Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.015
Reaction score
139.363
Εδώ πάντως έχει δεκάδες διαθέσιμα (ελάχιστα είναι επίδειξης μτχ). Δεκάδες
Ξεκόλλα ρε φαλάκρα, "απούλητα" σημαίνει να κάθονται πάνω από 50-70.000 αυτοκίνητα στα εργοστάσια παραγωγής.

"Πουλήθηκαν όλα", σημαίνει τι συνολική παραγωγή είχε μέσα στο 2024, σε αριθμό αυτοκινήτων, και πόσα αυτοκίνητα πούλησε μέσα στο 2024.

Πούλησε περισσότερα της παραγωγής, γιατί είχε και κάνα 30-αρι χιλιάδες αυτοκίνητα από το 2023, τα οποία πουλήθηκαν.

Όλα τα ρημάδια τα αυτοκίνητα που έβγαλαν τα εργοστάσια της Τέσλα μέσα στο 2024, πουλήθηκαν. Δεν έχει κανένα πλεόνασμα 50.000 ή 70.000 ή 90.000 αυτοκινήτων (μέσα στο 2023 είχε ένα τέτοιο πλεόνασμα, μάλλον λόγω προβλημάτων logistics).

Μη κάθεσαι να μου δείχνεις τα 20 αυτοκίνητα της ελληνικής αντιπροσωπείας σαν 6-χρονο παιδάκι, σύνελθε.

Η Τέσλα πουλάει σα ζεστά ψωμάκια φεύγουν, αντιθέτως η φολγκζβάγκεν κλείνει εργοστάσια γιατί δεν έχει πωλήσεις, σταματάει παραγωγή, κόβει ωράρια και προσωπικό, μειώνει τις εργάσιμες ημέρες και ώρες των εργοστασίων, γιατί δεν έχει ζήτηση.
Oι δυνατότητες κατασκευής των Γερμανών, είναι τεράστιες, αλλά δεν βρίσκουν που να τα πουλήσουν, δεν έχουν ζήτηση, το έχουν πει οι ίδιοι, τι δε καταλαβαίνεις (ή κάνεις πως δε καταλαβαίνεις).
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.015
Reaction score
139.363
Έλα, ξαναδείκσε μας τα 17 αυτοκίνητα που έχει άμεσα διαθέσιμα η ελληνική αντιπροσωπεία, να γελάσουμε λιγάκι. 😂🤣😂😁

Παραλαμβάνει και καμιά 200-αρια σε λίγες μέρες, πάνε στη μάντρα να τα βγάλεις φωτογραφίες να μας λες "να τα, μένουν απούλητα" να γελάνε κι οι πέτρες. 🤣😂😁
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.257
Reaction score
31.201
Μια χαρά είναι τα 80 για μέσα στην πόλη. Γιατί για αυτό φτιάχτηκε. Για την πόλη. Ξεκόλλα. Δεν παίρνεις Dolphin για ταξίδια.

Τα πολλά kW τα θες στα ταξίδια.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.279
Reaction score
86.159
Έλα, ξαναδείκσε μας τα 17 αυτοκίνητα που έχει άμεσα διαθέσιμα η ελληνική αντιπροσωπεία, να γελάσουμε λιγάκι. 😂🤣😂😁
Αυτά είναι μόνο τα Υ έχει και δεκάδες 3αρια. Ότι χρώμα θες, ότι κινητήρα θες.

Βρες μου ένα ID3 GTX performance σε όλη την Ευρώπη παρακαλώ. Ενα. Να το πάρω σήμερα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.015
Reaction score
139.363
Ο άλλος θα πάρει αυτό που φορτίζει στα 80 :roflmao:
Από φολγκζβάγκεν, καλύτερο είναι.

Το 80 να δεις που θα το ανεβάσουν με ένα OTA.

Αλλά συ δε ξέρεις από ΟΤΑ, έχεις μείνει στο φολγκζβάγκεν. 🤣😂😁
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.279
Reaction score
86.159
Μια χαρά είναι τα 80 για μέσα στην πόλη. Γιατί για αυτό φτιάχτηκε. Για την πόλη. Ξεκόλλα. Δεν παίρνεις Dolphin για ταξίδια.

Τα πολλά kW τα θες στα ταξίδια.
Για το Atto μιλάω.
Από φολγκζβάγκεν, καλύτερο είναι.

Το 80 να δεις που θα το ανεβάσουν με ένα OTA.

