Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.504
Reaction score
138.441
Ωραίο οικοσύστημα.
Μόνο αντιπροσωπεία δηλαδή.
Έτσι κι αλλιώς, όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα, με σημαντικά ηλεκτρονικά μέσα, είναι αποκλειστικά και μόνον για αντιπροσωπεία. Οι καρτέλες σέρβις εδώ και χρόνια δεν υπάρχουν μέσα στο αυτοκίνητο, όπως παλιά, είναι μόνον ηλεκτρονικά προσβάσιμες από τον κεντρικό σέρβερ της κατασκευάστριας φίρμας.
 


Μηνύματα
739
Reaction score
651
Με ένα OBD reader που κοστίζει 20-30€ κι ένα δωρεάν πρόγραμμα, βλέπεις τα πάντα σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Ισχύει 100% ή σε μερικές εταιρίες υπάρχουν παραπέρα κλειδώματα ώστε να αποκτήσει κάποιος πρόσβαση στην εσωτερική database των events?
 

Μηνύματα
22.584
Reaction score
16.653
Με ένα OBD reader που κοστίζει 20-30€ κι ένα δωρεάν πρόγραμμα, βλέπεις τα πάντα σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα.

Διευκρίνεσε, όταν λες "αυτοκίνητα", εννοείς τα Tesla, ή τις υπόλοιπες υπανάπτυκες σόμπες με τροχούς;


(έτσι για να μπαίνω στο κλίμα του tesloπαδισμού :geek: :roflmao: )
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.504
Reaction score
138.441
Με ένα OBD reader που κοστίζει 20-30€ κι ένα δωρεάν πρόγραμμα, βλέπεις τα πάντα σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Σωστά.
Και σβήνεις σφάλματα, κάτι που κάνω συχνά στο iD.3 με ένα wi-fi odb reader των 40€.

Ωστόσο δεν έχεις επικοινωνία με το server της κατασκευάστριας φίρμας, απλώς διαβάζεις τα flags και errors που έχει βγάλει το όχημα, καιμοσε πληροφορίες τέλος πάντων δίνει το σοφτγουερ που χρησιμοποιείται.

Τα καλά σοφτγουερ, φυσικά δεν είναι δωρεάν.

Στο service mode του infotainment του Τέσλα, βλέπεις απείρως περισσότερα πράγματα από όσα με ένα odb reader στο iD.3 και έχεις τη δυνατότητα να κάνεις άπειρες ρυθμίσεις, από τα φώτα και τα παράθυρα, μέχρι κάθε τρελή λεπτομέρεια.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.935
Reaction score
76.618
Ισχύει 100% ή σε μερικές εταιρίες υπάρχουν παραπέρα κλειδώματα ώστε να αποκτήσει κάποιος πρόσβαση στην εσωτερική database των events?
Είναι υποχρεωτική η δυνατότητα πρόσβασης στην διάγνωση, όχι στην αλλαγή software όμως, τουλάχιστον στη δύση. Right to repair.

Έχω μόνιμα συνδεδεμένα readers στα αυτοκίνητά μου κι όποτε θέλω βλέπω ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
Όταν ξεχνάω να το αποσυνδέσω απο το bluetooth του τηλεφώνου, χτυπάει ο συναγερμός που αναγνωρίζει tampering. Πάντα το ξεχνάω... :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.504
Reaction score
138.441
Το σοφτγουερ είναι το θέμα της παραδοσιακής αυτοκινητοβιομηχανίας.


Ούτε για του κασιδη το κεφάλι.

Μέχρι να πιάσουν επίπεδα Τέσλα, θα έχουμε πεθάνει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.010
Reaction score
30.946
"The all-electric CLA is built by Mercedes based on the MMA (Mercedes-Benz Modular Architecture) platform, a new modular platform developed for compact and midsize cars that can be used to produce electric vehicle (EV) models as well as internal combustion engine vehicles, the report noted."

:rolleyes: Ανεπίδεκτοι.
 

Μηνύματα
16.815
Reaction score
23.870
Με ένα OBD reader που κοστίζει 20-30€ κι ένα δωρεάν πρόγραμμα, βλέπεις τα πάντα σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
όχι όλα καθώς θέλουν προγραμματάκι - όχι το τσαμπέ- ενώ κάποια πιο περιωπής προγράμματα δεν δουλεύουν με τα φθηνά obd , αλλά εντάξει ανάλογα το αυτοκίνητο από 100 μέχρι 500 ευρώ είσαι κομπλέ.
 


Μηνύματα
16.815
Reaction score
23.870
mercedes εσωτερικούς κωδικούς δεν έβλεπε πριν 4-5 χρόνια και μάλλον ισχύει ακόμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.504
Reaction score
138.441
Car Scanner. Το έχω αγορασμένο πολύ φθηνά αλλά το δωρεάν βλέπει τα πάντα.
Αυτό είναι το στάνταρ, αλλά έχω τη δωρεάν έκδοση.

