alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 17.413
- Reaction score
- 31.399
Λες το "move fast and break things" να το εννοούν κυριολεκτικά στην Tesla?If at first you don't succeed, try harder!![]()
Το Model 3 δεν έχει gigacasting οπότε πέφτει και άλλο η τιμή. Μπορούν να βγουν και διάφορα όπως πίσω οθόνη, παντού "δέρμα", εσωτερικό LED που αλλάζει χρώματα, θερμαινόμενα - αεριζόμενα καθίσματα. Όλα αυτά ρίχνουν αρκετά την τιμή.Είναι σαφές πιστεύω όμως ότι αυτό δεν είναι βιώσιμο.
Ούτε κάθε αυτοκίνητο που συμμετέχει σε σύγκρουση (Ακόμη και αστεία εκ πρώτης όψεως) γίνεται να βγαίνει ολική, ούτε οι ασφαλιστικές γίνεται να αποζημιώνουν τους ιδιοκτήτες με ποσά της τάξης των 30.000 για πλάκα για ψύλλου πήδημα.
Και αν κάποιοι νομίζουν ότι σιγά μωρέ, εγώ έχω καλό ασφαλιστή, πληρώνω καλή ασφάλεια και είμαι καλυμμένος, να θυμίσω ότι δεν μιλάμε μόνο για σήμερα, που τα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν π.χ. στην Ελλάδα είναι 15-20.000 σε σύνολο 5-6 εκατομμυρίων οχημάτων, αλλά αύριο - μεθαύριο που τα ηλεκτρικά θα είναι εκατοντάδες χιλιάδες ή και εκατομμύρια.
Βάλτε το λίγο και σε μία ευρύτερη οπτική: Σήμερα το ρεύμα που πληρώνει κανείς για τη φόρτιση είναι αφορολόγητο, τα αυτοκίνητα δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορία, δεν πληρώνουν τέλος ταξινόμησης, και πληρώνουν ασφάλιστρα που αντιστοιχούν σε συμβατικό = φτηνό στην επισκευή του αυτοκίνητο.
Όταν κάποια στιγμή θα κυκλοφορεί π.χ. μισό ή ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά στην Ελλάδα, και η φόρτιση θα υπόκειται σε φόρους, και τέλη κυκλοφορίας θα πληρώνουν, και με τέλη ταξινόμησης θα επιβαρύνονται, και ασφάλιστρα που αντιστοιχούν σε τέτοια δεδομένα χρήσης θα πληρώνουν. Πόσο φτηνότερα πρέπει να γίνουν τα ηλεκτρικά για να είναι βιώσιμη αυτή η κατάσταση; Να παίρνεις Μ3 με ΛΤΠΦ 20.000€