Tesla

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.226
Reaction score
85.943
Μπορεί να γράφει ό,τι θέλει, φυσικά, και κρίνεται για τα γραφόμενα του όπως όλοι.
Ψέκι.
 



Μηνύματα
22.805
Reaction score
16.933
Τις τελευταίες ημέρες πέρα από τον Στάμμερ, τον Σουλτς, τον Μακρόν, και τους... δημοκρατικούς, έχει βάλει στο στόχαστρο τον Μπιλ Γκέιτς, τον Σόρος, και ανεβάζει σωρηδόν μηνύματα εναντίον τους (δικά του και αναδημοσιεύσεις)! Έχει πλάκα λίγο, γιατί ουσιαστικά κατηγορούνται μεταξύ τους ότι επηρεάζουν εκλογές, και προωθούν τις δικές τους πολιτικές επηρεάζοντας κυβερνήσεις! Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα δηλαδή (ή ανακαλύφθηκε η Αμερική). :roflmao:
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.834
Reaction score
139.000
Επιστροφή στην ουσία του θρεντ. 😎

Δε θέλω να αγχώνεστε, αλλά..

1000015049.png


Είναι τρομακτικό το τι μπορεί να κάνει αυτό το αυτοκίνητο. 😎

Επίσης ένα σκρίνσοτ από την επίσημη συζήτηση με το τμήμα σέρβις της Τέσλα (καθώς άλλαξα φίλτρο καμπίνας μετά από 50+ χιλιάδες χιλιόμετρα):

1000015051.png


Δεν έχει τίποτα, δεν.

Καλημέρα σας με ιδιαίτερη συμπάθεια όλους εσάς, που επισκέπτεστε ανά έτος την επίσημη αντιπροσωπεία για το ετήσιο σέρβις. 🤣😁😂


ΥΓ. Αν και έχω τη δυνατότητα (όπως κάθε κάτοχος Τέσλα) μέσα από το service menu του infotainment να βλέπω υγεία μπαταρίας και μοτέρ, ζήτησα επίσημη μέτρηση από την Τέσλα για αυτά τα δύο, με κόστος 40€.
Θα σας ενημερώσω. 😎
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.192
Reaction score
31.120
Το είχε αναφέρει και ο πρώτος ταξιτζής με Tesla στην Ελλάδα. Όταν ρώτησε πότε να έρθει να δουν τα φρένα καθώς έχει κάνει χλμ του απάντησαν "έλα στην τετραετία να ρίξουμε μια ματιά".
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.894
Reaction score
10.834
Δυστυχώς δεν αντιλαμβάνεσαι μια βασική παράμετρο του ετήσιου σέρβις.

Είναι ενα τσεκ απ και θέμα ασφάλειας.
Μπορεί κάποιος να ασχολείται με την συντήρηση , μπορεί κάποιος να την αγνοεί πλήρως.
Ενα πρωί να βρεθεί στην καλύτερη στου χαντάκ και στην χειρότερη να καθαρίσει δυο - τρεις.
Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο.

Και μην μου πεις ότι βασιζόμαστε στο ΚΤΕΟ
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.834
Reaction score
139.000
Τα φρένα δεν θα αλλαχτούν ποτέ, δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση.

Μόνο άμα έχεις performance και τρέχεις στις πίστες συνέχεια, ειδάλλως δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αλλαχτούν, ούτε στην 10-ετια, ούτε ποτέ, παν πακέτο τα μαμά φρένα μέχρι την αλλαγή του αυτοκινήτου όποτε και αν.

Εγώ είχα ένα ερώτημα μήπως χρειάζεται απλός οπτικός έλεγχος στα υγρά φρένων, ή σε οτιδήποτε άλλο, ούτε αυτό χρειάζεται (έχει αισθητήρες ολόβε, και από τα δεδομένα του digital twin τα ξέρουν όλα - ΑΙ).

Δεν βασίζεσαι σε κανένα ΚΤΕΟ. Έχει αισθητήρες στα πάντα. Είναι συνεχώς υπό έλεγχο όλα. Έχουν σπάσει το κεφάλι τους άπειροι σοβαροί μηχανικοί, να μην απαιτείται σποραδικός έλεγχος και να είναι όλα στην τρίχα, συνεχώς τσεκαρισμένα και να είναι ασφαλές το όχημα ανά πάσα στιγμή. 😎

Δυστυχώς δεν έχετε αντιληφθεί τι δεδομένα συλλέγονται συνεχώς από τη χρήση του οχήματος στο ψηφιακό του αντίγραφο. 😎
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.834
Reaction score
139.000
Επίκειται λουκέτο στα ΚΤΕΟ δηλαδή... :geek:
Για αυτά τα "έξυπνα" αυτοκίνητα, είναι εντελώς περιττό.

Για τις σόμπες με Ρόδες, είναι αναγκαίο.