Εκτός αυτού, έχω και 2 ακόμα που χρησιμοποιώ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.504
Reaction score
138.441
Η TESLA, στις ερευνητικές της εγκαταστάσεις στην Ελλάδα απασχολεί περισσότερους από 40 μηχανικούς, στην πλειοψηφία τους Έλληνες αλλά και από άλλες χώρες της ΕΕ, εξαιρετικά υψηλής εξειδίκευσης και συμβάλλει, τόσο στην παραμονή στη χώρα κορυφαίων επιστημόνων, όσο και στην επιστροφή τους από το εξωτερικό, προσφέροντας ευκαιρίες υψηλής ερευνητικής καριέρας.




ΥΓ. Πωλήσεις στη Γερμανία το 2024, σε σχέση με το 2023, ανεξαρτήτως καυσίμου

VW 536.888. 3,4%

MERCEDES 257.888 -7,0%
AUDI 202.317 -18,1%
FORD 99.554 -14,6%
FIAT 57.561 -24,8%
RENAULT 54.349 -20,4%
MINI 32.571 -29,1%
SMART 12.463 -28,4%
BENTLEY 635 -21,5%
MASERATI 541 -48,3%
INEOS 485 -49,8%
ASTON MARTIN 250 -46,0%
LADA 33 -77,9%
AIWAYS 27 -46,0%

Και μερικά μόνο ΕV:

TESLA 37.574 -41,0
POLESTAR 3.181 -49,4%
GWM 3.002 -35,6%
BYD 2.891 -30,2%
NIO 398 -68,5%

LUCID 392 +296,0%
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.504
Reaction score
138.441
Έστω οριακά, η Τέσλα πούλησε τα περισσότερα EV το 2024.


Και το 2025 θα είναι μια φοβερή μάχη ανάμεσα σ' αυτές τις 2 φίρμες, με τη BYD να δείχνει τα δόντια της.
 

TGD

Μηνύματα
8.814
Reaction score
8.870
Εγώ το διαβάζω αλλιώς. Οι Γερμανοί δεν αγοράζουν αυτοκίνητα. Μένουν με αυτά που έχουν. Και ο μόνος λόγος που αγόραζαν ηλεκτρικά ήταν οι επιδοτήσεις. Τώρα που δεν έχει επιδοτήσεις δεν αγοράζουν τίποτα. Στην ανάγκη ένα VW που το ξέρει κι ο μάστορας της γειτονιάς για να κάνουν τη δουλειά τους.
 


Μηνύματα
1.628
Reaction score
1.455
Έχει αισθητήρες στα πάντα. Είναι συνεχώς υπό έλεγχο όλα. Έχουν σπάσει το κεφάλι τους άπειροι σοβαροί μηχανικοί, να μην απαιτείται σποραδικός έλεγχος
Και τους αισθητήρες ποιος τους ελέγχει;
Και τον ή τους μικροελεγκτές (ή επεξεργαστές) που ελέγχουν τους αισθητήρες ποιος τους ελέγχει;
Την καλωδίωση μεταξύ αυτών;
Τις συνδέσεις των καλωδίων;
Στην Ελλάδα δεν κινδυνεύουν πάντως τα ΚΤΕΟ και τα συνεργεία.... Ακόμα και αν μελλοντικά δεν χρειάζονται 100%, ο νόμος θα υποχρεώνει να περάσεις από εκεί, τι; κλέφτες θα γίνουν; (όπως συμβαίνει δηλαδή με άλλες κατηγορίες επαγγελματιών, που τους δίνουν πρόσθετη... δουλειά... από το πουθενά)
Υποθέτω εννοείς δικηγόρους - πολιτικούς μηχανικούς.
Αυτοί όμως έχουν τεράστια εκπροσώπηση στη Βουλή, τα συνεργεία τι έχουν;
Μηχανικούς αυτοκινήτων δεν νομίζω να είχαμε ποτέ ούτε να έχουμε τώρα ούτε στο μέλλον.
 

Μηνύματα
1.288
Reaction score
1.923
Και που ξέρουμε αν τα πάντα έχουν πάνω αισθητήρες και το αμάξι ξέρει ανα πάσα στιγμή σε τι κατάσταση βρίσκεται και τι χρειάζεται αλλαγή; H λογική της Tesla, και σύμφωνα με όσα έχει πει ο Elon στο τελευταίο earning call, λέει ότι το όχημα ξέρει τι χρειάζεται αλλαγή. Και αν κάτι θέλει αλλαγή το συνεργείο ξέρει τι έχει το αμάξι και τι ανταλλακτικά πρέπει να έχει, πριν καν μπει στο service.
σε εκείνους που τους έμεινε το τιμόνι στο χέρι ενώ οδηγούσανε εκεί κάπου στο 2023,
δεν έδωσε ειδοποίηση κανένας αισθητήρας ότι επίκειται αποκόλληση τιμονιού :tongue:
 

Μηνύματα
16.815
Reaction score
23.870
Αισθητήρες στα πάντα έχουν τα αυτοκίνητα εδώ και 20 χρόνια μπαιδεγουει, οι αισθητήρες των ηλεκτρικών είναι λιγότεροι
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.029
Μηνύματα
2.959.606
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top