Tesla

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.707
Reaction score
84.551
Δύο από τα χρησιμότερα updates φέτος ήταν τα matrix φώτα και η μείωση της έντασης της μουσικής στην όπισθεν. Και τα δύο τα είχε το ID3 μου από κατασκευής.
Οσο για τον έλεγχο από Apple Watch… ωραίο, αλλά ο φαλακρός για κάποιον λόγο δεν παίρνει Apple.
:idk: :roflmao::headbang:
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.083
Reaction score
137.570
δεν παίρνει Apple
Έχω ένα app που λέγεται "Tessie", πήρα τη συνδρομή "Lifetime" όπως το roon.

Κάνω τα πάντα όλα από το ρολόι μου, το android, από την πρώτη μέρα.

Ανοίγει και τις πόρτες. Όχι "ξεκλείδωμα", ανοίγουν.

Tessie. Στάνταρ.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.707
Reaction score
84.551
Ηχοσύστημα σαν του Τεσλα όμως το id3 και οποιοδήποτε άλλο ούτε στα ονειρα τους. 8-)
Το καινούργιο έχει extra επιλογή για Harman Kardon. Καλό το άκουσα. Harman εγγύηση.
Όχι τόσο καλό όσο το Tesla (AWD), το οποίο δεν είναι και έξτρα.
Κάνω τα πάντα όλα από το ρολόι μου, το android, από την πρώτη μέρα.
To να συγκρίνεις το android ρολόι με το Apple Watch, είναι σαν να συγκρίνουμε κινέζικο με Tesla.
Ή yamaha με Trinnov.
 
Last edited:


Μηνύματα
6.876
Reaction score
5.413
Ο dimi θα νομίζει ότι πρόκειται για φάρσα του Elon το παιχνίδι με τα φώτα.
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.083
Reaction score
137.570
Ενδιαφέρον ποστ από Facebook:


Πρώτο νέο: το Cybertruck πήρε άδεια στην Κίνα.

Δεύτερο ενδιαφέρον, εδώ είναι η άδεια, λέει τα εξής ενδιαφέροντα:

Βάρος: 3104 κιλά
Μέγιστο βάρος: 3700 κιλά
Ισχύς μοτέρ: 206/222/222 kW
Κατανάλωση: 22.6kWh/100χλμ
Κατανάλωση σε αντιστοιχία βενζίνης: 2.62lt/100χλμ
Εκτιμώμενο κόστος καυσίμου: 14.92CNY/100χλμ
Εμβέλεια: 618χλμ
Μείωση εμβέλειας σε ζεστό καιρό με air condition: 15%
Μείωση εμβέλειας σε κρύο καιρό με θέρμανση: 40%

Μαθαίνουμε λοιπόν πληροφορίες, αλλά και ότι όσον αφορά το "window sticker" τους, είναι πολύ μπροστά οι Κινέζοι. Μέχρι και το πως επηρεάζεται η κατανάλωση λένε!

Κατα τα άλλα στην Κίνα, "the land of health and safety" που λέει και ένας παλιός συνάδελφος, δεν περιμένω να έχουν ασχοληθεί και πάρα πολύ με την ασφάλεια πεζών, άρα το οτι πήρε άδεια εκεί δε μπορεί να θεωρηθεί θετικό στοιχείο για το αν θα πάρει άδεια στην Ευρώπη.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.083
Reaction score
137.570
Από Μάρτιο του '25 νομίμως το FSD στην Ευρώπη.




Οπότε ανοίγει ο δρόμος για τα cybercab.

Ε ρε γλέντια
 

Μηνύματα
7.495
Reaction score
1.579
Δηλαδή συγνώμη.

Πες ότι έχεις το Tesla M3 SR. WLTP εμβέλεια 449 χλμ, 58 kWh μπαταρία.

Θα ταξιδέψεις σε αυτοκινητόδρομο με κατανάλωση πες 20 kWh/100χλμ, άρα θα αδειάσει η μπαταρία από το 100% στο 10% σε 261 χλμ.

Αν ταξιδέψεις το χειμώνα με κρύο και ανάψεις θέρμανση θα πάει η μπαταρία από το 100% στο 10% σε 157 χλμ; Και μετά από το 80% ξανά στο 10% σε 145 χλμ;

Δηλαδή για το Αθήνα Θεσσαλονίκη το χειμώνα θα χρειαστεί να κάνεις αναγκαστικά:

1. Μία στάση στο ΣΕΑ Αταλάντης (139 χλμ, άρα κατανάλωση 39 kWh, άρα υπόλοιπο 19 kWh ή 33%, όπου θα μπορέσεις να φορτίσεις με τη μέγιστη ισχύ του 3 SR στα 175 kW από το 33% στο 80%, δηλαδή το 47% της μπαταρίας, δηλαδή 27 kWh, δηλαδή με μέση φόρτιση 150 kW σε περίπου 11 λεπτά),
2. Ξανά στάση στο ΣΕΑ Αλμυρού (127 χλμ, άρα θα κάψεις 36 kWh, άρα θα σου απομένουν 11 kWh ή 18% της μπαταρίας, όπου θα μπορέσεις να φορτίσεις με τη μέγιστη ισχύ των 50 kW του φορτιστή, δηλαδή με μέση ταχύτητα φόρτισης πες 45 kW, θα πας από το 18% στο 80%, δηλαδή 36 kWh σε 48 λεπτά!!!),
3. Ξανά στάση στο ΣΕΑ Λεπτοκαρυάς ( 137 χλμ, άρα κατανάλωση 39 kWh, άρα υπόλοιπο 8 kWh ή 14%, όπου θα μπορέσεις να φορτίσεις με τη μέγιστη ισχύ του 3 SR στα 175 kW από το 14% στο 80%, δηλαδή το 66% της μπαταρίας, δηλαδή 38 kWh, δηλαδή με μέση φόρτιση 150 kW σε περίπου 15 λεπτά),

