Όπως εξήγησα, δεν τους συμφέρει ποικιλία στις μπαταρίες..
Το πισοκινητο 3-αρι, ανάμεσα στην υπόλοιπη σύγχρονη γκάμα της Τέσλα, είναι αδιαμφισβήτητα ο πρωταθλητής του efficiency, μακάρι να βγει και με 17" ζάντες.
Αυτές οι rwd εκδόσεις στα 3/Υ, όπως κι οι μικρότερες μπαταρίες σε αυτά τα σασί, έχω ξαναγράψει, είναι είδη προς εξαφάνιση.
Εμφανίζονται για λίγο κατά διαστήματα, κι εξαφανίζονται μετά. Έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν, κι η ιστορία επαναλαμβάνεται.
Εκτιμώ πως μετά την έλευση του μοντελ 2, αυτές θα περάσουν στο ντουλάπι της ιστορίας.
Δεν πρόκειται να κρατήσουν παράλληλες γραμμές παραγωγής για πολλαπλές εκδόσεις 3/Υ, όταν θα έχουν φούριες για τεράστιες ποσότητες μοντελ 2.
Τα εργοστάσια της Τέσλα θα επικεντρωθούν στην παραγωγή του μοντελ 2, και στα 3/Υ θα παραμείνει ενεργή μόνον η γραμμή του AWD LR, αυτή που πουλάει περισσότερο δηλαδή. Έτσι εικάζω τουλάχιστον. Ακόμα και οι εκδόσεις performance 3/Y θα είναι πολύ μειωμένης παραγωγής, με μεγάλους χρόνους αναμονής.