Για τις μπαταρίες με Ρόδες, επίσης. 😂🤣
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.894
Reaction score
10.834
Αλλη μια φορά.

Μιλάμε για φρένα. Ημιαξόνια. Ψαλίδια κτλ κτλ
Καμία σχέση αν κινείται με ρευμα ή κάρβουνο.

Αν δεν μπει ανθρώπινο χέρι κανένα σοφγουερ δεν ξέρει. Αν περιμένω να ανάψει το χ λαμπάκι, δεν ανάβω κεράκι καλύτερα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.192
Reaction score
31.120
Και που ξέρουμε αν τα πάντα έχουν πάνω αισθητήρες και το αμάξι ξέρει ανα πάσα στιγμή σε τι κατάσταση βρίσκεται και τι χρειάζεται αλλαγή; H λογική της Tesla, και σύμφωνα με όσα έχει πει ο Elon στο τελευταίο earning call, λέει ότι το όχημα ξέρει τι χρειάζεται αλλαγή. Και αν κάτι θέλει αλλαγή το συνεργείο ξέρει τι έχει το αμάξι και τι ανταλλακτικά πρέπει να έχει, πριν καν μπει στο service.
 

Μηνύματα
22.805
Reaction score
16.933
Εντάξει, αλλά να θυμίσω κάτι που είχα αναφέρει πριν λίγες σχετικά ημέρες, την ανάκληση για έλεγχο ενός μεγάλου αριθμού Tesla (700.000), επειδή είχαν θέμα με τον αισθητήρα πίεσης ελαστικών, και μπορεί να είχες ξεφούσκωτα (με πολύ χαμηλή πίεση να πούμε καλύτερα) λάστιχα, και να μην είχες ένδειξη στο σύστημα. Και λάστιχα με χαμηλή πίεση, δεν είναι κι ό,τι καλύτερο... Οπότε ας μην εμπιστευόμαστε απόλυτα τις... ενδείξεις και τους αισθητήρες!

 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.894
Reaction score
10.834
Και που ξέρουμε αν τα πάντα έχουν πάνω αισθητήρες και το αμάξι ξέρει ανα πάσα στιγμή σε τι κατάσταση βρίσκεται και τι χρειάζεται αλλαγή; H λογική της Tesla, και σύμφωνα με όσα έχει πει ο Elon στο τελευταίο earning call, λέει ότι το όχημα ξέρει τι χρειάζεται αλλαγή. Και αν κάτι θέλει αλλαγή το συνεργείο ξέρει τι έχει το αμάξι και τι ανταλλακτικά πρέπει να έχει, πριν καν μπει στο service.
Ωραίο οικοσύστημα.
Μόνο αντιπροσωπεία δηλαδή.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.192
Reaction score
31.120
Ωραίο οικοσύστημα.
Μόνο αντιπροσωπεία δηλαδή.
Μόνο. Για την ώρα τουλάχιστον. Το άλλο που έχει πει σχετικά με τα service, επειδή ρωτήθηκε, ήταν πως η Tesla δεν έχει καμία σχέση με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία σε αυτό τον τομέα. Οι άλλοι σχεδιάζουν τα οχήματα τους με τέτοιο τρόπο ώστε να χρειάζονται service. Στην Τesla συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Στην Tesla θέλουμε την λιγότερη δυνατή παρουσία του οχήματος στο service. Και το όχημα είναι έτσι σχεδιασμένο, και το μοναδικό όχημα που έχει τέτοια δυνατότητα, να ξέρει τι συμβαίνει και να στέλνει τα δεδομένα στο service πριν καν πάει το όχημα. Ο τεχνικός της Tesla ξέρει ακριβώς τι έχει το όχημα πριν καν έρθει.

Γιατί νομίζεις τον κυνηγάνε με μηνήσεις ακόμα και για αυτό το θέμα;

Όσο για τους υπόλοιπους κατασκευαστές ηλεκτρικών, Κινέζων και μη, δεν γνωρίζω κανέναν που να μην ζητάει επίσκεψη τουλάχιστον μια φορά την διετία. Εντάξει, και η Τesla σου λέει αλλαγή φίλτρου καμπίνας, τότε.
 
Last edited:

Μηνύματα
22.805
Reaction score
16.933
Στην Ελλάδα δεν κινδυνεύουν πάντως τα ΚΤΕΟ και τα συνεργεία.... Ακόμα και αν μελλοντικά δεν χρειάζονται 100%, ο νόμος θα υποχρεώνει να περάσεις από εκεί, τι; κλέφτες θα γίνουν; (όπως συμβαίνει δηλαδή με άλλες κατηγορίες επαγγελματιών, που τους δίνουν πρόσθετη... δουλειά... από το πουθενά)
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.167
Μηνύματα
2.964.665
Members
38.298
Νεότερο μέλος
kostas-rj
Top