Και θα φτάσεις στη Θεσσαλονίκη 112 χλμ μετά, έχοντας καταναλώσει 32 kWh, ή το 55% της μπαταρίας, και θα έχεις φτάσει με το 25% της μπαταρίας; Και θα έχεις κάνει μία ώρα και 15 λεπτά σε τρεις στάσεις; Συν 5 ώρες διαδρομής;

Έκανα και έναν πρόχειρο υπολογισμό για το κόστος:

Η φόρτιση στα Superchargers διαβάζω ότι είναι 0.41€/kWh. Άρα για 27 kWh στην Αταλάντη θα πληρώσει κανείς 11,07€. Η φόρτιση στον πενηντάρη της Protergia στον Αλμυρό διαβάζω ότι κοστίζει 62 λεπτά / kWh. Άρα για τις 36 kWh στον Αλμυρό, θα πληρώσει κανείς 22,32 €. Η φόρτιση στη Λεπτοκαρυά, για συνδρομητές της NRG διαβάζω ότι χρεώνεται επίσης 62 λεπτά. Άρα για τις 36 kWh θα πληρώσει άλλα 22,32 €. Σύνολο 55,71€ για τις φορτίσεις στον αυτοκινητόδρομο. Με τις οποίες ξεκίνησες από 100% και έφτασες με 25% μπαταρίας. Αν προσθέσουμε και το 75% της μπαταρίας που ξόδεψες με φόρτιση από το σπίτι, δηλαδή 43,5 kWh με κόστος π.χ. 0,2€/kWh, δηλαδή 8,7 €, το ταξίδι κόστισε 64,41 € σε ρεύμα. Δηλαδή σχεδόν 13 λεπτά το χιλιόμετρο.

Με ένα βενζινοκίνητο σύγχρονο αυτοκίνητο θα έκαιγε κανείς π.χ. 8 λίτρα / 100 χλμ, δηλαδή με τιμή βενζίνης 1,75€/λίτρο, θα έκαιγε 14 λεπτά το χιλιόμετρο.

Κάνω κάτι λάθος; Είναι δυνατόν το ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο το χειμώνα να κοστίζει όσο το ταξίδι με βενζινοκίνητο;

Βαρύ.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.707
Reaction score
84.551
Από Μάρτιο του '25 νομίμως το FSD στην Ευρώπη.




Οπότε ανοίγει ο δρόμος για τα cybercab.

Ε ρε γλέντια
Το διάβασα.
Δεν γράφει αυτό που περιμένεις.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.083
Reaction score
137.570
Τα ποσοστά διαφοροποίησης κάθε οχήματος σε ακραίες καιρικές συνθήκες (κρύου ή ζέστης) έχουν προσπαθήσει σε διάφορα τεστ να τα μετρήσουν, με τις όποιες συνθήκες αυτών των τεστ (οι οποίες δεν μπορεί να είναι επακριβώς αυτές που θα συναντήσεις εσύ σε μια τυχαία διαδρομή, αλλά σου δίνουν ένα μπουσουλα).

Μπορείς να ψάξεις σε παλαιότερα θρεντς.

Στα μοντελ 3/Υ, εξαιτίας του εξαιρετικού efficiency octavalve, έχουν στην πράξη εξαιρετικές επιδόσεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.548
Reaction score
7.995
Στα μοντελ 3/Υ, εξαιτίας του εξαιρετικού efficiency octavalve, έχουν στην πράξη εξαιρετικές επιδόσεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Και στο Cybertruck δηλαδή (γιατί από αυτό ξεκίνησε η κουβέντα) βάλανε παλιό Octavalve, με χαμηλότερο efficiency;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.083
Reaction score
137.570
Και στο Cybertruck δηλαδή (γιατί από αυτό ξεκίνησε η κουβέντα) βάλανε παλιό Octavalve, με χαμηλότερο efficiency;
Όχι, αλλά πρόκειται για ένα τεράστιου όγκου όχημα, υψηλού βάρους, με τεράστιες ανάγκες και υψηλές απώλειες θερμότητας, οπότε είναι φυσικό επακόλουθο να έχει ιδιαίτερα αυξημένες ανάγκες ενέργειας για διατήρηση της θερμοκρασίας της καμπίνας στα επιθυμητά επίπεδα, σε σχέση με ένα όχημα πολύ μικρότερου όγκου και κατ'επεκτασιν μικρότερων αναγκών σε ενέργεια.

Σα να θες να ζεστάνεις ή να κρυώσεις ένα σπίτι 350τμ, σε σχέση με ένα σπίτι 100 τμ.

Τα 3/Υ, λόγω σημαντικά μικρότερου όγκου, με χρήση του octavalve επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στον τομέα αυτόν.
Και αυτό είπα.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.744
Μηνύματα
2.950.594
Members
38.233
Νεότερο μέλος
dimpam
Top