Tesla











costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.063
Reaction score
137.527
Έτσι για χαβαλέ, να μερικές διαφορές από το προχθεσινό OTA

1000014407.png


1000014408.png


1000014409.png


Είναι τρελός ο Έλον, όλο updates updates updates, έχουμε βαρεθεί αυτήν την κατάσταση.

Γι'αυτό δεν αγοράζει Τέσλα ο κόσμος, έχουν μεγάλη πτώση οι πωλήσεις, θα κλείσει εργοστάσια λένε, να το πρώτο εξάμηνο του '24 και έρχεται σε λίγο και το δεύτερο να γελάσουμε:

1000014410.png



Πραγματικός ανταγωνισμός στις παγκόσμιες πωλήσεις υπάρχει ουσιαστικά μόνον από την BYD, η οποία στην πρώτη 20-αδα των πιο καλοπουλημένων μοντέλων, καταλαμβάνει συνολικά 9 θέσεις, σχεδόν τα μισά μοντέλα είναι δικά της, τρομερό!

Μπήκαμε αισίως στο Δεκέμβρη, δεν θα αργήσουν να βγουν τα στοιχεία για ολόκληρο το 2024, και θα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. 😎
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.706
Reaction score
30.612
Το Model 3 επίσης, επειδή δεν έχει χειριστήρια πίσω από το τιμόνι, αλλάζει μόνο τους ταχύτητες μπρος πίσω όταν είσαι σε διαδικασία να ξεπαρκάρεις. 8-) :biggrin:

Και όταν είσαι σταματημένος και θες να ανοίξεις πόρτα, αν έρχεται άλλο όχημα η πόρτα δεν ανοίγει με την πρώτη, και σου λέει ότι υπάρχει εμπόδιο.

Με τα λεφτά που ζητάει ο Γερμανός παίρνεις ένα Model 3 Dual Motor και ένα Model Υ Dual Motor και με τα ρέστα κάνεις immersive dedicated.

:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:
:lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign:
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.544
Reaction score
7.984
Έτσι για χαβαλέ, να μερικές διαφορές από το προχθεσινό OTA
Αναρωτιέμαι αν αυτό το blind spot warning θα δουλεύει και με το emergency release της πόρτας.

Γιατί σε ένα βίντεο που έβαλε τις προάλλες ο Zizik έλεγε πως εκεί που έχουν βάλει στο highland το κουμπί που ανοίγει την πόρτα και τον μοχλό του emergency release, όλοι όσοι δεν γνωρίζουν τραβάνε το emergency για να ανοίξουν.
 

Μηνύματα
7.493
Reaction score
1.578
Και εμένα πάντως μου ακούγεται προβληματικό αυτό με το να μην ανοίγει η πόρτα όταν το ζητήσεις, αλλά να το ελέγχει πρώτα το αυτοκίνητο.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.706
Reaction score
30.612
Μια χαρά ανοίγουν οι πόρτες. Όλα εύκολα είναι, και άμεσα διαθέσιμα το ένα δίπλα στο άλλο. Πρέπει να είσαι ανάπηρος στο μυαλό για να μη καταλαβαίνεις τι βλέπεις.
 

TGD

Μηνύματα
8.709
Reaction score
8.745
ΔΕΝ πρέπει να χρειάζεται να βλέπεις σε περίπτωση κινδύνου. Άτυπα ο τροπος που δουλεύουν οι κλειδαριές όλα αυτά τα χρόνια έχουν τυποποιηθεί. Άκου χωριστό emergency release... Λες και είμαστε σε αεροπλάνο και πρέπει να ανοίξουν οι έξοδοι κινδύνου...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.706
Reaction score
30.612
Δεν μιλάμε για απλή αναπηρία αλλά για βαρέως τύπου. Πολύ βαρέως όμως.

model3_open_door_from_inside_correct-scaled.jpg


Το πράσινο κουμπί είναι αυτό που πρέπει να πατήσεις για να ανοίξει η πόρτα. Με αυτό το κουμπί κατεβαίνει πρώτα λίγο το παράθυρο ώστε να μην έχει κόντρα και να μην χαλάσει το λάστιχο ή πάθει κάτι άλλο το τζαμί. Πάντα βγαίνεις πατώντας αυτό το κουμπί.

ΑΝ για κάποιο λόγο δεν δουλέψει το πράσινο κουμπί, ανοίγεις με τον μηχανικό μοχλό που πιέζει το λάστιχο προς τα έξω επειδή δεν κατέβηκε τα τζάμι. Αυτό πρέπει να γίνεται μόνο όταν υπάρχει ανάγκη. Όχι 10 φορές την ημέρα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.544
Reaction score
7.984
Δεν μιλάμε για απλή αναπηρία αλλά για βαρέως τύπου. Πολύ βαρέως όμως.
Η φωτό απλά επιβεβαιώνει τη "λάθος" τοποθέτηση. Ο μοχλός στο Χ είναι αυτό που θα περίμενες να τραβήξεις για να ανοίξει η πόρτα. Όχι ένα κουμπάκι εκεί πάνω.

Από την άλλη (και πιστεύω ότι αυτός είναι ο λόγος και όχι ότι έκαναν λάθος) οι σχεδιαστές γνωρίζουν πως σε στιγή πανικού (και ειδικά αν δεν είσαι εξοικειωμένος με το Tesla) το χέρι σου θα πάει στο emergency και όχι ψηλά στο κουμπάκι. Οπότε προτίμησαν να βάλουν εκεί το emergency γιατί είναι ζήτημα ζωής και θανάτου και οι εξοικειωμένοι ας πατάνε το κουμπάκι σε καθημερινή χρήση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.706
Reaction score
30.612
Δύο φορές έχω οδηγήσει Tesla. Άλλες 5-10 έχω μπει μέσα. Δεν χρειάστηκαν ούτε 5" προσαρμογής. Δεν υπάρχει κανένα θέμα πλέον.

Επίσης, δεν έχουν όλα τα οχήματα τον μοχλό στο σημείο του Χ. Κανένα όχημα μου δεν τον είχε εκεί. Πιο κοντά στο πράσινο είναι.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.735
Μηνύματα
2.950.344
Members
38.232
Νεότερο μέλος
aradis
Top