Αλλά συ δε ξέρεις από ΟΤΑ, έχεις μείνει στο φολγκζβάγκεν. 🤣😂😁
Μουτζαχεντίν.
Να ξέρετε, γελάει ο κόσμος με αυτά που γράφετε. Σοβαρά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.015
Reaction score
139.363
Μουτζαχεντίν.
Να ξέρετε, γελάει ο κόσμος με αυτά που γράφετε. Σοβαρά.
Έλα, δείξε μας τα απούλητα Τέσλα και τα ανύπαρκτα φολγκζβάγκεν να γελάσουμε εμείς, και το ποιοι γελάνε με ποιους, άστο καλύτερα. 🤣😂
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.257
Reaction score
31.201
Για το Atto μιλάω.

Μουτζαχεντίν.
Να ξέρετε, γελάει ο κόσμος με αυτά που γράφετε. Σοβαρά.
Δεν παίζει ρόλο μόνο αυτό. Πολύ σημαντικό, μη πω πολύ σημαντικότερο καθώς για μένα είναι το No1, είναι πόσο κρατάει το peak. Τι να το κάνω να φορτίζει στα 150kW για ένα 10%. Εδώ το Atto 3 κρατάει 80kW από το 5% μέχρι το 60%. Μια χαρά είναι. Ξέρει τι κάνει η BYD.
1000019993.jpg


Και το iD3 Pro
1000019995.jpg


Μην τσιμπάτε μόνο από το peak. Δεν λέει τίποτα από μόνο του.

Και εδώ γιατί το θεωρώ σημαντικότερο.

Atto 3
- Average charging speed 10-80% 70.2 kW
- Optimum charging area 2% - 63%

iD3 Pro
- Average charging speed 10-80% 69.8 kW
- Optimum charging area 0%-43%
 
Last edited:

Μηνύματα
16.912
Reaction score
24.055
σημαίνει να κάθονται πάνω από 50-70.000 αυτοκίνητα στα εργοστάσια παραγωγής
αυτό που λες δεν γίνεται
δεν υπάρχει υποδομή να μείνει αυτός ο αριθμός στα εργοστάσια , ότι βγαίνει από την παραγωγή περιμένει μόνο την φόρτωσή του, αν συμβεί πρέπει να το κλείσεις.
αν θες πχ παράδειγμα, στην hyundai στο ulsan μπορούν να μείνουν κάπου 6000 αυτοκίνητα για μισή μέρα, την ώρα που φορτώνονται (με ρυθμό 400-500 οχήματα την ώρα ανα πλοίο , έχει 3 θέσεις) αναπληρώνονται σχεδόν άμεσα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.257
Reaction score
31.201
Και το δελφινάκι. Αστέρι στα 20.000€. Και για 28.000€ πάλι μια χαρά είναι σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Με έναν 50kW - 60kW DC είσαι αρχηγός όπου και να πας εντός νομού. Δεν χρειάζεται παραπάνω.

1000019997.jpg


Average charging speed 10-80%61.4 kW
Optimum charging area1% - 43%
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.015
Reaction score
139.363
Το θέμα είναι ότι στις blade μια χαρά θα ανεβάσει σε κάποια φάση την μέγιστη ονομαστική ισχύ φόρτισης η BYD με ένα OTA, και φαίνεται η δυνατότητα της μπαταρίας από το γράφημα φόρτισης.

Το οποίο γράφημα φόρτισης δείχνει πως με Μαξ 80kWh το BYD Atto 3 φορτίζει με υψηλότερη μέση ταχύτητα φόρτισης από ότι το iD.3 που πιάνει κορυφή έως 134 kWh.

Εν ολίγοις, το 20-80% το κάνει πιο γρήγορα το BYD απ'οτι το φολγκζβάγκεν, κι ας είναι μέχρι 80 το BYD.

Οπότε πρόσεξε καλά αγαπητέ μου ντιμιφουτ τι κοροϊδεύεις, γιατί σου γυρνάει ανάποδα. 😁🤣😂

Κανένας δεν είναι χειρότερος από τη φολγκζβάγκεν. 😁🤣😂

Εν τώ μεταξύ μας λες πως θα πας να πάρεις iD 3 τζιτιέξ "περφόρμανς" πανάθεμά το, γιατί σιγά τα ωά στο "περφόρμανς" 😁🤣😂, και γω με ένα απλό LR σουβ, θα έχω:

1. Υψηλότερη τελική.
2. Καλύτερη επιτάχυνση 0-100
3. Πολύ καλύτερη επιτάχυνση 80-120
4. Τραγικά πολύ καλύτερη επιτάχυνση 150-200 🤣😂😁
5. Απελπιστικά πολύ καλύτερη επιτάχυνση 190-215 (εντάξει, πάνω από 200 δε πάει το τζιτιέξ 🤣😂😁 )
6. Καλύτερο σοφτγουερ (κλάμα μαύρο λέμε)
7. Τετρακίνηση και καλύτερη από την καλύτερη τετρακίνηση της φολγκζβάγκεν (πάμε σε πάγους να γελάσουμε)
8. Καλύτερο δώρο αποσκευών
9. Μεγαλύτερους χώρους επιβατών
10. Μεγάλο χώρο frunk (μηδέν στα φολγκζβάγκεν)

Και φυσικά καλύτερο ταξίδι, πιο μεγάλο αυτοκίνητο, καλύτερη οδική συμπεριφορά, καλύτερες επιδόσεις στο τεστ ταράνδου, σοβαρά καλύτερα φρένα (τεράστια διαφορά), χαμηλότερη κατανάλωση, μεγαλύτερη αυτονομία, και πραγματικά κάνει ότι θες από το κινητό, δε τα "φαντάζεσαι", καταγράφει και βίντεο, το βλέπεις και με live streaming, και με καλύτερη ασφάλεια σε crash test, και τέλος (γιατί βαρέθηκα) με auto pilot που δουλεύει, ενώ στο iD.3 δε θα δουλέψει ποτέ. Μα ποτέ όμως. 🤣😂😁😂😂😁


ΥΓ. Πισοκίνητο είναι το τζιτιέξ περφόρμανς 🤣😂😁
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
8.995
Reaction score
9.024
Θα έχεις όμως μεγαλύτερο μήκος και πλάτος πολύ χειρότερη ακτίνα στροφής. Είπαμε, το μικρό κοστίζει!
 





Μηνύματα
1.317
Reaction score
1.987
Το θέμα είναι ότι στις blade μια χαρά θα ανεβάσει σε κάποια φάση την μέγιστη ονομαστική ισχύ φόρτισης η BYD με ένα OTA, και φαίνεται η δυνατότητα της μπαταρίας από το γράφημα φόρτισης.

Το οποίο γράφημα φόρτισης δείχνει πως με Μαξ 80kWh το BYD Atto 3 φορτίζει με υψηλότερη μέση ταχύτητα φόρτισης από ότι το iD.3 που πιάνει κορυφή έως 134 kWh.

Εν ολίγοις, το 20-80% το κάνει πιο γρήγορα το BYD απ'οτι το φολγκζβάγκεν, κι ας είναι μέχρι 80 το BYD.

Οπότε πρόσεξε καλά αγαπητέ μου ντιμιφουτ τι κοροϊδεύεις, γιατί σου γυρνάει ανάποδα. 😁🤣😂

Κανένας δεν είναι χειρότερος από τη φολγκζβάγκεν. 😁🤣😂
εντάξει 20-80 είναι το Atto 2 λεπτά πιο γρήγορο και 10-70 είναι το iD.3 1 λεπτό πιο γρήγορο,
δεν είναι λόγος να πεις το ένα καλύτερο από το άλλο όσον αφορά ταχύτητα φόρτισης

αυτό που δεν ξέρω είναι γιατί στο ένα η καμπύλη φόρτισης έχει τη μορφολογία αυτής του Τέσλα, δηλαδή ξεκινά ψηλά και σταδιακά πέφτει ενώ στο άλλο είναι σχεδόν επίπεδη γραμμή

αμφιβάλλω αν με software θα ανέβει πολύ η ταχύτητα φόρτισης των ήδη υπαρχόντων οχημάτων, λόγω περιορισμών στο εγκατεστημένο hardware, θα δείξει

αυτό που θα δείξει επίσης είναι η ποιότητα αυτών των οχημάτων, και δε μιλάω για το αν υπάρχει υφασμάτινες επενδύσεις στις πόρτες ή αεριζόμενα καθίσματα,
όταν θα κυκλοφορήσουν σε μεγάλους αριθμούς σε δυτικές χώρες θα ξέρουμε, οι αντίστοιχες πληροφορίες από την Κίνα έιναι με το σταγονόμετρο και το κόμμα φροντίζει να κρύβει όσο μπορεί προβλήματα που υπάρχουν
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.015
Reaction score
139.363
Σωστά όλα αυτά.

Άσε που το iD.3 έτσι όπως πάει το βλέπω να γίνεται συλλεκτικό κομμάτι.

The Dresden factory will stop making the ID.3 electric hatch by late 2025.


Ή κινεζικό. 😁

Τέλος πάντων, δύσκολο το 25.

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.237
Μηνύματα
2.967.622
Members
38.292
Νεότερο μέλος
SotosΑ
Top