναι να "αγοράσεις" αυτοκίνητο για να το κρατήσεις, δικό σου, κας και γειά σας, LR 3-αρι ή Υ, και τα δύο είναι εξαιρετικά. Μόνον LR.
Δεν υπάρχει πιο λογική επιλογή.
Άμα είναι λιζινγκ για 2-3 χρόνια, αυτοκίνητο που δε θα το κρατήσεις, απλώς θα περάσει απ'τα χέρια σου, τότε πας καρφί σε 3-αρι περφόρμανς για το χαβαλε του να πηγαίνει πιο γρήγορα από Φεράρι, πιο γρήγορα απ'οτιδηποτε άλλο, και να έχει και τρακ μόουντ, να μπεις 2-3 φορές σε πίστα, να γουστάρεις. Διασκέδαση.
Σωστά όλα.Δεν μπαίνω σε πίστες, δεν τρέχω πολύ ποτέ, δεν πατιέμαι στα φανάρια. Δεν μου αρέσει.
Θέλω να πηγαίνω λίγο πιο γρήγορα από το μέτριο, με ακρίβεια. Σταθερά, χωρίς να κουνάει αριστερά δεξιά μπρος πίσω. Όλα τα άλλα με ενοχλούν.
Κι ο φίλος σου ο έτερος ιατρός έτσι έλεγε, αλλά κυκλοφορούν φήμες ότι έχει γίνει ο φόβος και ο τρόμος των κοντράκηδων εντός και πέριξ της συμπρωτεύουσας!Δεν μπαίνω σε πίστες, δεν τρέχω πολύ ποτέ, δεν πατιέμαι στα φανάρια. Δεν μου αρέσει.
Πλαγίως λες όχι performanceΣωστά όλα.
Αλλά αυτό το Tesla λόγω τερατώδους γραμμικής επιτάχυνσης (και σταθερότητας λογω regen κλπ ) σε παρασύρει - Σε αλλάζει και καταλήγεις να οδηγείς με τρόπο που δεν αναγνωρίζεις τον εαυτό σου..
Πιστεύω ότι κάπου υπάρχει και παραπάνω κίνδυνος τελικά από τον "πριν" τρόπο οδήγησης.
Δεν το αντιλαμβάνεσαι στην αρχή ή σε ένα test-drive. Θέλει καιρό να "αλλάξεις". - Θα στο επισημάνουν και τα μέλη της οικγένειας σου που σε ξέρουν σαν συνεπιβάτες.
Ευθέως σου λέω πως είσαι στο Υ LR. Πάρε άσπρο είναι το καλύτερο χρώμα και δωρεάν.Πλαγίως λες όχι performance
Μάλλον έτσι μεταφράζεται.Πλαγίως λες όχι performance
Στα δύσκολα δείχνουμε τον πραγματικό μας χαρακτήρα. Ο μασκ απέτυχε με το twitter, θα αποτύχει και με την tesla άραγε;Μετά την ομαδική απόλυση όλου του τμήματος marketing πριν λίγες μέρες, σήμερα έγινε γνωστό πως o Elon απέλυσε όλο το τμήμα των superchargers.